Detail kreativce
Datamar International s.r.o
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 27445071
Kontakt:
+420603412555
mynarova@datamar.cz
O profilu kreativce
Již déle než 30 let navrhujeme a společně s našich zákazníky implementujeme marketingové strategie. Spolupracujeme jak s globálními firmami - např. Colgate-Palmolive v USA, ale i s národními leadery - Dr. Max a malými a středními firmami. Jsme experti na marketing inovací, udržitelnou komunikaci, analýzy vývoje trhů, segmentace a positioning.
Marketingové strategie pro Váš úspěch
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
28. října 1142/168
Ostrava 70900 -
Kontaktní adresa:
28. října 1142/168
Ostrava 70900
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Marketingová strategie pro firmu ZKDesign
ZK Design, Srpen 2022 - květen 2023
Pro firma ZKDesign jsme zrealizovala návrh marketingové strategie, která zahrnovala facelift značky, návrh nového komunikačního konceptu značky, test akceptace nových prvků značky a nových forem komunikace.
Pro firma ZKDesign jsme zrealizovala návrh marketingové strategie, která zahrnovala facelift značky, návrh nového komunikačního konceptu značky, test akceptace nových prvků značky a nových forem komunikace.
-
Marketingová strategie pro uvedení minimum viable produktu na globální trh
Colgate-Palmolive, říjen 2021 - únor 2023
Projekt byl zaměřen na komplexní marketingovou strategii pro minimum viable product. Byl vytvořen koncept produktu, značka produktu, definovány cílové segmenty, jejich očekávání a potřeby, cenová citlivost, mediální chování cílových skupin a faktory akceptace produktu.
Projekt byl zaměřen na komplexní marketingovou strategii pro minimum viable product. Byl vytvořen koncept produktu, značka produktu, definovány cílové segmenty, jejich očekávání a potřeby, cenová citlivost, mediální chování cílových skupin a faktory akceptace produktu.
-
Marketingová strategie pro vstup na trh ČR a SR
Bike Up, říjen 2022-duben 2023
Pro start-up Bike Up jsme realizovali komplexní marketingovou strategii vstupu na trh včetně kvantifikace cílových trhů pro investory. Marketingová strategie zahrnovala definici cílových skupin a popis jejich mediální chování, test komunikačních sdělení, test akceptace produktu, testy cenové citlivosti, testy prvků značky. Zároveň jsme vytvořili metodiku pro vstup na další trhy.
Pro start-up Bike Up jsme realizovali komplexní marketingovou strategii vstupu na trh včetně kvantifikace cílových trhů pro investory. Marketingová strategie zahrnovala definici cílových skupin a popis jejich mediální chování, test komunikačních sdělení, test akceptace produktu, testy cenové citlivosti, testy prvků značky. Zároveň jsme vytvořili metodiku pro vstup na další trhy.
-