Detail kreativce
Identity
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 28778294
Kontakt:
+420 602 176 608
ales.krajicek@identity.cz
O profilu kreativce
Naší stěžejní snahou je pomoc s nalezením vnější stránky identity našich klientů. Když tvoříme korporátní (korpus = tělo) identitu, nejde primárně o nalezení pěkného tvaru, písma, barev. Nejde o to udělat pěkný obal, web, brožuru, layout katalogu, polep auta, navrhnout design výrobku, vytvořit HR kampaň nebo třeba vymyslet název společnosti či headline. ... více na idenity.cz
IDENTITY kreativní grafické studio Pardubice
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
K Vinici 1256
Pardubice 53002 Pardubický kraj -
Kontaktní adresa:
K Vinici 1256
Pardubice 53002
Pardubický kraj
-
-
-
Provozovna:
Okružní 819
Pardubice
Pardubický kraj
+420 602 176 608
ales.krajicek@identity.cz
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Identita města Holice
Holice, 6 měsíců
kompletní vypracování identity pro město Holice. https://identity.cz/project/holice-nova-identita/ Věděli jste, že město HOLICE není jenom o Africkém muzeu dr. Emila Holuba? My jsme to také netušili. Tedy alespoň do doby, než nás zástupci města přizvali ke spolupráci na tvorbě nové identity. Přesvědčili jsme se, že Holice nabízejí mnohem více, než jsme čekali. Mají bohatou historii, architektonicky zajímavé památky a mohou se pyšnit i dalšími významnými osobnostmi, jako je například celosvětově uznávaný malíř a sochař Karel Malich. Byla by ohromná škoda neukázat světu všechny „skvosty“, které Holice ukrývají. A tak jsme se rozhodli, že je zprostředkujeme širokému okolí. Koncepci celé práce jsme postavili na komunikaci. A to především na komunikaci směrem dovnitř – k holickým občanům. Našim cílem bylo zdůraznit odkaz na historii a tradice a posílit tak patriotismus obyvatel a jejich vztah k městu. Svým jednotným vizuálním stylem propojuje nová identita jednotlivé atributy města a v tomto sjednoceném pojetí je představuje široké veřejnosti. Měli jsme na paměti také zvýšení kulturního a historického povědomí, které jistě pomůže upevnit pozici Holic v partnerství s ostatními městy. Modrá a žlutá barva je s Holicemi spjatá od nepaměti. Zdobí důležité symboly města, jako je například městská vlajka či erb. Proto jsme se rozhodli obě barvy zachovat – pouze jsme částečně upravili odstíny, abychom docílili většího kontrastu. České město si určitě zaslouží i český FONT. Pro ztvárnění logotypu Holic jsme zvolili písmo JUVENIS z dílny předního typografa a grafika Františka Štorma. Jedná se o moderní font, vyznačující se rozmanitými patkami. Má v sobě prvky hravosti a navíc je skvěle čitelný. JUVENIS se bude velmi dobře vyjímat v kontrastu s ilustracemi, neboť je už sám o sobě vizuálně bohatý. Dominantním prvkem loga je SYMBOL erbu – štítu. Používáme ho ve spojení s písmenem H, které doplňuje logotyp jak v oficiální „plnotučné“ podobě, tak v podobě čárové, která je více „designová“ a hodí se pro decentní použití do podkresové grafiky – například pro prezentace, merchandise apod. Tvar erbu jsme promítli také do doplňkové grafiky. Pomocí autorských lineárních kreseb vyobrazujeme významné prvky, které Holice charakterizují a které dohromady utvářejí kulturně historické povědomí. Vykreslováním jednotlivých zajímavostí do základního tvaru erbu tak vznikla unikátní galerie obrazů, s jejichž pomocí opět ožívá duch města. Připomíná obyvatelům Holic i širokému okolí, že mají být na co hrdí. V současné době pracujeme s osmi prvky (erby), které jsme vydefinovali společně se zástupci města. Ale nebojte, určitě nejsou poslední :-). Podobu Holic dotváří CLAIM – výstižná citace rodáka Karla Malicha: „MĚSTO NEZNÁMÉ ENERGIE“ Tajemná / neznámá energie vybízí k touze po poznání. Její objevování a odkrývání je nekonečnou aktivitou, které je každý obyvatel Holic součástí. Slovo NEZNÁMÉ lze v claimu obměňovat v návaznosti na konkrétní společenskou událost. Lze pracovat např. se slovy KULTURNÍ, DUCHOVNÍ, TRADIČNÍ, HUDEBNÍ, SPORTOVNÍ. Identita města je jako nikdy nekončící příběh. A hlavní roli v něm hrají obyvatelé Holic. To oni ve skutečnosti utvářejí město i jeho identitu. Bylo nám ctí, že jsme mohli být součástí tohoto „utváření“ a moc se těšíme na objevování nových „pointů“, které rozšíří městskou galerii o další kreslené erby Holic.
