Detail kreativce
CSR consult s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 26425131
Kontakt:
Martin Walter
+420 777 400 396
walter@csrconsult.cz
O profilu kreativce
Zaměřujeme se na podporu udržitelného podnikání. Poradenstvím v oblasti designu služeb, brandingu i strategií pomáháme naplnit poslání našich klientů. Aplikujeme know how projektového řízení a firemního managementu. Hledáme průsečíky mezi byznysem a potřebami společnosti, aby firmy mohly svým podnikáním přispět k řešení společenských témat a skloubit udržitelnost a konkurenceschopnost.
Designem služeb pomáháme naplnit vaše poslání
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nad úvozem 921/14
Praha 8 - Dolní Chabry 18400 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Nad úvozem 921/14
Praha 8 - Dolní Chabry 18400
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Design služeb
-
mobilita hendikepovaných - ŠKODA HANDY
ŠKODA AUTO, 2017
Náš tým navrhl komplexní projekt spolupráce lídra našeho automobilového trhu s řadou stakeholderů komerčního i neziskového sektoru s cílem napomoci větší mobilitě tělesně postižených. Dostupnost prostředí a služeb je jednou z rozhodujících podmínek integrování osob se zdravotním postižením do většinové společnosti. Mobilita osob se zdravotním postižením je omezená. Počet osob s různými typy těžkých a zvláště těžkých postižení je v ČR cca 350 000. Společnost ŠKODA jako lídr českého automobilového trhu chápe potřebu mobility zdravotně postižených. Existuje poměrně rozsáhlý prostor pro inovativní pohled na způsoby, jak může prosperující průmyslová firma v rámci svého podnikání s celostátním dosahem podpořit integraci hendikepovaných.
Náš tým navrhl komplexní projekt spolupráce lídra našeho automobilového trhu s řadou stakeholderů komerčního i neziskového sektoru s cílem napomoci větší mobilitě tělesně postižených. Dostupnost prostředí a služeb je jednou z rozhodujících podmínek integrování osob se zdravotním postižením do většinové společnosti. Mobilita osob se zdravotním postižením je omezená. Počet osob s různými typy těžkých a zvláště těžkých postižení je v ČR cca 350 000. Společnost ŠKODA jako lídr českého automobilového trhu chápe potřebu mobility zdravotně postižených. Existuje poměrně rozsáhlý prostor pro inovativní pohled na způsoby, jak může prosperující průmyslová firma v rámci svého podnikání s celostátním dosahem podpořit integraci hendikepovaných.
-
DMS - Dárcovská SMS
Fórum dárců, 2002 - 2004
Od roku 2002 do roku 2004 jsme vyvíjeli koncept dárcovské SMS – DMS. Jejímu spuštění na jaře roku 2004 předcházela řada jednání s jednotlivými operátory, jejich technologickými partnery a garantem služby za neziskový sektor Fórem dárců. Na konci tohoto procesu byl koncept DMS odstartován jako unikátní funkční služba, kterou na základě naší licence Fórum dárců několik let provozovalo.
Od roku 2002 do roku 2004 jsme vyvíjeli koncept dárcovské SMS – DMS. Jejímu spuštění na jaře roku 2004 předcházela řada jednání s jednotlivými operátory, jejich technologickými partnery a garantem služby za neziskový sektor Fórem dárců. Na konci tohoto procesu byl koncept DMS odstartován jako unikátní funkční služba, kterou na základě naší licence Fórum dárců několik let provozovalo.
-
stakeholdeři VODAFONE - výzkum a management stakeholder dialogu
VODAFONE, 2022 - 2023
Společnosti VODAFONE jsme pomohli upřesnit prioritizaci a zacílení aktivit v oblasti udržitelnosti, aby byly v lepším souladu s potřebami a očekáváními stakeholderů a současně i s byznysovými prioritami firmy. Vypracovali jsme návrhy a doporučení, jak tento úkol vyřešit, zmapovali výchozí stav, identifikovali zásadní společenská témata a ověřili relevanci témat u vybraných zájmových skupin, tzv. stakeholderů. Následně jsme pojmenovali nové příležitosti resp. ověřili platnost stávajících priorit, viděných prizmatem managementu společnosti, a vytvořili základ pro matici významnosti a budoucí zacílení aktivit a projektů.
Společnosti VODAFONE jsme pomohli upřesnit prioritizaci a zacílení aktivit v oblasti udržitelnosti, aby byly v lepším souladu s potřebami a očekáváními stakeholderů a současně i s byznysovými prioritami firmy. Vypracovali jsme návrhy a doporučení, jak tento úkol vyřešit, zmapovali výchozí stav, identifikovali zásadní společenská témata a ověřili relevanci témat u vybraných zájmových skupin, tzv. stakeholderů. Následně jsme pojmenovali nové příležitosti resp. ověřili platnost stávajících priorit, viděných prizmatem managementu společnosti, a vytvořili základ pro matici významnosti a budoucí zacílení aktivit a projektů.
