Detail kreativce

Zpět na galerii

Filip Janás

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 07978511

Kontakt:

Filip Janás

+420 603 871 478

filip@mediainvest.cz

O profilu kreativce

Za posledních 5 let jsem se průběžně věnoval tvorbě PPC, linkbuildingu, email marketingu, affiliate marketingu, až jsem se zastavil na tvorbě komplexních online marketingových strategií s jejich následnou implementací. Své zkušenosti jsem předával pro klienty z různých oblastí, pro tvorbu vlastních projektů (komunita cestovatelů s více než 350k členy, eshop s nábytkem a pár dalších).

Filip Janás

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      U Kostela 94
      Hodonice 67125
    • Kontaktní adresa:

      U Kostela 94
      Hodonice 67125
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Interion.cz

      Interion.cz, 05/2023-současnost

      Obrázek reference

      Jsem majitelem eshopu Interion.cz, kde jsem se v poslední době zabýval zejména přechodem na nové eshopové řešení, hledání nových dodavatelů a nastavování procesů. V oblasti marketingové komunikace v současné době připravujeme strategii za účelem zvýšení obratu v roce 2024 při využívání zejména brandových kampaní.

      Jsem majitelem eshopu Interion.cz, kde jsem se v poslední době zabýval zejména přechodem na nové eshopové řešení, hledání nových dodavatelů a nastavování procesů. V oblasti marketingové komunikace v současné době připravujeme strategii za účelem zvýšení obratu v roce 2024 při využívání zejména brandových kampaní.

      https://Interion.cz
    • Marketingová komunikace FMK UTB ve Zlíně

      Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 11/2020-04/2021

      Obrázek reference

      Díky svému úspěchu v soutěži ÚMK výzva jsem získal příležitost pracovat na fantastické kampani pro Ústav marketingových komunikací ve Zlíně. Mé úkoly a dovednosti zahrnovaly: Tvorba efektivních reklamních strategií pro online média, s cílem získat co nejvíce přihlášek ke studiu v kombinované formě. Správa účtu na LinkedIn, kde jsem aktivně komunikoval s cílovou skupinou a spolu-vytvářel obsah pro sociální sítě.

      Díky svému úspěchu v soutěži ÚMK výzva jsem získal příležitost pracovat na fantastické kampani pro Ústav marketingových komunikací ve Zlíně. Mé úkoly a dovednosti zahrnovaly: Tvorba efektivních reklamních strategií pro online média, s cílem získat co nejvíce přihlášek ke studiu v kombinované formě. Správa účtu na LinkedIn, kde jsem aktivně komunikoval s cílovou skupinou a spolu-vytvářel obsah pro sociální sítě.

      https://www.utb.cz
    • Online Marketing

      Chernobyl X, 08/2021-05/2022

      Obrázek reference

      Během působení v ChernobylX jsem měl na starosti několik klíčových aspektů online marketingu: Linkbuilding: Prostřednictvím strategického linkbuildingu jsem získával kvalitní zpětné odkazy, což vedlo ke zvýšení autority webu a výrazně pozvedlo viditelnost ve vyhledávačích. Email marketing: V rámci email marketingu jsem se podílel na přípravě textů pro kampaně, následném odesílání emailů a analýze výsledků.

      Během působení v ChernobylX jsem měl na starosti několik klíčových aspektů online marketingu: Linkbuilding: Prostřednictvím strategického linkbuildingu jsem získával kvalitní zpětné odkazy, což vedlo ke zvýšení autority webu a výrazně pozvedlo viditelnost ve vyhledávačích. Email marketing: V rámci email marketingu jsem se podílel na přípravě textů pro kampaně, následném odesílání emailů a analýze výsledků.

      https://chernobylx.com