Detail kreativce

Zpět na galerii

Datamar International s.r.o

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 27445071

Kontakt:

+420603412555

mynarova@datamar.cz

O profilu kreativce

Již déle než 30 let navrhujeme a společně s našich zákazníky implementujeme marketingové strategie. Spolupracujeme jak s globálními firmami - např. Colgate-Palmolive v USA, ale i s národními leadery - Dr. Max a malými a středními firmami. Jsme experti na marketing inovací, udržitelnou komunikaci, analýzy vývoje trhů, segmentace a positioning.

Marketingové strategie pro Váš úspěch

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      28. října 1142/168
      Ostrava 70900
    • Kontaktní adresa:

      28. října 1142/168
      Ostrava 70900
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Marketingová strategie pro firmu ZKDesign

      ZK Design, Srpen 2022 - květen 2023

      Pro firma ZKDesign jsme zrealizovala návrh marketingové strategie, která zahrnovala facelift značky, návrh nového komunikačního konceptu značky, test akceptace nových prvků značky a nových forem komunikace.

      Pro firma ZKDesign jsme zrealizovala návrh marketingové strategie, která zahrnovala facelift značky, návrh nového komunikačního konceptu značky, test akceptace nových prvků značky a nových forem komunikace.

    • Marketingová strategie pro uvedení minimum viable produktu na globální trh

      Colgate-Palmolive, říjen 2021 - únor 2023

      Projekt byl zaměřen na komplexní marketingovou strategii pro minimum viable product. Byl vytvořen koncept produktu, značka produktu, definovány cílové segmenty, jejich očekávání a potřeby, cenová citlivost, mediální chování cílových skupin a faktory akceptace produktu.

      Projekt byl zaměřen na komplexní marketingovou strategii pro minimum viable product. Byl vytvořen koncept produktu, značka produktu, definovány cílové segmenty, jejich očekávání a potřeby, cenová citlivost, mediální chování cílových skupin a faktory akceptace produktu.

    • Marketingová strategie pro vstup na trh ČR a SR

      Bike Up, říjen 2022-duben 2023

      Pro start-up Bike Up jsme realizovali komplexní marketingovou strategii vstupu na trh včetně kvantifikace cílových trhů pro investory. Marketingová strategie zahrnovala definici cílových skupin a popis jejich mediální chování, test komunikačních sdělení, test akceptace produktu, testy cenové citlivosti, testy prvků značky. Zároveň jsme vytvořili metodiku pro vstup na další trhy.

      Pro start-up Bike Up jsme realizovali komplexní marketingovou strategii vstupu na trh včetně kvantifikace cílových trhů pro investory. Marketingová strategie zahrnovala definici cílových skupin a popis jejich mediální chování, test komunikačních sdělení, test akceptace produktu, testy cenové citlivosti, testy prvků značky. Zároveň jsme vytvořili metodiku pro vstup na další trhy.