Detail kreativce

Zpět na galerii

David Svoboda

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 73843156

Kontakt:

David Svoboda

+420739409218

davis.3dgrafik@gmail.com

O profilu kreativce

Tvořím aplikace a poskytuji vývojářskou podporu pro video. Pipeline a workflow nástroje, automatizace, 3D grafika, VFX a animace. Ovládám Mayu, Unreal engine, Unity a After Effects.

3D/Technical Artist

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Pod Ohradou 602
      Rokycany 33701 Plzeňský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Pod Ohradou 602
      Rokycany 33701
      Plzeňský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Produkce audiovizuálního díla

  • Layout artist AVD

    • The Wingfeathers saga 1

      Shining Isle Production, 12/2021-03/2024

      Obrázek reference

      Příprava layoutu pro další zpracování v UE podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Každý záběr musí obsahovat vlastní kameru a sadu speciálních assetů pro řízení malovaného vzhledu a multiplánové pozadí. Příprava assetů pro layout – export z Maya do fbx a z fbx import do UE. Přiřazení materiálů a textur, zařazení do správné adresářové struktury. Kontrola validity assetu. Příprava mayovských scén pro animátory z UE layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z UE. Kamera umístěná podle parametrů kamery v UE. Délka záběru též odpovídá.

      Příprava layoutu pro další zpracování v UE podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Každý záběr musí obsahovat vlastní kameru a sadu speciálních assetů pro řízení malovaného vzhledu a multiplánové pozadí. Příprava assetů pro layout – export z Maya do fbx a z fbx import do UE. Přiřazení materiálů a textur, zařazení do správné adresářové struktury. Kontrola validity assetu. Příprava mayovských scén pro animátory z UE layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z UE. Kamera umístěná podle parametrů kamery v UE. Délka záběru též odpovídá.

      https://www.imdb.com/title/tt20978970/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_4_nm_4_q_wingfeat
    • WILDLIFE CROSSING!

      3Bohemians, 06/2012-06/2014

      Obrázek reference

      Příprava layoutu pro další zpracování v Maya podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Příprava mayovských scén pro animátory z Maya layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z master scény. Kamera umístěná podle parametrů kamery z master scény layoutu. Délka záběru též odpovídá + přidána stopáž na začátek a konec.

      Příprava layoutu pro další zpracování v Maya podle animatiku z FinalCut. Zahrnuje import a kontrolu množství, délek a pojmenování záběrů. Příprava mayovských scén pro animátory z Maya layoutu. Každá scéna musí být umístěna ve správné adresářové struktuře se správným pojmenováním. Všechny použité assety (loutky, předměty, kulisy) referencované do scény a umístěné na pozici odpovídajícího assetu z master scény. Kamera umístěná podle parametrů kamery z master scény layoutu. Délka záběru též odpovídá + přidána stopáž na začátek a konec.

      https://www.imdb.com/title/tt4450618/fullcredits/?ref_=tt_ql_1
  • Vizuální obrazové efekty AVD

    • The Wingfeathers saga 1 & 2

      Shining Isle Production, 12/2021-03/2024

      Primárně vývoj workflow a pipeline nástrojů pro integraci Unreal Engine (UE) a Maya. Nástroje pro jednodušší práci kreativců s UE. Tvoření uživatelských UI nástrojů pro ovládání parametrů speciálního zobrazovacího systému, emulujícího malovaný vzhled ve 3D prostředí. Automatizace procesů a hromadné operace. Rigování assetů v Maye.

      Primárně vývoj workflow a pipeline nástrojů pro integraci Unreal Engine (UE) a Maya. Nástroje pro jednodušší práci kreativců s UE. Tvoření uživatelských UI nástrojů pro ovládání parametrů speciálního zobrazovacího systému, emulujícího malovaný vzhled ve 3D prostředí. Automatizace procesů a hromadné operace. Rigování assetů v Maye.

      https://www.imdb.com/title/tt20978970/?ref_=nv_sr_srsg_0_tt_4_nm_4_q_wingfeat
    • WILDLIFE CROSSING!

      3Bohemians, 06/2012-06/2014

      Obrázek reference

      Pipeline a workflow nástroje. Generování layout a maya scén. Propojení a nastavení adresářové struktury. Příprava scén pro render. Příprava a nastavení renderfarmy, nástroje pro ovládání a dohled nad renderfarmou a stavem jednotlivých úloh. Technická podpora při řešení problémů ve scénách a při používání vytvořených nástrojů.

      Pipeline a workflow nástroje. Generování layout a maya scén. Propojení a nastavení adresářové struktury. Příprava scén pro render. Příprava a nastavení renderfarmy, nástroje pro ovládání a dohled nad renderfarmou a stavem jednotlivých úloh. Technická podpora při řešení problémů ve scénách a při používání vytvořených nástrojů.

      https://www.imdb.com/title/tt4450618/fullcredits/?ref_=tt_ql_1