Detail kreativce
Filip Červenka
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 17716446
Kontakt:
Filip Červenka
+420 605 390 813
info@filipcervenkadesign.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Sukova 1082
Horní Litvínov 436 01 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
Sukova 1082
Horní Litvínov 436 01
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Stáj MM Svinčice
Stáj MM Svinčice, 2023
Když mě sympatická chovatelka koní Michaela Miňovská oslovila s prosbou vytvořit jejím stájím identitu, neváhal jsem ani chvilku. Společně jsme začali tvořit logo, až jsme se shodli na jednom z návrhů a do detailu ho vyladili. Byla by velká škoda nevyužít jejího monogramu MM, a ještě větší škoda nezobrazit v logu koně, tak jsme rovnou udělali obojí. Současně s vizuálním stylem jsem Míše vytvořil i webové stránky a spolupráci jsme tak úspěšně završili. Ale ne na dlouho — Míša je totiž energická a podnikavá bytost, a tak už pomalu začínáme pracovat na dalším projektu. ☻
Když mě sympatická chovatelka koní Michaela Miňovská oslovila s prosbou vytvořit jejím stájím identitu, neváhal jsem ani chvilku. Společně jsme začali tvořit logo, až jsme se shodli na jednom z návrhů a do detailu ho vyladili. Byla by velká škoda nevyužít jejího monogramu MM, a ještě větší škoda nezobrazit v logu koně, tak jsme rovnou udělali obojí. Současně s vizuálním stylem jsem Míše vytvořil i webové stránky a spolupráci jsme tak úspěšně završili. Ale ne na dlouho — Míša je totiž energická a podnikavá bytost, a tak už pomalu začínáme pracovat na dalším projektu. ☻
-
Colours of Ostrava
Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, 2023
V rámci bakalářské práce jsem navrhl nový vizuální styl hudebního festivalu Colours of Ostrava, který se každoročně odehrává v areálu bývalé ocelárny v Dolních Vítkovicích. Stěžejním prvkem vizuálu je systém mřížek, který přímo navazuje na industriální povahu budov napříč areálem. Výhodou mřížky je její variabilita umožňující vměstnat se do jakéhokoliv formátu. Do prázdných obdélníků pak stačí doplnit grafiku, ilustrace, fotografie nebo text a každý rok tak festival měnit jak obsahem, tak barevností, a přesto stále zachovat konzistentní vzhled. Zároveň lze pravoúhlou geometrii a mřížku použít k designu piktogramů, deskových her nebo například navigace v areálu.
V rámci bakalářské práce jsem navrhl nový vizuální styl hudebního festivalu Colours of Ostrava, který se každoročně odehrává v areálu bývalé ocelárny v Dolních Vítkovicích. Stěžejním prvkem vizuálu je systém mřížek, který přímo navazuje na industriální povahu budov napříč areálem. Výhodou mřížky je její variabilita umožňující vměstnat se do jakéhokoliv formátu. Do prázdných obdélníků pak stačí doplnit grafiku, ilustrace, fotografie nebo text a každý rok tak festival měnit jak obsahem, tak barevností, a přesto stále zachovat konzistentní vzhled. Zároveň lze pravoúhlou geometrii a mřížku použít k designu piktogramů, deskových her nebo například navigace v areálu.
-
Animánie
animanie.cz, 2022
Po předchozí úspěšné spolupráci na vizuálním stylu festivalu Animánie mě jeho vedení oslovilo, zda bych nenavrhl nový web celé jejich organizaci. S návrhem jsem souhlasil za předpokladu, že uděláme celkový rebranding, který už nutně potřebovali. A tak se zrodil nový vizuál Animánie! Animánie je organizace, která toho dělá spoustu — jezdí křížem krážem po česku a učí animaci na školách, pořádá mezinárodní festival, letní soustředění nebo workshopy animace. Vizuální styl napodobuje dětské vystřihovánky z papíru (což je mimo jiné i jedna z technik tzv. „ploškové animace“, kterou Animánie vyučuje) a tak působí, jako by ho utvářeli děti samotné. Na původní logo jsem navázal jeho kompozicí v obdélníku a celé ho zjednodušil a navrhl tak, aby šlo používat vertikálně i horizontálně. Barevnost zeleno–růžové jsem upravil a doplnil o další barvy. Celý vizuál provází ilustrace, které symbolizují hlavní aktivity Animánie a dají se použít i na webu, kde je do nich vdechnut život animacemi a díky jejich minimalistickému designu je lze používat i jako piktogramy.
Po předchozí úspěšné spolupráci na vizuálním stylu festivalu Animánie mě jeho vedení oslovilo, zda bych nenavrhl nový web celé jejich organizaci. S návrhem jsem souhlasil za předpokladu, že uděláme celkový rebranding, který už nutně potřebovali. A tak se zrodil nový vizuál Animánie! Animánie je organizace, která toho dělá spoustu — jezdí křížem krážem po česku a učí animaci na školách, pořádá mezinárodní festival, letní soustředění nebo workshopy animace. Vizuální styl napodobuje dětské vystřihovánky z papíru (což je mimo jiné i jedna z technik tzv. „ploškové animace“, kterou Animánie vyučuje) a tak působí, jako by ho utvářeli děti samotné. Na původní logo jsem navázal jeho kompozicí v obdélníku a celé ho zjednodušil a navrhl tak, aby šlo používat vertikálně i horizontálně. Barevnost zeleno–růžové jsem upravil a doplnil o další barvy. Celý vizuál provází ilustrace, které symbolizují hlavní aktivity Animánie a dají se použít i na webu, kde je do nich vdechnut život animacemi a díky jejich minimalistickému designu je lze používat i jako piktogramy.
