Detail kreativce
Digital Vision Czech Republic, a.s.
a.s. - akciová společnost
IČO: 03177238
Kontakt:
Jakub Bíba
+420 775 353 193
info@digitalvision.cz
Adresy
-
-
Sídlo:
Žerotínova 32
Praha 3 13000 -
Kontaktní adresa:
Žerotínova 32
Praha 3 13000
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
(Virtuální) LEGO stánek pro Nürnberg Toy Fair
LEGO GmbH, 2021-2023
Pro B2B partnery má LEGO na norimberském veletrhu hraček připravenou VIP sekci. Naším úkolem bylo ji navrhnout, digitálně oživit a vylepšit. A zajistit virtuální verzi návštěvy pro ty partnery, kteří se fyzicky na veletrh nedostanou. Propojením fyzické a digitální prezentace jsme pomohli představit novinky (produkty, technologie i směry, na které se chce firma dál zaměřit), podpořit hravého a kreativního ducha firmy a ukázat, že LEGO je víc než jen kostky. Představili jsme mj. nové možnosti digitální prezentace produktů v obchodech (3D modely, AR, Gift finder), digitální tryvertising, systém LEGO AX (kde si partneři pohodlně vyberou, jaké digitální materiály k produktům použijí) nebo nové LEGO produkty zaměřené na dospělé. Veletrh byl ale kvůli pandemické situaci na poslední chvíli zrušen. V posledních 2 týdnech jsme tedy museli z původně doplňkové virtuální prohlídky udělat hlavní řešení. Místo prezentací na obřích dotykových obrazovkách jsme obsah ladili tak, aby dobře fungoval na běžných počítačích, tabletech a mobilech, přes které se lidi připojí. A to i když se jich připojí stovky najednou. V rekordním čase se nám tak podařilo připravit virtuální prohlídku stánku, jaká byla předtím pro LEGO nepředstavitelná a otevřela jim nové možnosti prezentování novinek partnerům z druhé strany zeměkoule.
Pro B2B partnery má LEGO na norimberském veletrhu hraček připravenou VIP sekci. Naším úkolem bylo ji navrhnout, digitálně oživit a vylepšit. A zajistit virtuální verzi návštěvy pro ty partnery, kteří se fyzicky na veletrh nedostanou. Propojením fyzické a digitální prezentace jsme pomohli představit novinky (produkty, technologie i směry, na které se chce firma dál zaměřit), podpořit hravého a kreativního ducha firmy a ukázat, že LEGO je víc než jen kostky. Představili jsme mj. nové možnosti digitální prezentace produktů v obchodech (3D modely, AR, Gift finder), digitální tryvertising, systém LEGO AX (kde si partneři pohodlně vyberou, jaké digitální materiály k produktům použijí) nebo nové LEGO produkty zaměřené na dospělé. Veletrh byl ale kvůli pandemické situaci na poslední chvíli zrušen. V posledních 2 týdnech jsme tedy museli z původně doplňkové virtuální prohlídky udělat hlavní řešení. Místo prezentací na obřích dotykových obrazovkách jsme obsah ladili tak, aby dobře fungoval na běžných počítačích, tabletech a mobilech, přes které se lidi připojí. A to i když se jich připojí stovky najednou. V rekordním čase se nám tak podařilo připravit virtuální prohlídku stánku, jaká byla předtím pro LEGO nepředstavitelná a otevřela jim nové možnosti prezentování novinek partnerům z druhé strany zeměkoule.
-
Gemcode web
GemCode, 2020
Za projektem GemCode stojí vize šetrné a férové těžby, zpracování a prodeje tanzanitu. Jde o klienta, který vlastní většinu tanzanitových dolů v Africe a má k dispozici jak techniku, tak odborníky na broušení i prodej těchto drahých kamenů, ale potřebuje zajistit finanční prostředky, aby mohl celý proces zahájit. Pomáhali jsme vytvořit vhodný byznys model, založený na myšlence, jak využít technologii blockchain a nabídnout lidem možnost pořídit si tokeny, s nimiž je možné obchodovat nebo je směnit za konkrétní drahokam nebo hotový či na míru vyrobený designový šperk s tanzanitem. Klientův příběh, vizi, byznys model a jeho benefity jsme přetavili na poutavou microsite, která v této přípravné fázi slouží jako teaser, jak bude vše fungovat, i jako prezentace, která pomohla získat investory pro rozjetí projektu.
