Detail kreativce

Zpět na galerii

Bc. Vojtěch Jiřiště

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 02680092

Kontakt:

Vojtěch Jiřiště

+420728936204

jiriste.v@gmail.com

O profilu kreativce

Mám dlouholeté zkušenosti v grafickém a webovém designu. Specializuji se na tvorbu propagačních tiskovin, logotypů a webové grafiku. Také se zabývám copywritingem a kódováním webových stránek (HTML, PHP, CSS).

Grafika a webdesign

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Čajkovského 663
      Jihlava 58601 Kraj Vysočina
    • Kontaktní adresa:

      Čajkovského 663
      Jihlava 58601
      Kraj Vysočina

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Webdesign

    • HuCa Wear

      HuCa Wear, 3/2024-6/2024

      Obrázek reference

      Vytvoření webových stránek s e-shopem pro novou značku českého funkčního oblečení pro rybáře HuCa Wear. Při návrhu grafické šablony byl cílem minimalistický design webu, který zaručí jeho maximální přehlednost i na mobilních zařízení. Kromě webdesignu jsem se také zhostil nakódování webu včetně napojení e-shopu a platební brány.

      Vytvoření webových stránek s e-shopem pro novou značku českého funkčního oblečení pro rybáře HuCa Wear. Při návrhu grafické šablony byl cílem minimalistický design webu, který zaručí jeho maximální přehlednost i na mobilních zařízení. Kromě webdesignu jsem se také zhostil nakódování webu včetně napojení e-shopu a platební brány.

      https://hucawear.com/
    • Brněnský lunapark

      Kulturarium, 2016-2018

      Obrázek reference

      Tvorba webových stránek a tiskovin pro divadelní festival Brněnský lunapark, který se každoročně konal pod hlavičkou spolku Kulturarium ve vybraných brněnských kavárnách. Ve spolupráci s brněnskou agenturou Simplez byl pro každý ročník vytvořen nový nápaditý vizuál, který byl základním kamenem pro propagační materiály, online média i video spoty. Celkový vizuální koncept měl velmi kladné ohlasy, což se odráželo i na vysoké návštěvnosti akce.

      Tvorba webových stránek a tiskovin pro divadelní festival Brněnský lunapark, který se každoročně konal pod hlavičkou spolku Kulturarium ve vybraných brněnských kavárnách. Ve spolupráci s brněnskou agenturou Simplez byl pro každý ročník vytvořen nový nápaditý vizuál, který byl základním kamenem pro propagační materiály, online média i video spoty. Celkový vizuální koncept měl velmi kladné ohlasy, což se odráželo i na vysoké návštěvnosti akce.

  • Grafický design / branding

    • Tiskoviny pro agenturu Profipřekladatel

      PROFIPŘEKLADATEL s.r.o., 01/2017-12/2018

      Obrázek reference

      Tvorba grafických podkladů pro renomovanou překladatelskou agenturu Profipřekladatel. Kromě propagačních tiskovin se jednalo také o návrhy pro velkoplošné bannery pro konference, grafika pro webové stránky a online kampaně. Při práci na grafických podkladech byl kladen důraz na hravost, originální kombinaci grafických prvků a zachování výrazné barevnosti.

      Tvorba grafických podkladů pro renomovanou překladatelskou agenturu Profipřekladatel. Kromě propagačních tiskovin se jednalo také o návrhy pro velkoplošné bannery pro konference, grafika pro webové stránky a online kampaně. Při práci na grafických podkladech byl kladen důraz na hravost, originální kombinaci grafických prvků a zachování výrazné barevnosti.

    • Tiskoviny pro WellnessTop

      WellnessTop, 1/2018-1/2024

      Obrázek reference

      Dlouhodobě spolupracuji s kladenským wellness studiem WellnessTop. Vytvářím grafické návrhy propagačních letáků, ceníky, venkovní polepy, dárkové kartičky a poukazy. Pro grafické výstupy byl vytvořen jednotný vizuální styl, včetně stanovení barevnosti a originálních grafický prvků, které se prolínají nejen v tištěných médiích, ale také v online prostoru i v designu celého interiéru studia. Toto grafické sjednocení je velmi důležité, aby byla značka snadno zapamatovatelná a zákazník si ji při prezentaci v printu nebo online prostoru ihned spojil s konkrétním subjektem, což se daří.

      Dlouhodobě spolupracuji s kladenským wellness studiem WellnessTop. Vytvářím grafické návrhy propagačních letáků, ceníky, venkovní polepy, dárkové kartičky a poukazy. Pro grafické výstupy byl vytvořen jednotný vizuální styl, včetně stanovení barevnosti a originálních grafický prvků, které se prolínají nejen v tištěných médiích, ale také v online prostoru i v designu celého interiéru studia. Toto grafické sjednocení je velmi důležité, aby byla značka snadno zapamatovatelná a zákazník si ji při prezentaci v printu nebo online prostoru ihned spojil s konkrétním subjektem, což se daří.

      http://www.wellness-top.cz/