Detail kreativce
Semibold s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 14231611
Kontakt:
+420 773 923 272
ahoj@semibold.cz
O profilu kreativce
Semibold je designové studio zaměřené na branding a webdesign. Jsme tu pro klienty, kteří ví, že design přispívá k obchodnímu úspěchu. Jak to děláme? Nastavujeme strategii a vizuální identitu značky. Dodáváme design všech touchpointů značky, od tiskovin po digitální aplikace. Navrhujeme a vyvíjíme webové stránky.
Semibold
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Americká 415
Praha 12000 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Americká 415
Praha 12000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Dům Radost
Dům RADOST a.s., 2018-2019
Klient chtěl dát bývalé budově odborových svazů na Žižkově novou tvář a život, proto jsme začali názvem. K němu jsme přidali komunikační strategii a vizuální styl navrhli od svítícího nápisu na střeše až po manuál polepu výloh v obchodním pásu. Domu jsme nechali na míru navrhnout písmo, které se inspiruje funkcionalistickou geometrií. Díky němu může komunikace držet pohromadě bez ohledu na změny okolností.
Klient chtěl dát bývalé budově odborových svazů na Žižkově novou tvář a život, proto jsme začali názvem. K němu jsme přidali komunikační strategii a vizuální styl navrhli od svítícího nápisu na střeše až po manuál polepu výloh v obchodním pásu. Domu jsme nechali na míru navrhnout písmo, které se inspiruje funkcionalistickou geometrií. Díky němu může komunikace držet pohromadě bez ohledu na změny okolností.
-
Začni učit!
Začni učit!, z. s., 2021
Výluka je nezisková organizace, která pomáhá začínajícím učitelům. Když spolek svůj původní název přerostl a rozhodl se přejmenovat své aktivity, oslovil nás, abychom novému systému značek nastavili vizuální identitu. Při tvorbě loga jsme se chtěli vyhnout vizuálním klišé (například motivu knihy), která v případě učitelství často konotují spíš biflování než rozvoj intelektu. Nakonec jsme spojili hvězdu (jakožto symbol začátku) s prvním písmenem slova „učit“, které je základem názvů všech projektů. V prostoru mezi nimi vznikla šipka, která symbolizuje cestu, po níž se začínající učitelé můžou nechat provést. Komunikaci všech projektů jsme propojili maskováním fotografií a písmem Stabil Grotesk. Pro odlišení jednotlivých značek nám naopak posloužila barevná paleta, kterou jsme rovnou připravili na budoucí rozšiřování. Výsledek ocenili ve Zlatém středníku 2022 a získal pozornost i na zahraničních portálech World Brand Design Awards nebo Design Rush.
Výluka je nezisková organizace, která pomáhá začínajícím učitelům. Když spolek svůj původní název přerostl a rozhodl se přejmenovat své aktivity, oslovil nás, abychom novému systému značek nastavili vizuální identitu. Při tvorbě loga jsme se chtěli vyhnout vizuálním klišé (například motivu knihy), která v případě učitelství často konotují spíš biflování než rozvoj intelektu. Nakonec jsme spojili hvězdu (jakožto symbol začátku) s prvním písmenem slova „učit“, které je základem názvů všech projektů. V prostoru mezi nimi vznikla šipka, která symbolizuje cestu, po níž se začínající učitelé můžou nechat provést. Komunikaci všech projektů jsme propojili maskováním fotografií a písmem Stabil Grotesk. Pro odlišení jednotlivých značek nám naopak posloužila barevná paleta, kterou jsme rovnou připravili na budoucí rozšiřování. Výsledek ocenili ve Zlatém středníku 2022 a získal pozornost i na zahraničních portálech World Brand Design Awards nebo Design Rush.
-
-
Webdesign
-
Web festivalu Grand Prix Architektů
GROHE ČR s.r.o., 2020-2022
Obec architektů každoročně vyhlašuje Národní cenu za architekturu, kterou od roku 2019 doplňuje festival GPAF. 3. ročník festivalu čelil výzvě v podobě pandemie, a proto potřeboval vybudovat digitální platformu. Součástí festivalu je i druhé kolo soutěže, která měla tentokrát umožňovat hlasování veřejnosti. Protože se na webu nachází skoro 900 fotografií stěžejních pro prezentaci projektů, soustředili jsme se při vývoji na rychlost načítání obsahu, ale největší výzvou pro nás bylo propojení Webflow s databází, která hlasy sbírala – při něm jsme se tentokrát (narozdíl od většiny prezentačních webů) neobešli bez programování.
Obec architektů každoročně vyhlašuje Národní cenu za architekturu, kterou od roku 2019 doplňuje festival GPAF. 3. ročník festivalu čelil výzvě v podobě pandemie, a proto potřeboval vybudovat digitální platformu. Součástí festivalu je i druhé kolo soutěže, která měla tentokrát umožňovat hlasování veřejnosti. Protože se na webu nachází skoro 900 fotografií stěžejních pro prezentaci projektů, soustředili jsme se při vývoji na rychlost načítání obsahu, ale největší výzvou pro nás bylo propojení Webflow s databází, která hlasy sbírala – při něm jsme se tentokrát (narozdíl od většiny prezentačních webů) neobešli bez programování.
-