Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Hrabánek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 76370135

Kontakt:

Martin Hrabánek

+420775029445

mar.hrabanek@gmail.com

O profilu kreativce

Spolupracuju s klienty na smyslu a strategii jejich prezentace jako celku. Od návrhu DNA značky jako jsou například hodnoty, hledání strategie či potenciálu, přes hledání názvu značky, vizuální identity, až k celkovému návrhu UX a UI webové prezentace.

Brabu se v brandech

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Lhotice 62
      Lhotice - Lišov 373 72 Jihočeský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Lhotice 62
      Lhotice - Lišov 373 72
      Jihočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • Stylové svatby

      Stylové svatby, 12/2019 - 5/2021

      Obrázek reference

      Vytvoření vizuální identity a návrh UX/UI webu vychází z důkladných analýz a rozhovorů s cílovými skupinami. Nový design odráží hodnoty značky, zlepšuje srozumitelnost a atraktivitu obsahu a zajišťuje intuitivní uživatelský zážitek. Důraz byl kladen na moderní estetiku, přehlednou strukturu a praktická řešení šitá na míru potřebám uživatelů.

      Vytvoření vizuální identity a návrh UX/UI webu vychází z důkladných analýz a rozhovorů s cílovými skupinami. Nový design odráží hodnoty značky, zlepšuje srozumitelnost a atraktivitu obsahu a zajišťuje intuitivní uživatelský zážitek. Důraz byl kladen na moderní estetiku, přehlednou strukturu a praktická řešení šitá na míru potřebám uživatelů.

      https://www.stylovesvatby.cz
    • Jihočeské divadlo

      Jihočeské divadlo, 2/2019 - 2/2020

      Obrázek reference

      Díky pečlivému výzkumu a návrhu nové vizuální identity a webu Jihočeského divadla se podařilo zlepšit uživatelskou zkušenost a zvýšit prodej vstupenek až o 2000 měsíčně. V blogu sdílím postup, jak jsme přistoupili k návrhu UX/UI, včetně detailní případové studie, která ukazuje jednotlivé kroky procesu. Více zjistíte zde: [Případová studie](https://www.martinhrabanek.cz/pripadova-studie-jihoceske-divadlo).

      Díky pečlivému výzkumu a návrhu nové vizuální identity a webu Jihočeského divadla se podařilo zlepšit uživatelskou zkušenost a zvýšit prodej vstupenek až o 2000 měsíčně. V blogu sdílím postup, jak jsme přistoupili k návrhu UX/UI, včetně detailní případové studie, která ukazuje jednotlivé kroky procesu. Více zjistíte zde: [Případová studie](https://www.martinhrabanek.cz/pripadova-studie-jihoceske-divadlo).

      https://www.jihoceskedivadlo.cz
  • Grafický design / branding

    • Livest

      Livest, 3/2022 - 8/2023

      Obrázek reference

      Navrhli jsme název a vizuální identitu pro značku zaměřenou na developerské projekty. Výsledkem je jedinečný název, moderní logo a konzistentní vizuální styl, který zdůrazňuje kvalitu, inovace a spolehlivost. Díky promyšlenému designu podporujeme snadnou komunikaci a zapamatovatelnost značky, čímž vytváříme pevný základ pro její další růst a úspěch.

      Navrhli jsme název a vizuální identitu pro značku zaměřenou na developerské projekty. Výsledkem je jedinečný název, moderní logo a konzistentní vizuální styl, který zdůrazňuje kvalitu, inovace a spolehlivost. Díky promyšlenému designu podporujeme snadnou komunikaci a zapamatovatelnost značky, čímž vytváříme pevný základ pro její další růst a úspěch.

    • Ochutnej ořech

      Ochutnej ořech, 3/2021 - 12/2022

      Obrázek reference

      Navrhli jsme vizuální identitu pro online obchod s ořechy, která propojuje přírodní původ a vysokou kvalitu produktů. Organické tvary symbolizují přírodu, teplé barvy navozují pocit autenticity a moderní typografie zdůrazňuje čistotu a přehlednost. Identita je navržena tak, aby byla univerzálně použitelná – od obalů po online prostředí, což zajišťuje jednotnou a zapamatovatelnou komunikaci.

      Navrhli jsme vizuální identitu pro online obchod s ořechy, která propojuje přírodní původ a vysokou kvalitu produktů. Organické tvary symbolizují přírodu, teplé barvy navozují pocit autenticity a moderní typografie zdůrazňuje čistotu a přehlednost. Identita je navržena tak, aby byla univerzálně použitelná – od obalů po online prostředí, což zajišťuje jednotnou a zapamatovatelnou komunikaci.

      https://www.ochutneorech.cz