Za projektem GemCode stojí vize šetrné a férové těžby, zpracování a prodeje tanzanitu. Jde o klienta, který vlastní většinu tanzanitových dolů v Africe a má k dispozici jak techniku, tak odborníky na broušení i prodej těchto drahých kamenů, ale potřebuje zajistit finanční prostředky, aby mohl celý proces zahájit. Pomáhali jsme vytvořit vhodný byznys model, založený na myšlence, jak využít technologii blockchain a nabídnout lidem možnost pořídit si tokeny, s nimiž je možné obchodovat nebo je směnit za konkrétní drahokam nebo hotový či na míru vyrobený designový šperk s tanzanitem. Klientův příběh, vizi, byznys model a jeho benefity jsme přetavili na poutavou microsite, která v této přípravné fázi slouží jako teaser, jak bude vše fungovat, i jako prezentace, která pomohla získat investory pro rozjetí projektu.
-
Wienerberger fórum
Wienerberger s.r.o., 2021-2023
Každoroční konference společnosti Wienerberger, kde se představují nové produkty, postupy, technologie i aktuální technické normy, se v době pandemie musela přesunout online. Živé přednášky a workshopy tak nahradil online streaming. Společně s námi Wienerberger řešil, jak virtuální konferenci technicky realizovat a udržet ji stejně poutavou. Ale taky jak naplno využít možnosti digitalizace a ještě ji vylepšit. Vytvořili jsme tedy jejich virtuální svět (World of Wienerberger), kam můžou svoje partnery a fanoušky pozvat, když už se s nimi nemůžou potkat osobně.3D svět Wienerberger obsahuje spoustu lokací, vzorových domů, dílen i hal, kde můžou probíhat workshopy. Online přenos tak získal prostředí (pozadí, kam se zakomponují přednášející z green screenu), které dělá přenos vizuálně atraktivnějším a dává možnost doplnit sdělované informace praktickou ukázkou nebo vizualizací. Připravené scény a lokace 3D světa pak Wienerberger využívá i na dalších akcích, v upoutávkách, video prezentacích atd. a můžeme ho upravovat a doplňovat dle potřeby.
Každoroční konference společnosti Wienerberger, kde se představují nové produkty, postupy, technologie i aktuální technické normy, se v době pandemie musela přesunout online. Živé přednášky a workshopy tak nahradil online streaming. Společně s námi Wienerberger řešil, jak virtuální konferenci technicky realizovat a udržet ji stejně poutavou. Ale taky jak naplno využít možnosti digitalizace a ještě ji vylepšit. Vytvořili jsme tedy jejich virtuální svět (World of Wienerberger), kam můžou svoje partnery a fanoušky pozvat, když už se s nimi nemůžou potkat osobně.3D svět Wienerberger obsahuje spoustu lokací, vzorových domů, dílen i hal, kde můžou probíhat workshopy. Online přenos tak získal prostředí (pozadí, kam se zakomponují přednášející z green screenu), které dělá přenos vizuálně atraktivnějším a dává možnost doplnit sdělované informace praktickou ukázkou nebo vizualizací. Připravené scény a lokace 3D světa pak Wienerberger využívá i na dalších akcích, v upoutávkách, video prezentacích atd. a můžeme ho upravovat a doplňovat dle potřeby.
