Detail kreativce

Zpět na galerii

Mária Dajčárová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 01880641

Kontakt:

+420725354922

maria.dajcarova@gmail.com

O profilu kreativce

Specializuji se na komplexní marketingovou analýzu a implementaci konkrétních částí. Mám zkušenosti v online v i offline prostředí. Na marketing vždy pohlížím jako na celek, jehož cílem je maximalizace zisku klienta. Realizuji práci od návrhu až po finální kompletaci včetně grafických prací.

Mária Dajčárová

Inženýrský titul v oboru marketingu

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Božetická 3399/2
      Praha 14300
    • Kontaktní adresa:

      Božetická 3399/2
      Praha 14300
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Grafické práce pro online i offline prostředí

      GreenFit, 2024

      Obrázek reference

      Realizace komplexních grafických prací pro online i pro offline prostředí. Tvorba bannerů umístěných na e-shopu, bannerů pro sociální sítě Facebook a Instagram, postprodukce videoreklam umístěných na sociálních sítích, tvorba roll-up reklamy na veletrhy a výstavy, návrh, realizace a tisk letáků určených pro offline kampaně.

      Realizace komplexních grafických prací pro online i pro offline prostředí. Tvorba bannerů umístěných na e-shopu, bannerů pro sociální sítě Facebook a Instagram, postprodukce videoreklam umístěných na sociálních sítích, tvorba roll-up reklamy na veletrhy a výstavy, návrh, realizace a tisk letáků určených pro offline kampaně.

    • Wireframe a webový grafický design

      Naturalis, 2024

      Obrázek reference

      Cílem projektu pro Naturalis byl redesign webu, tvorba wireframů a komplexních grafických prvků e-shopu včetně tvorby grafického manuálu bannerů umístěných přímo na e-shopu i na sociálních sítích či na stránkách a propagačních postech partnerů. Zaměřovali jsme se na grafickou identitu, vyčlenění se vůči konkurenci a zároveň zachování konvenční barevnosti oboru jako takového.

      Cílem projektu pro Naturalis byl redesign webu, tvorba wireframů a komplexních grafických prvků e-shopu včetně tvorby grafického manuálu bannerů umístěných přímo na e-shopu i na sociálních sítích či na stránkách a propagačních postech partnerů. Zaměřovali jsme se na grafickou identitu, vyčlenění se vůči konkurenci a zároveň zachování konvenční barevnosti oboru jako takového.

      https://www.superpotraviny-naturalis.cz
  • Online marketing

    • Marketingová strategie rodinné firmy

      Gloobe corp. s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Marketingová analýza online i offline prostředí pro rodinnou firmu. Cílem realizace práce byla analýza současného stavu, návrh konceptu marketingové komunikace v B2C prostředí a tvorba ročního mediaplánu. Marketingové kampaně se realizovaly na platformách Google, Facebook, Instagram, RTB a další. Součástí práce též bylo vedení týmu, který realizoval výkonnostní kampaně.

      Marketingová analýza online i offline prostředí pro rodinnou firmu. Cílem realizace práce byla analýza současného stavu, návrh konceptu marketingové komunikace v B2C prostředí a tvorba ročního mediaplánu. Marketingové kampaně se realizovaly na platformách Google, Facebook, Instagram, RTB a další. Součástí práce též bylo vedení týmu, který realizoval výkonnostní kampaně.

    • Správa a realizace online marketingu

      SOVEA spol. s r.o., 2021

      Obrázek reference

      Analýza stávajícího online marketingu, realizace nových kampaní jejich následná správa. Cílem projektu bylo zhodnotit současný stav online marketingu a navrhnout změny, které by zvýšily prodej v B2C o 80% v prvním roce realizace. Zaměřili jsme se na zbožové srovnávače a bannerovou reklamu. Díky zrealizovaných MKT aktivitám se nám podařilo dosáhnout cíle zvýšení B2C prodeje o 80% během prvních 9 měsíců.

      Analýza stávajícího online marketingu, realizace nových kampaní jejich následná správa. Cílem projektu bylo zhodnotit současný stav online marketingu a navrhnout změny, které by zvýšily prodej v B2C o 80% v prvním roce realizace. Zaměřili jsme se na zbožové srovnávače a bannerovou reklamu. Díky zrealizovaných MKT aktivitám se nám podařilo dosáhnout cíle zvýšení B2C prodeje o 80% během prvních 9 měsíců.