Detail kreativce
Martin Bangho
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 21071730
Kontakt:
Martin Bangho
+420721956907
martin@bangho.cz
O profilu kreativce
Jmenuji se Martin a specializuji se na SEO optimalizaci. S mnohaletou zkušeností v oboru vám pomohu s optimalizací vašeho webu tak, aby dosahoval vysokých pozic ve vyhledávačích. Mé služby jsou zaměřeny na individuální přístup a efektivní strategie, které podpoří růst vašeho online podnikání. Mimo to je mou specializací konkurenční analýza a tvorba marketingových strategií.
Martin Bangho - Marketing & SEO Specialista
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Krušnohorská 738/12
Karlovy Vary 36010 -
Kontaktní adresa:
Koterovská 152
Plzeň 2-Slovany 326 00
Plzeňský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Online marketing
-
Benchmarking webové prezentace [SEO GAP]
O2 Czech Republic, 03/2022 - 06/2024
V rámci spolupráce s O2 Czech Republic jsem se zaměřili na provedení detailní konkurenční analýzy v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO). Cílem bylo identifikovat mezery, jejichž implementací společnost zlepšit viditelnost jejich webových stránek ve výsledcích vyhledávání a posílit jejich online prodeje. Začali jsme důkladným průzkumem konkurence zapomoci SEO GAP analýzy, kde jsme identifikovali jejich silné a slabé stránky, a na základě těchto poznatků jsme vytvořili strategii, která umožnila O2 Czech Republic získat konkurenční výhodu.
V rámci spolupráce s O2 Czech Republic jsem se zaměřili na provedení detailní konkurenční analýzy v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO). Cílem bylo identifikovat mezery, jejichž implementací společnost zlepšit viditelnost jejich webových stránek ve výsledcích vyhledávání a posílit jejich online prodeje. Začali jsme důkladným průzkumem konkurence zapomoci SEO GAP analýzy, kde jsme identifikovali jejich silné a slabé stránky, a na základě těchto poznatků jsme vytvořili strategii, která umožnila O2 Czech Republic získat konkurenční výhodu.
-
Webová optimalizace [SEO]
Society for All, z.s., 03/2024
V rámci spolupráce se Society for All jsme se zaměřili na SEO rozvoj a školení v oblasti marketingu a tvorby SEO friendly textů. Dlouhodobým cílem bylo navýšit povědomí neziskové organizace a posílit organickou návštěvnost. Začali jsme detailním auditem jejich stávající SEO strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného školení pro jejich interní tým.
V rámci spolupráce se Society for All jsme se zaměřili na SEO rozvoj a školení v oblasti marketingu a tvorby SEO friendly textů. Dlouhodobým cílem bylo navýšit povědomí neziskové organizace a posílit organickou návštěvnost. Začali jsme detailním auditem jejich stávající SEO strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného školení pro jejich interní tým.
-
Webová optimalizace [SEO]
Angry Beards, 04/2024
V rámci spolupráce se společností Angry Beards jsem působil jako externí konzultant pro SEO, nejen pro hlavní eshop ale také pro vznikající značky Busy-b a Calm-b. Spolupráce zahrnovala zejména optimalizaci struktur webu těchto značek a podporu rozvoje zahraničních trhů.
-
-
Marketingové strategie
-
Realizace marketingové strategie
Overoptic, 03/2022
V rámci spolupráce s optikou Overoptic Plzeň jsem se zaměřil na technický stav e-shopu, nastavení placených kampaní a kompletní akvizici klientů. Dlouhodobým cílem bylo zlepšit uživatelskou zkušenost, zvýšit efektivitu marketingových kampaní a rozšířit zákaznickou základnu. Začali jsme detailním auditem jejich stávajícího e-shopu, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného plánu pro jejich interní tým.
V rámci spolupráce s optikou Overoptic Plzeň jsem se zaměřil na technický stav e-shopu, nastavení placených kampaní a kompletní akvizici klientů. Dlouhodobým cílem bylo zlepšit uživatelskou zkušenost, zvýšit efektivitu marketingových kampaní a rozšířit zákaznickou základnu. Začali jsme detailním auditem jejich stávajícího e-shopu, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného plánu pro jejich interní tým.
-
Rozvojová a marketingová podpora [Growth strategie]
Čočkýna s.r.o., 09/23
V rámci spolupráce se společností Čočkýna jsem se zaměřil na komplexní marketing a konzultační činnosti při rozjezdu firmy/startupu a obsazení trhu. Dlouhodobým cílem bylo zvýšit povědomí o značce a efektivně vstoupit na trh. Začali jsme detailním auditem jejich stávající marketingové strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením plánu pro B2B segment.
V rámci spolupráce se společností Čočkýna jsem se zaměřil na komplexní marketing a konzultační činnosti při rozjezdu firmy/startupu a obsazení trhu. Dlouhodobým cílem bylo zvýšit povědomí o značce a efektivně vstoupit na trh. Začali jsme detailním auditem jejich stávající marketingové strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením plánu pro B2B segment.
-