Detail kreativce

Zpět na galerii

Michaela Přindišová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 01892282

Kontakt:

Michaela Přindišová

michaela.prindis@gmail.com

O profilu kreativce

Chcete se stát první volbou vašich zákazníků? Pojďme na to. Pomůžu vám s komplexním marketingovým výzkumem a porozumění trhu, zákazníkům či vnímání vaší značky. Nastavíme spolu funkční brand strategii a vyřešíme vaše business výzvy. Jsem stratég (strategy planner) s 15+ roky zkušeností z agentur, nadnárodních i českých firem. Mám za sebou x brand strategií i kampaní.

Strategický marketing a budování značek

15 let zkušeností (nadnárodní korporace, české marketingové agentury, české menší a střední firmy), ING. titul z Marketing Communication

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Čertův vršek 2533
      Praha 18000 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Čertův vršek 2533
      Praha 18000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Brand strategie a vizuální identita

      Lucie Neumannová, 2024

      Obrázek reference

      V ukázce, mimo jiné, Brand strategie a vizuální identita pro českou atletku Lucii Neumannovou a její projekty. Lucie je profesionální česká atletka a veřejně známá osobnost. Již dlouho přemýšlela o své značce, o takové značce, která bude fungovat nejen dnes, ale i do budoucna. Fokus na škálovatelnost a odraz brand strategie sportovkyně byl základním vstupem pro identitu. Na začátku všeho byla brand strategie, na kterou navázala práce na vizuální identitě, kterou jsem na základě strategie odřídila až do úspěšného konce. Hlavní idea těží z jejího příjmení, kde highlightuje dvě NN, která symbolizují silný vztah s její mámou (také známá sportovkyně). Celá vizuální identita pracuje s dynamikou a transformací. Je to jedna z mála ukázek jak funkční strategie dokáže pomoci vizualizovat to, co chcete jako značka ukázat a říci lidem venku.

      V ukázce, mimo jiné, Brand strategie a vizuální identita pro českou atletku Lucii Neumannovou a její projekty. Lucie je profesionální česká atletka a veřejně známá osobnost. Již dlouho přemýšlela o své značce, o takové značce, která bude fungovat nejen dnes, ale i do budoucna. Fokus na škálovatelnost a odraz brand strategie sportovkyně byl základním vstupem pro identitu. Na začátku všeho byla brand strategie, na kterou navázala práce na vizuální identitě, kterou jsem na základě strategie odřídila až do úspěšného konce. Hlavní idea těží z jejího příjmení, kde highlightuje dvě NN, která symbolizují silný vztah s její mámou (také známá sportovkyně). Celá vizuální identita pracuje s dynamikou a transformací. Je to jedna z mála ukázek jak funkční strategie dokáže pomoci vizualizovat to, co chcete jako značka ukázat a říci lidem venku.

    • Sportegy Futures

      Sportegy Futures, 2024

      Obrázek reference

      “Nevíme jak komunikovat benefity značky. Nemáme rozdělené role v týmu ani plán, dobře definovaný produkt a strategii.” Pro tým SF jsem vytvořila WS na míru, kde jsme se věnovali jak procesu tak strategii. Hledali jsme to, jak postavit funkční tým. V rovině strategie jsme definovali naši jedinečnost, hodnoty a hlavně srozumitelně zpracovali produkty. Vše jsme překlopili do nového webu a komunikace.

      “Nevíme jak komunikovat benefity značky. Nemáme rozdělené role v týmu ani plán, dobře definovaný produkt a strategii.” Pro tým SF jsem vytvořila WS na míru, kde jsme se věnovali jak procesu tak strategii. Hledali jsme to, jak postavit funkční tým. V rovině strategie jsme definovali naši jedinečnost, hodnoty a hlavně srozumitelně zpracovali produkty. Vše jsme překlopili do nového webu a komunikace.

      https://www.usfutures.cz
  • Online marketing

    • ePace projekty a konzultace

      ePace, 2022 - 2025

      Obrázek reference

      “Potřebujeme někoho, kdo pomůže našim e-comm klientům se strategií v rámci CDP platformy Bloomreach. Někoho kdo rozumí kampaním, číslům a segmentacím.” Se značkou ePace jsem začala jako externista na klientech jako SIKO a ASKO. Pro tyto firmy jsem realizovala výzkumy (kvalita, kvantita -design výzkumu vč. dohledu na realizaci a vyhodnocení). Pro klienty jsem dále tvořila strategie pro jejich kampaně v rámci CDP Platformy Bloomreach. ePace jsem pomáhala v rovině mapování new business partnerů a zákaznické zkušenosti online CX. Spolupráce vyústila v tvorbu brand strategie pro značku ePace, vč. tvorby marketingového plánu, tvorby nového webu a dalších marketing aktivit. S klientem zůstávám na dále v rovině jeho větších klientů v pozici externího stratéga.

      “Potřebujeme někoho, kdo pomůže našim e-comm klientům se strategií v rámci CDP platformy Bloomreach. Někoho kdo rozumí kampaním, číslům a segmentacím.” Se značkou ePace jsem začala jako externista na klientech jako SIKO a ASKO. Pro tyto firmy jsem realizovala výzkumy (kvalita, kvantita -design výzkumu vč. dohledu na realizaci a vyhodnocení). Pro klienty jsem dále tvořila strategie pro jejich kampaně v rámci CDP Platformy Bloomreach. ePace jsem pomáhala v rovině mapování new business partnerů a zákaznické zkušenosti online CX. Spolupráce vyústila v tvorbu brand strategie pro značku ePace, vč. tvorby marketingového plánu, tvorby nového webu a dalších marketing aktivit. S klientem zůstávám na dále v rovině jeho větších klientů v pozici externího stratéga.

      https://epace.com/cs/
    • Duhovka Group

      Duhovka Group, 2024

      Obrázek reference

      S čím jsem pomohla: V rámci Duhovka Group jsem 6 měsíců pomáhala jako hlavní stratég na všech jejich aktivitách. Na zodpovědnost jsem měla především: 6 měsíců řízení výkonnostního marketingu a kampaní - tvorba komunikačních podkladů, plán kampaně, návrhy na zlepšení UX vč. údernějšího textu a messagingu (promítnuto zatím jen částečně do HP Institutu), v rámci kampaně: řízení týmu PPC specialista, specialista na sociální sítě, interní tým. Další aktivity: Poslední společný projekt řešil, jak správně definovat produkty a jak je dobře nabídnout. Realizujeme také velký výzkum v rovině zpracování sekundárních dat, tak i kvantity a kvality s cílem ověřit zásadní business rozhodnutí celé skupiny.

      S čím jsem pomohla: V rámci Duhovka Group jsem 6 měsíců pomáhala jako hlavní stratég na všech jejich aktivitách. Na zodpovědnost jsem měla především: 6 měsíců řízení výkonnostního marketingu a kampaní - tvorba komunikačních podkladů, plán kampaně, návrhy na zlepšení UX vč. údernějšího textu a messagingu (promítnuto zatím jen částečně do HP Institutu), v rámci kampaně: řízení týmu PPC specialista, specialista na sociální sítě, interní tým. Další aktivity: Poslední společný projekt řešil, jak správně definovat produkty a jak je dobře nabídnout. Realizujeme také velký výzkum v rovině zpracování sekundárních dat, tak i kvantity a kvality s cílem ověřit zásadní business rozhodnutí celé skupiny.

      https://www.montessori-trainings.com/duhovka-institut