kompletní vypracování identity pro město Holice. https://identity.cz/project/holice-nova-identita/ Věděli jste, že město HOLICE není jenom o Africkém muzeu dr. Emila Holuba? My jsme to také netušili. Tedy alespoň do doby, než nás zástupci města přizvali ke spolupráci na tvorbě nové identity. Přesvědčili jsme se, že Holice nabízejí mnohem více, než jsme čekali. Mají bohatou historii, architektonicky zajímavé památky a mohou se pyšnit i dalšími významnými osobnostmi, jako je například celosvětově uznávaný malíř a sochař Karel Malich. Byla by ohromná škoda neukázat světu všechny „skvosty“, které Holice ukrývají. A tak jsme se rozhodli, že je zprostředkujeme širokému okolí. Koncepci celé práce jsme postavili na komunikaci. A to především na komunikaci směrem dovnitř – k holickým občanům. Našim cílem bylo zdůraznit odkaz na historii a tradice a posílit tak patriotismus obyvatel a jejich vztah k městu. Svým jednotným vizuálním stylem propojuje nová identita jednotlivé atributy města a v tomto sjednoceném pojetí je představuje široké veřejnosti. Měli jsme na paměti také zvýšení kulturního a historického povědomí, které jistě pomůže upevnit pozici Holic v partnerství s ostatními městy. Modrá a žlutá barva je s Holicemi spjatá od nepaměti. Zdobí důležité symboly města, jako je například městská vlajka či erb. Proto jsme se rozhodli obě barvy zachovat – pouze jsme částečně upravili odstíny, abychom docílili většího kontrastu. České město si určitě zaslouží i český FONT. Pro ztvárnění logotypu Holic jsme zvolili písmo JUVENIS z dílny předního typografa a grafika Františka Štorma. Jedná se o moderní font, vyznačující se rozmanitými patkami. Má v sobě prvky hravosti a navíc je skvěle čitelný. JUVENIS se bude velmi dobře vyjímat v kontrastu s ilustracemi, neboť je už sám o sobě vizuálně bohatý. Dominantním prvkem loga je SYMBOL erbu – štítu. Používáme ho ve spojení s písmenem H, které doplňuje logotyp jak v oficiální „plnotučné“ podobě, tak v podobě čárové, která je více „designová“ a hodí se pro decentní použití do podkresové grafiky – například pro prezentace, merchandise apod. Tvar erbu jsme promítli také do doplňkové grafiky. Pomocí autorských lineárních kreseb vyobrazujeme významné prvky, které Holice charakterizují a které dohromady utvářejí kulturně historické povědomí. Vykreslováním jednotlivých zajímavostí do základního tvaru erbu tak vznikla unikátní galerie obrazů, s jejichž pomocí opět ožívá duch města. Připomíná obyvatelům Holic i širokému okolí, že mají být na co hrdí. V současné době pracujeme s osmi prvky (erby), které jsme vydefinovali společně se zástupci města. Ale nebojte, určitě nejsou poslední :-). Podobu Holic dotváří CLAIM – výstižná citace rodáka Karla Malicha: „MĚSTO NEZNÁMÉ ENERGIE“ Tajemná / neznámá energie vybízí k touze po poznání. Její objevování a odkrývání je nekonečnou aktivitou, které je každý obyvatel Holic součástí. Slovo NEZNÁMÉ lze v claimu obměňovat v návaznosti na konkrétní společenskou událost. Lze pracovat např. se slovy KULTURNÍ, DUCHOVNÍ, TRADIČNÍ, HUDEBNÍ, SPORTOVNÍ. Identita města je jako nikdy nekončící příběh. A hlavní roli v něm hrají obyvatelé Holic. To oni ve skutečnosti utvářejí město i jeho identitu. Bylo nám ctí, že jsme mohli být součástí tohoto „utváření“ a moc se těšíme na objevování nových „pointů“, které rozšíří městskou galerii o další kreslené erby Holic.
