Detail kreativce
David Svoboda
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 73843156
Kontakt:
David Svoboda
+420739409218
davis.3dgrafik@gmail.com
O profilu kreativce
Tvořím aplikace a poskytuji vývojářskou podporu pro video. Pipeline a workflow nástroje, automatizace, 3D grafika, VFX a animace. Ovládám Mayu, Unreal engine, Unity a After Effects.
3D/Technical Artist
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Pod Ohradou 602
Rokycany 33701 Plzeňský kraj -
Kontaktní adresa:
Pod Ohradou 602
Rokycany 33701
Plzeňský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Produkce audiovizuálního díla
-
Layout artist AVD
-
The Wingfeathers saga 1
Shining Isle Production, 12/2021-03/2024
Příprava layoutu pro další zpracování v UE podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Každý záběr musí obsahovat vlastní kameru a sadu speciálních assetů pro řízení malovaného vzhledu a multiplánové pozadí. Příprava assetů pro layout – export z Maya do fbx a z fbx import do UE. Přiřazení materiálů a textur, zařazení do správné adresářové struktury. Kontrola validity assetu. Příprava mayovských scén pro animátory z UE layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z UE. Kamera umístěná podle parametrů kamery v UE. Délka záběru též odpovídá.
Příprava layoutu pro další zpracování v UE podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Každý záběr musí obsahovat vlastní kameru a sadu speciálních assetů pro řízení malovaného vzhledu a multiplánové pozadí. Příprava assetů pro layout – export z Maya do fbx a z fbx import do UE. Přiřazení materiálů a textur, zařazení do správné adresářové struktury. Kontrola validity assetu. Příprava mayovských scén pro animátory z UE layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z UE. Kamera umístěná podle parametrů kamery v UE. Délka záběru též odpovídá.
-
WILDLIFE CROSSING!
3Bohemians, 06/2012-06/2014
Příprava layoutu pro další zpracování v Maya podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Příprava mayovských scén pro animátory z Maya layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z master scény. Kamera umístěná podle parametrů kamery z master scény layoutu. Délka záběru též odpovídá + přidána stopáž na začátek a konec.
Příprava layoutu pro další zpracování v Maya podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Příprava mayovských scén pro animátory z Maya layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z master scény. Kamera umístěná podle parametrů kamery z master scény layoutu. Délka záběru též odpovídá + přidána stopáž na začátek a konec.
-
-
Vizuální obrazové efekty AVD
-
The Wingfeathers saga 1 & 2
Shining Isle Production, 12/2021-03/2024
Primárně vývoj workflow a pipeline nástrojů pro integraci Unreal Engine (UE) a Maya. Nástroje pro jednodušší práci kreativců s UE. Tvoření uživatelských UI nástrojů pro ovládání parametrů speciálního zobrazovacího systému, emulujícího malovaný vzhled ve 3D prostředí. Automatizace procesů a hromadné operace. Rigování assetů v Maye.
Primárně vývoj workflow a pipeline nástrojů pro integraci Unreal Engine (UE) a Maya. Nástroje pro jednodušší práci kreativců s UE. Tvoření uživatelských UI nástrojů pro ovládání parametrů speciálního zobrazovacího systému, emulujícího malovaný vzhled ve 3D prostředí. Automatizace procesů a hromadné operace. Rigování assetů v Maye.
-
WILDLIFE CROSSING!
3Bohemians, 06/2012-06/2014
Pipeline a workflow nástroje. Generování layout a maya scén. Propojení a nastavení adresářové struktury. Příprava scén pro render. Příprava a nastavení renderfarmy, nástroje pro ovládání a dohled nad renderfarmou a stavem jednotlivých úloh. Technická podpora při řešení problémů ve scénách a při používání vytvořených nástrojů.
Pipeline a workflow nástroje. Generování layout a maya scén. Propojení a nastavení adresářové struktury. Příprava scén pro render. Příprava a nastavení renderfarmy, nástroje pro ovládání a dohled nad renderfarmou a stavem jednotlivých úloh. Technická podpora při řešení problémů ve scénách a při používání vytvořených nástrojů.
-