Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Kužel

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 73868558

Kontakt:

martin.kuzel@golfdoksy.cz

O profilu kreativce

V oboru se pohybuji již více jak 20 let.

Kreativec, DTP

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Selská rokle 308
      Doksy 47163 Liberecký kraj
    • Kontaktní adresa:

      Selská rokle 308
      Doksy 47163
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Liberecký kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Grafika Design

      kArtpen, 2018

      Obrázek reference

      Produktové tiskoviny – Profesionální tisk pro efektivní prezentaci V rámci mé práce na produktových tiskovinách jsem se zaměřil na kvalitní design, přehlednost informací a vizuální atraktivitu. Cílem bylo vytvořit materiály, které efektivně osloví cílovou skupinu a podpoří komunikaci značky. Každá tiskovina byla vytvořena s důrazem na estetiku, čitelnost a praktické využití, aby maximálně podpořila prezentaci a prodej produktů.

      Produktové tiskoviny – Profesionální tisk pro efektivní prezentaci V rámci mé práce na produktových tiskovinách jsem se zaměřil na kvalitní design, přehlednost informací a vizuální atraktivitu. Cílem bylo vytvořit materiály, které efektivně osloví cílovou skupinu a podpoří komunikaci značky. Každá tiskovina byla vytvořena s důrazem na estetiku, čitelnost a praktické využití, aby maximálně podpořila prezentaci a prodej produktů.

    • Návrh obalového designu

      kArtpen, 2018

      Obrázek reference

      Navrhl jsem grafiku pro PLV (Point of Sale & Point of Purchase) materiály, která efektivně přitahuje pozornost zákazníků a podporuje prodejní strategii značky. Design je přizpůsoben konkrétním potřebám prodejního místa, aby vizuálně komunikoval benefity produktů a zvýšil jejich atraktivitu. Klíčové prvky návrhů: ✔ Silná vizuální identita – Design odpovídá brandingu značky a podporuje její rozpoznatelnost. ✔ Atraktivní grafické prvky – Použití výrazných barev, čitelných textů a kreativních vizuálů pro maximální účinek. ✔ Přehledná struktura – Návrhy jsou navrženy s ohledem na snadnou orientaci zákazníka. ✔ Psychologie prodeje – Umístění prvků podporuje impulsní nákupy a zvýšení konverzí. ✔ Variabilita formátů – Design je přizpůsoben různým typům PLV materiálů (stojany, woblery, podlahová grafika, regálové dekorace, bannery apod.). Díky těmto prvkům grafické návrhy nejen vynikají v prodejním prostoru, ale také efektivně komunikují sdělení a podporují marketingové cíle značky.

      Navrhl jsem grafiku pro PLV (Point of Sale & Point of Purchase) materiály, která efektivně přitahuje pozornost zákazníků a podporuje prodejní strategii značky. Design je přizpůsoben konkrétním potřebám prodejního místa, aby vizuálně komunikoval benefity produktů a zvýšil jejich atraktivitu. Klíčové prvky návrhů: ✔ Silná vizuální identita – Design odpovídá brandingu značky a podporuje její rozpoznatelnost. ✔ Atraktivní grafické prvky – Použití výrazných barev, čitelných textů a kreativních vizuálů pro maximální účinek. ✔ Přehledná struktura – Návrhy jsou navrženy s ohledem na snadnou orientaci zákazníka. ✔ Psychologie prodeje – Umístění prvků podporuje impulsní nákupy a zvýšení konverzí. ✔ Variabilita formátů – Design je přizpůsoben různým typům PLV materiálů (stojany, woblery, podlahová grafika, regálové dekorace, bannery apod.). Díky těmto prvkům grafické návrhy nejen vynikají v prodejním prostoru, ale také efektivně komunikují sdělení a podporují marketingové cíle značky.