Detail kreativce

Zpět na galerii

Mgr. Martin Vančát

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 71510567

Kontakt:

Martin Vančát

+420777667307

erich.nivea@gmail.com

O profilu kreativce

Komplexní řešení v oblasti grafického designu převážně na poli kultury, tělovýchovy a sportu. ᅳ༽ ᅳ oblíbené disciplíny ෴ animace, logotypy, online media ˽ˣ჻

Grafický design ፨ ™

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Na Čihadlech 1246
      Dobříš 26301 Středočeský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Na Čihadlech 1246
      Dobříš 26301
      Středočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Galerie Rudolfinum

      Galerie Rudolfinum, 2017-2023

      Obrázek reference

      design výročních zpráv galerie, vizuál a propagace výstavy Juergen Teller - Enjoy Your Life!, design sborníku Matěje Forejta - Umění z NDR. Dědictví na obtíž + další Jako výstavní nesbírková instituce (tzv. Kunsthalle) se Galerie Rudolfinum zaměřuje především na prezentaci současného zahraničního, ale i českého umění. Dlouhodobým cílem Galerie Rudolfinum je budování otevřeného komunikačního prostoru, jehož součástí je nejen pořádání výstav, ale také aktivní vydavatelská činnost, vytváření edukačních programů pro školy i veřejnost, organizování přednášek, seminářů, divadelních představení, hudebních přehlídek apod. Pro tyto aktivity slouží nejen galerie, ale i samostatné edukační centrum Artpark, jehož dramaturgie navazuje na probíhající výstavy s cílem přiblížit současné umění především dětem a mládeži, ale i dospělým.

      design výročních zpráv galerie, vizuál a propagace výstavy Juergen Teller - Enjoy Your Life!, design sborníku Matěje Forejta - Umění z NDR. Dědictví na obtíž + další Jako výstavní nesbírková instituce (tzv. Kunsthalle) se Galerie Rudolfinum zaměřuje především na prezentaci současného zahraničního, ale i českého umění. Dlouhodobým cílem Galerie Rudolfinum je budování otevřeného komunikačního prostoru, jehož součástí je nejen pořádání výstav, ale také aktivní vydavatelská činnost, vytváření edukačních programů pro školy i veřejnost, organizování přednášek, seminářů, divadelních představení, hudebních přehlídek apod. Pro tyto aktivity slouží nejen galerie, ale i samostatné edukační centrum Artpark, jehož dramaturgie navazuje na probíhající výstavy s cílem přiblížit současné umění především dětem a mládeži, ale i dospělým.

    • Startpoint prize

      Startpoint prize, 2019-2022

      Obrázek reference

      Vizuál k výstavám Startpoint - prize for european art graduates, katalogy, návrh webu Během devatenácti let existence se z původně národní přehlídky diplomových prací stal z ceny StartPoint rozsáhlý evropský projekt sledující nastupující umělecké talenty. Členové mezinárodního kurátorského týmu spolu s dalšími spolupracovníky každý rok zmapují kolem 20 uměleckých škol z mnoha evropských zemí, na nichž vyberou ty nejzajímavější diplomové práce. Ty pak procházejí dalším kurátorským výběrem až k finální výstavě nejvýraznějších nastupujících evropských umělců. Jednotliví reprezentanti všech jednotlivých škol jsou prezentováni na webových stránkách projektu www.startpointprize.eu. Projekt StartPoint vznikl v roce 2003 v Galerii Klatovy/Klenová jako soutěž pro diplomanty českých uměleckých škol​. Záhy se rozšířil i do okolních zemí a ​v roce 2009 byla cena doplněna i o rezidenční program Started pro oceněné umělce. Od roku 2010 se projekt StartPoint osamostatnil a hostoval v mnoha prestižních institucích v Česku (GASK Kutná Hora, Wannieck Gallery Brno, DOX​, Národní galerie v Praze, Dům umění města Brna​) i v zahraničí (Bukurešť, Bratislava, Amsterdam, Antwerpy, Gent). Od roku 2017 je StartPoint zaštítěn Nadačním fondem současného umění, který je také správcem renomované Sbírky Richarda Adama. Během devatenácti let existence prošly StartPointem stovky umělkyň a umělců, kteří společně vytvářejí jedinečný geografický i časový průřez současným evropským uměním v jeho nejčerstvější podobě.

