Detail kreativce

Zpět na galerii

P2M Consulting

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 48038938

Kontakt:

+420603759360

medkova@p2m.cz

O profilu kreativce

Nabízíme marketingové a PR strategie, vzdělávání a event management pro kulturní a společenské projekty. Díky našim zkušenostem nabízíme tým expertů, kteří se zaměřují na práci v online marketingu, komunikaci na sociálních sítích, influencer marketing, s online i offline médii. Na poli vzdělávání se zaměřujeme na seberozvojové a digitální dovednosti. Pravidelně organizujeme eventy na míru.

P2M Consulting - Lucie Medková

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      U Klavírky 2627/7
      Praha 5 - Smíchov 150 00
    • Kontaktní adresa:

      U Klavírky 2627/7
      Praha 5 - Smíchov 150 00
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Digital Leap

      Institut umění - Divadelní ústav, 2022

      Jak pracovat v online marketingu a na sociálních sítích? Série workshopů pro tvůrce živého umění nejen z divadelního světa z několika zemí Evropy. Naši lektoři s tvůrci a jejich producenty hledali komunikační linky pro sebeprezentaci tvůrců na různých sociálních sítích. Interaktivní formou se snažili prostředníctvím sociálních sítí propojit svět živého umění a jejich potenciálních diváků.

      Jak pracovat v online marketingu a na sociálních sítích? Série workshopů pro tvůrce živého umění nejen z divadelního světa z několika zemí Evropy. Naši lektoři s tvůrci a jejich producenty hledali komunikační linky pro sebeprezentaci tvůrců na různých sociálních sítích. Interaktivní formou se snažili prostředníctvím sociálních sítí propojit svět živého umění a jejich potenciálních diváků.

    • Staň se expertem na LinkedIn

      Volis International, 2023

      Serie workshopů pro veřejnost na téma LinkedIn. Tato profesní sociální síť není jen HR nástroj, vyrostla v největší profesní síť a má vedle HR i sales také selfbrandingový potenciál pro jednotlivce i pro firmy. V průběhu dvou dnů se účastníci obeznámí se všemi nástroji a jak využívat placenou reklamu pro svůj produkt na LinkedIn i jak se stát influencerem a zvyšovat svůj vliv na této sociální síti.

      Serie workshopů pro veřejnost na téma LinkedIn. Tato profesní sociální síť není jen HR nástroj, vyrostla v největší profesní síť a má vedle HR i sales také selfbrandingový potenciál pro jednotlivce i pro firmy. V průběhu dvou dnů se účastníci obeznámí se všemi nástroji a jak využívat placenou reklamu pro svůj produkt na LinkedIn i jak se stát influencerem a zvyšovat svůj vliv na této sociální síti.

  • Práce s texty

    • Hrdinové digitální doby

      P2M Consulting, 2019

      Více než 600 stran rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu zavedou čtenáře k osobnostem, které vybudovaly vlastní úspěšný byznys mnohdy na zelené louce, z ničeho, od píky. Publikaci napsala Lucie Medková a Klára Vorličková. Publikace je distribuována do všech knihkupectví v ČR a SR.

      Více než 600 stran rozhovorů s průkopníky českého a slovenského online marketingu zavedou čtenáře k osobnostem, které vybudovaly vlastní úspěšný byznys mnohdy na zelené louce, z ničeho, od píky. Publikaci napsala Lucie Medková a Klára Vorličková. Publikace je distribuována do všech knihkupectví v ČR a SR.

    • Inspirační fórum Svazu měst a obcí ČR

      Svaz měst a obcí ČR, od 2021

      Komunikační a PR strategie pro speciální konferenci určenou pro veřejnost i odbornou obec - členy samosprávy obcí a měst. Cílem je inspirace a předávání zkušeností. Tvorba kompletního press kitu, textů pro web konference a sociální sítě.

      Komunikační a PR strategie pro speciální konferenci určenou pro veřejnost i odbornou obec - členy samosprávy obcí a měst. Cílem je inspirace a předávání zkušeností. Tvorba kompletního press kitu, textů pro web konference a sociální sítě.

