Detail kreativce
Kontakt:
Václav Kantor
+420734621813
vaclav.kantor@everesta.cz
O profilu kreativce
Jsme generálním dodavatelem řešení. Realizujeme pro klienty projekty různého rozsahu i zaměření, bez regionálního a oborového omezení. Přebíráme za klienta práci i odpovědnost za výsledek. Máme týmy českých i zahraničních expertů, přes dvacet let zkušeností, pracujeme pro lokální i nadnárodní firmy a instituce.
Generální dodavatel řešení
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Mimoňská 3223
Česká Lípa 47101 -
Kontaktní adresa:
Mimoňská 3223
Česká Lípa 47101
Středočeský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
CO BUDE, BRNO? realizace kampaně
statutární město Brno, 2022
V rámci spolupráce jsem vytvářeli návrh, realizaci a správu kampaně pro Město Brno. Jednalo se o zásah publika na FB a to v oblasti propagace připravovaných projektu a to s přihlédnutím ke zvýšení povědomí webu https://cobude.brno.cz/ kde právě Brno tyto projekty zmiňuje
-
Jihočeská univerzita - tvorba a realizace kampaně na podporu oboru Magisterské studium umělé inteligence a Data Science
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, 2022
Realizace komunikační kampaně pro obor Magisterské studium umělé inteligence a Data Science pro Přírodovědeckou fakultu. Jednalo se o kampaň s nastaveným media plánem. Jejím cílem bylo zvýšení zajmu o obor a navedení nových studentů na stránky k registraci na tento nově otevřený obor. Kampaň probíhala koncem roku 2022 a na nás byl její návrh, realizace, reporting a případné úpravy po celou dobu kampaně.
Realizace komunikační kampaně pro obor Magisterské studium umělé inteligence a Data Science pro Přírodovědeckou fakultu. Jednalo se o kampaň s nastaveným media plánem. Jejím cílem bylo zvýšení zajmu o obor a navedení nových studentů na stránky k registraci na tento nově otevřený obor. Kampaň probíhala koncem roku 2022 a na nás byl její návrh, realizace, reporting a případné úpravy po celou dobu kampaně.
-