Detail kreativce
Veronika Kellnerová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 01152181
Kontakt:
Veronika Kellnerova
+420608604351
dorota.bebe@gmail.com
O profilu kreativce
Vytváříme a podporujeme udržitelné a smysluplné značky a kampaně. Klademe důraz na transparentnost, etiku a dlouhodobý dopad, který má každý náš projekt na přírodu a komunitu.
Impact Matters
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Márova 2805
Praha 15500 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Marova 2805/4
Praha 15500
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Koupím - vypiju - lahev vrátím
Club Mate, 1.2.2023 - dodnes
Kampaň zaměřená na podporu vracení skla zpět do oběhu. Konkrétně se jednalo o vratné a znovuplnitelné lahve německé značky Club Mate. Na základě průzkumu trhu jsme definovali největší úniky skla a kampaň jsme tak přesně cílili na správný segment - jak se ukázalo, největší úniky skla jsou ve večerkách, kam lidé nejsou tradičně zvyklí vracet lahve. Výsledkem je meziroční zvýšení sběru láhví o 50%,
Kampaň zaměřená na podporu vracení skla zpět do oběhu. Konkrétně se jednalo o vratné a znovuplnitelné lahve německé značky Club Mate. Na základě průzkumu trhu jsme definovali největší úniky skla a kampaň jsme tak přesně cílili na správný segment - jak se ukázalo, největší úniky skla jsou ve večerkách, kam lidé nejsou tradičně zvyklí vracet lahve. Výsledkem je meziroční zvýšení sběru láhví o 50%,
-
Bob a Bobek ve filmu
BobaStudio, 1.6.2024-dodnes
Uvedení dětského animovaného filmu s ekologickým přesahem do kin. Měli jsme na starosti kompletní marketingovou strategii s množstvím přidružených aktivit. Jednou z nejzajímavějších je pak edukativní projekt pro školy a školky s názvem Na stopě odpadu, který děti hravou formou seznamuje se základy ekologie a odpadního hospodářství .
Uvedení dětského animovaného filmu s ekologickým přesahem do kin. Měli jsme na starosti kompletní marketingovou strategii s množstvím přidružených aktivit. Jednou z nejzajímavějších je pak edukativní projekt pro školy a školky s názvem Na stopě odpadu, který děti hravou formou seznamuje se základy ekologie a odpadního hospodářství .
-
-
Grafický design / branding
-
Uzdravené
Uzdravené, Duben 2024-dodnes
Kompletní branding, vizuální identita a webdesign pro neziskovou pacientskou organizaci, která se zabývá osvětou o nemoci z prsních implantátů. Web slouží jako rozcestník pro laickou i odbornou veřejnost, která se chce v dané problematice zorientovat. Web je nakódován a připraven ke spuštění na jaře 2025.
Kompletní branding, vizuální identita a webdesign pro neziskovou pacientskou organizaci, která se zabývá osvětou o nemoci z prsních implantátů. Web slouží jako rozcestník pro laickou i odbornou veřejnost, která se chce v dané problematice zorientovat. Web je nakódován a připraven ke spuštění na jaře 2025.
-
Limogang
Limogang, Září 2024
Branding, vizuální identita a webdesign pro distribuční společnost, která dováží do Čech prémiové a funkční limonády. E-shop je vystavěn na základě Shoptetové šablony, pracuje se zpětnou vazbou na e-shop předchozí a nabízí tak zákazníkům intuitivnější a přehlednější nakupování, čemuž odpovídá i vyšší míra konverzí.
Branding, vizuální identita a webdesign pro distribuční společnost, která dováží do Čech prémiové a funkční limonády. E-shop je vystavěn na základě Shoptetové šablony, pracuje se zpětnou vazbou na e-shop předchozí a nabízí tak zákazníkům intuitivnější a přehlednější nakupování, čemuž odpovídá i vyšší míra konverzí.
-