-
Osobní Identita pro českého lezce Adama Ondru
Adam Ondra, 2 měsíce
https://identity.cz/project/adam-ondra/ S ikonou současného českého resp. světového lezení – Adamem Ondrou – jsme měli “u nás v kuchyni” zajímavý rozhovor o tom, co má rád a co ho baví (kromě lezení). 🙂 Tento civilní kontakt a uvolněná debata nám posléze pomohly v tvorbě osobní Adamovy značky nesoucí celé jeho jméno, které jsme však spojili do jednoho slova. Vznikl tak logotyp “štíhlý a skromný”, jako je sám Adam, kompaktní a dobře čitelný. Na první pohled velmi jednoduchý a čistý, při druhém už si všimnete drobné typografické hříčky – vzhůru nohama otočeného posledního A. K tomu nás inspirovaly pro Adama typické pohyby při lezení, konkrétně lezení vzhůru nohama (známé především z projektu Silence). K základnímu logotypu patří i zkratka – jakýsi monogram AOA se stejně otočeným A. S Adamovou pomocí vznikla také specifická kombinace barev vycházející z jeho nejbližšího a nejoblíbenějšího prostředí – skály a denní oblohy.
https://identity.cz/project/adam-ondra/ S ikonou současného českého resp. světového lezení – Adamem Ondrou – jsme měli “u nás v kuchyni” zajímavý rozhovor o tom, co má rád a co ho baví (kromě lezení). 🙂 Tento civilní kontakt a uvolněná debata nám posléze pomohly v tvorbě osobní Adamovy značky nesoucí celé jeho jméno, které jsme však spojili do jednoho slova. Vznikl tak logotyp “štíhlý a skromný”, jako je sám Adam, kompaktní a dobře čitelný. Na první pohled velmi jednoduchý a čistý, při druhém už si všimnete drobné typografické hříčky – vzhůru nohama otočeného posledního A. K tomu nás inspirovaly pro Adama typické pohyby při lezení, konkrétně lezení vzhůru nohama (známé především z projektu Silence). K základnímu logotypu patří i zkratka – jakýsi monogram AOA se stejně otočeným A. S Adamovou pomocí vznikla také specifická kombinace barev vycházející z jeho nejbližšího a nejoblíbenějšího prostředí – skály a denní oblohy.
