Detail kreativce

Zpět na galerii

Dagmar Šperlová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 61024121

Kontakt:

Dagmar Šperlová

+420602493902

sperlova.d@seznam.cz

O profilu kreativce

Produkční a postprodukční supervize u celovečerních hraných a dokumentárních filmů. Koordinátor postprodukčních a dokončovacích pracích u celovečerních hraných a dokumentárních filmů. Vedoucí produkce.

produkční a postprodukční koordinator

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Mánesova 54
      Praha 2 - Vinohrady 12000
    • Kontaktní adresa:

      Mánesova 54
      Praha 2 - Vinohrady 12000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Hlavní město Praha

Produkce audiovizuálního díla

  • Kreativní producent AVD, Showrunner AVD

    • Amnestie

      endorfilm s.r.o., 2018-2019

      Koordinátorka postprodukce: Synopse: Koprodukční politický a kriminální thriller Jonáše Karáska Amnestie se zabývá největší vězeňskou vzpourou v bývalém Československu ve věznici v Leopoldově v březnu 1990, jež souvisela s takzvanou transformační amnestií prezidenta Václava Havla z 1. ledna 1990. Zároveň na fiktivním příběhu ukazuje souvislosti s koncem normalizace a se sametovou revolucí a také jak se obrovské společenské změny promítly do konkrétních lidských osudů.

      Koordinátorka postprodukce: Synopse: Koprodukční politický a kriminální thriller Jonáše Karáska Amnestie se zabývá největší vězeňskou vzpourou v bývalém Československu ve věznici v Leopoldově v březnu 1990, jež souvisela s takzvanou transformační amnestií prezidenta Václava Havla z 1. ledna 1990. Zároveň na fiktivním příběhu ukazuje souvislosti s koncem normalizace a se sametovou revolucí a také jak se obrovské společenské změny promítly do konkrétních lidských osudů.

      https://www.filmovyprehled.cz/cs/person/75522/dagmar-sperlova
    • Dobrý život sokola Bendy

      endorfilm s.r.o., 2018-2019

      Producent a postprodukční supervize u dokumentárního filmu. Citlivý portrét dědy Miroslava Bendy, zasloužilého sokola a obyčejného člověka s neobyčejnou vitalitou a ideály, odkrývá pomocí nostalgie i situační komiky příběh lidské houževnatosti a optimismu. Snímek má povahu časosběrného dokumentu – obsahuje rodinná videa i archivní filmové materiály. Do mikrokosmu vesnice Křenovice u Slavkova u Brna nás uvádějí dvě Japonky, jež se rozhodly Bendu navštívit díky jeho dlouholetému přátelství s univerzitním profesorem z Tokia. Společně s Bendou se divák přenáší na jedinou japonskou benzínku v Evropě, strahovský stadion i do New Yorku za americkými sokolkami.

      Producent a postprodukční supervize u dokumentárního filmu. Citlivý portrét dědy Miroslava Bendy, zasloužilého sokola a obyčejného člověka s neobyčejnou vitalitou a ideály, odkrývá pomocí nostalgie i situační komiky příběh lidské houževnatosti a optimismu. Snímek má povahu časosběrného dokumentu – obsahuje rodinná videa i archivní filmové materiály. Do mikrokosmu vesnice Křenovice u Slavkova u Brna nás uvádějí dvě Japonky, jež se rozhodly Bendu navštívit díky jeho dlouholetému přátelství s univerzitním profesorem z Tokia. Společně s Bendou se divák přenáší na jedinou japonskou benzínku v Evropě, strahovský stadion i do New Yorku za americkými sokolkami.

      https://www.filmovyprehled.cz/cs/person/75522/dagmar-sperlova
  • Vizuální obrazové efekty AVD

    • Amnestie

      endorfilm s.r.o., 2018-2019

      Koodinátorka postprodukčních prací hraného celovečerního filmu. Synopse filmu: Koprodukční politický a kriminální thriller Jonáše Karáska Amnestie se zabývá největší vězeňskou vzpourou v bývalém Československu ve věznici v Leopoldově v březnu 1990, jež souvisela s takzvanou transformační amnestií prezidenta Václava Havla z 1. ledna 1990. Zároveň na fiktivním příběhu ukazuje souvislosti s koncem normalizace a se sametovou revolucí a také jak se obrovské společenské změny promítly do konkrétních lidských osudů. – Protagonistou je vězeň Drahomír Lupko, odsouzený za loupež obrazů ve vile vlivného komunisty. Na něj je jako informátorka StB nasazena jeho manželka Karin, která zároveň donáší i na svého milence, prominentního bratislavského herce Richarda Kelemena.

      Koodinátorka postprodukčních prací hraného celovečerního filmu. Synopse filmu: Koprodukční politický a kriminální thriller Jonáše Karáska Amnestie se zabývá největší vězeňskou vzpourou v bývalém Československu ve věznici v Leopoldově v březnu 1990, jež souvisela s takzvanou transformační amnestií prezidenta Václava Havla z 1. ledna 1990. Zároveň na fiktivním příběhu ukazuje souvislosti s koncem normalizace a se sametovou revolucí a také jak se obrovské společenské změny promítly do konkrétních lidských osudů. – Protagonistou je vězeň Drahomír Lupko, odsouzený za loupež obrazů ve vile vlivného komunisty. Na něj je jako informátorka StB nasazena jeho manželka Karin, která zároveň donáší i na svého milence, prominentního bratislavského herce Richarda Kelemena.

      https://www.filmovyprehled.cz/cs/person/75522/dagmar-sperlova
    • Atlas ptáků

      endorfilm s.r.o., 2020-2021

      Produkce a koodinátorka postprodukčních prací hraného celovečerního filmu. Synopse filmu:Když se ve staré rodinné firmě ukáže, že z ní kdosi vyvádí peníze ve velkém, nastává konfrontace s novou realitou, na níž nebyl nikdo připraven. Ivo Róna, dlouholetý šéf prosperujícího podniku Aron, se snaží zorientovat v nechtěné situaci, kterou mu jeho děti ani okolí neulehčují, ale kterou si na sebe dost možná seslal sám. Nový film režiséra Olma Omerzu proplétá komplikované rodinné vztahy se světem moderních komunikačních technologií, které dokáží využít naše slabá místa. Ve válce, která se ve filmu pokradmu rozpoutává, ale není vůbec jasné, kdo stojí proti komu, natož kdo z ní vyjde jako vítěz.

      Produkce a koodinátorka postprodukčních prací hraného celovečerního filmu. Synopse filmu:Když se ve staré rodinné firmě ukáže, že z ní kdosi vyvádí peníze ve velkém, nastává konfrontace s novou realitou, na níž nebyl nikdo připraven. Ivo Róna, dlouholetý šéf prosperujícího podniku Aron, se snaží zorientovat v nechtěné situaci, kterou mu jeho děti ani okolí neulehčují, ale kterou si na sebe dost možná seslal sám. Nový film režiséra Olma Omerzu proplétá komplikované rodinné vztahy se světem moderních komunikačních technologií, které dokáží využít naše slabá místa. Ve válce, která se ve filmu pokradmu rozpoutává, ale není vůbec jasné, kdo stojí proti komu, natož kdo z ní vyjde jako vítěz.

      https://www.filmovyprehled.cz/cs/person/75522/dagmar-sperlova