      Vizuál k výstavám Startpoint - prize for european art graduates, katalogy, návrh webu Během devatenácti let existence se z původně národní přehlídky diplomových prací stal z ceny StartPoint rozsáhlý evropský projekt sledující nastupující umělecké talenty. Členové mezinárodního kurátorského týmu spolu s dalšími spolupracovníky každý rok zmapují kolem 20 uměleckých škol z mnoha evropských zemí, na nichž vyberou ty nejzajímavější diplomové práce. Ty pak procházejí dalším kurátorským výběrem až k finální výstavě nejvýraznějších nastupujících evropských umělců. Jednotliví reprezentanti všech jednotlivých škol jsou prezentováni na webových stránkách projektu www.startpointprize.eu. Projekt StartPoint vznikl v roce 2003 v Galerii Klatovy/Klenová jako soutěž pro diplomanty českých uměleckých škol​. Záhy se rozšířil i do okolních zemí a ​v roce 2009 byla cena doplněna i o rezidenční program Started pro oceněné umělce. Od roku 2010 se projekt StartPoint osamostatnil a hostoval v mnoha prestižních institucích v Česku (GASK Kutná Hora, Wannieck Gallery Brno, DOX​, Národní galerie v Praze, Dům umění města Brna​) i v zahraničí (Bukurešť, Bratislava, Amsterdam, Antwerpy, Gent). Od roku 2017 je StartPoint zaštítěn Nadačním fondem současného umění, který je také správcem renomované Sbírky Richarda Adama. Během devatenácti let existence prošly StartPointem stovky umělkyň a umělců, kteří společně vytvářejí jedinečný geografický i časový průřez současným evropským uměním v jeho nejčerstvější podobě.

Produkce audiovizuálního díla

  • Grafik / grafička AVD

    • Bílá na bílé

      Marina Films, 2020

      Obrázek reference

      Tvorba vizuálu k filmu Bílá na bílé od Viery Čákanyové. Videodeník režisérky z jejího pobytu na polské antarktické stanici, kde v roce 2017 natáčela film FREM (2019), jehož hlavní postavou byla umělá neuronová síť. Během pobytu vede autorka chatové konverzace s umělou inteligencí, které se dotýkají povahy filmu, umění a smyslu života a odhalují způsob myšlení oproštěný o lidskost a emocionalitu, nutící k hluboké introspekci. Záběry z každodenní rutiny na stanici kontrastují s lyrickými scénami člověkem neposkvrněné antarktické přírody, jež autorka doplňuje svými komentáři a myšlenkami, vyprovokovanými osamělostí ledem pokryté krajiny.

      Tvorba vizuálu k filmu Bílá na bílé od Viery Čákanyové. Videodeník režisérky z jejího pobytu na polské antarktické stanici, kde v roce 2017 natáčela film FREM (2019), jehož hlavní postavou byla umělá neuronová síť. Během pobytu vede autorka chatové konverzace s umělou inteligencí, které se dotýkají povahy filmu, umění a smyslu života a odhalují způsob myšlení oproštěný o lidskost a emocionalitu, nutící k hluboké introspekci. Záběry z každodenní rutiny na stanici kontrastují s lyrickými scénami člověkem neposkvrněné antarktické přírody, jež autorka doplňuje svými komentáři a myšlenkami, vyprovokovanými osamělostí ledem pokryté krajiny.

      https://www.csfd.cz/film/927014-bila-na-bile/prehled/
    • Poznámky z Eremocénu

      Marina Films, 2023

      Obrázek reference

      Tvorba plakátu k filmu Poznámky z Eremocénu od Viery Čákanyové. Film z budoucnosti, která ještě neexistuje. Režisérka Viera Čákanyová vede ve filmu Zápisky z eremocénu fiktivní dialog se svým budoucím virtuálním já, které zvědavě a kriticky zkoumá potenciál technologie blockchainu a umělé inteligence. Mohou přinést řešení složitých globálních problémů, jako je změna klimatu nebo krize zastupitelské demokracie? Audiovizuální pohlednice, kterou autorka posílá do budoucnosti, kombinuje deníkové záznamy na filmovém pásu a snímky z 3D skeneru a zdůrazňuje napětí mezi analogovou a digitální budoucností lidstva.

      Tvorba plakátu k filmu Poznámky z Eremocénu od Viery Čákanyové. Film z budoucnosti, která ještě neexistuje. Režisérka Viera Čákanyová vede ve filmu Zápisky z eremocénu fiktivní dialog se svým budoucím virtuálním já, které zvědavě a kriticky zkoumá potenciál technologie blockchainu a umělé inteligence. Mohou přinést řešení složitých globálních problémů, jako je změna klimatu nebo krize zastupitelské demokracie? Audiovizuální pohlednice, kterou autorka posílá do budoucnosti, kombinuje deníkové záznamy na filmovém pásu a snímky z 3D skeneru a zdůrazňuje napětí mezi analogovou a digitální budoucností lidstva.

      https://www.csfd.cz/film/1316367-poznamky-z-eremocenu/prehled/