Detail kreativce
Vojtěch Sysel
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 08429235
Kontakt:
+420737779855
vojtas@outlook.com
O profilu kreativce
Jako kameraman a střihač, se podílím na široké škále komerčních i nekomerčních projektů, které zahrnují různé typy vizuální tvorby. Měl jsem příležitost pracovat s renomovanými značkami, jako jsou Redbull, Adidas, Samsung, Ambiente a Coca Cola, kde jsem se podílel na různých typech projektů – od produktových kampaní po dokumentární videa a kreativní vizuální storytelling.
Kameraman / Videotvůrce
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Vranové 1. díl 104
Malá Skála 46822 -
Kontaktní adresa:
Vranové 1. díl 104
Malá Skála 46822
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Film / Video / Televize
-
Adidas Origianls NMD campaign
Adidas, 14 dní
Cílem projektu bylo vytvořit 9 unikátních videí, každé ve spolupráci s jiným influencerem, která zvýraznila styl a multifunkčnost bot adidas NMD. Videa byla distribuována na sociálních sítích (Instagram, TikTok, YouTube Shorts) a zaměřovala se na mladou generaci milující městský život, kreativitu a pohyb.
Cílem projektu bylo vytvořit 9 unikátních videí, každé ve spolupráci s jiným influencerem, která zvýraznila styl a multifunkčnost bot adidas NMD. Videa byla distribuována na sociálních sítích (Instagram, TikTok, YouTube Shorts) a zaměřovala se na mladou generaci milující městský život, kreativitu a pohyb.
-
New Balance x Footshop campaign
Footshop, 7 dní
Kampaň se zaměřila na uvedení nové kolekce outdoorových bot New Balance, které spojují funkčnost, pohodlí a moderní design. Hlavním cílem bylo oslovit mladé dobrodruhy, milovníky přírody a městské cestovatele, kteří hledají stylovou, ale zároveň odolnou obuv na letní výpravy. Série videí se natáčela v Krkonoškých horách.
Kampaň se zaměřila na uvedení nové kolekce outdoorových bot New Balance, které spojují funkčnost, pohodlí a moderní design. Hlavním cílem bylo oslovit mladé dobrodruhy, milovníky přírody a městské cestovatele, kteří hledají stylovou, ale zároveň odolnou obuv na letní výpravy. Série videí se natáčela v Krkonoškých horách.
-
We are Domi - music video
We are Domi, 14 dní
Vytvořit vizuálně poutavý a originální videoklip pro nový singl „FU“ od skupiny We Are Domi, který odráží jeho energii, témata a styl skupiny. Klip měl zaujmout fanoušky i nové publikum a podpořit propagaci singlu na digitálních platformách, zejména na YouTube a sociálních sítích. Natáčení probíhalo po místech Prahy.
Vytvořit vizuálně poutavý a originální videoklip pro nový singl „FU“ od skupiny We Are Domi, který odráží jeho energii, témata a styl skupiny. Klip měl zaujmout fanoušky i nové publikum a podpořit propagaci singlu na digitálních platformách, zejména na YouTube a sociálních sítích. Natáčení probíhalo po místech Prahy.
-
-
Fotografie
-
GAP x Alex Sedláčková
GAP, 15.8.2024
Cílem bylo vytvořit profesionální produktové fotografie nové kolekce oděvů značky GAP, které odrážely minimalistický styl a kvalitu materiálů, a zároveň působily atraktivně pro online i offline prezentaci. Fotografie měly sloužit k propagaci na webových stránkách GAP, sociálních sítích a reklamních kampaních.
Cílem bylo vytvořit profesionální produktové fotografie nové kolekce oděvů značky GAP, které odrážely minimalistický styl a kvalitu materiálů, a zároveň působily atraktivně pro online i offline prezentaci. Fotografie měly sloužit k propagaci na webových stránkách GAP, sociálních sítích a reklamních kampaních.
-
SVOBODA & WILLIAMS
Svoboda & Williams, 2.7.2024
Cílem bylo profesionálně zachytit slavnostní otevření nového sídla realitní společnosti Svoboda & Williams. Výstupy zahrnovaly reprezentativní fotografie pro marketingové a PR účely, zachycující atmosféru akce, detaily designu interiéru a významné momenty s klíčovými hosty. Krom fotografií bylo vytvořeno i video ve formátu REELS
Cílem bylo profesionálně zachytit slavnostní otevření nového sídla realitní společnosti Svoboda & Williams. Výstupy zahrnovaly reprezentativní fotografie pro marketingové a PR účely, zachycující atmosféru akce, detaily designu interiéru a významné momenty s klíčovými hosty. Krom fotografií bylo vytvořeno i video ve formátu REELS
-
Produkce audiovizuálního díla
-
Střihač AVD
-
AMBIENTE x Czech desing
AMBIENTE, 2.8.2024
Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.
Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.
-
KAT production
KAT production, 22.7.2024
Videoklip mapoval jednotlivé pocity, které byly tělesněné do postav, což znamenalo, že každá postava v klipu byla ztělesněním určitého emocionálního stavu. Tyto postavy byly propojené s hudbou a jednotlivými fázemi příběhu, čímž došlo k silnému vizuálnímu a emočnímu napětí. Klip měl temnou a atmosférickou náladu s minimalismem v použití barev a světla, přičemž důraz byl kladen na detailní záběry, pohyby postav a vzorcování emocí skrze tělesnou expresi.
Videoklip mapoval jednotlivé pocity, které byly tělesněné do postav, což znamenalo, že každá postava v klipu byla ztělesněním určitého emocionálního stavu. Tyto postavy byly propojené s hudbou a jednotlivými fázemi příběhu, čímž došlo k silnému vizuálnímu a emočnímu napětí. Klip měl temnou a atmosférickou náladu s minimalismem v použití barev a světla, přičemž důraz byl kladen na detailní záběry, pohyby postav a vzorcování emocí skrze tělesnou expresi.
-
-
Kameraman AVD
-
Dokumentární série AMBIENTE x Czech design
AMBIENTE, 2.8.2024
Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.
Cílem bylo vytvořit dokumentární sérii, která mapuje unikátní spolupráci mezi vybranými umělci a podniky Ambiente. Série měla ukázat proces tvorby, vzájemnou inspiraci a propojení světa umění s gastronomií, čímž podtrhla originalitu a hodnoty značky Ambiente. Výstupy byly určeny pro online kanály, PR materiály a sociální sítě, s důrazem na storytelling a autenticitu.
-
GAP x Barbora Strýcová
GAP, 5.9.2024
Cílem tohoto projektu byla tvorba video kampaně pro značku GAP, která měla za úkol propagovat jejich novou kolekci sportovního oblečení a zároveň ukázat spojení módního stylu a dynamického životního stylu. Kampaň se zaměřila na Barbory Strýcovou, profesionální tenistku, která v klipu představila, jak se kolekce GAP hodí pro její aktivní životní styl.
Cílem tohoto projektu byla tvorba video kampaně pro značku GAP, která měla za úkol propagovat jejich novou kolekci sportovního oblečení a zároveň ukázat spojení módního stylu a dynamického životního stylu. Kampaň se zaměřila na Barbory Strýcovou, profesionální tenistku, která v klipu představila, jak se kolekce GAP hodí pro její aktivní životní styl.
-