-
identita pro stavební spolčnosti TORAMOS
enteria holding, 3 měsíce
https://identity.cz/project/toramos/ Daleko na východě, ve Slezsku, na hranici s Polskem se před 28 lety začal psát příběh firmy TORAMOS. Její silný znělý název, který na první dojem vyvolává pocit, že se jedná o jméno mytické postavy, se stal naší inspirací pro tvorbu vizuální identity. Představujeme novou tvář společnosti, která doplňuje sadu stavebních firem sdružující holding enteria. Mezi důležité prvky patří BAREVNOST. Opustili jsme současnou modrou a společnost stylizovali do barev, které lépe odpovídají jejímu oboru podnikání. Červená v dopravě značí signální výstražnou barvu a v přeneseném významu také jiskry, které „létají“ od sváření/broušení. Kombinace červené a bílé zase odkazuje na historii, konkrétně k prapůvodním barvám českých zemí a zároveň i Polska. A nakonec šedá. Ta evokuje chladné železo či další materiály, se kterými se v běžném provozu pracuje. Nová barevnost vnáší do vizuálního stylu energii a napomáhá k zapamatovatelnosti, což se zcela jistě promítne do identifikace mezi konkurencí. Geometrický bezpatkový font MONT zvolený pro název společnosti je charakteristický svou vyvážeností. Stejná šířka tahu zajišťuje LOGU kompaktnost, řez Heavy pro změnu podtrhuje stabilitu. I přes svou výraznost písmo působí minimalisticky. Výsledkem je moderní čistý a perfektně čitelný název odrážející atributy společnosti jako je soudržnost, přesnost a v neposlední řadě také inovace. Jako doplňkový font jsme vybrali dobře známý „holdingový“ Montserrat, který s Montem ladí díky podobné konstrukci písma. SYMBOL jsme s ohledem na znělost názvu TORAMOS zpracovali do podoby řemeslného „boha“. Základ tvoří vektorová kresba (opět o stejné šířce tahu), která přesně koresponduje s výrazným logotypem. Vyobrazuje hlavu představitele Toramose s ostře řezanými rysy a zarputilým pohledem. Ten představuje jak firmu samotnou, tak i jednotlivé zaměstnance, kteří se s velkým odhodláním pouští do práce. Symbol ovšem nepředstavuje pouze osobu/pracanta, ale graficky rozehrává další charakteristické znaky společnosti. Sebejistý pohled vyjadřuje její postoj „Jsme silný důvěryhodný partner, na nás se můžete spolehnout“. Jednotlivé linky zase znázorňují řemeslo – koleje, silnice a pilíře. Společně dohromady pak vytváří písmeno “T”, tedy monogram společnosti. Symbol má široké a praktické využití. Kromě symbolu vektorového jsme vytvořili Toramose v jeho reálné podobě. Složitá AUTORSKÁ KRESBA kombinovanou technikou tupováním, malbou špachtlí a štětcem zachycuje postavu včetně nářadí, kterým „vládne“. Podoba a výraz tváře odpovídá symbolu, který je použit ve značce, ale tentokrát propracovaného do úplného detailu. Tento designový kousek v kontrastu s logem vytváří nezaměnitelný charakter a oživuje celkovou korporátní identitu. Při hledání vhodného SLOGANU jsme vycházeli z toho, co společnost jednoznačně vystihuje. Dovětek „CHLAPI ZE ŽELEZA“ se opírá o kvalitní řemeslo, odhodlání a dlouholetou tradici, ale také se do něho promítá „drsná“ krajina Českého Těšína. Sloganem je zároveň podpořena filozofie společnosti, která si zakládá na sponzorských aktivitách v oblasti sociální sféry. Kdo by se o chlapy ze železa (ovšem s velkým srdcem) nechtěl opřít :-). Své místo si najde v marketingových kampaních. Působivý bude zejména při náborových aktivitách, ale uplatní se také při podpoře soudržnosti zaměstnanců. Logo lze také doplňovat o dovětek „ČLEN SKUPINY ENTERIA“, což je důležité zejména z obchodních důvodů pro podporu sounáležitosti společnosti TORAMOS k tomuto významnému holdingu. Výsledkem tvorby je funkční moderní korporátní identita, která respektuje historii společnosti, zahrnuje prvky řemesla a zároveň je rozpoznatelná mezi konkurencí. Minimalistický vzhled s nápaditým, a přitom jednoduchým symbolem splňuje požadavky na moderní prezentaci firmy. Dokazuje tak svému okolí a partnerům, že přesto, že na trhu působí déle než 25 let, stále má co nabídnout. NECHŤ ŽIJE TORAMOS!
