Detail kreativce

Zpět na galerii

Petr Sýkora

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 04807677

Kontakt:

Petr Sýkora

+420 721 620 334

petr@sykora.design

O profilu kreativce

Designem se zabývám posledních cca 10 let. Klientům pomáhám odlišit se pomocí nápaditého brandu, printových materiálů, webů / aplikací a kampaňových vizuálů. Rád pracuji na projektech s přesahy do dalších kreativních oborů. Zkrátka mě baví vymýšlet a navrhovat. Taktéž dokážu pomoci s marketingovou strategií, scénářem pro vaše promo video, nebo jako supervizor pro vaše interní kreativce.

Brand | Design | UX

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Milady Horákové 481/24
      Praha 7 17000
    • Kontaktní adresa:

      Milady Horákové 481/24
      Praha 7 17000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • UX design

    • Bubo Trans – aplikace na správu logistických služeb

      Miloš Kreuzer, 2022

      Obrázek reference

      Bubo trans je malá rodinná firma zabývající se logistikou a přepravou zásilek. Cílem bylo navrhnout jak propagační web služby, tak především moderní a intuitivní webovou aplikaci pro objednání zásilkových služeb. V rámci úvodní analýzy bylo nutné pečlivě zmapovat konkurenční služby a nástroje společně s potřebami klientů.

      Bubo trans je malá rodinná firma zabývající se logistikou a přepravou zásilek. Cílem bylo navrhnout jak propagační web služby, tak především moderní a intuitivní webovou aplikaci pro objednání zásilkových služeb. V rámci úvodní analýzy bylo nutné pečlivě zmapovat konkurenční služby a nástroje společně s potřebami klientů.

      https://www.bubotrans.cz/
    • DaGui – vzdělávací aplikace pro budoucí programátory

      Adam Uhlíř, 2017

      Obrázek reference

      Vzdělávací aplikace DaGui pomáhá VŠ studentů lépe pochopit fungování kódu a pomocí jednoduchého skládání grafů a validací v reálném čase je navádí na správnou cestu. V rámci projektu bylo potřeba rozpracovat myšlenku klienta do wireframů a navrhnout jednoduché a intuitivní rozhraní aplikace.

      Vzdělávací aplikace DaGui pomáhá VŠ studentů lépe pochopit fungování kódu a pomocí jednoduchého skládání grafů a validací v reálném čase je navádí na správnou cestu. V rámci projektu bylo potřeba rozpracovat myšlenku klienta do wireframů a navrhnout jednoduché a intuitivní rozhraní aplikace.

  • Grafický design / branding

    • Code Biters – návrh vizuální identity

      Tomáš Kohoutek, 2023

      Obrázek reference

      Pro večerní IT školu Code Biters jsem navrhl kompletní firemní vizuál. Kromě běžných věcí, jako je volba volby barev, písma a návrhu loga jsem v rámci projektu připravil i hravý firemní claim a sadu základních explikací. Celý vizuál je postavený na hravosti a je tvořený především za pomoci základních geometrických tvarů, jako je kruh, čtverec a trojúhelník.

      Pro večerní IT školu Code Biters jsem navrhl kompletní firemní vizuál. Kromě běžných věcí, jako je volba volby barev, písma a návrhu loga jsem v rámci projektu připravil i hravý firemní claim a sadu základních explikací. Celý vizuál je postavený na hravosti a je tvořený především za pomoci základních geometrických tvarů, jako je kruh, čtverec a trojúhelník.

    • GenX– návrh vizuální identity

      Filip Ustohal, 2023

      Obrázek reference

      Společnost GenX se zabývá výrobou a prodejem potravinových doplňků a vitaminů na míru. Cílem bylo zmodernizovat původní logo a firemní vizuál, který již nevyhovoval současným potřebám. Zdvojením a stylizací písmene X tak vznikl jednoduchý ale výstižný symbol vztahující se k první části názvu – Gen. V rámci projektu vznikla celá řada ukázek aplikace brandu. Na projektu jsme spolupracoval s designerkou Annou Zatloukalovou.

      Společnost GenX se zabývá výrobou a prodejem potravinových doplňků a vitaminů na míru. Cílem bylo zmodernizovat původní logo a firemní vizuál, který již nevyhovoval současným potřebám. Zdvojením a stylizací písmene X tak vznikl jednoduchý ale výstižný symbol vztahující se k první části názvu – Gen. V rámci projektu vznikla celá řada ukázek aplikace brandu. Na projektu jsme spolupracoval s designerkou Annou Zatloukalovou.

  • Webdesign

    • Happy Sport – postupný redesign webu

      Patrik Liška, 2023

      Obrázek reference

      S firmou Happy Sport spolupracuji již několik let, ale teprve v loňském roce (2023) jsme se společně pustili do postupného redesignu firemního webu. Web kromě běžných informací o společnosti a jejich prodejnách obsahuje také e-shop, ale především sofistikovaný objednávkový systém na výpůjčku zimního a letního vybavení.

      S firmou Happy Sport spolupracuji již několik let, ale teprve v loňském roce (2023) jsme se společně pustili do postupného redesignu firemního webu. Web kromě běžných informací o společnosti a jejich prodejnách obsahuje také e-shop, ale především sofistikovaný objednávkový systém na výpůjčku zimního a letního vybavení.

      https://www.happysport.cz/
    • PwC Blog – návrh webu

      Tomáš leixner, 2021

      Obrázek reference

      V rámci externí spolupráce s auditorskou společností PwC jsme navrhl moderní korporátní online magazín. Cílem bylo redefinovat starší verzi webu, to se však neobešlo bez důkladné srovnávací analýzy a následné změny některých prvků a struktury navigace.

