Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Trenz

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 69878927

Kontakt:

Mgr. Martin Trenz

+420 606 201 240

info@cmcgroup.cz

O profilu kreativce

Společnost byla založena roku 2000 a již od svého počátku se orientuje na oblast internetu, grafiky a propagace. K hlavním činnostem patří tvorba webových stránek, internetových obchodů a aplikací, reklamní činnost a internetový marketing. Cílm je maximální přizpůsobení projektu přímo „na míru“ každému klientovi. Naší filozofií je individuální přístup a kvalita za rozumnou cenu.

Mgr. Martin Trenz - CMC Group

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Labská kotlina 976
      Hradec Králové 50002 Královéhradecký kraj
    • Kontaktní adresa:

      Veverkova 1343
      Hradec Králové 50002
      Královéhradecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Copywriting pro odborné činnosti

      Pozitive s.r.o., 2018-2024

      Obrázek reference

      Tvorba textů v rámci tvorby webu pro menší firmu se specializovanou činností. Vhodné propojení SEO a schopností copywritera pomůžou výrazně zvýšit propagaci i velmi odborných služeb tak, aby klient měl s tvorbou webu co nejméně práce. Cílení zejména na odborné činnosti skrze čitelné a vysvětlující texty získá jak nové akvizice, tak zvýší renomé společnosti.

      Tvorba textů v rámci tvorby webu pro menší firmu se specializovanou činností. Vhodné propojení SEO a schopností copywritera pomůžou výrazně zvýšit propagaci i velmi odborných služeb tak, aby klient měl s tvorbou webu co nejméně práce. Cílení zejména na odborné činnosti skrze čitelné a vysvětlující texty získá jak nové akvizice, tak zvýší renomé společnosti.

      https://www.kanalizacehk.cz
    • Tvorba obsahů pro web KUKUŘIČÁCI

      Fit - Jump s.r.o., 2017-2024

      Obrázek reference

      Copywriting pro web i reklamní kampaně. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce skrze nápadité a hravé texty včetně optimalizace pro vyhledávání.

      Copywriting pro web i reklamní kampaně. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce skrze nápadité a hravé texty včetně optimalizace pro vyhledávání.

      https://www.kukuricaci.cz/
  • Fotografie

    • Fotografie pro web

      A4 RELAX s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Fotografie pro účely propagace pronájmu nemovitostí a turistického regionu. Vytvoření kolekce fotografií pronajímaného objektu za využití nejmodernější techniky. Pořízení snímků z obce Lužnice a z dalších turisticky zajímavých míst z oblasti Třeboňska, které skýtá mnoho architektonických a přírodních pokladů. Získání nových zájemců o nemovitost a propagace regionu.

      Fotografie pro účely propagace pronájmu nemovitostí a turistického regionu. Vytvoření kolekce fotografií pronajímaného objektu za využití nejmodernější techniky. Pořízení snímků z obce Lužnice a z dalších turisticky zajímavých míst z oblasti Třeboňska, které skýtá mnoho architektonických a přírodních pokladů. Získání nových zájemců o nemovitost a propagace regionu.

      https://www.chalupanaluznici.cz
    • Zážitková a prezentační fotografie rodinné zábavy KUKUŘIČÁCI

      Fit - Jump s.r.o., 2017-2024

      Obrázek reference

      Fotografie pro web a sociální sítě. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Podílení se na rozběhnutí zcela nového projektu kukuřičných bludišť, které byly doteď v České republice. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce.

      Fotografie pro web a sociální sítě. Již 7 proběhlých sezón v desítkách unikátních bludišť v kukuřici se zábavou pro malé i velké s hrami, hádankami a odměnou. Podílení se na rozběhnutí zcela nového projektu kukuřičných bludišť, které byly doteď v České republice. Propagace zdravé a udržitelné zábavy pro malé i velké s cílením na pohyb a ekologii. Rozšíření povědomí o značce.

      https://www.kukuricaci.cz/
  • Film / Video / Televize

    • Hraný minidokument z období Keltů

      BACRIE z.s., 2014

      Obrázek reference

      Komplexní projekt a práce na krátkometrážním snímku od scénáře, kamery, režie a střihu pro občanské sdružení Bacrie. Cílem je propagace Pravěké osady Křivolík – muzea v živé přírodě a experimentálně archeologického centra a činnosti nadšenců, kteří tento projekt léta vytváří. Dokument přibližuje aktivity muzea a poukazuje na zajímavosti dávného období Keltů.

