Detail kreativce

Zpět na galerii

Jiří Mocek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 08843163

Kontakt:

+420777074245

jiri@permanent-office.com

O profilu kreativce

Permanent Office je multidisciplinární grafické studio sídlící v Praze. Naším zaměřením je grafický design, vizuální komunikace a art direction s důrazem na vizuální identity a webdesign. Specializujeme se jak na tiskové výstupy, tak i na širší online komunikaci, či na animaci nebo CGI. Každé zadání je pro nás práce na míru danému subjektu.

Multidisciplinární grafické studio

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Veletržní 46
      Praha 7 17000 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Veletržní 46
      Praha 7 17000
      Hlavní město Praha
    • Provozovna:

      Kamenická 56
      Praha 7
      Hlavní město Praha

      +420777074245

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • UX design

    • Adam Kost Website

      Adam Kost, 2018

      Obrázek reference

      Kolekce a tvorba A. Kosta je určena především mužům s vysokými nároky na kvalitu a nároky na osobnější přístup. Co se týká vizuální stránky, Adam v kolekcích často míchá kontrastní prvky, které spojuje v harmonické celky, což může být označeno za jeden z jeho charakteristických rysů, který se měl ve vizualitě odrazit. Dalším rysem může být i určitá symbióza současné vizuální kultury, trendů a klasiky. Proto například celá vizualita pojí dvě stylově odlišná písma, která tyto aspekty reflektují. Vizuální identitu v rámci bakalářské práce doplňily vypletené plakáty, zaměřené na recyklaci pleteného oděvu. Ty by měly zákazníka motivovat k nákupu eticky a ekologicky udržitelného oděvu a tím i zvýšit zájem o problematiku fast fashion a nadprodukce.

      Kolekce a tvorba A. Kosta je určena především mužům s vysokými nároky na kvalitu a nároky na osobnější přístup. Co se týká vizuální stránky, Adam v kolekcích často míchá kontrastní prvky, které spojuje v harmonické celky, což může být označeno za jeden z jeho charakteristických rysů, který se měl ve vizualitě odrazit. Dalším rysem může být i určitá symbióza současné vizuální kultury, trendů a klasiky. Proto například celá vizualita pojí dvě stylově odlišná písma, která tyto aspekty reflektují. Vizuální identitu v rámci bakalářské práce doplňily vypletené plakáty, zaměřené na recyklaci pleteného oděvu. Ty by měly zákazníka motivovat k nákupu eticky a ekologicky udržitelného oděvu a tím i zvýšit zájem o problematiku fast fashion a nadprodukce.

    • Lukas Novak website

      Lukáš Novák, 2021

      Obrázek reference

      Web pro skláře a designéra Lukáše Nováka v rámci identity založené na logotypu/ligaturě LN a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry. Další ilustrace jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky. Web pro skláře a designéra Lukáše Nováka v rámci identity založené na logotypu/ligaturě LN a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry. Další ilustrace jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky.

      Web pro skláře a designéra Lukáše Nováka v rámci identity založené na logotypu/ligaturě LN a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry. Další ilustrace jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky. Web pro skláře a designéra Lukáše Nováka v rámci identity založené na logotypu/ligaturě LN a typografickém systému písma Nuckle od Heavyweight Typefoundry. Další ilustrace jsou spojeny s několika oceňovanými kolekcemi za poslední roky.

      https://lukasnovak.org/?srsltid=AfmBOoqFog3J7jNf1o5cXQ81T5fDq52LS1iDnzV_mWlJdDVIJh-aT7E8
  • Grafický design / branding