https://identity.cz/project/toramos/ Daleko na východě, ve Slezsku, na hranici s Polskem se před 28 lety začal psát příběh firmy TORAMOS. Její silný znělý název, který na první dojem vyvolává pocit, že se jedná o jméno mytické postavy, se stal naší inspirací pro tvorbu vizuální identity. Představujeme novou tvář společnosti, která doplňuje sadu stavebních firem sdružující holding enteria. Mezi důležité prvky patří BAREVNOST. Opustili jsme současnou modrou a společnost stylizovali do barev, které lépe odpovídají jejímu oboru podnikání. Červená v dopravě značí signální výstražnou barvu a v přeneseném významu také jiskry, které „létají“ od sváření/broušení. Kombinace červené a bílé zase odkazuje na historii, konkrétně k prapůvodním barvám českých zemí a zároveň i Polska. A nakonec šedá. Ta evokuje chladné železo či další materiály, se kterými se v běžném provozu pracuje. Nová barevnost vnáší do vizuálního stylu energii a napomáhá k zapamatovatelnosti, což se zcela jistě promítne do identifikace mezi konkurencí. Geometrický bezpatkový font MONT zvolený pro název společnosti je charakteristický svou vyvážeností. Stejná šířka tahu zajišťuje LOGU kompaktnost, řez Heavy pro změnu podtrhuje stabilitu. I přes svou výraznost písmo působí minimalisticky. Výsledkem je moderní čistý a perfektně čitelný název odrážející atributy společnosti jako je soudržnost, přesnost a v neposlední řadě také inovace. Jako doplňkový font jsme vybrali dobře známý „holdingový“ Montserrat, který s Montem ladí díky podobné konstrukci písma. SYMBOL jsme s ohledem na znělost názvu TORAMOS zpracovali do podoby řemeslného „boha“. Základ tvoří vektorová kresba (opět o stejné šířce tahu), která přesně koresponduje s výrazným logotypem. Vyobrazuje hlavu představitele Toramose s ostře řezanými rysy a zarputilým pohledem. Ten představuje jak firmu samotnou, tak i jednotlivé zaměstnance, kteří se s velkým odhodláním pouští do práce. Symbol ovšem nepředstavuje pouze osobu/pracanta, ale graficky rozehrává další charakteristické znaky společnosti. Sebejistý pohled vyjadřuje její postoj „Jsme silný důvěryhodný partner, na nás se můžete spolehnout“. Jednotlivé linky zase znázorňují řemeslo – koleje, silnice a pilíře. Společně dohromady pak vytváří písmeno “T”, tedy monogram společnosti. Symbol má široké a praktické využití. Kromě symbolu vektorového jsme vytvořili Toramose v jeho reálné podobě. Složitá AUTORSKÁ KRESBA kombinovanou technikou tupováním, malbou špachtlí a štětcem zachycuje postavu včetně nářadí, kterým „vládne“. Podoba a výraz tváře odpovídá symbolu, který je použit ve značce, ale tentokrát propracovaného do úplného detailu. Tento designový kousek v kontrastu s logem vytváří nezaměnitelný charakter a oživuje celkovou korporátní identitu. Při hledání vhodného SLOGANU jsme vycházeli z toho, co společnost jednoznačně vystihuje. Dovětek „CHLAPI ZE ŽELEZA“ se opírá o kvalitní řemeslo, odhodlání a dlouholetou tradici, ale také se do něho promítá „drsná“ krajina Českého Těšína. Sloganem je zároveň podpořena filozofie společnosti, která si zakládá na sponzorských aktivitách v oblasti sociální sféry. Kdo by se o chlapy ze železa (ovšem s velkým srdcem) nechtěl opřít :-). Své místo si najde v marketingových kampaních. Působivý bude zejména při náborových aktivitách, ale uplatní se také při podpoře soudržnosti zaměstnanců. Logo lze také doplňovat o dovětek „ČLEN SKUPINY ENTERIA“, což je důležité zejména z obchodních důvodů pro podporu sounáležitosti společnosti TORAMOS k tomuto významnému holdingu. Výsledkem tvorby je funkční moderní korporátní identita, která respektuje historii společnosti, zahrnuje prvky řemesla a zároveň je rozpoznatelná mezi konkurencí. Minimalistický vzhled s nápaditým, a přitom jednoduchým symbolem splňuje požadavky na moderní prezentaci firmy. Dokazuje tak svému okolí a partnerům, že přesto, že na trhu působí déle než 25 let, stále má co nabídnout. NECHŤ ŽIJE TORAMOS!