      V rámci externí spolupráce s auditorskou společností PwC jsme navrhl moderní korporátní online magazín. Cílem bylo redefinovat starší verzi webu, to se však neobešlo bez důkladné srovnávací analýzy a následné změny některých prvků a struktury navigace.

      https://blog.pwc.cz/
  • Kulturní dědictví

    • Katedrála sv. Víta – redesign webu a návrh základního vizuálu

      Marek Stříteský, Ondřej Pávek, 2023

      Obrázek reference

      V roce 2023 jsem měl tu čest ujmout se redesignu webu a návrhu základního vizuálu pro nejvýznamnější kulturní památku u nás – Katedrálu sv. Víta. Hlavním cílem bylo zmodernizovat a zpřehlednit webovou prezentaci, která byla již dlouhé roky zastaralá a funkčně již nevyhovující. To se neobešlo bez důkladné obsahové a UX revize a návrhu základního vizuálu (logo, barvy, písmo). Na vizuální části projektu jsme spolupracoval s designerkou Terézií Meliškovou. V případě zájmu rád poskytnu více informací.

      V roce 2023 jsem měl tu čest ujmout se redesignu webu a návrhu základního vizuálu pro nejvýznamnější kulturní památku u nás – Katedrálu sv. Víta. Hlavním cílem bylo zmodernizovat a zpřehlednit webovou prezentaci, která byla již dlouhé roky zastaralá a funkčně již nevyhovující. To se neobešlo bez důkladné obsahové a UX revize a návrhu základního vizuálu (logo, barvy, písmo). Na vizuální části projektu jsme spolupracoval s designerkou Terézií Meliškovou. V případě zájmu rád poskytnu více informací.

      https://www.katedralasvatehovita.cz/
    • Svatovítské varhanní večery – návrh vizuálu a art directing

      Jan Bumbálek, od 2021

      Obrázek reference

      V roce 2021 jsem byl osloven, abych pomohl vizuálně pozvednout desátý ročník hudebního festivalu Svatovítské varhanní večery. V první fázi jsem navrhl logo a barevné schéma projektu. V rámci přípravy festivalu pravidelně vytvářím sérii plakátů, propagačních bannerů pro sociální sítě, letáky, vstupenky a katalog festivalu. Od roku 2021 se podílím na přípravě všech dalších ročníků.

      V roce 2021 jsem byl osloven, abych pomohl vizuálně pozvednout desátý ročník hudebního festivalu Svatovítské varhanní večery. V první fázi jsem navrhl logo a barevné schéma projektu. V rámci přípravy festivalu pravidelně vytvářím sérii plakátů, propagačních bannerů pro sociální sítě, letáky, vstupenky a katalog festivalu. Od roku 2021 se podílím na přípravě všech dalších ročníků.

      https://www.varhannifestival.cz/
  • Online marketing

    • KOD24 – microsite konference a promo materiály

      Aleš Pokorný, 2023-2024

      Obrázek reference

      Pro konferenci odvahy a dobrodružství – KOD24 jsem navrhl základní vizuál a následně i jednoduchou konverzní microsite. Cílem webové stránky je představení jednotlivých příspěvků a řečníků, nabídku workshopů a odvést návštěvníky do sekce pro nákup vstupenky. V rámci projektu vznikly také materiály pro branding sociálních sítí a řade šablona na promo jednotlivých řečníků a jejich témat.

      Pro konferenci odvahy a dobrodružství – KOD24 jsem navrhl základní vizuál a následně i jednoduchou konverzní microsite. Cílem webové stránky je představení jednotlivých příspěvků a řečníků, nabídku workshopů a odvést návštěvníky do sekce pro nákup vstupenky. V rámci projektu vznikly také materiály pro branding sociálních sítí a řade šablona na promo jednotlivých řečníků a jejich témat.

      https://www.kod24.cz/
    • Mascheriamo – bannery pro italský projekt „Dáme roušky“

      Lenka Němcová, 2020

      Obrázek reference

      V prvním covidovém roce jsme měl, jako spousta dalších, možnosti přispět také svou trochou do mlýna. Informace bylo potřeba šířit rychle a pokud možno levně. Prostřednictvím Facebooku jsem vyslyšel prosbu o pomoc a spojil své síly s paní Němcovou. V té době žila v Itálii, kde se rozhodla spustit italskou obdobu projektu Dáme roušky. K tomu bylo potřeba navrhnout ve velmi krátkém čase několik propagačních vizuálů k šíření na soc. sítích a branding facebookové stránky, na které se informovalo o nových místech a aktualizacích v mapové aplikaci. A protože je Itálie kolébkou umění, vznikla tak minisérie orouškovaných renesančních ikon.

      V prvním covidovém roce jsme měl, jako spousta dalších, možnosti přispět také svou trochou do mlýna. Informace bylo potřeba šířit rychle a pokud možno levně. Prostřednictvím Facebooku jsem vyslyšel prosbu o pomoc a spojil své síly s paní Němcovou. V té době žila v Itálii, kde se rozhodla spustit italskou obdobu projektu Dáme roušky. K tomu bylo potřeba navrhnout ve velmi krátkém čase několik propagačních vizuálů k šíření na soc. sítích a branding facebookové stránky, na které se informovalo o nových místech a aktualizacích v mapové aplikaci. A protože je Itálie kolébkou umění, vznikla tak minisérie orouškovaných renesančních ikon.