Detail kreativce

Zpět na galerii

MgA. Jan Hubáček

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 75362431

Kontakt:

Jan Hubáček

+420776861119

jan@gnomonfilm.com

O profilu kreativce

Jan Hubáček je absolventem oboru filmové režie a scenáristiky na FMK UTB ve Zlíně. Studoval rovněž na BFM v estonském Tallinu a absolvoval stáž v londýnské firmě STINK. Spolupracoval na řadě filmových a videoherních projektech, režíruje reklamní spoty i pořady České televize. V roce 2015 založil produkční společnost GNOMON pro autorskou i reklamní tvorbu.

režisér, kreativní producent, kameraman

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Valouškova 6
      Brno 63500
    • Kontaktní adresa:

      Valouškova 6
      Brno 63500
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Komu patří město

      GNOMON Production s.r.o. , Česká televize, 2018-2022

      Obrázek reference

      Lidé tvoří města, města tvoří lidi. Jaká města chceme? Ve městech žije většina světové populace a počet jejich obyvatel stále narůstá. Ve čtvrtích tak dochází k prudkým změnám, které mající za důsledek různé tlaky mezi radnicí, developery, obyvateli, podnikateli i neziskovými organizacemi. Kdo vlastně určí, jak město bude vypadat a kdo, kde a jak v něm může žít? V dokumentárním seriálu ukážeme společné i rozdílné změny, kterými procházejí města zemí Višegrádské skupiny (Brno, Bratislava, Budapešt, Krakov). Mají obdobnou historickou zkušenost, kulturní základy i politickou současnost (EU). V každém z měst sledujeme jednu postavu, která nám proměnu zosobňuje.

      Lidé tvoří města, města tvoří lidi. Jaká města chceme? Ve městech žije většina světové populace a počet jejich obyvatel stále narůstá. Ve čtvrtích tak dochází k prudkým změnám, které mající za důsledek různé tlaky mezi radnicí, developery, obyvateli, podnikateli i neziskovými organizacemi. Kdo vlastně určí, jak město bude vypadat a kdo, kde a jak v něm může žít? V dokumentárním seriálu ukážeme společné i rozdílné změny, kterými procházejí města zemí Višegrádské skupiny (Brno, Bratislava, Budapešt, Krakov). Mají obdobnou historickou zkušenost, kulturní základy i politickou současnost (EU). V každém z měst sledujeme jednu postavu, která nám proměnu zosobňuje.

      https://youtu.be/2nksF7GbIEg?feature=shared
    • Last Train Home - Trailery

      GNOMON Production s.r.o. , Ashborne Games s.r.o., 10/2022 - 12/2023

      Obrázek reference

      Pro strategickou videohru Last Train Home z produkce Ashborne Games jsme připravili sérii sedmi videoherních trailerů, ve kterých jsme propojili live-action scény se záběry přímo z gameplay. Vedle trailerů pracujeme na dokumentární sérii Digitální legie o vzniku videohry. Hra sleduje strastiplnou cestu československých legionářů 1. světové války skrz sibiřskou pustinu nazpět do vlasti. Posledním vlakem z fronty se posádka vrací domů.

      Pro strategickou videohru Last Train Home z produkce Ashborne Games jsme připravili sérii sedmi videoherních trailerů, ve kterých jsme propojili live-action scény se záběry přímo z gameplay. Vedle trailerů pracujeme na dokumentární sérii Digitální legie o vzniku videohry. Hra sleduje strastiplnou cestu československých legionářů 1. světové války skrz sibiřskou pustinu nazpět do vlasti. Posledním vlakem z fronty se posádka vrací domů.

      https://www.gnomonfilm.com/portfolio/last-train-home/

Produkce audiovizuálního díla

  • Kameraman AVD

    • Akcept

      GNOMON Production, Česká televize, 2016

      Obrázek reference

      Lucie je skladatelka a performerka soudobé vážné hudby. Její experimentální přístup se však stává čím dál víc bizarnější. Lucie „šije" skladby podle vzorů na šaty či plánu vodní turbíny. Veřejnost ale takový přístup přijímá obtížně. Lucie se nechce prvoplánově líbit ani podbízet publiku, brání se do své hudby promítat emoce nebo vyprávět příběhy.Jde ji především o autentický projev, a tak se často na svých koncertech setkává s tím, že interpreti nechtějí její hudbu hrát a posluchači si při ní zacpávají uši. Lucie se však nevzdává, své hudbě obětuje vše a snaží se o to, aby společnost byla otevřená novým a neprobádaným věcem. Po složení skladby Akcept získává Lucie úspěch v akademických kruzích a vyjíždí do světa. Na pódiu sbírá vavříny, ale její osobní život zůstává nenaplněný. Když ji náhle zasáhne ztráta blízkého člověka, zůstává Lucie osamocená v neznámých koutech zvuku a hluku. Je možné v takovém případě i dál skládat hudbu bez emocí? Odpovědi hledá ve svém celovečerním dokumentárním debutu režisér Jan Hubáček.