-
-
Film / Video / Televize
-
online spot Acylpirin
Recordati, 2 měsíce
Kreativní návrh od A - Z (návrh, realizace) https://identity.cz/project/acylpyrin-s-vitaminem-c/ Připravit online spot na ACYLPYRIN® s vitaminem C (léčivý přípravek na chřipku a nachlazení) pro společnost HERBACOS RECORDATI bylo pro nás velkou výzvou. Úkol zněl jasně: vyzdvihnout produkt a „nalákat“ spotřebitele na jeho užívání. A to nejen pro danou chvíli, ale hlavně do budoucna. Naším záměrem bylo proto produkt ukázat v jiném světle a tím se odlišit od ostatních výrobců. Vzdálit se od tradičních, poněkud pochmurných snímků, které jsou spojeny s nemocí, bolestí a vnést do spotu hravost, vtipnost, originalitu a v neposlední řadě odlehčení. A to vše při zachování seriózní image společnosti. Ve spotu jsme vsadili na abstraktní vyjádření bolesti, abychom zaujali široké spektrum spotřebitelů. Problematiku nachlazení/teploty jsme zároveň vyjadřili takovým způsobem, jak o něm běžně hovoříme: „Mám tělo v jednom ohni“.. Mluvíme tak jazykem, kterému každý z nás rozumí. Výsledkem je spot, který je úsměvný a dobře zapamatovatelný. Díky zvoleným pestrým sytým barvám a hudebnímu podkresu působí svěže a odvážně, což ve farmacii není úplně běžné. A jak se zdá, tento koncept prezentace zafungoval. Přitáhl pozornost 2 mil. uživatelů všech věkových kategorií, kteří spot na Youtube společnosti zhlédli. Věříme, že mise byla splněna a ACYLPYRIN® se pro mnoho z nich stane parťákem, kterého budou mít vždy po ruce v domácí lékárničce. Děkujeme Recordati za tuto příležitost a těšíme se na další pokračování.
Kreativní návrh od A - Z (návrh, realizace) https://identity.cz/project/acylpyrin-s-vitaminem-c/ Připravit online spot na ACYLPYRIN® s vitaminem C (léčivý přípravek na chřipku a nachlazení) pro společnost HERBACOS RECORDATI bylo pro nás velkou výzvou. Úkol zněl jasně: vyzdvihnout produkt a „nalákat“ spotřebitele na jeho užívání. A to nejen pro danou chvíli, ale hlavně do budoucna. Naším záměrem bylo proto produkt ukázat v jiném světle a tím se odlišit od ostatních výrobců. Vzdálit se od tradičních, poněkud pochmurných snímků, které jsou spojeny s nemocí, bolestí a vnést do spotu hravost, vtipnost, originalitu a v neposlední řadě odlehčení. A to vše při zachování seriózní image společnosti. Ve spotu jsme vsadili na abstraktní vyjádření bolesti, abychom zaujali široké spektrum spotřebitelů. Problematiku nachlazení/teploty jsme zároveň vyjadřili takovým způsobem, jak o něm běžně hovoříme: „Mám tělo v jednom ohni“.. Mluvíme tak jazykem, kterému každý z nás rozumí. Výsledkem je spot, který je úsměvný a dobře zapamatovatelný. Díky zvoleným pestrým sytým barvám a hudebnímu podkresu působí svěže a odvážně, což ve farmacii není úplně běžné. A jak se zdá, tento koncept prezentace zafungoval. Přitáhl pozornost 2 mil. uživatelů všech věkových kategorií, kteří spot na Youtube společnosti zhlédli. Věříme, že mise byla splněna a ACYLPYRIN® se pro mnoho z nich stane parťákem, kterého budou mít vždy po ruce v domácí lékárničce. Děkujeme Recordati za tuto příležitost a těšíme se na další pokračování.
