Detail kreativce
Martin Kužel
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 73868558
Kontakt:
martin.kuzel@golfdoksy.cz
O profilu kreativce
V oboru se pohybuji již více jak 20 let.
Kreativec, DTP
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Selská rokle 308
Doksy 47163 Liberecký kraj -
Kontaktní adresa:
Selská rokle 308
Doksy 47163
Liberecký kraj
-
Místa působnosti:
- Liberecký kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Grafika Design
kArtpen, 2018
Produktové tiskoviny – Profesionální tisk pro efektivní prezentaci V rámci mé práce na produktových tiskovinách jsem se zaměřil na kvalitní design, přehlednost informací a vizuální atraktivitu. Cílem bylo vytvořit materiály, které efektivně osloví cílovou skupinu a podpoří komunikaci značky. Každá tiskovina byla vytvořena s důrazem na estetiku, čitelnost a praktické využití, aby maximálně podpořila prezentaci a prodej produktů.
Produktové tiskoviny – Profesionální tisk pro efektivní prezentaci V rámci mé práce na produktových tiskovinách jsem se zaměřil na kvalitní design, přehlednost informací a vizuální atraktivitu. Cílem bylo vytvořit materiály, které efektivně osloví cílovou skupinu a podpoří komunikaci značky. Každá tiskovina byla vytvořena s důrazem na estetiku, čitelnost a praktické využití, aby maximálně podpořila prezentaci a prodej produktů.
-
Návrh obalového designu
kArtpen, 2018
Navrhl jsem grafiku pro PLV (Point of Sale & Point of Purchase) materiály, která efektivně přitahuje pozornost zákazníků a podporuje prodejní strategii značky. Design je přizpůsoben konkrétním potřebám prodejního místa, aby vizuálně komunikoval benefity produktů a zvýšil jejich atraktivitu. Klíčové prvky návrhů: ✔ Silná vizuální identita – Design odpovídá brandingu značky a podporuje její rozpoznatelnost. ✔ Atraktivní grafické prvky – Použití výrazných barev, čitelných textů a kreativních vizuálů pro maximální účinek. ✔ Přehledná struktura – Návrhy jsou navrženy s ohledem na snadnou orientaci zákazníka. ✔ Psychologie prodeje – Umístění prvků podporuje impulsní nákupy a zvýšení konverzí. ✔ Variabilita formátů – Design je přizpůsoben různým typům PLV materiálů (stojany, woblery, podlahová grafika, regálové dekorace, bannery apod.). Díky těmto prvkům grafické návrhy nejen vynikají v prodejním prostoru, ale také efektivně komunikují sdělení a podporují marketingové cíle značky.
Navrhl jsem grafiku pro PLV (Point of Sale & Point of Purchase) materiály, která efektivně přitahuje pozornost zákazníků a podporuje prodejní strategii značky. Design je přizpůsoben konkrétním potřebám prodejního místa, aby vizuálně komunikoval benefity produktů a zvýšil jejich atraktivitu. Klíčové prvky návrhů: ✔ Silná vizuální identita – Design odpovídá brandingu značky a podporuje její rozpoznatelnost. ✔ Atraktivní grafické prvky – Použití výrazných barev, čitelných textů a kreativních vizuálů pro maximální účinek. ✔ Přehledná struktura – Návrhy jsou navrženy s ohledem na snadnou orientaci zákazníka. ✔ Psychologie prodeje – Umístění prvků podporuje impulsní nákupy a zvýšení konverzí. ✔ Variabilita formátů – Design je přizpůsoben různým typům PLV materiálů (stojany, woblery, podlahová grafika, regálové dekorace, bannery apod.). Díky těmto prvkům grafické návrhy nejen vynikají v prodejním prostoru, ale také efektivně komunikují sdělení a podporují marketingové cíle značky.
-