      Lucie je skladatelka a performerka soudobé vážné hudby. Její experimentální přístup se však stává čím dál víc bizarnější. Lucie „šije" skladby podle vzorů na šaty či plánu vodní turbíny. Veřejnost ale takový přístup přijímá obtížně. Lucie se nechce prvoplánově líbit ani podbízet publiku, brání se do své hudby promítat emoce nebo vyprávět příběhy.Jde ji především o autentický projev, a tak se často na svých koncertech setkává s tím, že interpreti nechtějí její hudbu hrát a posluchači si při ní zacpávají uši. Lucie se však nevzdává, své hudbě obětuje vše a snaží se o to, aby společnost byla otevřená novým a neprobádaným věcem. Po složení skladby Akcept získává Lucie úspěch v akademických kruzích a vyjíždí do světa. Na pódiu sbírá vavříny, ale její osobní život zůstává nenaplněný. Když ji náhle zasáhne ztráta blízkého člověka, zůstává Lucie osamocená v neznámých koutech zvuku a hluku. Je možné v takovém případě i dál skládat hudbu bez emocí? Odpovědi hledá ve svém celovečerním dokumentárním debutu režisér Jan Hubáček.

      https://www.csfd.cz/film/390266-akcept/prehled/
    • Komu patří město

      GNOMON Production, Česká televize, 2023

      Obrázek reference

      Divoký urbanistický vývoj, přílivy turistů do obydlených čtvrtí a změny v socio-kulturním prostředí jsou čím dál víc společným problémem při rozvoji měst ve Střední Evropě. Jak se s nimi vyrovnávají? Brno, Bratislava, Budapešť a Krakow. Města střední Evropy, ve kterých dnes probíhají výrazné proměny. Gentrifikace, turistifikace, development. Komu dnes patří města? A kdo vlastně určí, jak bude město vypadat a kdo, kde a jak v něm může žít?

      Divoký urbanistický vývoj, přílivy turistů do obydlených čtvrtí a změny v socio-kulturním prostředí jsou čím dál víc společným problémem při rozvoji měst ve Střední Evropě. Jak se s nimi vyrovnávají? Brno, Bratislava, Budapešť a Krakow. Města střední Evropy, ve kterých dnes probíhají výrazné proměny. Gentrifikace, turistifikace, development. Komu dnes patří města? A kdo vlastně určí, jak bude město vypadat a kdo, kde a jak v něm může žít?

      https://www.csfd.cz/film/1127974-komu-patri-mesto/prehled/
  • Režisér AVD

    • Akcept

      GNOMON Production, Česká televize, 2016

      Obrázek reference

      Lucie je skladatelka a performerka soudobé vážné hudby. Její experimentální přístup se však stává čím dál víc bizarnější. Lucie „šije" skladby podle vzorů na šaty či plánu vodní turbíny. Veřejnost ale takový přístup přijímá obtížně. Lucie se nechce prvoplánově líbit ani podbízet publiku, brání se do své hudby promítat emoce nebo vyprávět příběhy.Jde ji především o autentický projev, a tak se často na svých koncertech setkává s tím, že interpreti nechtějí její hudbu hrát a posluchači si při ní zacpávají uši. Lucie se však nevzdává, své hudbě obětuje vše a snaží se o to, aby společnost byla otevřená novým a neprobádaným věcem. Po složení skladby Akcept získává Lucie úspěch v akademických kruzích a vyjíždí do světa. Na pódiu sbírá vavříny, ale její osobní život zůstává nenaplněný. Když ji náhle zasáhne ztráta blízkého člověka, zůstává Lucie osamocená v neznámých koutech zvuku a hluku. Je možné v takovém případě i dál skládat hudbu bez emocí? Odpovědi hledá ve svém celovečerním dokumentárním debutu režisér Jan Hubáček.

      Lucie je skladatelka a performerka soudobé vážné hudby. Její experimentální přístup se však stává čím dál víc bizarnější. Lucie „šije" skladby podle vzorů na šaty či plánu vodní turbíny. Veřejnost ale takový přístup přijímá obtížně. Lucie se nechce prvoplánově líbit ani podbízet publiku, brání se do své hudby promítat emoce nebo vyprávět příběhy.Jde ji především o autentický projev, a tak se často na svých koncertech setkává s tím, že interpreti nechtějí její hudbu hrát a posluchači si při ní zacpávají uši. Lucie se však nevzdává, své hudbě obětuje vše a snaží se o to, aby společnost byla otevřená novým a neprobádaným věcem. Po složení skladby Akcept získává Lucie úspěch v akademických kruzích a vyjíždí do světa. Na pódiu sbírá vavříny, ale její osobní život zůstává nenaplněný. Když ji náhle zasáhne ztráta blízkého člověka, zůstává Lucie osamocená v neznámých koutech zvuku a hluku. Je možné v takovém případě i dál skládat hudbu bez emocí? Odpovědi hledá ve svém celovečerním dokumentárním debutu režisér Jan Hubáček.

      https://www.csfd.cz/film/390266-akcept/prehled/
    • Romance rytířské doby

      FMK UTB, 2010

      Obrázek reference

      Film Romance rytířské doby je středometrážní snímek, který natočili studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Režisér Jan Hubáček napsal scénář na motivy povídky britského autora Neila Gaimana. Paní Kovaříková (v podání herečky Niny Divíškové) najde ve starožitnictví svatý grál. Události naberou rychlý spád, když u jejích dveří zazvoní Galahad (Petr Jarčevský), vyvolený rytíř kulatého stolu, pro něhož je hledání grálu životním posláním. Natáčení probíhalo v nejtěžších lednových mrazech a to záměrně. Půvabná zimní atmosféra propojuje unikátní místa ve Zlíně a okolí, po kterých se zcela samozřejmě prohání nablýskaný rytíř na koni, s tornou plnou kouzelných předmětů.

