Detail kreativce
Petr Sýkora
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 04807677
Kontakt:
Petr Sýkora
+420 721 620 334
petr@sykora.design
O profilu kreativce
Designem se zabývám posledních cca 10 let. Klientům pomáhám odlišit se pomocí nápaditého brandu, printových materiálů, webů / aplikací a kampaňových vizuálů. Rád pracuji na projektech s přesahy do dalších kreativních oborů. Zkrátka mě baví vymýšlet a navrhovat. Taktéž dokážu pomoci s marketingovou strategií, scénářem pro vaše promo video, nebo jako supervizor pro vaše interní kreativce.
Brand | Design | UX
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Milady Horákové 481/24
Praha 7 17000 -
Kontaktní adresa:
Milady Horákové 481/24
Praha 7 17000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Bubo Trans – aplikace na správu logistických služeb
Miloš Kreuzer, 2022
Bubo trans je malá rodinná firma zabývající se logistikou a přepravou zásilek. Cílem bylo navrhnout jak propagační web služby, tak především moderní a intuitivní webovou aplikaci pro objednání zásilkových služeb. V rámci úvodní analýzy bylo nutné pečlivě zmapovat konkurenční služby a nástroje společně s potřebami klientů.
Bubo trans je malá rodinná firma zabývající se logistikou a přepravou zásilek. Cílem bylo navrhnout jak propagační web služby, tak především moderní a intuitivní webovou aplikaci pro objednání zásilkových služeb. V rámci úvodní analýzy bylo nutné pečlivě zmapovat konkurenční služby a nástroje společně s potřebami klientů.
-
DaGui – vzdělávací aplikace pro budoucí programátory
Adam Uhlíř, 2017
Vzdělávací aplikace DaGui pomáhá VŠ studentů lépe pochopit fungování kódu a pomocí jednoduchého skládání grafů a validací v reálném čase je navádí na správnou cestu. V rámci projektu bylo potřeba rozpracovat myšlenku klienta do wireframů a navrhnout jednoduché a intuitivní rozhraní aplikace.
-
-
Grafický design / branding
-
Code Biters – návrh vizuální identity
Tomáš Kohoutek, 2023
Pro večerní IT školu Code Biters jsem navrhl kompletní firemní vizuál. Kromě běžných věcí, jako je volba volby barev, písma a návrhu loga jsem v rámci projektu připravil i hravý firemní claim a sadu základních explikací. Celý vizuál je postavený na hravosti a je tvořený především za pomoci základních geometrických tvarů, jako je kruh, čtverec a trojúhelník.
Pro večerní IT školu Code Biters jsem navrhl kompletní firemní vizuál. Kromě běžných věcí, jako je volba volby barev, písma a návrhu loga jsem v rámci projektu připravil i hravý firemní claim a sadu základních explikací. Celý vizuál je postavený na hravosti a je tvořený především za pomoci základních geometrických tvarů, jako je kruh, čtverec a trojúhelník.
-
GenX– návrh vizuální identity
Filip Ustohal, 2023
Společnost GenX se zabývá výrobou a prodejem potravinových doplňků a vitaminů na míru. Cílem bylo zmodernizovat původní logo a firemní vizuál, který již nevyhovoval současným potřebám. Zdvojením a stylizací písmene X tak vznikl jednoduchý ale výstižný symbol vztahující se k první části názvu – Gen. V rámci projektu vznikla celá řada ukázek aplikace brandu. Na projektu jsme spolupracoval s designerkou Annou Zatloukalovou.
Společnost GenX se zabývá výrobou a prodejem potravinových doplňků a vitaminů na míru. Cílem bylo zmodernizovat původní logo a firemní vizuál, který již nevyhovoval současným potřebám. Zdvojením a stylizací písmene X tak vznikl jednoduchý ale výstižný symbol vztahující se k první části názvu – Gen. V rámci projektu vznikla celá řada ukázek aplikace brandu. Na projektu jsme spolupracoval s designerkou Annou Zatloukalovou.
-
MN Cleaning – návrh vizuální identity
Martina Weigová, 2023
MN Cleaning se zabývá výškovými pracemi a úklidem nemovitostí, především pak čištění oken na výškových budovách. Jako hlavní motiv vizuálnu byla proto zvolena stopa okenní stěrky. Ta je promítnuta jak do loga, tak i do základních prvků celého vizuálu.
-
-
Webdesign
-
Happy Sport – postupný redesign webu
Patrik Liška, 2023
S firmou Happy Sport spolupracuji již několik let, ale teprve v loňském roce (2023) jsme se společně pustili do postupného redesignu firemního webu. Web kromě běžných informací o společnosti a jejich prodejnách obsahuje také e-shop, ale především sofistikovaný objednávkový systém na výpůjčku zimního a letního vybavení.
S firmou Happy Sport spolupracuji již několik let, ale teprve v loňském roce (2023) jsme se společně pustili do postupného redesignu firemního webu. Web kromě běžných informací o společnosti a jejich prodejnách obsahuje také e-shop, ale především sofistikovaný objednávkový systém na výpůjčku zimního a letního vybavení.
