Detail kreativce
Karolína Mathé Klementová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 86791800
Kontakt:
+420 777 752 022
karolina.mathe@gmail.com
O profilu kreativce
Pomáhám značkám najít směr a jasně komunikovat, co je dělá výjimečnými. Věnuji se tvorbě strategií a kampaní, které jsou srozumitelné a mají skutečný dopad na byznysové výsledky. 20 let zkušeností s budováním značek napříč různými odvětvími, od malých lokálních projektů po mezinárodní firmy.
Strategie značek, komunikace, vizuální ident.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na dolinách 188
Praha 14700 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Na dolinách 188
Praha 14700
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Jiná Huť
Jiná Huť, 2024
Spolupráce na projektu Jiná Huť byla inspirativní a obohacující. Od první fáze bylo zřejmé, že jde o projekt s hlubokým smyslem a pozitivním dopadem na komunitu. Tvorba strategie značky i komunikace, jak nejlépe komunikovat vizi centra, který propojuje odborníky na fyzické i duševní zdraví. Oceňuji jasné směřování a otevřenost k novým nápadům, které vedly k vytvoření srozumitelné a autentické zhmotnění původní vize projektu. Věřím, že Jiná Huť přinese mnoho dobrého lidem v Jablonci nad Nisou i širšímu okolí.
Spolupráce na projektu Jiná Huť byla inspirativní a obohacující. Od první fáze bylo zřejmé, že jde o projekt s hlubokým smyslem a pozitivním dopadem na komunitu. Tvorba strategie značky i komunikace, jak nejlépe komunikovat vizi centra, který propojuje odborníky na fyzické i duševní zdraví. Oceňuji jasné směřování a otevřenost k novým nápadům, které vedly k vytvoření srozumitelné a autentické zhmotnění původní vize projektu. Věřím, že Jiná Huť přinese mnoho dobrého lidem v Jablonci nad Nisou i širšímu okolí.
-
be_myshelf
haptic_boq architekti, 2024
Spolupráce s HAPTIC byla kreativní a inspirativní zkušeností. Měla jsem možnost stát u zrodu unikátního produktu a tvořit jméno, logo, značkovou i komunikační strategii, což byl proces plný hledání, zkoumání a ladění detailů. Police be_myshelf dokonale vystihuje designový prožitek, precizní řemeslo a důraz na kvalitu, které jsou pro značku klíčové. Bylo skvělé sledovat, jak se nápad postupně proměňuje v jasnou identitu, která oslovuje milovníky designu. Produkt se okamžitě stal žádaným artiklem pro lidi, kteří ocení krásu i funkčnost.
Spolupráce s HAPTIC byla kreativní a inspirativní zkušeností. Měla jsem možnost stát u zrodu unikátního produktu a tvořit jméno, logo, značkovou i komunikační strategii, což byl proces plný hledání, zkoumání a ladění detailů. Police be_myshelf dokonale vystihuje designový prožitek, precizní řemeslo a důraz na kvalitu, které jsou pro značku klíčové. Bylo skvělé sledovat, jak se nápad postupně proměňuje v jasnou identitu, která oslovuje milovníky designu. Produkt se okamžitě stal žádaným artiklem pro lidi, kteří ocení krásu i funkčnost.
-
-
Grafický design / branding
-
Hifi guide
Hifi guide, 2024
Při tvorbě brandingu pro značku HIFI GUIDE byl kladen důraz na jednoduchost, srozumitelnost a propojení vizuální identity s vášní pro kvalitní zvuk. Název značky reflektuje její zaměření na průvodce světem špičkové audiotechniky. Vizuální identita je postavena na čistém logu doplněném výraznou šipkou, která symbolizuje směr a dynamiku. Klíčovým prvkem je i slogan „Zvuk je naše vášeň“, který podtrhuje emocionální vztah ke zvuku a technologiím
Při tvorbě brandingu pro značku HIFI GUIDE byl kladen důraz na jednoduchost, srozumitelnost a propojení vizuální identity s vášní pro kvalitní zvuk. Název značky reflektuje její zaměření na průvodce světem špičkové audiotechniky. Vizuální identita je postavena na čistém logu doplněném výraznou šipkou, která symbolizuje směr a dynamiku. Klíčovým prvkem je i slogan „Zvuk je naše vášeň“, který podtrhuje emocionální vztah ke zvuku a technologiím
-
Montovna Studio
Montovna, 2024
Při tvorbě brandingu pro Montovna Studio byl kladen důraz na preciznost, odbornost a vášeň pro kvalitní zvuk. Název i vizuální identita reflektují zaměření na návrh a realizaci špičkových audio a video řešení. Logo s motivem tří kružnic symbolizuje proces ladění a propojení prvků. Slogan Na zvuku záleží podtrhuje závazek ke kvalitě a detailu. Minimalistický design a tmavé barvy dodávají značce technickou přesnost a sofistikovanost, čímž vytvářejí konzistentní a silnou identitu.
Při tvorbě brandingu pro Montovna Studio byl kladen důraz na preciznost, odbornost a vášeň pro kvalitní zvuk. Název i vizuální identita reflektují zaměření na návrh a realizaci špičkových audio a video řešení. Logo s motivem tří kružnic symbolizuje proces ladění a propojení prvků. Slogan Na zvuku záleží podtrhuje závazek ke kvalitě a detailu. Minimalistický design a tmavé barvy dodávají značce technickou přesnost a sofistikovanost, čímž vytvářejí konzistentní a silnou identitu.
-