Detail kreativce

Zpět na galerii

Tomáš Zahradník

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 00731447

Kontakt:

Tomáš Zahradník

+420 774 587 771

info@tomaszahradnik.com

O profilu kreativce

Tomáš Zahradník má bohaté zkušenosti jako CMO a UX designer. Pracoval 4 roky jako CMO v Laboně, kde se zaměřoval na e-commerce stínění pro 5 EU trhů, řídil marketingový tým a podílel se na businessových rozhodnutích vedoucích k tržbám v desítkách milionů. Podílel se na snižování nákladů a růstu tržeb, a také vedl projekty související s UX a marketingem pro různé projekty v ČR.

CMO & UX designer

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Kounicova 509/54
      Brno 60200
    • Kontaktní adresa:

      Lípová 627
      Zastávka 66484
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • UX design

    • Futuremining / Tvorba wireframes

      Future Mining s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Zajistil jsem UX audit a návrh wireframes pro webovou prezentaci.

      Zajistil jsem UX audit a návrh wireframes pro webovou prezentaci.

    • Návrh a redesign e-shopu Labona

      Labona s.r.o., 2019 až 2023

      Obrázek reference

      Zajistil jsem uživatelské testování, návrh wireframes a UI celého e-shopu (nejdříve na začátku spolupráce a následně u konce). Předal jsem programátorům k realizaci.

      Zajistil jsem uživatelské testování, návrh wireframes a UI celého e-shopu (nejdříve na začátku spolupráce a následně u konce). Předal jsem programátorům k realizaci.

      https://www.labona.cz/
  • Marketingové strategie

    • Labona s.r.o. / Marketingová strategie

      Labona s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Tvořil jsem marketingovou strategii a rozpočty všech marketingových kanálů pro e-shop se stínící technikou na míru. Prodávali jsme na 5 evropských trhů.

      Tvořil jsem marketingovou strategii a rozpočty všech marketingových kanálů pro e-shop se stínící technikou na míru. Prodávali jsme na 5 evropských trhů.

      https://www.labona.cz/
    • Tozame.cz / Marketingová strategie

      Tozame s.r.o., 2023

      Obrázek reference

      Tvořil jsem marketingovou strategii a rozpočty všech marketingových kanálů pro e-shop s japonskou keramikou.

      Tvořil jsem marketingovou strategii a rozpočty všech marketingových kanálů pro e-shop s japonskou keramikou.

      https://www.tozame.cz/