Detail kreativce
Mgr. Šárka Dudová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 09948937
Kontakt:
+420 604 884 358
info@tvorimonline.eu
O profilu kreativce
Specializuji se na digitální identitu, online nástroje a digitální přístupnost. Díky zkušenostem s web designem (60+ webů/eshopů) UX, grafikou a přístupností dokážu vytvořit funkční a inkluzivní řešení na míru, ať už jde o web, vizuální obsah nebo celkovou strategii. Podporuji informované rozhodování a zajišťuji zaškolení ve všech oblastech, abyste si mohli svůj projekt dále spravovat samostatně.
Digitální identita a přístupnost
HOOP, z. s.
Staň se kodérkou - Czechitas
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Kanice 84
Kanice 66401 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
Kanice 84
Kanice 66401
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Analýza a UX webových stránek pro IQ Roma servis
IQ Roma servis, z. s., 2023-2024
Vytvořila jsem komplexní analýzu stávajících webových stránek pro spolek IQ Roma servis s celorepublikovým působením. Analýza byla zaměřena i na dílčí část - webová/digitální přístupnost, která je mou specializací. Navrhla jsem možná zlepšení a mentorovala odpovědné pracovníky při postupu v jejich implementaci do návrhu nového (zatím nezveřejněného) webu. Projekt je náročný v tom, že webové stránky mají více cílových skupin, které jsou diametrálně odlišné.
Vytvořila jsem komplexní analýzu stávajících webových stránek pro spolek IQ Roma servis s celorepublikovým působením. Analýza byla zaměřena i na dílčí část - webová/digitální přístupnost, která je mou specializací. Navrhla jsem možná zlepšení a mentorovala odpovědné pracovníky při postupu v jejich implementaci do návrhu nového (zatím nezveřejněného) webu. Projekt je náročný v tom, že webové stránky mají více cílových skupin, které jsou diametrálně odlišné.
-
UX analýza, konzultace a návrhy pro Hnutí DUHA
Hnutí DUHA, 02/2024
Pro kampaň Zachraňme lesy jsem na základě konzultací a dodaných informací z výzkumu cílové skupiny zpracovala UX analýzu s návrhy na zlepšení, které byly implementovány ve významném rozsahu dle možností frontend developerů. Návrhy zlepšení se týkaly zejména logičnosti formulářů, barevností tlačítek a odkazů. Významnou části bylo zpracování časové osy v horizontální poloze a způsobu zapracování dvou informačních linií, které se mohou vzájemně překrývat.
Pro kampaň Zachraňme lesy jsem na základě konzultací a dodaných informací z výzkumu cílové skupiny zpracovala UX analýzu s návrhy na zlepšení, které byly implementovány ve významném rozsahu dle možností frontend developerů. Návrhy zlepšení se týkaly zejména logičnosti formulářů, barevností tlačítek a odkazů. Významnou části bylo zpracování časové osy v horizontální poloze a způsobu zapracování dvou informačních linií, které se mohou vzájemně překrývat.
-
-
Webdesign
-
Web + eshop pro uměleckou šperkařku Adélu Schicker
Adéla Schicker, 2024
Původní obsah zakázky byl redesign stávajícího webu, který byl vytvořen na platformě Wordpress, avšak se později ukázalo, že má mnoho "děr" od možnosti úprav šablony, přes nastavení e-shopu až po SEO. Zakázka se rozšířila tedy o e-shop, který ladí s digitální identitou umělkyně a zároveň splňuje "tlačítkovou" novelu a další legislativu k němu se vztahující. Součástí tvorby bylo nastavení e-shopu, propojení s platební branou, pomoc s výběrem vhodného mailingového nástroje a následně jeho implementací, základní SEO a zaškolení v této oblasti vč. školení správy woocommerce a celého webu.
Původní obsah zakázky byl redesign stávajícího webu, který byl vytvořen na platformě Wordpress, avšak se později ukázalo, že má mnoho "děr" od možnosti úprav šablony, přes nastavení e-shopu až po SEO. Zakázka se rozšířila tedy o e-shop, který ladí s digitální identitou umělkyně a zároveň splňuje "tlačítkovou" novelu a další legislativu k němu se vztahující. Součástí tvorby bylo nastavení e-shopu, propojení s platební branou, pomoc s výběrem vhodného mailingového nástroje a následně jeho implementací, základní SEO a zaškolení v této oblasti vč. školení správy woocommerce a celého webu.
