Detail kreativce

Zpět na galerii

Martin Bangho

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 21071730

Kontakt:

Martin Bangho

+420721956907

martin@bangho.cz

O profilu kreativce

Jmenuji se Martin a specializuji se na SEO optimalizaci. S mnohaletou zkušeností v oboru vám pomohu s optimalizací vašeho webu tak, aby dosahoval vysokých pozic ve vyhledávačích. Mé služby jsou zaměřeny na individuální přístup a efektivní strategie, které podpoří růst vašeho online podnikání. Mimo to je mou specializací konkurenční analýza a tvorba marketingových strategií.

Martin Bangho - Marketing & SEO Specialista

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Krušnohorská 738/12
      Karlovy Vary 36010
    • Kontaktní adresa:

      Koterovská 152
      Plzeň 2-Slovany 326 00
      Plzeňský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Benchmarking webové prezentace [SEO GAP]

      O2 Czech Republic, 03/2022 - 06/2024

      V rámci spolupráce s O2 Czech Republic jsem se zaměřili na provedení detailní konkurenční analýzy v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO). Cílem bylo identifikovat mezery, jejichž implementací společnost zlepšit viditelnost jejich webových stránek ve výsledcích vyhledávání a posílit jejich online prodeje. Začali jsme důkladným průzkumem konkurence zapomoci SEO GAP analýzy, kde jsme identifikovali jejich silné a slabé stránky, a na základě těchto poznatků jsme vytvořili strategii, která umožnila O2 Czech Republic získat konkurenční výhodu.

      V rámci spolupráce s O2 Czech Republic jsem se zaměřili na provedení detailní konkurenční analýzy v oblasti optimalizace pro vyhledávače (SEO). Cílem bylo identifikovat mezery, jejichž implementací společnost zlepšit viditelnost jejich webových stránek ve výsledcích vyhledávání a posílit jejich online prodeje. Začali jsme důkladným průzkumem konkurence zapomoci SEO GAP analýzy, kde jsme identifikovali jejich silné a slabé stránky, a na základě těchto poznatků jsme vytvořili strategii, která umožnila O2 Czech Republic získat konkurenční výhodu.

      https://www.o2.cz/osobni
    • Webová optimalizace [SEO]

      Society for All, z.s., 03/2024

      V rámci spolupráce se Society for All jsme se zaměřili na SEO rozvoj a školení v oblasti marketingu a tvorby SEO friendly textů. Dlouhodobým cílem bylo navýšit povědomí neziskové organizace a posílit organickou návštěvnost. Začali jsme detailním auditem jejich stávající SEO strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného školení pro jejich interní tým.

      V rámci spolupráce se Society for All jsme se zaměřili na SEO rozvoj a školení v oblasti marketingu a tvorby SEO friendly textů. Dlouhodobým cílem bylo navýšit povědomí neziskové organizace a posílit organickou návštěvnost. Začali jsme detailním auditem jejich stávající SEO strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného školení pro jejich interní tým.

      https://www.societyforall.cz/
  • Marketingové strategie

    • Realizace marketingové strategie

      Overoptic, 03/2022

      V rámci spolupráce s optikou Overoptic Plzeň jsem se zaměřil na technický stav e-shopu, nastavení placených kampaní a kompletní akvizici klientů. Dlouhodobým cílem bylo zlepšit uživatelskou zkušenost, zvýšit efektivitu marketingových kampaní a rozšířit zákaznickou základnu. Začali jsme detailním auditem jejich stávajícího e-shopu, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného plánu pro jejich interní tým.

      V rámci spolupráce s optikou Overoptic Plzeň jsem se zaměřil na technický stav e-shopu, nastavení placených kampaní a kompletní akvizici klientů. Dlouhodobým cílem bylo zlepšit uživatelskou zkušenost, zvýšit efektivitu marketingových kampaní a rozšířit zákaznickou základnu. Začali jsme detailním auditem jejich stávajícího e-shopu, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením přizpůsobeného plánu pro jejich interní tým.

      https://overoptic.cz/
    • Rozvojová a marketingová podpora [Growth strategie]

      Čočkýna s.r.o., 09/23

      V rámci spolupráce se společností Čočkýna jsem se zaměřil na komplexní marketing a konzultační činnosti při rozjezdu firmy/startupu a obsazení trhu. Dlouhodobým cílem bylo zvýšit povědomí o značce a efektivně vstoupit na trh. Začali jsme detailním auditem jejich stávající marketingové strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením plánu pro B2B segment.

      V rámci spolupráce se společností Čočkýna jsem se zaměřil na komplexní marketing a konzultační činnosti při rozjezdu firmy/startupu a obsazení trhu. Dlouhodobým cílem bylo zvýšit povědomí o značce a efektivně vstoupit na trh. Začali jsme detailním auditem jejich stávající marketingové strategie, identifikací klíčových oblastí pro zlepšení a vytvořením plánu pro B2B segment.

      https://cockyna.cz/