Detail kreativce

Zpět na galerii

Vojtěch Sysel

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 08429235

Kontakt:

+420737779855

vojtas@outlook.com

O profilu kreativce

Jako kameraman a střihač, se podílím na široké škále komerčních i nekomerčních projektů, které zahrnují různé typy vizuální tvorby. Měl jsem příležitost pracovat s renomovanými značkami, jako jsou Redbull, Adidas, Samsung, Ambiente a Coca Cola, kde jsem se podílel na různých typech projektů – od produktových kampaní po dokumentární videa a kreativní vizuální storytelling.

Kameraman / Videotvůrce

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Vranové 1. díl 104
      Malá Skála 46822
    • Kontaktní adresa:

      Vranové 1. díl 104
      Malá Skála 46822
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Adidas Origianls NMD campaign

      Adidas, 14 dní

      Obrázek reference

      Cílem projektu bylo vytvořit 9 unikátních videí, každé ve spolupráci s jiným influencerem, která zvýraznila styl a multifunkčnost bot adidas NMD. Videa byla distribuována na sociálních sítích (Instagram, TikTok, YouTube Shorts) a zaměřovala se na mladou generaci milující městský život, kreativitu a pohyb.

      Cílem projektu bylo vytvořit 9 unikátních videí, každé ve spolupráci s jiným influencerem, která zvýraznila styl a multifunkčnost bot adidas NMD. Videa byla distribuována na sociálních sítích (Instagram, TikTok, YouTube Shorts) a zaměřovala se na mladou generaci milující městský život, kreativitu a pohyb.

    • New Balance x Footshop campaign

      Footshop, 7 dní

      Obrázek reference

      Kampaň se zaměřila na uvedení nové kolekce outdoorových bot New Balance, které spojují funkčnost, pohodlí a moderní design. Hlavním cílem bylo oslovit mladé dobrodruhy, milovníky přírody a městské cestovatele, kteří hledají stylovou, ale zároveň odolnou obuv na letní výpravy. Série videí se natáčela v Krkonoškých horách.

      Kampaň se zaměřila na uvedení nové kolekce outdoorových bot New Balance, které spojují funkčnost, pohodlí a moderní design. Hlavním cílem bylo oslovit mladé dobrodruhy, milovníky přírody a městské cestovatele, kteří hledají stylovou, ale zároveň odolnou obuv na letní výpravy. Série videí se natáčela v Krkonoškých horách.

  • Fotografie

    • GAP x Alex Sedláčková

      GAP, 15.8.2024

      Cílem bylo vytvořit profesionální produktové fotografie nové kolekce oděvů značky GAP, které odrážely minimalistický styl a kvalitu materiálů, a zároveň působily atraktivně pro online i offline prezentaci. Fotografie měly sloužit k propagaci na webových stránkách GAP, sociálních sítích a reklamních kampaních.

      Cílem bylo vytvořit profesionální produktové fotografie nové kolekce oděvů značky GAP, které odrážely minimalistický styl a kvalitu materiálů, a zároveň působily atraktivně pro online i offline prezentaci. Fotografie měly sloužit k propagaci na webových stránkách GAP, sociálních sítích a reklamních kampaních.

    • SVOBODA & WILLIAMS

      Svoboda & Williams, 2.7.2024

      Cílem bylo profesionálně zachytit slavnostní otevření nového sídla realitní společnosti Svoboda & Williams. Výstupy zahrnovaly reprezentativní fotografie pro marketingové a PR účely, zachycující atmosféru akce, detaily designu interiéru a významné momenty s klíčovými hosty. Krom fotografií bylo vytvořeno i video ve formátu REELS

      Cílem bylo profesionálně zachytit slavnostní otevření nového sídla realitní společnosti Svoboda & Williams. Výstupy zahrnovaly reprezentativní fotografie pro marketingové a PR účely, zachycující atmosféru akce, detaily designu interiéru a významné momenty s klíčovými hosty. Krom fotografií bylo vytvořeno i video ve formátu REELS

Produkce audiovizuálního díla

  • Střihač AVD

    • AMBIENTE x Czech desing

      AMBIENTE, 2.8.2024

      Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.

      Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.

      https://youtu.be/unxJdxub8i8?si=zN9V-IIU4Q_5PBzY
    • KAT production

      KAT production, 22.7.2024

      Videoklip mapoval jednotlivé pocity, které byly tělesněné do postav, což znamenalo, že každá postava v klipu byla ztělesněním určitého emocionálního stavu. Tyto postavy byly propojené s hudbou a jednotlivými fázemi příběhu, čímž došlo k silnému vizuálnímu a emočnímu napětí. Klip měl temnou a atmosférickou náladu s minimalismem v použití barev a světla, přičemž důraz byl kladen na detailní záběry, pohyby postav a vzorcování emocí skrze tělesnou expresi.

      Videoklip mapoval jednotlivé pocity, které byly tělesněné do postav, což znamenalo, že každá postava v klipu byla ztělesněním určitého emocionálního stavu. Tyto postavy byly propojené s hudbou a jednotlivými fázemi příběhu, čímž došlo k silnému vizuálnímu a emočnímu napětí. Klip měl temnou a atmosférickou náladu s minimalismem v použití barev a světla, přičemž důraz byl kladen na detailní záběry, pohyby postav a vzorcování emocí skrze tělesnou expresi.

      https://www.youtube.com/watch?v=UsXAWCZrqqs
  • Kameraman AVD

    • Dokumentární série AMBIENTE x Czech design

      AMBIENTE, 2.8.2024

      Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.

      Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.

      https://youtu.be/unxJdxub8i8?si=zN9V-IIU4Q_5PBzY
    • GAP x Barbora Strýcová

      GAP, 5.9.2024

      Cílem tohoto projektu byla tvorba video kampaně pro značku GAP, která měla za úkol propagovat jejich novou kolekci sportovního oblečení a zároveň ukázat spojení módního stylu a dynamického životního stylu. Kampaň se zaměřila na Barbory Strýcovou, profesionální tenistku, která v klipu představila, jak se kolekce GAP hodí pro její aktivní životní styl.

      Cílem tohoto projektu byla tvorba video kampaně pro značku GAP, která měla za úkol propagovat jejich novou kolekci sportovního oblečení a zároveň ukázat spojení módního stylu a dynamického životního stylu. Kampaň se zaměřila na Barbory Strýcovou, profesionální tenistku, která v klipu představila, jak se kolekce GAP hodí pro její aktivní životní styl.