Detail kreativce

Zpět na galerii

Marketing helper s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 06838910

Kontakt:

Martin Dlouhý

+420 720 658 940

martin.dlouhy@pudeto.cz

O profilu kreativce

Žijeme daty. Datlujeme do 15 výkonnostních nástrojů a vyzobáváme červíky, kteří vám kazí výsledky. Dělat práci pro práci je pro nás jako mlátit hlavou do stromu. Bolí to a vážně se to nevyplatí. Proto nad každým e-shopem přemýšlíme v souvislostech a hledáme cestu, jak vám vydělat víc.

Jsme tým zkušených markeťáků!

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Záhřebská 562/41
      Praha 12000
    • Kontaktní adresa:

      nám. Winstona Churchillla 1800/2
      Praha 3 13000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • BOHEMIA SEKT

      BOHEMIA SEKT s.r.o.,, 04/2019 - dodnes

      Mezi naše dlouholeté spolupráce v oblasti online marketingu patří správa výkonnostních kampaní pro e-shop Osobnivinoteka.cz, který prodává produkty nejznámějšího českého výrobce šumivých vín - Bohemia Sekt, Freixenet, Habánské sklepy, I Heart Wines, Mionetto a Víno Mikulov. Spravujeme kampaně na Google Ads, Sklik, Facebooku a Instagramu.

      Mezi naše dlouholeté spolupráce v oblasti online marketingu patří správa výkonnostních kampaní pro e-shop Osobnivinoteka.cz, který prodává produkty nejznámějšího českého výrobce šumivých vín - Bohemia Sekt, Freixenet, Habánské sklepy, I Heart Wines, Mionetto a Víno Mikulov. Spravujeme kampaně na Google Ads, Sklik, Facebooku a Instagramu.

      https://osobnivinoteka.cz
    • Weleda

      Weleda spol. s.r.o.,, 04/2022 - do dnes

      S českým zastoupením švýcarského výrobce přírodní komestiky Weleda spolupracujeme od roku 2022. Pro Weledu vytváříme obsah pro sociální sítě (text + vizuál) a spravujeme výkonnostní PPC kampaně na Google a Skliku a rovněž jsou pod naší správou i reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu.

      S českým zastoupením švýcarského výrobce přírodní komestiky Weleda spolupracujeme od roku 2022. Pro Weledu vytváříme obsah pro sociální sítě (text + vizuál) a spravujeme výkonnostní PPC kampaně na Google a Skliku a rovněž jsou pod naší správou i reklamní kampaně na Facebooku a Instagramu.

      https://weleda.cz
  • Marketingové strategie

    • Monkey Mum

      Monkey Mum s.r.o.,, 06/2023 - do dnes

      Pro e-shop Monkey Mum jsme připravovali online marketingovou strategii. Postupně jsme začali nastavením PPC reklam na Google a Sklik a sociální sítě. V dalším průběhu spolupráce jsme přidali e- mail marketing, kde je v plnu několik aktualizací. Pro e-shop Monkey Mum jsme připravili i strategii pro srovnávače zboží, marketplaces a affiliate.

      Pro e-shop Monkey Mum jsme připravovali online marketingovou strategii. Postupně jsme začali nastavením PPC reklam na Google a Sklik a sociální sítě. V dalším průběhu spolupráce jsme přidali e- mail marketing, kde je v plnu několik aktualizací. Pro e-shop Monkey Mum jsme připravili i strategii pro srovnávače zboží, marketplaces a affiliate.

      https://www.monkeymum.com/
    • Volvo Group Czech Republic

      Volvo Group Czech Republic,, 06/2023 - do dnes

      V srpnu 2023 jsme převzali komunikaci firmy Volvo Group Czech Republic na sociálních sítích. Tomu předcházelo období, kdy jsme společně s klientem ladili celkovou strategii, kterou by Volvo pro online mělo kráčet a nastavili realistický časový rámec, za který splníme stanovené cíle. Součástí této „přípravné“ fáze bylo i doladění vizuální identity, kterou se v příspěvcích a reklamách na internetu Volvo prezentuje. Z počátku jsme spravovali organickou komunikaci a výkonnostní reklamní kampaně Volvo Trucks na Facebooku a Instagramu. V následujících měsících jsme plánovaně rozšířili spolupráci o výkonnostní reklamu.

      V srpnu 2023 jsme převzali komunikaci firmy Volvo Group Czech Republic na sociálních sítích. Tomu předcházelo období, kdy jsme společně s klientem ladili celkovou strategii, kterou by Volvo pro online mělo kráčet a nastavili realistický časový rámec, za který splníme stanovené cíle. Součástí této „přípravné“ fáze bylo i doladění vizuální identity, kterou se v příspěvcích a reklamách na internetu Volvo prezentuje. Z počátku jsme spravovali organickou komunikaci a výkonnostní reklamní kampaně Volvo Trucks na Facebooku a Instagramu. V následujících měsících jsme plánovaně rozšířili spolupráci o výkonnostní reklamu.

      https://www.volvotrucks.cz/cs-cz/