Detail kreativce

Zpět na galerii

Jiří Wasserbauer

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 75630257

Kontakt:

+420 604 608 202

info@jiriwasserbauer.cz

O profilu kreativce

Pomáhám firmám s marketingem a budováním značek. Navrhuji loga i celé firemní identity. Realizuji weby a e-shopy. Fotím, natáčím a tvořím originální obsah pro offline i online kampaně a sociální sítě...

Jsem tvůrce obsahu a marketingový specialista

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Úlehlova 1082
      Strážnice 69662
    • Kontaktní adresa:

      Úlehlova 1082
      Strážnice 69662
      Jihomoravský kraj
    • Provozovna:

      Masarykova 380
      Strážnice
      Jihomoravský kraj

      +420 604 608 202

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • 3DL propagační leták Masarykova domova mládeže Brno

      Masarykův domov mládeže Brno, 2022

      Obrázek reference

      Grafický návrh vč. nafocení potřebných fotografií a následně předtisková příprava a tisk 3DL letáků pro Masarykův domov mládeže v Brně.

      Grafický návrh vč. nafocení potřebných fotografií a následně předtisková příprava a tisk 3DL letáků pro Masarykův domov mládeže v Brně.

    • Propagační materiály projektu Tři Vinaři

      TriVinari.cz, 2018-2023

      Obrázek reference

      Pro projekt Tři Vinaři spojující vtipnou formou Vinotéku Botur, Vinařství Uřičář a Vinařství Roseta jsem mimo kompletní tvorbu brandu realizoval také grafické návrhy a realizaci všech propagačních materiálů jako letáků, plachet a reklamních předmětů, vč. copywritingu a realizace promo fotografií v nich použitých.

      Pro projekt Tři Vinaři spojující vtipnou formou Vinotéku Botur, Vinařství Uřičář a Vinařství Roseta jsem mimo kompletní tvorbu brandu realizoval také grafické návrhy a realizaci všech propagačních materiálů jako letáků, plachet a reklamních předmětů, vč. copywritingu a realizace promo fotografií v nich použitých.

  • Práce s texty

    • Copywriting pro projekt Tři Vinaři

      TřiVinaři.cz, 2018-2023

      Pro projekt Tři Vinaři (mimo grafické a fotografické práce a marketing) dlouhodobě realizuji i copywriting, a to jak pro web, sociální sítě a další.

      Pro projekt Tři Vinaři (mimo grafické a fotografické práce a marketing) dlouhodobě realizuji i copywriting, a to jak pro web, sociální sítě a další.

    • Copywriting pro voiceover promo videa města Strážnice

      Město Strážnice, 2022

      Tvorba textu pro voiceover promo videa města Strážnice.

      Tvorba textu pro voiceover promo videa města Strážnice.

  • Fotografie

    • Lifestyle a eventové fotografie pro iStyle.cz

      iStyle.cz, 2014-2019

      Obrázek reference

      V letech 2014 až 2019 jsem byl společně se svou partnerkou (ad. fotimeoba.cz) hlavními fotografy společnosti iStyle.cz a realizovali jsme fotoreporty ze všech jejich eventů.

      V letech 2014 až 2019 jsem byl společně se svou partnerkou (ad. fotimeoba.cz) hlavními fotografy společnosti iStyle.cz a realizovali jsme fotoreporty ze všech jejich eventů.

    • Promo fotografie pro NovaVisio

      NovaVisio.net, 2022

      Obrázek reference

      Pro výrobce stínící techniky jsme ve spolupráci s Gabrielou Partyšovou realizovali nafocení promo fotografií.

      Pro výrobce stínící techniky jsme ve spolupráci s Gabrielou Partyšovou realizovali nafocení promo fotografií.