-
-
Online marketing
-
ALO Diamonds
ALO jewelry CZ, s.r.o., 2019
Pro společnost ALO Diamonds jsme poskytli kompletní online řešení. Pokrývali jsme veškeré online marketingové aktivity: GoogleADs, Sklik, RTB, FB reklamy, mailing. Náším hlavním cílem bylo zlepšit výsledky a přeměnit peníze vynaložené na internu z výdajů k investicím. U společnosti ALO Diamonds se nám podařilo naší marketingovou činností navýšit konverzní poměr o 57 %, snížit budget na Google Ads o 75,7 %, a zvýšit dosažení cílů Skliku o 433 %
Pro společnost ALO Diamonds jsme poskytli kompletní online řešení. Pokrývali jsme veškeré online marketingové aktivity: GoogleADs, Sklik, RTB, FB reklamy, mailing. Náším hlavním cílem bylo zlepšit výsledky a přeměnit peníze vynaložené na internu z výdajů k investicím. U společnosti ALO Diamonds se nám podařilo naší marketingovou činností navýšit konverzní poměr o 57 %, snížit budget na Google Ads o 75,7 %, a zvýšit dosažení cílů Skliku o 433 %
-
Porfix
PORFIX CZ a.s., 2023
Po úvodním auditu online aktivit společnosti Porfix a identifikaci oblastí, kde jim zbytečně utíkají peníze a příležitosti, jsme jim připravili řadu doporučení, jak se stejným rozpočtem zajistit jejich byznysu daleko větší přínos. Převzali jsme vedení jejich PPC kampaní, včetně dalšího rozvoje a průběžné optimalizace. Primárně ale pro Porfix fungujeme jako byznys konzultant. Společně projednáváme vše od ročního rozpočtu na reklamu, nebo procesu uvedení nového produktu na trh, přes návrh dlouhodobé marketingové strategie, až po pružné přizpůsobování se aktuální situaci na trhu, a to marketingově i byznysově. Pomocí komplexně nastaveného reportingu v Google Data Studio jsme zajistili, že všichni zúčastnění mají maximální přehled o tom, co potřebují vědět – od high-level pohledu pro vedení a manažery, po detailní analytiky pro marketingové specialisty.
Po úvodním auditu online aktivit společnosti Porfix a identifikaci oblastí, kde jim zbytečně utíkají peníze a příležitosti, jsme jim připravili řadu doporučení, jak se stejným rozpočtem zajistit jejich byznysu daleko větší přínos. Převzali jsme vedení jejich PPC kampaní, včetně dalšího rozvoje a průběžné optimalizace. Primárně ale pro Porfix fungujeme jako byznys konzultant. Společně projednáváme vše od ročního rozpočtu na reklamu, nebo procesu uvedení nového produktu na trh, přes návrh dlouhodobé marketingové strategie, až po pružné přizpůsobování se aktuální situaci na trhu, a to marketingově i byznysově. Pomocí komplexně nastaveného reportingu v Google Data Studio jsme zajistili, že všichni zúčastnění mají maximální přehled o tom, co potřebují vědět – od high-level pohledu pro vedení a manažery, po detailní analytiky pro marketingové specialisty.
-
-
Marketingové strategie
-
Buderus
ExperBuy Deutschland GmbH, 2022
Výrobci tepelných čerpadel, společnosti Buderus, jsme pomohli zefektivnit online reklamní kampaně a dostat maximum z každé koruny, kterou do online propagace investují. Řešili jsme podobu bannerů i dopadových stránek, kam se uživatel po prokliku dostane. Přestože jsme byli limitováni tím, že podoba jejich webu je do velké míry daná technickým řešením od centrály z Německa, podařilo se nám z předpřipravených elementů sestavit návrh daleko funkčnější a působivější prezentace produktů. Což bylo trochu jiné řešení, než klient čekal; ve skutečnosti ale měla na počet konverzí největší vliv právě podoba stránek a to, jak na nich uživatelům předkládáme informace. Místo původně projednávané čistě akviziční kampaně jsme navrhli část rozpočtu využít na brandovou display reklamu pro maximální možný přínos pro značku vzhledem k aktuální situaci na trhu. Otestovali jsme řadu variant designu bannerů a vyladili podobu, která nejlépe splňuje potřeby brandu a má vliv na zákazníky.
Výrobci tepelných čerpadel, společnosti Buderus, jsme pomohli zefektivnit online reklamní kampaně a dostat maximum z každé koruny, kterou do online propagace investují. Řešili jsme podobu bannerů i dopadových stránek, kam se uživatel po prokliku dostane. Přestože jsme byli limitováni tím, že podoba jejich webu je do velké míry daná technickým řešením od centrály z Německa, podařilo se nám z předpřipravených elementů sestavit návrh daleko funkčnější a působivější prezentace produktů. Což bylo trochu jiné řešení, než klient čekal; ve skutečnosti ale měla na počet konverzí největší vliv právě podoba stránek a to, jak na nich uživatelům předkládáme informace. Místo původně projednávané čistě akviziční kampaně jsme navrhli část rozpočtu využít na brandovou display reklamu pro maximální možný přínos pro značku vzhledem k aktuální situaci na trhu. Otestovali jsme řadu variant designu bannerů a vyladili podobu, která nejlépe splňuje potřeby brandu a má vliv na zákazníky.
