Detail kreativce
Tomáš Krynský
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 09659820
Kontakt:
Tomáš Krynský
krynsky.business@gmail.com
O profilu kreativce
Tvořím prodejní stránky (landing page) s opravdovými výsledky (80mil+ obrat v roce 2024 za online produkty). Na kontě mám klienty jako Přemek Forejt, Kuba Čáslava aka KubovaEnglish, Ondřej Koběrský, Entrée, Letenky od Kuby, Radek Petráš, Remax, Komfi, Nekrachni a další. Moje hlavní zaměření je na strategii prodejní stránky, design a realizaci ve Webflow.
Tomáš Krynský
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
B. Němcové 287
Horní Benešov 79312 Moravskoslezský kraj -
Kontaktní adresa:
B. Němcové 287
Horní Benešov 79312
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Kurzy Přemka Forejta
HIGH Production s.r.o., 01/2024 - do současnosti
S týmem Přemka Forejta jsme vytvořili unikátní kurzy vaření. Specialita, kterou jsem měl na starosti “uvařit” byla mimo jiné vizuální identita a grafika. Během roku 2024 jsme měli spoustu online kampaní, a pro každou jsem tvořil bannery, packshoty, vouchery (dárkové a speciální např. pro Den matek) a recepty. Zkrátka postaral jsem se o to, aby značka svým vizuálem komunikovala osobnost Přemka Forejta a jeho mistrovské umění.
S týmem Přemka Forejta jsme vytvořili unikátní kurzy vaření. Specialita, kterou jsem měl na starosti “uvařit” byla mimo jiné vizuální identita a grafika. Během roku 2024 jsme měli spoustu online kampaní, a pro každou jsem tvořil bannery, packshoty, vouchery (dárkové a speciální např. pro Den matek) a recepty. Zkrátka postaral jsem se o to, aby značka svým vizuálem komunikovala osobnost Přemka Forejta a jeho mistrovské umění.
-
Bannery pro Entrée
Entree Restaurant, 10/2024
Pro Entrée Restaurant jsem vytvořil bannery a packshoty pro reklamní kampaň zaměřenou na prodej voucherů během Vánoc 2024. Byla to opět kreativní výzva, která byla potřeba zvládnout za krátký čas. Zaměřil jsem se hlavně na Přemka Forejta, elegantní prostředí Entrée a vizuály jídel – vše oblečeno do tematiky Vánoc. S výstupem byli spokojeni.
Pro Entrée Restaurant jsem vytvořil bannery a packshoty pro reklamní kampaň zaměřenou na prodej voucherů během Vánoc 2024. Byla to opět kreativní výzva, která byla potřeba zvládnout za krátký čas. Zaměřil jsem se hlavně na Přemka Forejta, elegantní prostředí Entrée a vizuály jídel – vše oblečeno do tematiky Vánoc. S výstupem byli spokojeni.
-
-
Webdesign
-
Kurzy Přemka Forejta
HIGH Production s.r.o., 01/2024 - do současnosti
S týmem Přemka Forejta jsme vytvořili unikátní kurzy vaření. Specialita, kterou jsem měl na starosti “uvařit” byl mimo jiné webdesign a realizace prodejních stránek ve Webflow. Byla celkem výzva vytvořit takový systém, aby byl zvládnutelný nápor uživatelů a zároveň, aby to bylo nákladově optimální. Zvolili jsme custom řešení produktové části kurzu s kombinací realizace landing pages ve Webflow. Díky tomu jsme byli schopni během krátké doby vypustit dva nové kurzy (Itálie a Dezerty) a vytěžit z Halloweenu, Black friday a Vánoc maximum.
S týmem Přemka Forejta jsme vytvořili unikátní kurzy vaření. Specialita, kterou jsem měl na starosti “uvařit” byl mimo jiné webdesign a realizace prodejních stránek ve Webflow. Byla celkem výzva vytvořit takový systém, aby byl zvládnutelný nápor uživatelů a zároveň, aby to bylo nákladově optimální. Zvolili jsme custom řešení produktové části kurzu s kombinací realizace landing pages ve Webflow. Díky tomu jsme byli schopni během krátké doby vypustit dva nové kurzy (Itálie a Dezerty) a vytěžit z Halloweenu, Black friday a Vánoc maximum.
-
KubaEnglish App
JAIK s.r.o., 06/2024 - do současnosti
S týmem Kuby jsme vytvořili online kampaň zaměřenou na prodej aplikace s AI Kubou. Zde jsem si opět hrál s vizuální identitou, webdesignem, realizací ve Webflow, a také grafikou (voucher, bannery). Vizuální identita sice vycházela z aplikace, ale i tak jsem musel kreativně využít barvy a vizuály, aby stránka ožila a dokázala správně komunikovat nabídku, která se nadá odmítnout. Podařilo se.
S týmem Kuby jsme vytvořili online kampaň zaměřenou na prodej aplikace s AI Kubou. Zde jsem si opět hrál s vizuální identitou, webdesignem, realizací ve Webflow, a také grafikou (voucher, bannery). Vizuální identita sice vycházela z aplikace, ale i tak jsem musel kreativně využít barvy a vizuály, aby stránka ožila a dokázala správně komunikovat nabídku, která se nadá odmítnout. Podařilo se.
-