  • Marketingové strategie

    • Jiříkovo vidění - dokument

      Gnomon, 2023

      Dokument Jiříkovo vidění zachycuje společný sen materiálového vědce a jeho dcery umělkyně o efektivním řešení na záchranu planety. S humorem společně nahlíží do různých světů, kde s nimi nikdo nepočítá. Snaží se porozumět nejen politice ale i jeden druhému. Marketingová a komunikační strategie se připravuje od ledna 2023. Součástí je definice cílových skupin, výběr marketingových kanálů, oslovení partnerů projektu a příprava všech textů pro český i mezinárodní trh. O filmu Brněnský samorost, materiálový fyzik a vášnivý kutil RNDr. Jiří Svoboda, CSc., DSc., má ideu, jak zachránit planetu. Nikdo ho ale neposlouchá. Jeho dceru Martu, hudebnici a matku dvou dětí, to štve. Bere kameru a jde s tátou „do světa“. Chce prověřit, jestli by svět mohl fungovat tak, jak si otec představuje. Humor do filmu přinášejí jejich rozdílné charaktery a společně vymyšlené strategie, jak a komu ideu předkládat; setkají se s ekology, aktivisty, experty a politiky, aby se z kuchyně dostali až na světový klimatický summit. Pokusy o pronikání do veřejných struktur obnažují povahu moci, která rozhoduje o tom, kdo, s jakým tématem a kam může vstupovat. Všichni oslovení se shodují na tom, že Jiřího ustanovení světa by bylo ideálním řešením. Přesto po čtyřech letech putování se svojí myšlenkou celosvětové uhlíkové daně a dividendy pro všechny stojí sami proti všem. Přicházejí s nápadem příliš pozdě? Nebo příliš brzy? Přestože se jim zatím nedaří uspět na poli mezinárodní politiky, objevují nečekané rozměry svého společného vztahu a díky tomu jedou ze světového summitu v Glasgow domů s písní na rtech. “Tax the Carbon globally!” Silný osobní příběh, Jiřího humor a charisma, Martiny originální písně, syrový filmový materiál a inspirativní nápad na záchranu planety vytváří nepřehlédnutelný snímek s potenciálním celospolečenským dopadem.

      Dokument Jiříkovo vidění zachycuje společný sen materiálového vědce a jeho dcery umělkyně o efektivním řešení na záchranu planety. S humorem společně nahlíží do různých světů, kde s nimi nikdo nepočítá. Snaží se porozumět nejen politice ale i jeden druhému. Marketingová a komunikační strategie se připravuje od ledna 2023. Součástí je definice cílových skupin, výběr marketingových kanálů, oslovení partnerů projektu a příprava všech textů pro český i mezinárodní trh. O filmu Brněnský samorost, materiálový fyzik a vášnivý kutil RNDr. Jiří Svoboda, CSc., DSc., má ideu, jak zachránit planetu. Nikdo ho ale neposlouchá. Jeho dceru Martu, hudebnici a matku dvou dětí, to štve. Bere kameru a jde s tátou „do světa“. Chce prověřit, jestli by svět mohl fungovat tak, jak si otec představuje. Humor do filmu přinášejí jejich rozdílné charaktery a společně vymyšlené strategie, jak a komu ideu předkládat; setkají se s ekology, aktivisty, experty a politiky, aby se z kuchyně dostali až na světový klimatický summit. Pokusy o pronikání do veřejných struktur obnažují povahu moci, která rozhoduje o tom, kdo, s jakým tématem a kam může vstupovat. Všichni oslovení se shodují na tom, že Jiřího ustanovení světa by bylo ideálním řešením. Přesto po čtyřech letech putování se svojí myšlenkou celosvětové uhlíkové daně a dividendy pro všechny stojí sami proti všem. Přicházejí s nápadem příliš pozdě? Nebo příliš brzy? Přestože se jim zatím nedaří uspět na poli mezinárodní politiky, objevují nečekané rozměry svého společného vztahu a díky tomu jedou ze světového summitu v Glasgow domů s písní na rtech. “Tax the Carbon globally!” Silný osobní příběh, Jiřího humor a charisma, Martiny originální písně, syrový filmový materiál a inspirativní nápad na záchranu planety vytváří nepřehlédnutelný snímek s potenciálním celospolečenským dopadem.

    • Světlonoc - film režisérky Terezy Nvotové

      Moloko film, 2022

      Obrázek reference

      Vytvořili jsme marketingovou a komunikační strategii, media plan a PR komunikaci. Pro celou marketingovou kampaň jsme oslovili partnery, kteří film podpořili a díky jejich laskavosti byly realizovány speciální eventy pro influencery, média i partnery. V rámci strategie se podařilo oslovit hlavního partnera nadační fond Propolis 33, mediální partnery Heroine, Český rozhlas, Big Media, Total Film. Pro PR jsme domluvili redakční spolupráci s online i offline redakcemi. 522 příspěvků v médiích za 4 měsíce komunikace byla opravdu velká radost.

      Vytvořili jsme marketingovou a komunikační strategii, media plan a PR komunikaci. Pro celou marketingovou kampaň jsme oslovili partnery, kteří film podpořili a díky jejich laskavosti byly realizovány speciální eventy pro influencery, média i partnery. V rámci strategie se podařilo oslovit hlavního partnera nadační fond Propolis 33, mediální partnery Heroine, Český rozhlas, Big Media, Total Film. Pro PR jsme domluvili redakční spolupráci s online i offline redakcemi. 522 příspěvků v médiích za 4 měsíce komunikace byla opravdu velká radost.

