Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Dvořák

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 16982720

Kontakt:

+420602647471

martindvorak.cz@icloud.com

O profilu kreativce

Nastavuji marketing tak, abyste ho mohli řídit a měřit jeho výsledky. Vymýšlím marketingové strategie a akce, které mají smysl. Zlepšuji výsledky stávajícího marketingu. Uvádím produkty na trh. Zavádím marketing do firem. Mám 20 let zkušeností s obchodem a marketingem - teoreticky a prakticky. Chcete aby váš marketing fungoval dobře, abyste mu rozuměli a uměli ho řídit? Kontaktujte mne.

Komplexní marketing s měřitelnými výsledky

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Kuštova 229
      Rakovník 269 01
    • Kontaktní adresa:

      Pobřežní 249/46
      Praha 8 186 00
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Optimalizace marketingu, strategie, průzkumy trhu, zvýšení efektivity

      MARON CZ s.r.o., 8/2018 - 3/2019

      Obrázek reference

      Marketing ve firmě MARON CZ s.r.o. fungoval řadu let a přinášel nějaké výsledky. On-line aktivity zajišťoval dlouholetý dodavatel, ostatní marketingové aktivity mimo on-line prostor si firma zajišťovala sama. Mým úkolem bylo najít cestu, jak dosáhnout vyšší efektivity marketingových aktivit a větší návratnost vložených (nemalých) finančních prostředků. Co jsem ke splnění úkolu udělal? ➡️ Průzkumy zákazníků a zjistil jsem nejčastější důvody proč si vybrali firmu MARON a co si na ní nejvíce cení ➡️ Průzkumy potenciálních zákazníků a zjistil jsem, podle čeho by si vybrali dodavatele podobných produktů, jaké mají preference a na co dávají důraz ➡️ Návrh změn v marketingu, úprava marketingové strategie ➡️ Popis základních marketingových aktivit, nastavení měření výkonů a efektivitu marketingu ➡️ Pomoc se zavedením navrhovaných změn do firmy a pomohl realizovat nové strategie Jak to dopadlo? Firma převzala větší kontrolu nad marketingem a sama si ho více řídí. Postupně došlo k výměně dodavatele marketingu, upřesnění které marketingové aktivity mají smysl a které nikoli a tím pádem k úspoře výdajů za marketing. V konečném důsledku bylo dosaženo větší efektivity, tedy k větší návratnosti vložených prostředků do marketingu.

      Marketing ve firmě MARON CZ s.r.o. fungoval řadu let a přinášel nějaké výsledky. On-line aktivity zajišťoval dlouholetý dodavatel, ostatní marketingové aktivity mimo on-line prostor si firma zajišťovala sama. Mým úkolem bylo najít cestu, jak dosáhnout vyšší efektivity marketingových aktivit a větší návratnost vložených (nemalých) finančních prostředků. Co jsem ke splnění úkolu udělal? ➡️ Průzkumy zákazníků a zjistil jsem nejčastější důvody proč si vybrali firmu MARON a co si na ní nejvíce cení ➡️ Průzkumy potenciálních zákazníků a zjistil jsem, podle čeho by si vybrali dodavatele podobných produktů, jaké mají preference a na co dávají důraz ➡️ Návrh změn v marketingu, úprava marketingové strategie ➡️ Popis základních marketingových aktivit, nastavení měření výkonů a efektivitu marketingu ➡️ Pomoc se zavedením navrhovaných změn do firmy a pomohl realizovat nové strategie Jak to dopadlo? Firma převzala větší kontrolu nad marketingem a sama si ho více řídí. Postupně došlo k výměně dodavatele marketingu, upřesnění které marketingové aktivity mají smysl a které nikoli a tím pádem k úspoře výdajů za marketing. V konečném důsledku bylo dosaženo větší efektivity, tedy k větší návratnosti vložených prostředků do marketingu.

      https://www.maron.cz
    • Zavedení marketingu do firmy a vytvoření marketingové strategie

      UNO PRAHA, spol. s r.o., 6/2023 - 12/2023

      Firma UNO PRAHA, spol. s r.o. je na trhu svařování plastů dlouhou dobu a zákazníky získávala především díky kontaktům zakladatelů firmy a díky tomu, že na trhu působí již přes 20 let a má širokou databázi zákazníků. V rámci postupného přebírání firmy mladší generací a pro uvedení nových produktů na trh v oblastech, ve kterých firma zákazníky nemá, bylo třeba zavést marketing a vymyslet vhodnou strategii. V rámci naší spolupráce bylo provedeno: ✔️ zaškolení pracovníka odpovědného za marketing a poskytnutí návodů na zavedení marketingu do firmy ✔️ vytvořená marketingová strategie a „go to market“ strategie pro nové produkty ✔️vymyšleny vhodné marketingové aktivity ✔️ vytvořeny návody na provádění marketingového výzkumu ✔️ nastavení měření výkonnosti marketingu ✔️ návrh marketingové kampaně a harmonogramu prací souvisejících se zaváděním a rozvojem marketingu ve firmě V současné době probíhá realizace první části marketingové strategie a zavádění nástrojů marketingu.