    • GALERIE MODERNÍHO UMĚNÍ V HRADCI KRÁLOVÉ

      Galerie moderního umění v Hradci Králové, 2019–2023

      Obrázek reference

      Vizuální styl Galerie moderního umění v Hradci Králové vzešel koncem roku 2019 z velké veřejné soutěže, kde jsme s naší koncepcí vyhráli z více jak 60 návrhů. Galerie má jak bohaté a kvalitní stálé sbírky, tak kvalitní současný program krátkodobějších výstav. Jedním z nepřehlédnutelných základních charakterů galerie je lokace v aktuálně zrekonstruované budově v pozdně secesní stylu přímo v centru Hradce Králové. Tuto skutečnost jsme chtěli ve vizuálním stylu odrazit. Seriózní charakter a stav instituce byl pro nás hlavním vodítkem, jak vizualita měla působit, což neznamelo, že musí vždy působit tradičně. Vzhledem k novému vedení instituce a záměrem vést určité výstavní projekty současnější cestou, pro nás byla důležitá právě vyváženost těchto dvou poloh. Tradice a současnosti. Návrh identity jsme tedy postavili na kombinaci dvou písem, Rhymes od českého typografa Jakuba Samka a Union od českého typografa žijícího v zahraničí Radima Peška. Obě písma jsou “reinterpretacemi” klasických a jedněch z nejzásadnějších písem 20 století – Times New Roman a Helvetica, kdy svým charakterem odkazují ke zmíněné tradici a současnosti. Vizuální identita tedy stojí primárně na typografickém principu a stylu jak se s písmem pracuje. Logo jsme ve vizuální propagaci galerie pojali jako přizpůsobivý element ke konkrétním rozměrům, tiskovinám nebo daným aplikacím. Přizpůsobivost je dána mírou prostrkání zkratky loga GMU, vzhledem k rozměru, do kterého je zktratka umístěna. Barevná paleta, která vizualitu doplňuje, byla pro nás na první pohled dána barevností secesních vitráží, které jsou pro galerii jedním z nejsilnějších vizuálních prvků.Vizuální styl ke krátkodobým a stálým výstavám byl pro nás stěžejním prvkem celé identity GMU. Nechtěli jsme galerii spoutávat zbytečnými korporátními pravidly, vzhledem k tomu, že se jedná o instituci prezentující vizuální obsah. Ten by neměl být grafickou linií zastíněn, ale dobře odprezentován. Každou výstavu chápeme jako svébytný obsah, který má svou specifickou vizualitu, kterou se snažíme odrazit v grafické úpravě. Aktuální program GMU se dělí mezi několik pater – Foyer / GVP – Galerie Vladimíra Preclíka / 2 patra stálých sbírek / Bílá Kostka / Prostor / Černá Kostka. Každé patro/galerijní segment funguje v podstatě jako samostatný prostor se svou charakteristickou koncepcí, zaměřením a výstavním programem. Vizuály jsme nechtěli dle pater nějak striktně odlišovat, poněvadž výstav, kterých se tam během roku koná, není mnoho. Není tedy nutné nějaké striktní dělení kvuli přehlednosti. Každopadně vizuálně se snažíme držet určityé rozdíly mezi klasickými výstavami (Hilmar / Preclík apod.) a současnými (Stanický / Bača apod.), což je i aktuální přístup vedení této instituce.

      Vizuální styl Galerie moderního umění v Hradci Králové vzešel koncem roku 2019 z velké veřejné soutěže, kde jsme s naší koncepcí vyhráli z více jak 60 návrhů. Galerie má jak bohaté a kvalitní stálé sbírky, tak kvalitní současný program krátkodobějších výstav. Jedním z nepřehlédnutelných základních charakterů galerie je lokace v aktuálně zrekonstruované budově v pozdně secesní stylu přímo v centru Hradce Králové. Tuto skutečnost jsme chtěli ve vizuálním stylu odrazit. Seriózní charakter a stav instituce byl pro nás hlavním vodítkem, jak vizualita měla působit, což neznamelo, že musí vždy působit tradičně. Vzhledem k novému vedení instituce a záměrem vést určité výstavní projekty současnější cestou, pro nás byla důležitá právě vyváženost těchto dvou poloh. Tradice a současnosti. Návrh identity jsme tedy postavili na kombinaci dvou písem, Rhymes od českého typografa Jakuba Samka a Union od českého typografa žijícího v zahraničí Radima Peška. Obě písma jsou “reinterpretacemi” klasických a jedněch z nejzásadnějších písem 20 století – Times New Roman a Helvetica, kdy svým charakterem odkazují ke zmíněné tradici a současnosti. Vizuální identita tedy stojí primárně na typografickém principu a stylu jak se s písmem pracuje. Logo jsme ve vizuální propagaci galerie pojali jako přizpůsobivý element ke konkrétním rozměrům, tiskovinám nebo daným aplikacím. Přizpůsobivost je dána mírou prostrkání zkratky loga GMU, vzhledem k rozměru, do kterého je zktratka umístěna. Barevná paleta, která vizualitu doplňuje, byla pro nás na první pohled dána barevností secesních vitráží, které jsou pro galerii jedním z nejsilnějších vizuálních prvků.Vizuální styl ke krátkodobým a stálým výstavám byl pro nás stěžejním prvkem celé identity GMU. Nechtěli jsme galerii spoutávat zbytečnými korporátními pravidly, vzhledem k tomu, že se jedná o instituci prezentující vizuální obsah. Ten by neměl být grafickou linií zastíněn, ale dobře odprezentován. Každou výstavu chápeme jako svébytný obsah, který má svou specifickou vizualitu, kterou se snažíme odrazit v grafické úpravě. Aktuální program GMU se dělí mezi několik pater – Foyer / GVP – Galerie Vladimíra Preclíka / 2 patra stálých sbírek / Bílá Kostka / Prostor / Černá Kostka. Každé patro/galerijní segment funguje v podstatě jako samostatný prostor se svou charakteristickou koncepcí, zaměřením a výstavním programem. Vizuály jsme nechtěli dle pater nějak striktně odlišovat, poněvadž výstav, kterých se tam během roku koná, není mnoho. Není tedy nutné nějaké striktní dělení kvuli přehlednosti. Každopadně vizuálně se snažíme držet určityé rozdíly mezi klasickými výstavami (Hilmar / Preclík apod.) a současnými (Stanický / Bača apod.), což je i aktuální přístup vedení této instituce.

