Detail kreativce

Zpět na galerii

Květa Geršlová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 04387376

Kontakt:

Květa Geršlová

+420723449497

hi@kvetagerslova.com

O profilu kreativce

Jsem tu pro vás pokud potřebujete: 1 ) Poznat své ideální zákazníky a nastavit způsob, jak nim nejlépe komunikovat. 2) Vytvořit jasnou strategii značky a srozumitelný messaging. 3 ) Vyznat se v tom, jaké komunikační kanály zvolit, abyste byli vidět na těch správných místech. Mám za sebou 11 let strategické práce v marketingu a ráda se s vámi o své zkušenosti podělím.

Pomáhám firmám se strategií značky

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Budečská 9
      Ostrava 70200
    • Kontaktní adresa:

      Zbýšov 190 190
      Zbýšov 68352
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Práce s texty

    • Culture Book MoroSystems 2019

      MoroSystems, 2019

      Obrázek reference

      Návrh, textace a celkové vedení produkce online a tištěného culture booku softwarové firmy. https://www.morosystems.cz/culture-book-morosystems-2019.pdf

      Návrh, textace a celkové vedení produkce online a tištěného culture booku softwarové firmy. https://www.morosystems.cz/culture-book-morosystems-2019.pdf

      https://www.morosystems.cz/culture-book-morosystems-2019.pdf
    • E-book, landing page, příspěvky na sociální sítě

      MoroSystems, 2020

      Obrázek reference

      Textace veškeré komunikace iniciativy No Paskvil Agile.

      Textace veškeré komunikace iniciativy No Paskvil Agile.

      https://www.nopaskvilagile.cz/
  • Marketingové strategie

    • Employer Brand buildingová strategie cílená na vývojáře v IT

      MoroSystems, 2019

      Obrázek reference

      Online soutěžní kampaň cílená na komunitu software developerů s cílem budovat značku zaměstavatele. Do soutěže se zapojilo 2000+ účastníků z cílové skupiny, rozdali jsme 300 balíčků s cenami. https://www.formfromhell.cz/

      Online soutěžní kampaň cílená na komunitu software developerů s cílem budovat značku zaměstavatele. Do soutěže se zapojilo 2000+ účastníků z cílové skupiny, rozdali jsme 300 balíčků s cenami. https://www.formfromhell.cz/

      https://blog.morosystems.cz/2019-07/zivot-v-morosystems/form-from-hell/
    • Obsahová strategie pro B2B software development

      MoroSystems, 2020

      Obrázek reference

      Strategie obsahu iniciativy No paskvil Agile pro softwarovou firmu včetně návrhu a textace e-booku, landing page i spuštění kampaní. https://www.nopaskvilagile.cz/

      Strategie obsahu iniciativy No paskvil Agile pro softwarovou firmu včetně návrhu a textace e-booku, landing page i spuštění kampaní. https://www.nopaskvilagile.cz/

      https://www.nopaskvilagile.cz/