Detail kreativce
Mária Dajčárová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 01880641
Kontakt:
+420725354922
maria.dajcarova@gmail.com
O profilu kreativce
Specializuji se na komplexní marketingovou analýzu a implementaci konkrétních částí. Mám zkušenosti v online v i offline prostředí. Na marketing vždy pohlížím jako na celek, jehož cílem je maximalizace zisku klienta. Realizuji práci od návrhu až po finální kompletaci včetně grafických prací.
Mária Dajčárová
Inženýrský titul v oboru marketingu
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Božetická 3399/2
Praha 14300 -
Kontaktní adresa:
Božetická 3399/2
Praha 14300
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Grafické práce pro online i offline prostředí
GreenFit, 2024
Realizace komplexních grafických prací pro online i pro offline prostředí. Tvorba bannerů umístěných na e-shopu, bannerů pro sociální sítě Facebook a Instagram, postprodukce videoreklam umístěných na sociálních sítích, tvorba roll-up reklamy na veletrhy a výstavy, návrh, realizace a tisk letáků určených pro offline kampaně.
Realizace komplexních grafických prací pro online i pro offline prostředí. Tvorba bannerů umístěných na e-shopu, bannerů pro sociální sítě Facebook a Instagram, postprodukce videoreklam umístěných na sociálních sítích, tvorba roll-up reklamy na veletrhy a výstavy, návrh, realizace a tisk letáků určených pro offline kampaně.
-
Wireframe a webový grafický design
Naturalis, 2024
Cílem projektu pro Naturalis byl redesign webu, tvorba wireframů a komplexních grafických prvků e-shopu včetně tvorby grafického manuálu bannerů umístěných přímo na e-shopu i na sociálních sítích či na stránkách a propagačních postech partnerů. Zaměřovali jsme se na grafickou identitu, vyčlenění se vůči konkurenci a zároveň zachování konvenční barevnosti oboru jako takového.
Cílem projektu pro Naturalis byl redesign webu, tvorba wireframů a komplexních grafických prvků e-shopu včetně tvorby grafického manuálu bannerů umístěných přímo na e-shopu i na sociálních sítích či na stránkách a propagačních postech partnerů. Zaměřovali jsme se na grafickou identitu, vyčlenění se vůči konkurenci a zároveň zachování konvenční barevnosti oboru jako takového.
-
-
Online marketing
-
Marketingová strategie rodinné firmy
Gloobe corp. s.r.o., 2022
Marketingová analýza online i offline prostředí pro rodinnou firmu. Cílem realizace práce byla analýza současného stavu, návrh konceptu marketingové komunikace v B2C prostředí a tvorba ročního mediaplánu. Marketingové kampaně se realizovaly na platformách Google, Facebook, Instagram, RTB a další. Součástí práce též bylo vedení týmu, který realizoval výkonnostní kampaně.
Marketingová analýza online i offline prostředí pro rodinnou firmu. Cílem realizace práce byla analýza současného stavu, návrh konceptu marketingové komunikace v B2C prostředí a tvorba ročního mediaplánu. Marketingové kampaně se realizovaly na platformách Google, Facebook, Instagram, RTB a další. Součástí práce též bylo vedení týmu, který realizoval výkonnostní kampaně.
-
Správa a realizace online marketingu
SOVEA spol. s r.o., 2021
Analýza stávajícího online marketingu, realizace nových kampaní jejich následná správa. Cílem projektu bylo zhodnotit současný stav online marketingu a navrhnout změny, které by zvýšily prodej v B2C o 80% v prvním roce realizace. Zaměřili jsme se na zbožové srovnávače a bannerovou reklamu. Díky zrealizovaných MKT aktivitám se nám podařilo dosáhnout cíle zvýšení B2C prodeje o 80% během prvních 9 měsíců.
Analýza stávajícího online marketingu, realizace nových kampaní jejich následná správa. Cílem projektu bylo zhodnotit současný stav online marketingu a navrhnout změny, které by zvýšily prodej v B2C o 80% v prvním roce realizace. Zaměřili jsme se na zbožové srovnávače a bannerovou reklamu. Díky zrealizovaných MKT aktivitám se nám podařilo dosáhnout cíle zvýšení B2C prodeje o 80% během prvních 9 měsíců.
-