Detail kreativce
Jan Pouznar
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 04542959
Kontakt:
Jan Pouznar
+420 734 355 372
jan@jpmarketing.cz
O profilu kreativce
Mým posláním je promítnout příběh a emoce do charakteru, hodnot a vizuálu značek, které rezonují s jejich majiteli. Tvořím moderní a minimalistický design. Zaměřuji se na drobné rodinné firmy, OSVČ a podnikatele, kteří nabízejí služby. Rád pracuji na projektech, do kterých lidé vkládají svojí vášeň a srdce.
JP Marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Smetanovo náměstí 1859
Havlíčkův Brod 580 01 -
Kontaktní adresa:
Smetanovo náměstí 1859
Havlíčkův Brod 580 01
Kraj Vysočina
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
BlueTide Therapy - Celostní terapie a Qi-Gong
Alexandra Klozová, 2022-2023
BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, leták, FB úvodní fotky pro událost) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)
BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, leták, FB úvodní fotky pro událost) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)
-
Doučím tě - Online výuka češkého jazyka a matematiky
Eva Šimková, 2023-2024
BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, letáky) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)
BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, letáky) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)
-
Kořeny Šumavy - Rodinné konstelace a individuální terapie
Kateřina Fuchsová, 2022-2023
BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, hlavičkový papír) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)
BRAND IDENTITA 1) DEFINOVÁNÍ STRATEGIE ZNAČKY (segmentace služeb, analýza konkurence a inspirace, archetyp a charakter značky, psychologické působení brandu, způsob a tonalita komunikace, specifikace cílové skupiny, nabídka a ceník služeb, silné a slabé stránky, ideální název brandu, unikátní sdělení) 2) KONZULTACE (brainstorming, sdílení inspirace a výstup strategie značky) 3) KREATIVNÍ TVORBA NÁVRHŮ (několik různých návrhů pro - barevnou paletu, fonty písma, prvotní návrhy a skicy loga) 4) KONZULTACE (výběr konkrétních návrhů k finalizaci) 5) TVORBA VIZUÁLNÍ IDENTITY (logo, alternativní varianty loga, barevná paleta, typografie, vizitky, hlavičkový papír) 6) KONZULTACE (ukázka brandu v akci a dolazení detailů) 7) VYTVOŘENÍ BRAND MANUÁLU (promítnutí strategie značky a vizuální identity do smysluplného návodu, jak značku správně prezentovat, komunikovat a používat) 8) KONZULTACE (předání všech materiálů a závěrečná instruktáž, jak s nimi pracovat, včetně Brand manuálu)
-
-
Webdesign
-
BlueTide Therapy - Celostní terapie a Qi-Gong
Alexandra Klozová, 2022-2023
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
-
Doučím tě - Online výuka češkého jazyka a matematiky
Eva Šimková, 2023-2024
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
-
Kořeny Šumavy - Rodinné konstelace a individuální terapie
Kateřina Fuchsová, 2022-2023
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
-
Patrícia Sykora - Online terapie - Theta Healing, terapie tancem a zvukem
Patrícia Sykora, 2023-2024
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX Studio) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX Studio) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
-
Půjčovna Sporťáků - Zážitkové jízdy a pronájem sportovních vozů
Petr Smětala - City Holding s.r.o., 2023-2024
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX Studio) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
WEBOVÉ STRÁNKY (WIX Studio) 1) KONZULTACE (definování rozsahu webu - cíl a konverze, funkce a nástroje, obsah, inspirace a konkurence, checklist pro předání materiálů) 2) NÁVRH STRUKTURY (MINDMAPA) A VIZUÁLU (WIREFRAME) WEBU 3) KONZULTACE (ukázka, odsouhlasení a případné úpravy struktury a vizuálu webu) 4) IMPLEMENTACE OBSAHU A DESIGNU (copywriting a návrhy textů, média, dokumenty, barvy, fonty, tvorba vlastního designu) 5) KONZULTACE (dolazení posledních detailů a odsouhlasení finální verze webu) 6) NAPOJENÍ A ZVEŘEJNĚNÍ WEBU (responzivní design, SEO, nastavení a zabezpečení webu, napojení domény a WIX prémiového plánu, připojení nástrojů, po zveřejnění webu probíhá testovací období a případné optimalizace) 7) KONZULTACE (závěrečná instruktáž ovládání webu, včetně předání webu do vlastnictví) 8) SPRÁVA WEBU ZDARMA (zajištění plně funkčního webu po technologické stránce + drobné "minutové" úpravy)
-