-
-
Kulturní dědictví
-
Katedrála sv. Víta – redesign webu a návrh základního vizuálu
Marek Stříteský, Ondřej Pávek, 2023
V roce 2023 jsem měl tu čest ujmout se redesignu webu a návrhu základního vizuálu pro nejvýznamnější kulturní památku u nás – Katedrálu sv. Víta. Hlavním cílem bylo zmodernizovat a zpřehlednit webovou prezentaci, která byla již dlouhé roky zastaralá a funkčně již nevyhovující. To se neobešlo bez důkladné obsahové a UX revize a návrhu základního vizuálu (logo, barvy, písmo). Na vizuální části projektu jsme spolupracoval s designerkou Terézií Meliškovou. V případě zájmu rád poskytnu více informací.
V roce 2023 jsem měl tu čest ujmout se redesignu webu a návrhu základního vizuálu pro nejvýznamnější kulturní památku u nás – Katedrálu sv. Víta. Hlavním cílem bylo zmodernizovat a zpřehlednit webovou prezentaci, která byla již dlouhé roky zastaralá a funkčně již nevyhovující. To se neobešlo bez důkladné obsahové a UX revize a návrhu základního vizuálu (logo, barvy, písmo). Na vizuální části projektu jsme spolupracoval s designerkou Terézií Meliškovou. V případě zájmu rád poskytnu více informací.
-
Svatovítské varhanní večery – návrh vizuálu a art directing
Jan Bumbálek, od 2021
V roce 2021 jsem byl osloven, abych pomohl vizuálně pozvednout desátý ročník hudebního festivalu Svatovítské varhanní večery. V první fázi jsem navrhl logo a barevné schéma projektu. V rámci přípravy festivalu pravidelně vytvářím sérii plakátů, propagačních bannerů pro sociální sítě, letáky, vstupenky a katalog festivalu. Od roku 2021 se podílím na přípravě všech dalších ročníků.
V roce 2021 jsem byl osloven, abych pomohl vizuálně pozvednout desátý ročník hudebního festivalu Svatovítské varhanní večery. V první fázi jsem navrhl logo a barevné schéma projektu. V rámci přípravy festivalu pravidelně vytvářím sérii plakátů, propagačních bannerů pro sociální sítě, letáky, vstupenky a katalog festivalu. Od roku 2021 se podílím na přípravě všech dalších ročníků.
-
-
Online marketing
-
KOD24 – microsite konference a promo materiály
Aleš Pokorný, 2023-2024
Pro konferenci odvahy a dobrodružství – KOD24 jsem navrhl základní vizuál a následně i jednoduchou konverzní microsite. Cílem webové stránky je představení jednotlivých příspěvků a řečníků, nabídku workshopů a odvést návštěvníky do sekce pro nákup vstupenky. V rámci projektu vznikly také materiály pro branding sociálních sítí a řade šablona na promo jednotlivých řečníků a jejich témat.
Pro konferenci odvahy a dobrodružství – KOD24 jsem navrhl základní vizuál a následně i jednoduchou konverzní microsite. Cílem webové stránky je představení jednotlivých příspěvků a řečníků, nabídku workshopů a odvést návštěvníky do sekce pro nákup vstupenky. V rámci projektu vznikly také materiály pro branding sociálních sítí a řade šablona na promo jednotlivých řečníků a jejich témat.
-
Mascheriamo – bannery pro italský projekt „Dáme roušky“
Lenka Němcová, 2020
V prvním covidovém roce jsme měl, jako spousta dalších, možnosti přispět také svou trochou do mlýna. Informace bylo potřeba šířit rychle a pokud možno levně. Prostřednictvím Facebooku jsem vyslyšel prosbu o pomoc a spojil své síly s paní Němcovou. V té době žila v Itálii, kde se rozhodla spustit italskou obdobu projektu Dáme roušky. K tomu bylo potřeba navrhnout ve velmi krátkém čase několik propagačních vizuálů k šíření na soc. sítích a branding facebookové stránky, na které se informovalo o nových místech a aktualizacích v mapové aplikaci. A protože je Itálie kolébkou umění, vznikla tak minisérie orouškovaných renesančních ikon.
V prvním covidovém roce jsme měl, jako spousta dalších, možnosti přispět také svou trochou do mlýna. Informace bylo potřeba šířit rychle a pokud možno levně. Prostřednictvím Facebooku jsem vyslyšel prosbu o pomoc a spojil své síly s paní Němcovou. V té době žila v Itálii, kde se rozhodla spustit italskou obdobu projektu Dáme roušky. K tomu bylo potřeba navrhnout ve velmi krátkém čase několik propagačních vizuálů k šíření na soc. sítích a branding facebookové stránky, na které se informovalo o nových místech a aktualizacích v mapové aplikaci. A protože je Itálie kolébkou umění, vznikla tak minisérie orouškovaných renesančních ikon.
-