-
udržitelný rozvoj LIDL - strategie a Zprávy o udržitelnosti
LIDL Česká republika, 2018 - 2023
Společnost LIDL Česká republika poptala poradenské služby a metodickou podporu, spojenou se zpracováním strategie společensky odpovědného a udržitelného podnikání, specificky zaměřené na trh ČR, současně s vyhotovením auditované zprávy o udržitelnosti v souladu s mezinárodními standardy LIDL a mezinárodní metodikou GRI. Naší ambicí bylo společně s klientem vytvořit kvalitní strategii společensky odpovědného podnikání, relevantní pro byznys, srozumitelnou pro zaměstnance, s jasně identifikovanými příležitostmi pro posilování konkurenční výhody
Společnost LIDL Česká republika poptala poradenské služby a metodickou podporu, spojenou se zpracováním strategie společensky odpovědného a udržitelného podnikání, specificky zaměřené na trh ČR, současně s vyhotovením auditované zprávy o udržitelnosti v souladu s mezinárodními standardy LIDL a mezinárodní metodikou GRI. Naší ambicí bylo společně s klientem vytvořit kvalitní strategii společensky odpovědného podnikání, relevantní pro byznys, srozumitelnou pro zaměstnance, s jasně identifikovanými příležitostmi pro posilování konkurenční výhody
-
Věda má budoucnost - aby studium přírodních vědy bylo atraktivnější
BAYER, 2013 - 2017
Náš tým napomohl klientovi a dalším společnostem inovativně přistoupit ke strategické podpoře vlastní konkurenceschopnosti cestou zvýšení atraktivnosti studia přírodních věd. Počet zapojených škol významně vzrostl z počátečních 2 postupně na 16. Do projektu se kromě BAYER zapojily další firmy – IBM, Škoda Auto, ABB a Sedlecký Kaolin. Projekt získal oficiální záštitu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR a Akademie věd ČR.
Náš tým napomohl klientovi a dalším společnostem inovativně přistoupit ke strategické podpoře vlastní konkurenceschopnosti cestou zvýšení atraktivnosti studia přírodních věd. Počet zapojených škol významně vzrostl z počátečních 2 postupně na 16. Do projektu se kromě BAYER zapojily další firmy – IBM, Škoda Auto, ABB a Sedlecký Kaolin. Projekt získal oficiální záštitu Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR a Akademie věd ČR.
-
-
Grafický design / branding
-
logo RONDO
RONDO.CZ, 2017
Tvorba loga pro nový internetový projekt Rondo.cz. Projekt se profiluje jako odměna pro věrné zákazníky – zábavná on-line hra o skvělé ceny namísto nudných věrnostních systémů, která přivádí obchodním partnerům nové zákazníky a je místem, kde mohou zviditelnit svou značku, produkty a služby. Výsledek naší práce je logo, značka i symbol projektu včetně grafického manuálu, který podrobně rozpracovává logo pro použití v praxi.
Tvorba loga pro nový internetový projekt Rondo.cz. Projekt se profiluje jako odměna pro věrné zákazníky – zábavná on-line hra o skvělé ceny namísto nudných věrnostních systémů, která přivádí obchodním partnerům nové zákazníky a je místem, kde mohou zviditelnit svou značku, produkty a služby. Výsledek naší práce je logo, značka i symbol projektu včetně grafického manuálu, který podrobně rozpracovává logo pro použití v praxi.
-
vytvoření corporate identity - INNOVATION FOOTPRINT
INNOVATION FOOTPRINT, 2016
Na chvíli stali dodavatelem i klientem v jednom. Potřebovali jsme všechno, neměli jsme nic. :) Jen novou firmu bez loga a názvu. A než jsme našli tu správnou cestu, která by říkala přesně to, co chceme, tak to trvalo docela dlouho. Na brandu jsme si ale oddiskutovali strategii celé firmy a dělali jsme to opravdu poctivě a (stejně jako všichni naši klienti) za běžícího provozu.
Na chvíli stali dodavatelem i klientem v jednom. Potřebovali jsme všechno, neměli jsme nic. :) Jen novou firmu bez loga a názvu. A než jsme našli tu správnou cestu, která by říkala přesně to, co chceme, tak to trvalo docela dlouho. Na brandu jsme si ale oddiskutovali strategii celé firmy a dělali jsme to opravdu poctivě a (stejně jako všichni naši klienti) za běžícího provozu.
-