-
TV, online spot, Cinestár partner Českého lva
Cinestar, 1 měsíc
Probouzíme vaše emoce. Už 16 let. CineStar, partner Českého lva Děkujeme za krásnou příležitost a důvěru a děkujeme celému realizačnímu teamu, byla to bezva jízda! Na světě je zbrusu nová a vůbec první mobilní aplikace pro kina v ČR od CineStar a my se chlubíme jejím propagačním vizuálem – od plakátů přes bannery po video a radiospoty. REZERVUJ – SDÍLEJ – NAKUPUJ – UŠETŘI! Stáhněte si KinoAppka zdarma na Google Play nebo App Store a mějte své kinozážitky vždy u sebe v mobilu.
Probouzíme vaše emoce. Už 16 let. CineStar, partner Českého lva Děkujeme za krásnou příležitost a důvěru a děkujeme celému realizačnímu teamu, byla to bezva jízda! Na světě je zbrusu nová a vůbec první mobilní aplikace pro kina v ČR od CineStar a my se chlubíme jejím propagačním vizuálem – od plakátů přes bannery po video a radiospoty. REZERVUJ – SDÍLEJ – NAKUPUJ – UŠETŘI! Stáhněte si KinoAppka zdarma na Google Play nebo App Store a mějte své kinozážitky vždy u sebe v mobilu.
-
TV, online spot "kapitánem na vlastní lodi"
padlujte.cz, 3 měsíce
https://identity.cz/project/kapitanem-na-vlastni-lodi/ Příprava videa pro TV, online. Kompletně od návrhu, scénáře, realizace. https://identity.cz/project/kapitanem-na-vlastni-lodi/ Využili jsme podzimní sluneční paprsky a prázdné pláže v Chorvatsku, abychom společně s PÁDLUJTE.CZ natočili krátké propagační video s jasným názvem „Kapitánem na vlastní lodi“. Cílem bylo vytvoření kampaně určené pro TV i online, která představí jednak značku PÁDLUJTE.CZ, samotný paddleboarding, ale také zprostředkuje pocity, které můžete prožívat, pokud si paddle pořídíte. Video zachycuje pocit svobody, pohodu s přáteli, sounáležitost s vodní plochou, ale hlavně DOSTUPNOST. „Kapitánem za 15 minut kdykoliv a kdekoliv“… bez permicí/povolení. Prostě nakup a jeď! A když už, tak stylově. PÁDLUJTE.CZ má také vlastní kolekci funkčního a volnočasového oblečení PADDLEFASHION.com, které samozřejmě ve videu nesmělo chybět. Paddleboarding je zábava. My jsme si natáčení užili a věříme, že video na vodu naláká i vás. Staňte se kapitánem na vlastní lodi a vyražte za dobrodružstvím!
https://identity.cz/project/kapitanem-na-vlastni-lodi/ Příprava videa pro TV, online. Kompletně od návrhu, scénáře, realizace. https://identity.cz/project/kapitanem-na-vlastni-lodi/ Využili jsme podzimní sluneční paprsky a prázdné pláže v Chorvatsku, abychom společně s PÁDLUJTE.CZ natočili krátké propagační video s jasným názvem „Kapitánem na vlastní lodi“. Cílem bylo vytvoření kampaně určené pro TV i online, která představí jednak značku PÁDLUJTE.CZ, samotný paddleboarding, ale také zprostředkuje pocity, které můžete prožívat, pokud si paddle pořídíte. Video zachycuje pocit svobody, pohodu s přáteli, sounáležitost s vodní plochou, ale hlavně DOSTUPNOST. „Kapitánem za 15 minut kdykoliv a kdekoliv“… bez permicí/povolení. Prostě nakup a jeď! A když už, tak stylově. PÁDLUJTE.CZ má také vlastní kolekci funkčního a volnočasového oblečení PADDLEFASHION.com, které samozřejmě ve videu nesmělo chybět. Paddleboarding je zábava. My jsme si natáčení užili a věříme, že video na vodu naláká i vás. Staňte se kapitánem na vlastní lodi a vyražte za dobrodružstvím!
-