Detail kreativce
Michaela Hakenová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 05807280
Kontakt:
Michaela Hakenová
+420606727986
hakenovamichaela@email.cz
O profilu kreativce
Opravdu je váš web/eshop funkční? 💙 Svěřte se do mých rukou a dejte vašemu projektu nový rozměr. Specializuji se na weby a e-shopy a mám v rukávu velkou sbírku best practices, které vám umožní nejen vytvořit, ale i proměnit stávající weby a e-shopy. 💙 Pojďte zjistit, zda vám weby fungují, jak jimi lidé procházejí a vylepšeme uživatelský zážitek tak, že se k vám budou zákazníci vracet.
Michaela Hakenová
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Starý Mateřov 235
Starý Mateřov 53002 Pardubický kraj -
Kontaktní adresa:
Starý Mateřov 235
Starý Mateřov 53002
Pardubický kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
UX design
-
Návrh nového detailu produktu e-shopu
yogastory.cz, 2023
Po úvodní analýze jsme s klientem dospěli k závěru, že nejvíc "hoří" produktová stránka top produktu e-shopu yogastory. Proto jsme zahájili proces tvorby nového designu s přihlédnutím k tomu, že má e-shop postavený na šabloně. Po úvodních rozhovorech jsem prošla reference a vytvořila wireframe. Nakonec přidala barvy a otextovala celou stránku tak, aby bylo zákazníkům vše jasné. Díky novému vzhledu má stránka větší konverze a zákazníci na ni déle vydrží.
Po úvodní analýze jsme s klientem dospěli k závěru, že nejvíc "hoří" produktová stránka top produktu e-shopu yogastory. Proto jsme zahájili proces tvorby nového designu s přihlédnutím k tomu, že má e-shop postavený na šabloně. Po úvodních rozhovorech jsem prošla reference a vytvořila wireframe. Nakonec přidala barvy a otextovala celou stránku tak, aby bylo zákazníkům vše jasné. Díky novému vzhledu má stránka větší konverze a zákazníci na ni déle vydrží.
-
Mýdlárna u lesa - homepage
mydlarnanasamoteulesa.cz, 2024
Po prvotní analýze jsme s klientkou zjistily, že je potřeba postupně ladit celý e-shop. A tak jsme začaly rovnou s domovskou stránkou. Měla jsem úplně volnou ruku, nicméně i v tomto případě má klientka postavený e-shop na Shoptetu. Proto je potřeba nevymýšlet příliš velké zásahy, ale lze si s tím poměrně slušně vyhrát. Navrhla jsem velmi netradiční rozložení domovské stránky, které vychází z menší nabídky celkového e-shopu. Zároveň zde reflektuji fakt, že se lidé hodně ptají "co to je, na co se to používá a proč si to mají pořídit." Homepage se tak stala jedinečným rozcestníkem s nádechem lesa. Podle posledních čísel vlivem změny homepage a zapracování na SEO má klientka jednou takové tržby, ve srovnání s vánoční sezónou minulého roku.
Po prvotní analýze jsme s klientkou zjistily, že je potřeba postupně ladit celý e-shop. A tak jsme začaly rovnou s domovskou stránkou. Měla jsem úplně volnou ruku, nicméně i v tomto případě má klientka postavený e-shop na Shoptetu. Proto je potřeba nevymýšlet příliš velké zásahy, ale lze si s tím poměrně slušně vyhrát. Navrhla jsem velmi netradiční rozložení domovské stránky, které vychází z menší nabídky celkového e-shopu. Zároveň zde reflektuji fakt, že se lidé hodně ptají "co to je, na co se to používá a proč si to mají pořídit." Homepage se tak stala jedinečným rozcestníkem s nádechem lesa. Podle posledních čísel vlivem změny homepage a zapracování na SEO má klientka jednou takové tržby, ve srovnání s vánoční sezónou minulého roku.
-
-
Práce s texty
-
Popisky produktů: Svět koupelny
svet-koupelny.cz, 2024
Pro Svět koupelny jsem psala krásné 3 roky a 1 měsíc. Mým úkolem bylo polské popisky změnit v prodejní české, s klíčovými slovy a udělat je atraktivnější a odbornější. Musela jsem se zorientovat v materiálech, použitích, ale i obavách. Netušili byste, jak se zákazníci bojí černých baterií či vodního kamene. Za tu dobu vzniklo přes 200 produktů, které jsou jedinečné a reflektují potřeby zákazníků i jejich časté dotazy.
Pro Svět koupelny jsem psala krásné 3 roky a 1 měsíc. Mým úkolem bylo polské popisky změnit v prodejní české, s klíčovými slovy a udělat je atraktivnější a odbornější. Musela jsem se zorientovat v materiálech, použitích, ale i obavách. Netušili byste, jak se zákazníci bojí černých baterií či vodního kamene. Za tu dobu vzniklo přes 200 produktů, které jsou jedinečné a reflektují potřeby zákazníků i jejich časté dotazy.
-
vyspimese.cz: popisky produktů a UX e-shopu
vyspimese.cz, 2022 - stále pracujeme
Klient mě kontaktoval s tím, že jeho e-shop podle některých ohlasů působí neaktuálně. Rád by ho trochu posunul, vyladil a aktualizoval. Začali jsme analýzou e-shopu, která odhalila závažné chyby, které bylo třeba ihned opravit. Ve druhé řadě jsme začali pracovat na vzhledu jednotlivých stránek doplněných o zadání pro kodéra. Z hlediska funkčnosti i příjemného vzhledu. V průběhu spolupráce jsme začali pracovat i na popiscích produktů. Přeci jen matraci si nevybíráme každý den. Proto volíme jasně strukturovaný popisek, který je krátký, ale nabušený konkrétními informacemi. Díky tomu se v nich vyzná i laik.
Klient mě kontaktoval s tím, že jeho e-shop podle některých ohlasů působí neaktuálně. Rád by ho trochu posunul, vyladil a aktualizoval. Začali jsme analýzou e-shopu, která odhalila závažné chyby, které bylo třeba ihned opravit. Ve druhé řadě jsme začali pracovat na vzhledu jednotlivých stránek doplněných o zadání pro kodéra. Z hlediska funkčnosti i příjemného vzhledu. V průběhu spolupráce jsme začali pracovat i na popiscích produktů. Přeci jen matraci si nevybíráme každý den. Proto volíme jasně strukturovaný popisek, který je krátký, ale nabušený konkrétními informacemi. Díky tomu se v nich vyzná i laik.
-