Detail kreativce

Zpět na galerii

Jan Pouznar

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 04542959

Kontakt:

Jan Pouznar

+420 734 355 372

jan@jpmarketing.cz

O profilu kreativce

Mým posláním je promítnout příběh a emoce do charakteru, hodnot a vizuálu značek, které rezonují s jejich majiteli. Tvořím moderní a minimalistický design. Zaměřuji se na drobné rodinné firmy, OSVČ a podnikatele, kteří nabízejí služby. Rád pracuji na projektech, do kterých lidé vkládají svojí vášeň a srdce.

JP Marketing

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Smetanovo náměstí 1859
      Havlíčkův Brod 580 01
    • Kontaktní adresa:

      Smetanovo náměstí 1859
      Havlíčkův Brod 580 01
      Kraj Vysočina

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • BlueTide Therapy - ​Celostní terapie a Qi-Gong

      Alexandra Klozová, 2022-2023

      Obrázek reference

      BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, leták, FB úvodní fotky pro událost) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)

      BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, leták, FB úvodní fotky pro událost) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)

      https://bluetide.cz
    • Doučím tě - Online výuka češkého jazyka a matematiky

      Eva Šimková, 2023-2024

      Obrázek reference

      BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, letáky) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)

      BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, letáky) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)

      https://doucimte.com
  • Webdesign

    • BlueTide Therapy - ​Celostní terapie a Qi-Gong

      Alexandra Klozová, 2022-2023

      Obrázek reference

      WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)

      WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)

      https://bluetide.cz
    • Doučím tě - Online výuka češkého jazyka a matematiky

      Eva Šimková, 2023-2024

      Obrázek reference

      WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)

      WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)

      https://doucimte.com