Detail kreativce

Zpět na galerii

Filip Červenka

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 17716446

Kontakt:

Filip Červenka

+420 605 390 813

info@filipcervenkadesign.cz

O profilu kreativce

Jsem grafický designér, který dává značkám výraz a charakter, a pomáhá tak menším i větším podnikatelům k úspěšné prezentaci. Věnuji se primárně tvorbě log a vizuálních identit, ale mám přesah i do motion designu a webdesignu.

Grafický designér Filip Červenka

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Sukova 1082
      Horní Litvínov 436 01 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Sukova 1082
      Horní Litvínov 436 01
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Stáj MM Svinčice

      Stáj MM Svinčice, 2023

      Obrázek reference

      Když mě sympatická chovatelka koní Michaela Miňovská oslovila s prosbou vytvořit jejím stájím identitu, neváhal jsem ani chvilku. Společně jsme začali tvořit logo, až jsme se shodli na jednom z návrhů a do detailu ho vyladili. Byla by velká škoda nevyužít jejího monogramu MM, a ještě větší škoda nezobrazit v logu koně, tak jsme rovnou udělali obojí. Současně s vizuálním stylem jsem Míše vytvořil i webové stránky a spolupráci jsme tak úspěšně završili. Ale ne na dlouho — Míša je totiž energická a podnikavá bytost, a tak už pomalu začínáme pracovat na dalším projektu. ☻

      Když mě sympatická chovatelka koní Michaela Miňovská oslovila s prosbou vytvořit jejím stájím identitu, neváhal jsem ani chvilku. Společně jsme začali tvořit logo, až jsme se shodli na jednom z návrhů a do detailu ho vyladili. Byla by velká škoda nevyužít jejího monogramu MM, a ještě větší škoda nezobrazit v logu koně, tak jsme rovnou udělali obojí. Současně s vizuálním stylem jsem Míše vytvořil i webové stránky a spolupráci jsme tak úspěšně završili. Ale ne na dlouho — Míša je totiž energická a podnikavá bytost, a tak už pomalu začínáme pracovat na dalším projektu. ☻

      https://filipcervenkadesign.cz/projekty/staj-mm-svincice/
    • Colours of Ostrava

      Fakulta designu a umění Ladislava Sutnara, 2023

      Obrázek reference

      V rámci bakalářské práce jsem navrhl nový vizuální styl hudebního festivalu Colours of Ostrava, který se každoročně odehrává v areálu bývalé ocelárny v Dolních Vítkovicích. Stěžejním prvkem vizuálu je systém mřížek, který přímo navazuje na industriální povahu budov napříč areálem. Výhodou mřížky je její variabilita umožňující vměstnat se do jakéhokoliv formátu. Do prázdných obdélníků pak stačí doplnit grafiku, ilustrace, fotografie nebo text a každý rok tak festival měnit jak obsahem, tak barevností, a přesto stále zachovat konzistentní vzhled. Zároveň lze pravoúhlou geometrii a mřížku použít k designu piktogramů, deskových her nebo například navigace v areálu.

      V rámci bakalářské práce jsem navrhl nový vizuální styl hudebního festivalu Colours of Ostrava, který se každoročně odehrává v areálu bývalé ocelárny v Dolních Vítkovicích. Stěžejním prvkem vizuálu je systém mřížek, který přímo navazuje na industriální povahu budov napříč areálem. Výhodou mřížky je její variabilita umožňující vměstnat se do jakéhokoliv formátu. Do prázdných obdélníků pak stačí doplnit grafiku, ilustrace, fotografie nebo text a každý rok tak festival měnit jak obsahem, tak barevností, a přesto stále zachovat konzistentní vzhled. Zároveň lze pravoúhlou geometrii a mřížku použít k designu piktogramů, deskových her nebo například navigace v areálu.

      https://filipcervenkadesign.cz/projekty/colours-of-ostrava/
  • Webdesign

    • Sigmaware

      Sigmaware, 2023

      Obrázek reference

      Koncept a design webu pro vývojářské studio Sigmaware — partu vývojářů, která vyvinula vlastní software pro správu obsahu webových stránek a rozhodla se tak čelit zastaralým wordpressovým šablonám, na kterých dodnes běží většina webových stránek. V Sigmaware si přáli, aby web působil hravě a moderně, a tak jsem navrhl několik ilustrací, které uživatele provádějí napříč webem.

      Koncept a design webu pro vývojářské studio Sigmaware — partu vývojářů, která vyvinula vlastní software pro správu obsahu webových stránek a rozhodla se tak čelit zastaralým wordpressovým šablonám, na kterých dodnes běží většina webových stránek. V Sigmaware si přáli, aby web působil hravě a moderně, a tak jsem navrhl několik ilustrací, které uživatele provádějí napříč webem.

      https://filipcervenkadesign.cz/projekty/sigmaware/
    • Srdcem do světa

      Srdcem do světa, 2024

      Obrázek reference

      Za značkou Srdcem do světa stojí cestovatel Matěj Krč, který mě oslovil s prosbou vytvořit jeho projektu originální identitu a web, kde by mohl nabízet své cestovní itineráře nebo informovat o nadcházejících přednáškách, a současně ho mohl sám spravovat. S Matějem jsme to vzali z gruntu — nejprve jsme společně zvolili název a vyznění celého brandu. Poté jsem navrhl několik variant loga, až jsme se shodli na srdci, ze kterého vychází šipka do kruhu a symbolicky tak shrnuje samotný název. Šipky zároveň figurují i jako jeden z prvků vizuálního stylu jako symbol cesty do nějaké destinace. Matěj si zároveň přál, aby součástí vizuálu byly ilustrace, které v budoucnu použije ve své knize o cestování, na které momentálně pracuje. Pak už jen zbývalo vytvořit web. Zvolil jsem platformu WordPress, která je zcela zdarma a postupně vybudoval celý web, do kterého jsem vytvořený vizuál zakomponoval a následně seznámil Matěje s jeho prostředím, aby se v něm cítil jako doma. Celá spolupráce proběhla skvěle a z výsledku jsme oba nadšení, o čemž svědčí i další spolupráce na již zmíněné knize.

      Za značkou Srdcem do světa stojí cestovatel Matěj Krč, který mě oslovil s prosbou vytvořit jeho projektu originální identitu a web, kde by mohl nabízet své cestovní itineráře nebo informovat o nadcházejících přednáškách, a současně ho mohl sám spravovat. S Matějem jsme to vzali z gruntu — nejprve jsme společně zvolili název a vyznění celého brandu. Poté jsem navrhl několik variant loga, až jsme se shodli na srdci, ze kterého vychází šipka do kruhu a symbolicky tak shrnuje samotný název. Šipky zároveň figurují i jako jeden z prvků vizuálního stylu jako symbol cesty do nějaké destinace. Matěj si zároveň přál, aby součástí vizuálu byly ilustrace, které v budoucnu použije ve své knize o cestování, na které momentálně pracuje. Pak už jen zbývalo vytvořit web. Zvolil jsem platformu WordPress, která je zcela zdarma a postupně vybudoval celý web, do kterého jsem vytvořený vizuál zakomponoval a následně seznámil Matěje s jeho prostředím, aby se v něm cítil jako doma. Celá spolupráce proběhla skvěle a z výsledku jsme oba nadšení, o čemž svědčí i další spolupráce na již zmíněné knize.

      https://filipcervenkadesign.cz/projekty/srdcem-do-sveta/