Detail kreativce

Zpět na galerii

Vojtěch Janovič

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 10713735

Kontakt:

Vojtěch Janovič

+420 732 229 246

vojta@uhumdrum.com

O profilu kreativce

Ahoj, jsem Vojta. Kameraman a editor s již několikaletou praxí. Natáčení mě nesmírně baví a svůj koníček jsem přeměnil v práci, kterou se již pár let živím. Specializuji se na tvorbu videí, která dokáží oslovit zejména generaci Z – rozumím jejich vkusu, preferencím i způsobu komunikace. Mám zkušenosti s prací s profesionálními kamerami Blackmagic Design a Sony.

Vojtěch Janovič

Uhumdrum s.r.o.

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Pod Hájem 324
      Plzeň 32600 Plzeňský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Pod Hájem 8
      Plzeň 326 00
      Plzeňský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Catapulso

      SIT Port, 2024

      Obrázek reference

      Pro plzeňskou firmu SIT Port jsem pomáhal s vytvořením online marketingové strategie pro akci Catapulso. Akce přináší inovativní přístup k podnikatelským hackathonům. Cílem bylo představit akci studentům v novém, dynamickém kabátě inspirovaném katapulty a středověkými stroji, které symbolizují rychlý rozjezd nápadů a průlomové inovace. Strategie byla nastavena tak, aby oslovila mladé účastníky a přiblížila jim atmosféru akce originálním a vizuálně poutavým způsobem.

      Pro plzeňskou firmu SIT Port jsem pomáhal s vytvořením online marketingové strategie pro akci Catapulso. Akce přináší inovativní přístup k podnikatelským hackathonům. Cílem bylo představit akci studentům v novém, dynamickém kabátě inspirovaném katapulty a středověkými stroji, které symbolizují rychlý rozjezd nápadů a průlomové inovace. Strategie byla nastavena tak, aby oslovila mladé účastníky a přiblížila jim atmosféru akce originálním a vizuálně poutavým způsobem.

      https://www.catapulso.com
    • Sales Mastery Academy - Online marketing

      Petr Němeček, 11. 2025

      Obrázek reference

      Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit online marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.

      Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit online marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.

      https://akademie.nemecekpetr.cz
  • Film / Video / Televize

    • Slavnosti Svobody 2024

      Město Plzeň, SCALE, 05. 2024.

      Obrázek reference

      Produkce reels a aftermovie pro sociální sítě města Plzeň ze Slavností svobody 2024. Práce zahrnovala natáčení záběrů na místě a jejich okamžité zpracování pomocí Atomos Cloud Studia. Díky této technologii jsem videa v reálném čase odesílal střihači pro rychlou postprodukci a zveřejnění na sociálních sítích.

      Produkce reels a aftermovie pro sociální sítě města Plzeň ze Slavností svobody 2024. Práce zahrnovala natáčení záběrů na místě a jejich okamžité zpracování pomocí Atomos Cloud Studia. Díky této technologii jsem videa v reálném čase odesílal střihači pro rychlou postprodukci a zveřejnění na sociálních sítích.

    • ČSOB - Festivaly

      ČSOB, Darwin & the Machines, 07. - 08. 2024

      Obrázek reference

      Produkce reel pro ČSOB z festivalů Metronom a Beats for Love + příprava videí typu GRWM na festivaly s důrazem na propagaci cashless konceptů influencery. Součástí práce bylo také zajištění kompletní přípravy setu + plánování a stavba dřevěných rekvizit posléze využívaných pro klíčování na zeleném plátně.

      Produkce reel pro ČSOB z festivalů Metronom a Beats for Love + příprava videí typu GRWM na festivaly s důrazem na propagaci cashless konceptů influencery. Součástí práce bylo také zajištění kompletní přípravy setu + plánování a stavba dřevěných rekvizit posléze využívaných pro klíčování na zeleném plátně.