-
Členská sekce s online kurzy
Nomadika Digital, 2024
Vytvoření kompletní členské sekce. Vhodná volba nástroje 3. strany, v tomto případě Simpleshopu. Vytvoření produktů v něm - členství + jednorázové digitální produkty. Provázání s vhodným mailingovým systémem a rovněž s Wordpressem, na kterém je web postavem. Vytvoření rozsáhlé struktury stránek s video lekcemi a materiály, doporučení vhodných pluginů a hostingu pro vyšší rychlost.
Vytvoření kompletní členské sekce. Vhodná volba nástroje 3. strany, v tomto případě Simpleshopu. Vytvoření produktů v něm - členství + jednorázové digitální produkty. Provázání s vhodným mailingovým systémem a rovněž s Wordpressem, na kterém je web postavem. Vytvoření rozsáhlé struktury stránek s video lekcemi a materiály, doporučení vhodných pluginů a hostingu pro vyšší rychlost.
-
-
Grafický design / branding
-
Obálky vědeckého časopisu Museologica Brunensia
Museologica Brunensia, 2023-doposud
Od konce roku 2023 navrhuji obálky pro vědecký časopis Museologica Brunensia, který vychází 2x ročně. Nejčastěji používám koláž vlastních fotografií či fotografií, ke kterým mám komerční licenci. V 1. čísle 13. ročníku (2024) jsem použila k úpravě fotografie umělou inteligenci (AI), s níž mi práce není cizí. V 2. čísle 13. ročníku jsem vytvořila vlastní digitální ilustraci.
Od konce roku 2023 navrhuji obálky pro vědecký časopis Museologica Brunensia, který vychází 2x ročně. Nejčastěji používám koláž vlastních fotografií či fotografií, ke kterým mám komerční licenci. V 1. čísle 13. ročníku (2024) jsem použila k úpravě fotografie umělou inteligenci (AI), s níž mi práce není cizí. V 2. čísle 13. ročníku jsem vytvořila vlastní digitální ilustraci.
-
Návrh digitální identity pro advokátku
Adéla Křížová, 07/2024
Pro advokátku Adélu Křížovou jsem navrhla celou digitální identitu - od loga po webové stránky. Později se zakázka rozšířila i na tiskopisy - vizitky a hlavičkový papír. Zakázka původně zněla - moderní minimalistické logo bez stereotypních advokátních prvků a barev. V logu jsou skryté inicály advokátky, které zároveň symbolizují "směr", který si po řadě konzultací zvolila klientka jako hlavní asociaci práva. Navržené barvy brandu odkazují na moderní, živé právo. Magenta je spojována se spravedlností, fialová is the new black v prestižnosti.
Pro advokátku Adélu Křížovou jsem navrhla celou digitální identitu - od loga po webové stránky. Později se zakázka rozšířila i na tiskopisy - vizitky a hlavičkový papír. Zakázka původně zněla - moderní minimalistické logo bez stereotypních advokátních prvků a barev. V logu jsou skryté inicály advokátky, které zároveň symbolizují "směr", který si po řadě konzultací zvolila klientka jako hlavní asociaci práva. Navržené barvy brandu odkazují na moderní, živé právo. Magenta je spojována se spravedlností, fialová is the new black v prestižnosti.
-
Návrh digitální identity pro iniciativu Holky s brcou
Holky s brcou, 10/2024
V 2. polovině roku 2024 jsem byla oslovená iniciativou Holky s brcou, která se věnuje osvětě a podpory v boji proti rakovině prsu. Na základě konzultací jsem pro ně zvolila vhodné brandové barvy a fonty, které jsem následně implementovala do návrhu loga. Požadavky na logo: minimalistické, s jasným významem, vhodné pro nápadité použití napříč médii a PR Výsledný logo, konkrétně grafický prvek je tvořen písmeny OU, které odkazují na název iniciativy Holky s brcou (místo "s BRCA", což je gen - nositel rakoviny) a zároveň symbolizují 1 ňadro zdravé a 1 ňadro po amputaci v důsledku rakoviny.
V 2. polovině roku 2024 jsem byla oslovená iniciativou Holky s brcou, která se věnuje osvětě a podpory v boji proti rakovině prsu. Na základě konzultací jsem pro ně zvolila vhodné brandové barvy a fonty, které jsem následně implementovala do návrhu loga. Požadavky na logo: minimalistické, s jasným významem, vhodné pro nápadité použití napříč médii a PR Výsledný logo, konkrétně grafický prvek je tvořen písmeny OU, které odkazují na název iniciativy Holky s brcou (místo "s BRCA", což je gen - nositel rakoviny) a zároveň symbolizují 1 ňadro zdravé a 1 ňadro po amputaci v důsledku rakoviny.
-