Detail kreativce

Zpět na galerii

Karolína Mathé Klementová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 86791800

Kontakt:

+420 777 752 022

karolina.mathe@gmail.com

O profilu kreativce

Pomáhám značkám najít směr a jasně komunikovat, co je dělá výjimečnými. Věnuji se tvorbě strategií a kampaní, které jsou srozumitelné a mají skutečný dopad na byznysové výsledky. 20 let zkušeností s budováním značek napříč různými odvětvími, od malých lokálních projektů po mezinárodní firmy.

Strategie značek, komunikace, vizuální ident.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Na dolinách 188
      Praha 14700 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Na dolinách 188
      Praha 14700
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Jiná Huť

      Jiná Huť, 2024

      Obrázek reference

      Spolupráce na projektu Jiná Huť byla inspirativní a obohacující. Od první fáze bylo zřejmé, že jde o projekt s hlubokým smyslem a pozitivním dopadem na komunitu. Tvorba strategie značky i komunikace, jak nejlépe komunikovat vizi centra, který propojuje odborníky na fyzické i duševní zdraví. Oceňuji jasné směřování a otevřenost k novým nápadům, které vedly k vytvoření srozumitelné a autentické zhmotnění původní vize projektu. Věřím, že Jiná Huť přinese mnoho dobrého lidem v Jablonci nad Nisou i širšímu okolí.

      Spolupráce na projektu Jiná Huť byla inspirativní a obohacující. Od první fáze bylo zřejmé, že jde o projekt s hlubokým smyslem a pozitivním dopadem na komunitu. Tvorba strategie značky i komunikace, jak nejlépe komunikovat vizi centra, který propojuje odborníky na fyzické i duševní zdraví. Oceňuji jasné směřování a otevřenost k novým nápadům, které vedly k vytvoření srozumitelné a autentické zhmotnění původní vize projektu. Věřím, že Jiná Huť přinese mnoho dobrého lidem v Jablonci nad Nisou i širšímu okolí.

      https://www.jinahut.cz
    • be_myshelf

      haptic_boq architekti, 2024

      Obrázek reference

      Spolupráce s HAPTIC byla kreativní a inspirativní zkušeností. Měla jsem možnost stát u zrodu unikátního produktu a tvořit jméno, logo, značkovou i komunikační strategii, což byl proces plný hledání, zkoumání a ladění detailů. Police be_myshelf dokonale vystihuje designový prožitek, precizní řemeslo a důraz na kvalitu, které jsou pro značku klíčové. Bylo skvělé sledovat, jak se nápad postupně proměňuje v jasnou identitu, která oslovuje milovníky designu. Produkt se okamžitě stal žádaným artiklem pro lidi, kteří ocení krásu i funkčnost.

      Spolupráce s HAPTIC byla kreativní a inspirativní zkušeností. Měla jsem možnost stát u zrodu unikátního produktu a tvořit jméno, logo, značkovou i komunikační strategii, což byl proces plný hledání, zkoumání a ladění detailů. Police be_myshelf dokonale vystihuje designový prožitek, precizní řemeslo a důraz na kvalitu, které jsou pro značku klíčové. Bylo skvělé sledovat, jak se nápad postupně proměňuje v jasnou identitu, která oslovuje milovníky designu. Produkt se okamžitě stal žádaným artiklem pro lidi, kteří ocení krásu i funkčnost.

      https://haptic.store
  • Grafický design / branding

    • Hifi guide

      Hifi guide, 2024

      Obrázek reference

      Při tvorbě brandingu pro značku HIFI GUIDE byl kladen důraz na jednoduchost, srozumitelnost a propojení vizuální identity s vášní pro kvalitní zvuk. Název značky reflektuje její zaměření na průvodce světem špičkové audiotechniky. Vizuální identita je postavena na čistém logu doplněném výraznou šipkou, která symbolizuje směr a dynamiku. Klíčovým prvkem je i slogan „Zvuk je naše vášeň“, který podtrhuje emocionální vztah ke zvuku a technologiím

      Při tvorbě brandingu pro značku HIFI GUIDE byl kladen důraz na jednoduchost, srozumitelnost a propojení vizuální identity s vášní pro kvalitní zvuk. Název značky reflektuje její zaměření na průvodce světem špičkové audiotechniky. Vizuální identita je postavena na čistém logu doplněném výraznou šipkou, která symbolizuje směr a dynamiku. Klíčovým prvkem je i slogan „Zvuk je naše vášeň“, který podtrhuje emocionální vztah ke zvuku a technologiím

    • Montovna Studio

      Montovna, 2024

      Obrázek reference

      Při tvorbě brandingu pro Montovna Studio byl kladen důraz na preciznost, odbornost a vášeň pro kvalitní zvuk. Název i vizuální identita reflektují zaměření na návrh a realizaci špičkových audio a video řešení. Logo s motivem tří kružnic symbolizuje proces ladění a propojení prvků​. Slogan Na zvuku záleží podtrhuje závazek ke kvalitě a detailu. Minimalistický design a tmavé barvy dodávají značce technickou přesnost a sofistikovanost, čímž vytvářejí konzistentní a silnou identitu.

      Při tvorbě brandingu pro Montovna Studio byl kladen důraz na preciznost, odbornost a vášeň pro kvalitní zvuk. Název i vizuální identita reflektují zaměření na návrh a realizaci špičkových audio a video řešení. Logo s motivem tří kružnic symbolizuje proces ladění a propojení prvků​. Slogan Na zvuku záleží podtrhuje závazek ke kvalitě a detailu. Minimalistický design a tmavé barvy dodávají značce technickou přesnost a sofistikovanost, čímž vytvářejí konzistentní a silnou identitu.