  • Grafický design / branding

    • Vlček & Partners - kompletní rebranding

      Vlček & Partners, 2024

      Obrázek reference

      Pro plzeňskou advokátní kancelář Vlček & Partners jsem pomohl s vytvořením moderní a profesionální vizuální identity, která odráží jejich hodnoty a expertizu. Inspiraci pro novou značku jsme našli v šachovnici, jejíž motiv se prolíná celým vizuálním stylem. Rebranding zahrnoval nejen nové logo, ale také redesign webu a širokou škálu reklamních materiálů, které posilují jednotnou a silnou identitu značky.

      Pro plzeňskou advokátní kancelář Vlček & Partners jsem pomohl s vytvořením moderní a profesionální vizuální identity, která odráží jejich hodnoty a expertizu. Inspiraci pro novou značku jsme našli v šachovnici, jejíž motiv se prolíná celým vizuálním stylem. Rebranding zahrnoval nejen nové logo, ale také redesign webu a širokou škálu reklamních materiálů, které posilují jednotnou a silnou identitu značky.

      https://www.akvlcek.cz
    • Destinisco

      Destinisco, 2024

      Obrázek reference

      Spolupodílel jsem se na designovém konceptu značky Destinisco – adaptivní únikové hry v Plzni. V rámci projektu jsem navrhl vizuální identitu, která se propsala do různých materiálů, včetně designu webu, letáků a dalších propagačních materiálů. Výsledkem je jednotný a atraktivní vizuální styl, který odráží dynamiku a originalitu této jedinečné únikové hry.

      Spolupodílel jsem se na designovém konceptu značky Destinisco – adaptivní únikové hry v Plzni. V rámci projektu jsem navrhl vizuální identitu, která se propsala do různých materiálů, včetně designu webu, letáků a dalších propagačních materiálů. Výsledkem je jednotný a atraktivní vizuální styl, který odráží dynamiku a originalitu této jedinečné únikové hry.

      https://www.destinisco.com
  • Marketingové strategie

    • Sales Mastery Academy - Strategie

      Petr Němeček, 11. 2025

      Obrázek reference

      Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.

      Pro Sales Mastery Academy Petra Němečka jsem pomáhal vytvořit marketingovou strategii reklamních videí, která poutavě komunikují hlavní výzvy obchodníků a potřebu jejich efektivního vzdělávání. Klíčovým motivem byla metafora rychlého vyhoření obchodníků a symbolického "pohřbu", což jsme vizuálně ve videích zpracovali tak, aby okamžitě upoutala pozornost a rezonovala s cílovou skupinou a to především na LinkedInu. Připravili jsme jak krátké dynamické reklamy pro sociální sítě, tak delší vysvětlující video, které detailně představuje akademii a její přínosy.

      https://akademie.nemecekpetr.cz
    • Toposombre

      Uhumdrum & SIT Port, 2024

      Obrázek reference

      Spolupráce na marketingové strategii pro hospodské kvízy pořádané firmou SIT Port zahrnovala kompletní rebranding a inovaci celého konceptu. Kromě vytvoření nové vizuální identity, včetně loga a propagačních materiálů, jsme také předělali herní mechaniku kvízu, aby byl atraktivnější a dynamičtější. Součástí projektu bylo i navržení a spuštění webových stránek a vývoj mobilní aplikace pro hráče, která zjednodušila průběh hry a přinesla nový rozměr interaktivity.

      Spolupráce na marketingové strategii pro hospodské kvízy pořádané firmou SIT Port zahrnovala kompletní rebranding a inovaci celého konceptu. Kromě vytvoření nové vizuální identity, včetně loga a propagačních materiálů, jsme také předělali herní mechaniku kvízu, aby byl atraktivnější a dynamičtější. Součástí projektu bylo i navržení a spuštění webových stránek a vývoj mobilní aplikace pro hráče, která zjednodušila průběh hry a přinesla nový rozměr interaktivity.

      https://www.toposombre.com