Detail kreativce
Vojtěch Janovič
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 10713735
Kontakt:
Vojtěch Janovič
+420 732 229 246
vojta@uhumdrum.com
O profilu kreativce
Ahoj, jsem Vojta. Kameraman a editor s již několikaletou praxí. Natáčení mě nesmírně baví a svůj koníček jsem přeměnil v práci, kterou se již pár let živím. Specializuji se na tvorbu videí, která dokáží oslovit zejména generaci Z – rozumím jejich vkusu, preferencím i způsobu komunikace. Mám zkušenosti s prací s profesionálními kamerami Blackmagic Design a Sony.
Vojtěch Janovič
Uhumdrum s.r.o.
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pod Hájem 324
Plzeň 32600 Plzeňský kraj -
Kontaktní adresa:
Pod Hájem 8
Plzeň 326 00
Plzeňský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Catapulso
SIT Port, 2024
Pro plzeňskou firmu SIT Port jsem pomáhal s vytvořením online marketingové strategie pro akci Catapulso. Akce přináší inovativní přístup k podnikatelským hackathonům. Cílem bylo představit akci studentům v novém, dynamickém kabátě inspirovaném katapulty a středověkými stroji, které symbolizují rychlý rozjezd nápadů a průlomové inovace. Strategie byla nastavena tak, aby oslovila mladé účastníky a přiblížila jim atmosféru akce originálním a vizuálně poutavým způsobem.
Pro plzeňskou firmu SIT Port jsem pomáhal s vytvořením online marketingové strategie pro akci Catapulso. Akce přináší inovativní přístup k podnikatelským hackathonům. Cílem bylo představit akci studentům v novém, dynamickém kabátě inspirovaném katapulty a středověkými stroji, které symbolizují rychlý rozjezd nápadů a průlomové inovace. Strategie byla nastavena tak, aby oslovila mladé účastníky a přiblížila jim atmosféru akce originálním a vizuálně poutavým způsobem.
-
Sales Mastery Academy - Online marketing
Petr Němeček, 11. 2025
Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit online marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.
Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit online marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.
-
-
Film / Video / Televize
-
Slavnosti Svobody 2024
Město Plzeň, SCALE, 05. 2024.
Produkce reels a aftermovie pro sociální sítě města Plzeň ze Slavností svobody 2024. Práce zahrnovala natáčení záběrů na místě a jejich okamžité zpracování pomocí Atomos Cloud Studia. Díky této technologii jsem videa v reálném čase odesílal střihači pro rychlou postprodukci a zveřejnění na sociálních sítích.
Produkce reels a aftermovie pro sociální sítě města Plzeň ze Slavností svobody 2024. Práce zahrnovala natáčení záběrů na místě a jejich okamžité zpracování pomocí Atomos Cloud Studia. Díky této technologii jsem videa v reálném čase odesílal střihači pro rychlou postprodukci a zveřejnění na sociálních sítích.
-
ČSOB - Festivaly
ČSOB, Darwin & the Machines, 07. - 08. 2024
Produkce reel pro ČSOB z festivalů Metronom a Beats for Love + příprava videí typu GRWM na festivaly s důrazem na propagaci cashless konceptů influencery. Součástí práce bylo také zajištění kompletní přípravy setu + plánování a stavba dřevěných rekvizit posléze využívaných pro klíčování na zeleném plátně.
Produkce reel pro ČSOB z festivalů Metronom a Beats for Love + příprava videí typu GRWM na festivaly s důrazem na propagaci cashless konceptů influencery. Součástí práce bylo také zajištění kompletní přípravy setu + plánování a stavba dřevěných rekvizit posléze využívaných pro klíčování na zeleném plátně.
-
ČSOB - TikTok
ČSOB, Darwin & the Machines, 2023
Cca rok produkce TikTok videí pro ČSOB. Plánování konceptů a kreativity ve spolupráci s agenturou Darwin & the Machines. Videa byla navržena tak, aby oslovila co nejvíce mladých lidí. Celkem bylo natočeno a následně publikováno přibližně 60 TikTok videí, která společně dosáhla více než 13 milionů zhlédnutí.
Cca rok produkce TikTok videí pro ČSOB. Plánování konceptů a kreativity ve spolupráci s agenturou Darwin & the Machines. Videa byla navržena tak, aby oslovila co nejvíce mladých lidí. Celkem bylo natočeno a následně publikováno přibližně 60 TikTok videí, která společně dosáhla více než 13 milionů zhlédnutí.
-
-
Grafický design / branding
-
Vlček & Partners - kompletní rebranding
Vlček & Partners, 2024
Pro plzeňskou advokátní kancelář Vlček & Partners jsem pomohl s vytvořením moderní a profesionální vizuální identity, která odráží jejich hodnoty a expertizu. Inspiraci pro novou značku jsme našli v šachovnici, jejíž motiv se prolíná celým vizuálním stylem. Rebranding zahrnoval nejen nové logo, ale také redesign webu a širokou škálu reklamních materiálů, které posilují jednotnou a silnou identitu značky.
Pro plzeňskou advokátní kancelář Vlček & Partners jsem pomohl s vytvořením moderní a profesionální vizuální identity, která odráží jejich hodnoty a expertizu. Inspiraci pro novou značku jsme našli v šachovnici, jejíž motiv se prolíná celým vizuálním stylem. Rebranding zahrnoval nejen nové logo, ale také redesign webu a širokou škálu reklamních materiálů, které posilují jednotnou a silnou identitu značky.
-
Destinisco
Destinisco, 2024
Spolupodílel jsem se na designovém konceptu značky Destinisco – adaptivní únikové hry v Plzni. V rámci projektu jsem navrhl vizuální identitu, která se propsala do různých materiálů, včetně designu webu, letáků a dalších propagačních materiálů. Výsledkem je jednotný a atraktivní vizuální styl, který odráží dynamiku a originalitu této jedinečné únikové hry.
Spolupodílel jsem se na designovém konceptu značky Destinisco – adaptivní únikové hry v Plzni. V rámci projektu jsem navrhl vizuální identitu, která se propsala do různých materiálů, včetně designu webu, letáků a dalších propagačních materiálů. Výsledkem je jednotný a atraktivní vizuální styl, který odráží dynamiku a originalitu této jedinečné únikové hry.
-
-
Marketingové strategie
-
Sales Mastery Academy - Strategie
Petr Němeček, 11. 2025
Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.
Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.
-
Toposombre
Uhumdrum & SIT Port, 2024
Spolupráce na marketingové strategii pro hospodské kvízy pořádané firmou SIT Port zahrnovala kompletní rebranding a inovaci celého konceptu. Kromě vytvoření nové vizuální identity, včetně loga a propagačních materiálů, jsme také předělali herní mechaniku kvízu, aby byl atraktivnější a dynamičtější. Součástí projektu bylo i navržení a spuštění webových stránek a vývoj mobilní aplikace pro hráče, která zjednodušila průběh hry a přinesla nový rozměr interaktivity.
Spolupráce na marketingové strategii pro hospodské kvízy pořádané firmou SIT Port zahrnovala kompletní rebranding a inovaci celého konceptu. Kromě vytvoření nové vizuální identity, včetně loga a propagačních materiálů, jsme také předělali herní mechaniku kvízu, aby byl atraktivnější a dynamičtější. Součástí projektu bylo i navržení a spuštění webových stránek a vývoj mobilní aplikace pro hráče, která zjednodušila průběh hry a přinesla nový rozměr interaktivity.
-