Detail kreativce

Zpět na galerii

Michaela Hakenová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05807280

Kontakt:

Michaela Hakenová

+420606727986

hakenovamichaela@email.cz

O profilu kreativce

Opravdu je váš web/eshop funkční? 💙 Svěřte se do mých rukou a dejte vašemu projektu nový rozměr. Specializuji se na weby a e-shopy a mám v rukávu velkou sbírku best practices, které vám umožní nejen vytvořit, ale i proměnit stávající weby a e-shopy. 💙 Pojďte zjistit, zda vám weby fungují, jak jimi lidé procházejí a vylepšeme uživatelský zážitek tak, že se k vám budou zákazníci vracet.

Michaela Hakenová

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Starý Mateřov 235
      Starý Mateřov 53002 Pardubický kraj
    • Kontaktní adresa:

      Starý Mateřov 235
      Starý Mateřov 53002
      Pardubický kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • UX design

    • Návrh nového detailu produktu e-shopu

      yogastory.cz, 2023

      Obrázek reference

      Po úvodní analýze jsme s klientem dospěli k závěru, že nejvíc "hoří" produktová stránka top produktu e-shopu yogastory. Proto jsme zahájili proces tvorby nového designu s přihlédnutím k tomu, že má e-shop postavený na šabloně. Po úvodních rozhovorech jsem prošla reference a vytvořila wireframe. Nakonec přidala barvy a otextovala celou stránku tak, aby bylo zákazníkům vše jasné. Díky novému vzhledu má stránka větší konverze a zákazníci na ni déle vydrží.

      Po úvodní analýze jsme s klientem dospěli k závěru, že nejvíc "hoří" produktová stránka top produktu e-shopu yogastory. Proto jsme zahájili proces tvorby nového designu s přihlédnutím k tomu, že má e-shop postavený na šabloně. Po úvodních rozhovorech jsem prošla reference a vytvořila wireframe. Nakonec přidala barvy a otextovala celou stránku tak, aby bylo zákazníkům vše jasné. Díky novému vzhledu má stránka větší konverze a zákazníci na ni déle vydrží.

      https://hakenovamichaela.cz/pribeh-jogovych-karet-od-yogastory/
    • Mýdlárna u lesa - homepage

      mydlarnanasamoteulesa.cz, 2024

      Obrázek reference

      Po prvotní analýze jsme s klientkou zjistily, že je potřeba postupně ladit celý e-shop. A tak jsme začaly rovnou s domovskou stránkou. Měla jsem úplně volnou ruku, nicméně i v tomto případě má klientka postavený e-shop na Shoptetu. Proto je potřeba nevymýšlet příliš velké zásahy, ale lze si s tím poměrně slušně vyhrát. Navrhla jsem velmi netradiční rozložení domovské stránky, které vychází z menší nabídky celkového e-shopu. Zároveň zde reflektuji fakt, že se lidé hodně ptají "co to je, na co se to používá a proč si to mají pořídit." Homepage se tak stala jedinečným rozcestníkem s nádechem lesa. Podle posledních čísel vlivem změny homepage a zapracování na SEO má klientka jednou takové tržby, ve srovnání s vánoční sezónou minulého roku.

      Po prvotní analýze jsme s klientkou zjistily, že je potřeba postupně ladit celý e-shop. A tak jsme začaly rovnou s domovskou stránkou. Měla jsem úplně volnou ruku, nicméně i v tomto případě má klientka postavený e-shop na Shoptetu. Proto je potřeba nevymýšlet příliš velké zásahy, ale lze si s tím poměrně slušně vyhrát. Navrhla jsem velmi netradiční rozložení domovské stránky, které vychází z menší nabídky celkového e-shopu. Zároveň zde reflektuji fakt, že se lidé hodně ptají "co to je, na co se to používá a proč si to mají pořídit." Homepage se tak stala jedinečným rozcestníkem s nádechem lesa. Podle posledních čísel vlivem změny homepage a zapracování na SEO má klientka jednou takové tržby, ve srovnání s vánoční sezónou minulého roku.

  • Práce s texty

    • Popisky produktů: Svět koupelny

      svet-koupelny.cz, 2024

      Obrázek reference

      Pro Svět koupelny jsem psala krásné 3 roky a 1 měsíc. Mým úkolem bylo polské popisky změnit v prodejní české, s klíčovými slovy a udělat je atraktivnější a odbornější. Musela jsem se zorientovat v materiálech, použitích, ale i obavách. Netušili byste, jak se zákazníci bojí černých baterií či vodního kamene. Za tu dobu vzniklo přes 200 produktů, které jsou jedinečné a reflektují potřeby zákazníků i jejich časté dotazy.

      Pro Svět koupelny jsem psala krásné 3 roky a 1 měsíc. Mým úkolem bylo polské popisky změnit v prodejní české, s klíčovými slovy a udělat je atraktivnější a odbornější. Musela jsem se zorientovat v materiálech, použitích, ale i obavách. Netušili byste, jak se zákazníci bojí černých baterií či vodního kamene. Za tu dobu vzniklo přes 200 produktů, které jsou jedinečné a reflektují potřeby zákazníků i jejich časté dotazy.

      https://hakenovamichaela.cz/reference/
    • vyspimese.cz: popisky produktů a UX e-shopu

      vyspimese.cz, 2022 - stále pracujeme

      Obrázek reference

      Klient mě kontaktoval s tím, že jeho e-shop podle některých ohlasů působí neaktuálně. Rád by ho trochu posunul, vyladil a aktualizoval. Začali jsme analýzou e-shopu, která odhalila závažné chyby, které bylo třeba ihned opravit. Ve druhé řadě jsme začali pracovat na vzhledu jednotlivých stránek doplněných o zadání pro kodéra. Z hlediska funkčnosti i příjemného vzhledu. V průběhu spolupráce jsme začali pracovat i na popiscích produktů. Přeci jen matraci si nevybíráme každý den. Proto volíme jasně strukturovaný popisek, který je krátký, ale nabušený konkrétními informacemi. Díky tomu se v nich vyzná i laik.

      Klient mě kontaktoval s tím, že jeho e-shop podle některých ohlasů působí neaktuálně. Rád by ho trochu posunul, vyladil a aktualizoval. Začali jsme analýzou e-shopu, která odhalila závažné chyby, které bylo třeba ihned opravit. Ve druhé řadě jsme začali pracovat na vzhledu jednotlivých stránek doplněných o zadání pro kodéra. Z hlediska funkčnosti i příjemného vzhledu. V průběhu spolupráce jsme začali pracovat i na popiscích produktů. Přeci jen matraci si nevybíráme každý den. Proto volíme jasně strukturovaný popisek, který je krátký, ale nabušený konkrétními informacemi. Díky tomu se v nich vyzná i laik.

      https://hakenovamichaela.cz/reference/