      Komplexní projekt a práce na krátkometrážním snímku od scénáře, kamery, režie a střihu pro občanské sdružení Bacrie. Cílem je propagace Pravěké osady Křivolík – muzea v živé přírodě a experimentálně archeologického centra a činnosti nadšenců, kteří tento projekt léta vytváří. Dokument přibližuje aktivity muzea a poukazuje na zajímavosti dávného období Keltů.

      https://www.youtube.com/watch?v=P-VkyIGvIxo
    • Propagační video přádelny

      Classic Cotton s.r.o., 2020

      Obrázek reference

      Dodání propagačního spotu pro společnost Classic Cotton s.r.o., která je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Cílem videa je přiblížit technologii výroby a posílit pozice přádelny v těžkém konkurenčním prostředí levného dovozu.

      Dodání propagačního spotu pro společnost Classic Cotton s.r.o., která je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Cílem videa je přiblížit technologii výroby a posílit pozice přádelny v těžkém konkurenčním prostředí levného dovozu.

      https://www.classic-cotton.cz/o-spolecnosti
  • Online marketing

    • Internetový marketing pro značku PENNYBELTS

      PENNYBELTS s.r.o., 2010-2024

      Obrázek reference

      Staráme se o marketing úspěšného českého výrobce kožených opasků PENNYBELTS. Komunikace a kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Využití různých reklamních kampaní zejména v oblasti získávání nových zákazníků, zejména v maloobchodním segmentu. Cílem je rozšíření renomé značky a získávání nových objednávek.

      Staráme se o marketing úspěšného českého výrobce kožených opasků PENNYBELTS. Komunikace a kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Využití různých reklamních kampaní zejména v oblasti získávání nových zákazníků, zejména v maloobchodním segmentu. Cílem je rozšíření renomé značky a získávání nových objednávek.

      https://www.belts.cz
    • SEO a PPC kampaně pro prodejnu a e-shop KEŘKA

      KEŘKA s.r.o., 2000-2024

      Obrázek reference

      V rámci dlouholeté spolupráce a tvorby webu s e-shopem se staráme o optimalizaci pro vyhledávače, stejně jako o správné využití marketingových strategií na internetu. Reklamní kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Cílem je posilování značky a získávání nových zákazníků. Ty je v ideálním případě cílem přivést na prodejnu, kde se jim dostane veškeré péče a poradenství při výběru stroje.

      V rámci dlouholeté spolupráce a tvorby webu s e-shopem se staráme o optimalizaci pro vyhledávače, stejně jako o správné využití marketingových strategií na internetu. Reklamní kampaně jsou zaměřeny jak na maloobchodní, tak i velkoobchodní klientelu. Cílem je posilování značky a získávání nových zákazníků. Ty je v ideálním případě cílem přivést na prodejnu, kde se jim dostane veškeré péče a poradenství při výběru stroje.

      https://www.kerka.cz
  • UX design

    • Tvorba architektury webu pro městskou knihovnu Rtyně

      Městská knihovna Rtyně v Podkrkonoší, 2011-2024

      Obrázek reference

      V rámci komplexní tvorby webu byla stanovena potřebná struktura webu. Správné UX/UI je důležité pro každý webový projekt, ale zejména u webu, který slouží od malých dětí až po seniory. Zjištěny byly všechny potřeby a priority klientů městské knihovny. Přihlédnuto bylo k věku i vzdělání návštěvníků webu a přesné uzpůsobení webu podle jejich potřeb.

      V rámci komplexní tvorby webu byla stanovena potřebná struktura webu. Správné UX/UI je důležité pro každý webový projekt, ale zejména u webu, který slouží od malých dětí až po seniory. Zjištěny byly všechny potřeby a priority klientů městské knihovny. Přihlédnuto bylo k věku i vzdělání návštěvníků webu a přesné uzpůsobení webu podle jejich potřeb.

      https://www.mkrtyne.cz
    • Tvorba webu a galerie zakázek pro ADONIS PROJEKT

      ADONIS PROJEKT spol. s.r.o., 2007-2024

      Obrázek reference

      Webová prezentace s galerií projektů a služeb známé královéhradecké projekční kanceláře v oblasti občanských a sportovních staveb. Přihlédnutím ke správně UX/UI webu je třeba zajistit, že jeho návštěvník přesně najde to, co potřebuje. Stanovení hodnot a priorit, potenciální zákazník má již odpovídající znalosti a chce si prohlédnout zejména reference firmy. Další soustředění je kladeno na prezentaci služeb.