  • Marketingové strategie

    • Marketingové a brand buildingové služby pro projekt Tři Vinaři

      TriVinari.cz, 2019-2023

      Obrázek reference

      Majitelé Vinotéky Botur, Vinařství Uřičář a Vinařství Roseta se rozhodli spojit do jednoho projektu, nabízejícího vinařskou turistiku. Mým úkolem bylo vytvořit nový název tohoto spojení a tak vznikl projekt Tři Vinaři. Kolega vytvořil moderní čistý logotyp a já dopracoval zbytek grafické identity a stanovil tón komunikace vycházející ze mnou zpracované marketingové strategie. V rámci spolupráce ve snaze překonat Covidovou krizi vznikl podprojekt DegustaceOnline.cz, díky kterému jsme byli vybrání Centrálou cestovního ruchu JM kraje jako jeden z nejzajímavějších projektů za rok 2020 a měli jsme možnost se prezentovat na jejich online eventu. Díky unikátnímu stylu komunikace a jedinečnosti celého projektu jsme byli osloveni ČT a vystupovali v jejich ranním vysílání v online vstupech a Tři Vinaři jsou také pravidelnými hosty rozhlasových pořadů Jožky Šmukaře.

      Majitelé Vinotéky Botur, Vinařství Uřičář a Vinařství Roseta se rozhodli spojit do jednoho projektu, nabízejícího vinařskou turistiku. Mým úkolem bylo vytvořit nový název tohoto spojení a tak vznikl projekt Tři Vinaři. Kolega vytvořil moderní čistý logotyp a já dopracoval zbytek grafické identity a stanovil tón komunikace vycházející ze mnou zpracované marketingové strategie. V rámci spolupráce ve snaze překonat Covidovou krizi vznikl podprojekt DegustaceOnline.cz, díky kterému jsme byli vybrání Centrálou cestovního ruchu JM kraje jako jeden z nejzajímavějších projektů za rok 2020 a měli jsme možnost se prezentovat na jejich online eventu. Díky unikátnímu stylu komunikace a jedinečnosti celého projektu jsme byli osloveni ČT a vystupovali v jejich ranním vysílání v online vstupech a Tři Vinaři jsou také pravidelnými hosty rozhlasových pořadů Jožky Šmukaře.

    • Marketingové a brand buildingové služby pro společnost Štipčák

      Štipčák spol. s r.o., 2021-2023

      Obrázek reference

      Společnost Štipčák mne oslovila s žádostí o pomoc při uvádění nových produktů na trh. V rámci toho jsem zpracoval marketingovou strategii, provedl rebranding zastaralého loga a firemní identity, vytvořil jsem názvy nových produktů a produktových řad a následně zrealizoval nafocení všech produktů vč. reálných referencí, zajistit natočení promo videa a vše zapracoval do nové webové prezentace spojené s katalogem.

      Společnost Štipčák mne oslovila s žádostí o pomoc při uvádění nových produktů na trh. V rámci toho jsem zpracoval marketingovou strategii, provedl rebranding zastaralého loga a firemní identity, vytvořil jsem názvy nových produktů a produktových řad a následně zrealizoval nafocení všech produktů vč. reálných referencí, zajistit natočení promo videa a vše zapracoval do nové webové prezentace spojené s katalogem.

  • Webdesign

    • Tvorba webové prezentace a eshopu Surmat.cz

      Surmat.cz, 2020

      Pro společnost Surmat, zabývající se prodejem hliníkových profilů, jsem mimo kompletní firemní identitu a fotografie, realizoval také tvorbu webové prezentace, vč. UX, copywritingu, tvorby brafiky a všech dalších prací s realizací webu souvisejících.

      Pro společnost Surmat, zabývající se prodejem hliníkových profilů, jsem mimo kompletní firemní identitu a fotografie, realizoval také tvorbu webové prezentace, vč. UX, copywritingu, tvorby brafiky a všech dalších prací s realizací webu souvisejících.

    • Tvorba webové prezentace a online katalogu Stipcak.cz

      Štipčák spol. s r.o., 2019-2023

      Pro společnost Štipčák, která je výrobcem prémiových dřevěných podlah, jsem mimo kompletní vybudování brandu, nastavení firemní identity, namingu produktů a produktových řad, kompletních grafických a fotografických prací realizoval také tvorbu vícejazyčné webové prezentace spojené s online katalogem.

      Pro společnost Štipčák, která je výrobcem prémiových dřevěných podlah, jsem mimo kompletní vybudování brandu, nastavení firemní identity, namingu produktů a produktových řad, kompletních grafických a fotografických prací realizoval také tvorbu vícejazyčné webové prezentace spojené s online katalogem.