  • Film / Video / Televize

    • Move It On

      DOK.Incubator, od 2020 do 2023

      Obrázek reference

      3. roky ve spolupráci s DOK.Incubator realizujeme projekt Move It On. Cílem projektu pro filmové tvůrce je využít marketingový potenciál jejich filmů. Společně definujeme, jak efektivní je marketingová a komunikační strategie vašeho filmu. Program Move It On za pomoci špičkových lektorů prezentuje návrhy úspěšné kampaně, která zajistí, že se o filmu bude mluvit. Program je určen producentům a režisérům hraných, dokumentárních i animovaných filmů. Během tří setkání pod vedením expertů účastníci s dalšími režiséry a producenty tvoří své komunikační strategie jak pro klasické PR, tak na sociální sítě. Celý proces začíná už během výroby filmů a zaměřuje se mimo jiné na silnou kampaň před festivalovou premiérou, před uvedením do kin i na VoD. Spolu s lektory se definují klíčová slova a učíme si definovat cílové skupiny a jejich oslovení přes konkrétní marketingové kanály. Tvoříme společně mediální strategii, základy tiskové zprávy pro české i mezinárodní uvedení filmu, s copywriterem testujeme, jak funguje název filmu, zda jste našli správný logline a upravíte synopsi filmu tak, aby fungovala v rámci lokální kampaně i před světovou festivalovou premiérou. Pro komunikaci na sociálních sítích definujeme, jaký materiál použít na instatories, co bude určeno pro Facebook či jiné platformy, zjistíte, jak pomocí dobře sestříhaných video formátů oslovit mladší generace na sítích jako TikTok či Snapchat. Věnujeme se i oslovení potencionálních partnerů projektů a marketignovému rozpočtu.

      3. roky ve spolupráci s DOK.Incubator realizujeme projekt Move It On. Cílem projektu pro filmové tvůrce je využít marketingový potenciál jejich filmů. Společně definujeme, jak efektivní je marketingová a komunikační strategie vašeho filmu. Program Move It On za pomoci špičkových lektorů prezentuje návrhy úspěšné kampaně, která zajistí, že se o filmu bude mluvit. Program je určen producentům a režisérům hraných, dokumentárních i animovaných filmů. Během tří setkání pod vedením expertů účastníci s dalšími režiséry a producenty tvoří své komunikační strategie jak pro klasické PR, tak na sociální sítě. Celý proces začíná už během výroby filmů a zaměřuje se mimo jiné na silnou kampaň před festivalovou premiérou, před uvedením do kin i na VoD. Spolu s lektory se definují klíčová slova a učíme si definovat cílové skupiny a jejich oslovení přes konkrétní marketingové kanály. Tvoříme společně mediální strategii, základy tiskové zprávy pro české i mezinárodní uvedení filmu, s copywriterem testujeme, jak funguje název filmu, zda jste našli správný logline a upravíte synopsi filmu tak, aby fungovala v rámci lokální kampaně i před světovou festivalovou premiérou. Pro komunikaci na sociálních sítích definujeme, jaký materiál použít na instatories, co bude určeno pro Facebook či jiné platformy, zjistíte, jak pomocí dobře sestříhaných video formátů oslovit mladší generace na sítích jako TikTok či Snapchat. Věnujeme se i oslovení potencionálních partnerů projektů a marketignovému rozpočtu.

    • Tady Havel, slyšíte mě?

      Petr Jančárek + Endorfilm, od 2019 dodnes

      Spolupráce s režisérem Petrem Jančárkem začala již v roce 2018. Dokument o odcházení. A stálé potřebě přítomnosti dramatika, vězně svědomí, občana, státníka i plachého režiséra vlastního života Václava Havla. Nevídaný příběh, dosud nezveřejněné záběry, absolutní otevřenost. V roce 2019 jsme připravili a spustili HitHit kampaň na podporu dokončení dokumentu Tady Havel, slyšíte mě? Vybrané peníze o 380% převýšily minimální částku. Stále pracujeme na komunikaci s podporovateli a připravujeme strategii pro vstup do kin v zimě 2023.

      Spolupráce s režisérem Petrem Jančárkem začala již v roce 2018. Dokument o odcházení. A stálé potřebě přítomnosti dramatika, vězně svědomí, občana, státníka i plachého režiséra vlastního života Václava Havla. Nevídaný příběh, dosud nezveřejněné záběry, absolutní otevřenost. V roce 2019 jsme připravili a spustili HitHit kampaň na podporu dokončení dokumentu Tady Havel, slyšíte mě? Vybrané peníze o 380% převýšily minimální částku. Stále pracujeme na komunikaci s podporovateli a připravujeme strategii pro vstup do kin v zimě 2023.