Detail kreativce
Karolína Kankrlíková
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 07778520
Kontakt:
Karolína Kankrlíková
+420722702172
kankrlikovak@gmail.com
O profilu kreativce
Pomohla jsem stovkám lidí používat IT a přiblížila jim, jak se chránit v online prostoru. Moje znalosti mě ale nakonec přivedly k freelance marketingu. Tady mohu plně využívat digitální a kreativní dovednosti a kreativitu jako takovou k tvorbě poutavých strategií a správu sociálních sítí.
Jsem Kerol, marketérka, která digi vzdělává
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Rolavská 133
Karlovy Vary 36017 -
Kontaktní adresa:
Rolavská 133
Karlovy Vary 36017
Karlovarský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Bouda Krušohorka
Bouda Krušnohorka, 2024
Nastavení strategie a správa sociálních sítí pro Boudu Krušnohorku zahrnuje pravidelnou tvorbu a publikaci příspěvků (fotky, reels, stories) s důrazem na autenticitu a regionální atmosféru. Součástí je influencer marketing zaměřený na outdoor nadšence a milovníky hor, s cílem zvýšit povědomí o značce a podpořit návštěvnost.
Nastavení strategie a správa sociálních sítí pro Boudu Krušnohorku zahrnuje pravidelnou tvorbu a publikaci příspěvků (fotky, reels, stories) s důrazem na autenticitu a regionální atmosféru. Součástí je influencer marketing zaměřený na outdoor nadšence a milovníky hor, s cílem zvýšit povědomí o značce a podpořit návštěvnost.
-
KamVy
KamVy, 2002
Nastavení strategie a správa sociálních sítí pro Kamvy zahrnuje managerskou koordinaci obsahu, pravidelnou publikaci příspěvků (statické posty, reels, stories) a tvorbu reklamních kampaní zaměřených na zvýšení povědomí o službách. Cílem je budování značky, podpora eventů a aktivní zapojení cílového publika.
Nastavení strategie a správa sociálních sítí pro Kamvy zahrnuje managerskou koordinaci obsahu, pravidelnou publikaci příspěvků (statické posty, reels, stories) a tvorbu reklamních kampaní zaměřených na zvýšení povědomí o službách. Cílem je budování značky, podpora eventů a aktivní zapojení cílového publika.
-
-
Marketingové strategie
-
Optika Lubrimex
Optika Lubrimex s.r.o., 09/2024
Nastavení strategie a správa sociálních sítí pro Optiku Lubrimex zahrnuje tvorbu příspěvků (fotky, reels, karusely) a pravidelné publikování: příspěvky v úterý a čtvrtek, stories v pondělí, čtvrtek a sobotu. Zaměření na budování značky, propagaci produktů a zvýšení zapojení sledujících. Důraz na vizuální obsah a komunikaci.
Nastavení strategie a správa sociálních sítí pro Optiku Lubrimex zahrnuje tvorbu příspěvků (fotky, reels, karusely) a pravidelné publikování: příspěvky v úterý a čtvrtek, stories v pondělí, čtvrtek a sobotu. Zaměření na budování značky, propagaci produktů a zvýšení zapojení sledujících. Důraz na vizuální obsah a komunikaci.
-
Optika Plzeňská
Optika Plzeňská, 05/2024
Strategie a správa sociálních sítí pro Optiku Plzeňská a Stříbro zahrnuje plánování obsahu (fotografie, reels, karusely) s pravidelným publikováním. Cílem je podpora značky, propagace produktů a aktivní zapojení sledujících prostřednictvím atraktivního vizuálního obsahu a komunikace. Dále ve spolupráci se SEO expertkou podpora návštěvy webu.
Strategie a správa sociálních sítí pro Optiku Plzeňská a Stříbro zahrnuje plánování obsahu (fotografie, reels, karusely) s pravidelným publikováním. Cílem je podpora značky, propagace produktů a aktivní zapojení sledujících prostřednictvím atraktivního vizuálního obsahu a komunikace. Dále ve spolupráci se SEO expertkou podpora návštěvy webu.
-