    • VOYO Rebranding

      Voyo / NOVA, 2022–2023

      Obrázek reference

      Rebranding vizuální identity pro online TV platformu VOYO, která je součástí společnosti TV NOVA, největší české komerční televize. Jádro identity je založeno na titulních písmenech a tvarech z logotypu VOYO, které slouží jako prostor pro prezentovaný obsah. Dalšími základními prvky vizuálního systému je aktualizovaná barevnost a zcela nový variabilní typografický systém, založen na písmu Gravity od Dinamo Typefaces. Vizuál je aplikován jak do širší tiskové outdoorové kampaně, tak do televizního a online prostředí.

      Rebranding vizuální identity pro online TV platformu VOYO, která je součástí společnosti TV NOVA, největší české komerční televize. Jádro identity je založeno na titulních písmenech a tvarech z logotypu VOYO, které slouží jako prostor pro prezentovaný obsah. Dalšími základními prvky vizuálního systému je aktualizovaná barevnost a zcela nový variabilní typografický systém, založen na písmu Gravity od Dinamo Typefaces. Vizuál je aplikován jak do širší tiskové outdoorové kampaně, tak do televizního a online prostředí.

  • Webdesign

    • Galerie moderního umění website

      GMU, 2021

      Obrázek reference

      Webova stranka pro Galerii Moderniho umeni v Hradci Kralove. Vizuální styl Galerie moderního umění v Hradci Králové vzešel koncem roku 2019 z velké veřejné soutěže, kde jsme s naší koncepcí vyhráli z více jak 60 návrhů. Galerie má jak bohaté a kvalitní stálé sbírky, tak kvalitní současný program krátkodobějších výstav. Jedním z nepřehlédnutelných základních charakterů galerie je lokace v aktuálně zrekonstruované budově v pozdně secesní stylu přímo v centru Hradce Králové. Tuto skutečnost jsme chtěli ve vizuálním stylu odrazit. Seriózní charakter a stav instituce byl pro nás hlavním vodítkem, jak vizualita měla působit, což neznamelo, že musí vždy působit tradičně. Vzhledem k novému vedení instituce a záměrem vést určité výstavní projekty současnější cestou, pro nás byla důležitá právě vyváženost těchto dvou poloh. Tradice a současnosti. www.galeriehk.cz

      Webova stranka pro Galerii Moderniho umeni v Hradci Kralove. Vizuální styl Galerie moderního umění v Hradci Králové vzešel koncem roku 2019 z velké veřejné soutěže, kde jsme s naší koncepcí vyhráli z více jak 60 návrhů. Galerie má jak bohaté a kvalitní stálé sbírky, tak kvalitní současný program krátkodobějších výstav. Jedním z nepřehlédnutelných základních charakterů galerie je lokace v aktuálně zrekonstruované budově v pozdně secesní stylu přímo v centru Hradce Králové. Tuto skutečnost jsme chtěli ve vizuálním stylu odrazit. Seriózní charakter a stav instituce byl pro nás hlavním vodítkem, jak vizualita měla působit, což neznamelo, že musí vždy působit tradičně. Vzhledem k novému vedení instituce a záměrem vést určité výstavní projekty současnější cestou, pro nás byla důležitá právě vyváženost těchto dvou poloh. Tradice a současnosti. www.galeriehk.cz

    • Kremosyn website

      Kremosyn, 2022

      Obrázek reference

      Webdesign a CGI animace pro Kremosyn, pražský flagship store nabízející luxusní nábytek, designová svítidla, designové umění a sklo a různorodé luxusní interiérové a designové doplňky. Webdesign a CGI animace pro Kremosyn, pražský flagship store nabízející luxusní nábytek, designová svítidla, designové umění a sklo a různorodé luxusní interiérové a designové doplňky. Webdesign a CGI animace pro Kremosyn, pražský flagship store nabízející luxusní nábytek, designová svítidla, designové umění a sklo a různorodé luxusní interiérové a designové doplňky.

      Webdesign a CGI animace pro Kremosyn, pražský flagship store nabízející luxusní nábytek, designová svítidla, designové umění a sklo a různorodé luxusní interiérové a designové doplňky. Webdesign a CGI animace pro Kremosyn, pražský flagship store nabízející luxusní nábytek, designová svítidla, designové umění a sklo a různorodé luxusní interiérové a designové doplňky. Webdesign a CGI animace pro Kremosyn, pražský flagship store nabízející luxusní nábytek, designová svítidla, designové umění a sklo a různorodé luxusní interiérové a designové doplňky.