-
Atomy Zin
Kapela Atomy Nevadí, 2022
Sbírka autorských textů, ilustrací a fotografií, které postupně vznikly pro kapelu Atomy Nevadí. V zinu je rozpracován vizuální styl a písmo na míru, které je stěžejním prvkem identity. Sbírka čítá 40 stran a je vytištěna pomocí risografu, což jí dodává tu správnou „špinavost“. Tato technika tisku vytváří svou specifickou zrnitou texturu a spoustu nedokonalostí, což se pro tuto publikaci hodilo dokonale. Obálky jsou ručně přesprejovány, takže je každé vydání originálem. Realizováno bylo sto výtisků, které kapela prodává na koncertech coby merch.
Sbírka autorských textů, ilustrací a fotografií, které postupně vznikly pro kapelu Atomy Nevadí. V zinu je rozpracován vizuální styl a písmo na míru, které je stěžejním prvkem identity. Sbírka čítá 40 stran a je vytištěna pomocí risografu, což jí dodává tu správnou „špinavost“. Tato technika tisku vytváří svou specifickou zrnitou texturu a spoustu nedokonalostí, což se pro tuto publikaci hodilo dokonale. Obálky jsou ručně přesprejovány, takže je každé vydání originálem. Realizováno bylo sto výtisků, které kapela prodává na koncertech coby merch.
-
-
Webdesign
-
Sigmaware
Sigmaware, 2023
Koncept a design webu pro vývojářské studio Sigmaware — partu vývojářů, která vyvinula vlastní software pro správu obsahu webových stránek a rozhodla se tak čelit zastaralým wordpressovým šablonám, na kterých dodnes běží většina webových stránek. V Sigmaware si přáli, aby web působil hravě a moderně, a tak jsem navrhl několik ilustrací, které uživatele provádějí napříč webem.
Koncept a design webu pro vývojářské studio Sigmaware — partu vývojářů, která vyvinula vlastní software pro správu obsahu webových stránek a rozhodla se tak čelit zastaralým wordpressovým šablonám, na kterých dodnes běží většina webových stránek. V Sigmaware si přáli, aby web působil hravě a moderně, a tak jsem navrhl několik ilustrací, které uživatele provádějí napříč webem.
-
Srdcem do světa
Srdcem do světa, 2024
Za značkou Srdcem do světa stojí cestovatel Matěj Krč, který mě oslovil s prosbou vytvořit jeho projektu originální identitu a web, kde by mohl nabízet své cestovní itineráře nebo informovat o nadcházejících přednáškách, a současně ho mohl sám spravovat. S Matějem jsme to vzali z gruntu — nejprve jsme společně zvolili název a vyznění celého brandu. Poté jsem navrhl několik variant loga, až jsme se shodli na srdci, ze kterého vychází šipka do kruhu a symbolicky tak shrnuje samotný název. Šipky zároveň figurují i jako jeden z prvků vizuálního stylu jako symbol cesty do nějaké destinace. Matěj si zároveň přál, aby součástí vizuálu byly ilustrace, které v budoucnu použije ve své knize o cestování, na které momentálně pracuje. Pak už jen zbývalo vytvořit web. Zvolil jsem platformu WordPress, která je zcela zdarma a postupně vybudoval celý web, do kterého jsem vytvořený vizuál zakomponoval a následně seznámil Matěje s jeho prostředím, aby se v něm cítil jako doma. Celá spolupráce proběhla skvěle a z výsledku jsme oba nadšení, o čemž svědčí i další spolupráce na již zmíněné knize.
Za značkou Srdcem do světa stojí cestovatel Matěj Krč, který mě oslovil s prosbou vytvořit jeho projektu originální identitu a web, kde by mohl nabízet své cestovní itineráře nebo informovat o nadcházejících přednáškách, a současně ho mohl sám spravovat. S Matějem jsme to vzali z gruntu — nejprve jsme společně zvolili název a vyznění celého brandu. Poté jsem navrhl několik variant loga, až jsme se shodli na srdci, ze kterého vychází šipka do kruhu a symbolicky tak shrnuje samotný název. Šipky zároveň figurují i jako jeden z prvků vizuálního stylu jako symbol cesty do nějaké destinace. Matěj si zároveň přál, aby součástí vizuálu byly ilustrace, které v budoucnu použije ve své knize o cestování, na které momentálně pracuje. Pak už jen zbývalo vytvořit web. Zvolil jsem platformu WordPress, která je zcela zdarma a postupně vybudoval celý web, do kterého jsem vytvořený vizuál zakomponoval a následně seznámil Matěje s jeho prostředím, aby se v něm cítil jako doma. Celá spolupráce proběhla skvěle a z výsledku jsme oba nadšení, o čemž svědčí i další spolupráce na již zmíněné knize.
-