      Film Romance rytířské doby je středometrážní snímek, který natočili studenti Fakulty multimediálních komunikací Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. Režisér Jan Hubáček napsal scénář na motivy povídky britského autora Neila Gaimana. Paní Kovaříková (v podání herečky Niny Divíškové) najde ve starožitnictví svatý grál. Události naberou rychlý spád, když u jejích dveří zazvoní Galahad (Petr Jarčevský), vyvolený rytíř kulatého stolu, pro něhož je hledání grálu životním posláním. Natáčení probíhalo v nejtěžších lednových mrazech a to záměrně. Půvabná zimní atmosféra propojuje unikátní místa ve Zlíně a okolí, po kterých se zcela samozřejmě prohání nablýskaný rytíř na koni, s tornou plnou kouzelných předmětů.

      https://www.csfd.cz/film/280923-romance-rytirske-doby/prehled/
  • Kreativní producent AVD, Showrunner AVD

    • Dunaj vědomí

      GNOMON Production, Česká televize, 2019

      Obrázek reference

      Dokumentární river-movie zachycující příběh legendární kapely Dunaj... Muzikant, šaman a zakladatel legendární hudební skupiny DUNAJ, Vladimír Václavek, je svým snem povolán na šamanskou cestu. Vydává se na pouť za zmizelou kapelou, přestože její obnovení léta odmítal. Původní sestava – Josef Ostřanský, Pavel Koudelka, Pavel Fajt, textař Karel David a Vladimír Václavek – se tak znovu setkává na lodi plující po stejnojmenné řece. Míří na festival v rumunském Banátu, aby se 20 let po smrti ikonického frontmana Jiřího Kolšovského znovu setkali na jednom podiu. Síla řeky, hudby a setkání s další ikonou DUNAJE, zpěvačkou Ivou Bittovou, vyvolá znovuzrození kapely. Konečně můžou vyprovodit Kolšovského na druhý břeh a začít psát nový příběh.

      Dokumentární river-movie zachycující příběh legendární kapely Dunaj... Muzikant, šaman a zakladatel legendární hudební skupiny DUNAJ, Vladimír Václavek, je svým snem povolán na šamanskou cestu. Vydává se na pouť za zmizelou kapelou, přestože její obnovení léta odmítal. Původní sestava – Josef Ostřanský, Pavel Koudelka, Pavel Fajt, textař Karel David a Vladimír Václavek – se tak znovu setkává na lodi plující po stejnojmenné řece. Míří na festival v rumunském Banátu, aby se 20 let po smrti ikonického frontmana Jiřího Kolšovského znovu setkali na jednom podiu. Síla řeky, hudby a setkání s další ikonou DUNAJE, zpěvačkou Ivou Bittovou, vyvolá znovuzrození kapely. Konečně můžou vyprovodit Kolšovského na druhý břeh a začít psát nový příběh.

      https://www.csfd.cz/film/705465-dunaj-vedomi/prehled/
    • Let viny

      GNOMON Production, FAMU, 2021

      Obrázek reference

      ežisérka Tereza Tara v pětadvaceti onemocněla. Svou desetiletou cestu k uzdravení, která ji zavedla hluboko do minulosti i na okraj propasti, zachytila formou osobního a poetického videodeníku. S oslabenými ledvinami navštívila lékaře, odborníky na psychosomatiku i alternativního léčitele, který ji nabádá, aby se odevzdala do rukou božích. Stav párového orgánu začala postupně vnímat jako odraz nevybalancovaného vztahu k matce, partnerovi a vlastnímu tělu. Pochopila, že pokud chce najít lék na nemocné ledviny a začít žít lepší život, musí především lépe porozumět sobě samé.

      ežisérka Tereza Tara v pětadvaceti onemocněla. Svou desetiletou cestu k uzdravení, která ji zavedla hluboko do minulosti i na okraj propasti, zachytila formou osobního a poetického videodeníku. S oslabenými ledvinami navštívila lékaře, odborníky na psychosomatiku i alternativního léčitele, který ji nabádá, aby se odevzdala do rukou božích. Stav párového orgánu začala postupně vnímat jako odraz nevybalancovaného vztahu k matce, partnerovi a vlastnímu tělu. Pochopila, že pokud chce najít lék na nemocné ledviny a začít žít lepší život, musí především lépe porozumět sobě samé.

      https://www.csfd.cz/film/288106-let-viny/prehled/