      Webová prezentace s galerií projektů a služeb známé královéhradecké projekční kanceláře v oblasti občanských a sportovních staveb. Přihlédnutím ke správně UX/UI webu je třeba zajistit, že jeho návštěvník přesně najde to, co potřebuje. Stanovení hodnot a priorit, potenciální zákazník má již odpovídající znalosti a chce si prohlédnout zejména reference firmy. Další soustředění je kladeno na prezentaci služeb.

      https://www.adonisprojekt.cz/
  • Webdesign

    • Tvorba e-shopu pro GOLD atelier

      Jiří Novák - GOLD atelier, 2015-2024

      Obrázek reference

      Tvorba webové prezentace s -eshopem. GOLD atelier je vyhlášená zlatnická výroba s rodinnou tradici, jejíž počátky sahají až do roku 1863. S ohledem na prodej autorských šperků je třeba dbát zvýšenou pozornost na grafickou formu prezentace a na detail. Vše musí být v perfektním souladu s prezentovanými výrobky a tvořit dokonalý celek.

      Tvorba webové prezentace s -eshopem. GOLD atelier je vyhlášená zlatnická výroba s rodinnou tradici, jejíž počátky sahají až do roku 1863. S ohledem na prodej autorských šperků je třeba dbát zvýšenou pozornost na grafickou formu prezentace a na detail. Vše musí být v perfektním souladu s prezentovanými výrobky a tvořit dokonalý celek.

      https://www.goldatelier.cz/
    • Tvorba nového webu pro TUITO

      TUITO, s.r.o., 2020-2024

      Obrázek reference

      Komplexní tvorba a průběžné aktualizace webové prezentace. TUITO je český start-up v oblasti pojištění, kterému se úspěšně daří propojovat dva světy: e-commerce a pojišťovnictví. Jde o vítěze soutěže Insurtech roku 2023 v soutěži Mastercard! Cílem je jednoduché, atraktivní a originální grafické pojetí webové prezentace, stejně tak jako intuitivní a příjemné prostředí.

      Komplexní tvorba a průběžné aktualizace webové prezentace. TUITO je český start-up v oblasti pojištění, kterému se úspěšně daří propojovat dva světy: e-commerce a pojišťovnictví. Jde o vítěze soutěže Insurtech roku 2023 v soutěži Mastercard! Cílem je jednoduché, atraktivní a originální grafické pojetí webové prezentace, stejně tak jako intuitivní a příjemné prostředí.

      https://www.tuito.cz/
  • Grafický design / branding

    • Tvorba letáků, katalogů a produktových listů pro ORLIBIT

      ORLIBIT, s.r.o., 2017-2024

      Obrázek reference

      Tvorba grafiky a dodání tiskovin na klíč pro velkoobchod v oblasti stavebnictví. Studie logotypů nově zaváděných výrobků. Propagace vlastních výrobků – unikátních kompozitních technologií kari sítí a roxorů a jejich zavádění na trh. Vytvoření kolekce tiskových materiálů pro síť prodejců i obchodní zástupce společnosti.

      Tvorba grafiky a dodání tiskovin na klíč pro velkoobchod v oblasti stavebnictví. Studie logotypů nově zaváděných výrobků. Propagace vlastních výrobků – unikátních kompozitních technologií kari sítí a roxorů a jejich zavádění na trh. Vytvoření kolekce tiskových materiálů pro síť prodejců i obchodní zástupce společnosti.

    • Tvorba vizuálního stylu, katalogu a webu pro přádelnu

      Classic Cotton s.r.o., 2005-2024

      Obrázek reference

      Tvorba vizuálního stylu společnosti s tištěným i internetovým katalogem přízí. Společnost Classic Cotton s.r.o. je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Nový vizuální styl společnosti a tvorba propagačních materiálů má za cíl zlepšení renomé na evropském trhu.

      Tvorba vizuálního stylu společnosti s tištěným i internetovým katalogem přízí. Společnost Classic Cotton s.r.o. je výrobcem širokého sortimentu přízí z přírodních a umělých vláken. Jde o jednu z posledních fungujících tradičních českých přádelen. Nový vizuální styl společnosti a tvorba propagačních materiálů má za cíl zlepšení renomé na evropském trhu.

      https://www.classic-cotton.cz