-
PRO-DOMA
PRO-DOMA, SE, 2019
Prodejci stavebnin PRO-DOMA jsme od roku 2018 pomáhali s několika brandovými i výkonnostními kampaněmi. Když se nás ale v roce 2019 ptali, jak pomocí online komunikace zvednout nákupy – a tou dobou ještě neměli e-shop, takže šlo čistě o nákupy na prodejnách – bylo jasné, že to bude chtít komplexnější přístup. Oslovit ještě více lidí ve vyhledávání a na sociálních sítích, přivést je na web PRO-DOMA, odtamtud dál až k návštěvě kamenné prodejny (nebo k poptání produktů pomocí kontaktního formuláře). V organických výsledcích vyhledávání jsme předběhli konkurenci tím, že jsme na webu optimalizovali informace o klíčových produktech a zvýšili tak relevanci. Relevance nám pak pomohla i v boji o placené první příčky ve vyhledávání. Vsadili jsme na podrobnou členitou strukturu reklamních sestav a díky tomu zvýšili skóre kvality, což nám pomohlo vyhrát v aukcích o první místa a zároveň snížit cenu za proklik. Vedle toho jsme se zaměřili na produkty, na které konkurence vůbec neinzeruje. Tak se nám podařilo efektivně využít rozpočet a úplně se vyhnout možnosti, že bychom bychom museli konkurenci “natvrdo” přeplatit. Podařilo se nám zvednout nové online objednávky u prodejce o 35 %, zvýšit míru prokliku o 18 % a snížit cenu za proklik o 19 %. Za účelem dostat lidi do prodejen jsme vyzkoušeli tehdy žhavou novinku pro cílení FB reklamy – cílení podle aktuální polohy. Vedle demografických údajů a zájmů cílové skupiny jsme tak do rovnice přibrali i to, kde se člověk zrovna nachází (podle polohových dat z mobilních zařízení). Proto se Vám pak zobrazila třeba konkrétně reklama, že pár kilometrů od vás, v Kostelci, mají zrovna tento týden pracovní rukavice v akci za 14 Kč. I tohle nám pomohlo dosáhnout výsledků kdy se návštěva prodejen zvýšila o 104 %, obrat prodejen se zvýšil o 45 % a o 89 % se zvedl počet zavolání na prodejnu.
Prodejci stavebnin PRO-DOMA jsme od roku 2018 pomáhali s několika brandovými i výkonnostními kampaněmi. Když se nás ale v roce 2019 ptali, jak pomocí online komunikace zvednout nákupy – a tou dobou ještě neměli e-shop, takže šlo čistě o nákupy na prodejnách – bylo jasné, že to bude chtít komplexnější přístup. Oslovit ještě více lidí ve vyhledávání a na sociálních sítích, přivést je na web PRO-DOMA, odtamtud dál až k návštěvě kamenné prodejny (nebo k poptání produktů pomocí kontaktního formuláře). V organických výsledcích vyhledávání jsme předběhli konkurenci tím, že jsme na webu optimalizovali informace o klíčových produktech a zvýšili tak relevanci. Relevance nám pak pomohla i v boji o placené první příčky ve vyhledávání. Vsadili jsme na podrobnou členitou strukturu reklamních sestav a díky tomu zvýšili skóre kvality, což nám pomohlo vyhrát v aukcích o první místa a zároveň snížit cenu za proklik. Vedle toho jsme se zaměřili na produkty, na které konkurence vůbec neinzeruje. Tak se nám podařilo efektivně využít rozpočet a úplně se vyhnout možnosti, že bychom bychom museli konkurenci “natvrdo” přeplatit. Podařilo se nám zvednout nové online objednávky u prodejce o 35 %, zvýšit míru prokliku o 18 % a snížit cenu za proklik o 19 %. Za účelem dostat lidi do prodejen jsme vyzkoušeli tehdy žhavou novinku pro cílení FB reklamy – cílení podle aktuální polohy. Vedle demografických údajů a zájmů cílové skupiny jsme tak do rovnice přibrali i to, kde se člověk zrovna nachází (podle polohových dat z mobilních zařízení). Proto se Vám pak zobrazila třeba konkrétně reklama, že pár kilometrů od vás, v Kostelci, mají zrovna tento týden pracovní rukavice v akci za 14 Kč. I tohle nám pomohlo dosáhnout výsledků kdy se návštěva prodejen zvýšila o 104 %, obrat prodejen se zvýšil o 45 % a o 89 % se zvedl počet zavolání na prodejnu.
-