      Firma UNO PRAHA, spol. s r.o. je na trhu svařování plastů dlouhou dobu a zákazníky získávala především díky kontaktům zakladatelů firmy a díky tomu, že na trhu působí již přes 20 let a má širokou databázi zákazníků. V rámci postupného přebírání firmy mladší generací a pro uvedení nových produktů na trh v oblastech, ve kterých firma zákazníky nemá, bylo třeba zavést marketing a vymyslet vhodnou strategii. V rámci naší spolupráce bylo provedeno: ✔️ zaškolení pracovníka odpovědného za marketing a poskytnutí návodů na zavedení marketingu do firmy ✔️ vytvořená marketingová strategie a „go to market“ strategie pro nové produkty ✔️vymyšleny vhodné marketingové aktivity ✔️ vytvořeny návody na provádění marketingového výzkumu ✔️ nastavení měření výkonnosti marketingu ✔️ návrh marketingové kampaně a harmonogramu prací souvisejících se zaváděním a rozvojem marketingu ve firmě V současné době probíhá realizace první části marketingové strategie a zavádění nástrojů marketingu.

      https://www.uno.cz
    • Zlepšení výsledků marketingu, sjednocení marketingových aktivit, marketingová strategie

      UNIS-N spol. s r.o., 10/2020 - 6/2021

      Obrázek reference

      Počáteční stav marketingu ve firmě UNIS-N byl při zahájení naší spolupráce byl následující: ❌ firma měla 3-4 dodavatele marketingových služeb, kteří nebyli sjednocení ani řízeni - a každý radil nebo dělal tak trochu něco jiného ❌ existovalo 5 různých webů ❌ nevědělo se přesně, jaké má marketing výkony a výsledky se nijak neměřily ❌ nepropagovalo se systematicky ❌ nebylo snadné zjistit, kolik se na marketing vynakládá peněz a co to přináší Udělal jsem analýzu marketingu, zjistil fakta, pomohl upřesnit cílové skupiny a způsob jejich oslovení, udělal marketingovou strategii a z ní vyplývající harmonogram, zasadil jsem se o změnu dodavatelů a zmenšení výdajů na marketing, které neměly smysl. Po skončení mého projektu to vypadalo takhle: ✅ je jasné, co se v marketingu má dělat a dělá se to tak. Už se nedělají aktivity, které nebyly přínosné nebo neměly smysl. ✅ existuje marketingová strategie a podrobný plán marketingových aktivit podle kterého marketing "jede" dále - včetně toho, kdy budou potřeba další investice (např. změna e-shopu), atd. ✅ firma sama si nyní určuje a rozhoduje o tom, co se v marketingu bude bude dělat (zatímco dříve marketing "řídilo" několik dodavatelů, vzájemně nekoordinovaných) ✅ existuje jeden hlavní dodavatel vybraných marketingových aktivit, které si firma není schopna dělat sama ✅ byl proveden “refresh" loga a vizualizace ✅ zlepšila se návratnost peněz, které se utrácí za marketingu - marketing je nyní efektivnější ✅ měří se výstupy marketingu a jeho výsledky, tzn. že je přehled o jeho skutečných výkonech

      Počáteční stav marketingu ve firmě UNIS-N byl při zahájení naší spolupráce byl následující: ❌ firma měla 3-4 dodavatele marketingových služeb, kteří nebyli sjednocení ani řízeni - a každý radil nebo dělal tak trochu něco jiného ❌ existovalo 5 různých webů ❌ nevědělo se přesně, jaké má marketing výkony a výsledky se nijak neměřily ❌ nepropagovalo se systematicky ❌ nebylo snadné zjistit, kolik se na marketing vynakládá peněz a co to přináší Udělal jsem analýzu marketingu, zjistil fakta, pomohl upřesnit cílové skupiny a způsob jejich oslovení, udělal marketingovou strategii a z ní vyplývající harmonogram, zasadil jsem se o změnu dodavatelů a zmenšení výdajů na marketing, které neměly smysl. Po skončení mého projektu to vypadalo takhle: ✅ je jasné, co se v marketingu má dělat a dělá se to tak. Už se nedělají aktivity, které nebyly přínosné nebo neměly smysl. ✅ existuje marketingová strategie a podrobný plán marketingových aktivit podle kterého marketing "jede" dále - včetně toho, kdy budou potřeba další investice (např. změna e-shopu), atd. ✅ firma sama si nyní určuje a rozhoduje o tom, co se v marketingu bude bude dělat (zatímco dříve marketing "řídilo" několik dodavatelů, vzájemně nekoordinovaných) ✅ existuje jeden hlavní dodavatel vybraných marketingových aktivit, které si firma není schopna dělat sama ✅ byl proveden “refresh" loga a vizualizace ✅ zlepšila se návratnost peněz, které se utrácí za marketingu - marketing je nyní efektivnější ✅ měří se výstupy marketingu a jeho výsledky, tzn. že je přehled o jeho skutečných výkonech

      https://www.unis-n.cz