Detail kreativce

Zpět na galerii

Framehill s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 09873988

Kontakt:

+420 775 674 662

vladimir@framehill.cz

O profilu kreativce

Naším cílem je vytvářet videa, vyprávět příběhy a přinášet vaše koncepty k životu. Zaměřujeme se na digitální produkci, motion a reklamu, Umíme velké kampaně, ale baví nás taky malé osobní projekty i obsah na sociální sítě. Největší benefit při spolupráci s námi je, že vytvoříme kompletní servis od A do Z.

Vytváříme videa, vyprávíme příběhy

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Purkyňova 649/127
      Brno 61200 Jihomoravský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Purkyňova 649/127
      Brno 61200
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • Cities are beautiful

      mmcité, 2020

      Toto video vzniklo pro největší světový event zaměřený na architekturu a urbanismus ASLA v USA, v Miami. Je to spíš vizuální esej o městech, než reklama. Tento projekt jsme tvořili primárně pro firmu mmcité, která je lídrem v designu a koncepci městského mobiliáře a v tom jak chápeme moderní města. I když video vznikalo pro konkrétní účely veletrhu, je platné stále a jeho hlavní myšlenka nijak nezestárla.

      Toto video vzniklo pro největší světový event zaměřený na architekturu a urbanismus ASLA v USA, v Miami. Je to spíš vizuální esej o městech, než reklama. Tento projekt jsme tvořili primárně pro firmu mmcité, která je lídrem v designu a koncepci městského mobiliáře a v tom jak chápeme moderní města. I když video vznikalo pro konkrétní účely veletrhu, je platné stále a jeho hlavní myšlenka nijak nezestárla.

    • Mpja Karja, Jihomorávský kraj

      Jihomoravský kraj, 2023

      Hero spot pro nový produkt Jihomoravského kraje - Moja Karta. Jedná se o virtuální kartu plnou benefitů pro návštěvníky a turisty. Spot vznikal s důrazem na představení novinky. Natáčeli jsme až po turistické sezóně na konci října. Vletěli jsme dronem do jeskyně, zapojili do akce i pana hejtmana, navštívili bezpočet lokací, sestavili útulný interiér v prostorách sklípku v Pavlově, složili skladbu na motivy moravských nástrojů a zkrátka vytvořili poměrně složité dílo od A do Z. Video mělo následně široký záběr na sociálních sítích i jako online reklama nebo se promítalo ve vlacích Českých Drah.

      Hero spot pro nový produkt Jihomoravského kraje - Moja Karta. Jedná se o virtuální kartu plnou benefitů pro návštěvníky a turisty. Spot vznikal s důrazem na představení novinky. Natáčeli jsme až po turistické sezóně na konci října. Vletěli jsme dronem do jeskyně, zapojili do akce i pana hejtmana, navštívili bezpočet lokací, sestavili útulný interiér v prostorách sklípku v Pavlově, složili skladbu na motivy moravských nástrojů a zkrátka vytvořili poměrně složité dílo od A do Z. Video mělo následně široký záběr na sociálních sítích i jako online reklama nebo se promítalo ve vlacích Českých Drah.

    • POC x Superior

      POC, Superior, 2021

      Reklamní spot pro 2 sportovní brandy natočený v italských Dolomitech - švédský výrobce POC a český výrobce kol Superior. Natáčeli jsme na podzim, kdy jsou Italské Dolomity nejúchvatnější. Projeli jsme bezpočet lokací a čekali na dokonalé světlo. Katarina - hlavní star celého projektu neúnavně stoupala strmé serpentýny a mrzla na kole. Bylo to náročné, ale přitom nezapomenutelné natáčení. Milujeme projekty v krajině, v těžko dostupných podmínkách, zkrátka všude tam, kde je možnost dosáhnout perfektních výsledků.

      Reklamní spot pro 2 sportovní brandy natočený v italských Dolomitech - švédský výrobce POC a český výrobce kol Superior. Natáčeli jsme na podzim, kdy jsou Italské Dolomity nejúchvatnější. Projeli jsme bezpočet lokací a čekali na dokonalé světlo. Katarina - hlavní star celého projektu neúnavně stoupala strmé serpentýny a mrzla na kole. Bylo to náročné, ale přitom nezapomenutelné natáčení. Milujeme projekty v krajině, v těžko dostupných podmínkách, zkrátka všude tam, kde je možnost dosáhnout perfektních výsledků.

    • Poutník by Tilak

      Tilak, 2021

      Poutnik je městská kolekce oblečení, kombinuje minimalistický design s výjimečnými vlastnostmi nejkvalitnějších materiálů a technologií. Vytvořili jsme sadu videí, které cílí na mladší klienty. Poutník se prodává celosvětove od Kanady po Japonsko. U nás kolekci nabízí hlavně Queens. V našem spotu září 3 mladí m

      Poutnik je městská kolekce oblečení, kombinuje minimalistický design s výjimečnými vlastnostmi nejkvalitnějších materiálů a technologií. Vytvořili jsme sadu videí, které cílí na mladší klienty. Poutník se prodává celosvětove od Kanady po Japonsko. U nás kolekci nabízí hlavně Queens. V našem spotu září 3 mladí m

    • Technics

      Technics, 2023

      4 spoty na nové sluchátka značky Technics. Videa byla tvořena jako hlavní podzimní online kampaň. Vzniklo 15 jazykových mutací a videa oblétla úplně celou Evropu. Jsou to 4 krátké příběhy, které na sebe navazují, ale přitom každý funguje i samostatně. Vypravíme rituály dvou mladých tanečníků, kteří si bez sluchátek jen těžko dokáží představit svůj den.

      4 spoty na nové sluchátka značky Technics. Videa byla tvořena jako hlavní podzimní online kampaň. Vzniklo 15 jazykových mutací a videa oblétla úplně celou Evropu. Jsou to 4 krátké příběhy, které na sebe navazují, ale přitom každý funguje i samostatně. Vypravíme rituály dvou mladých tanečníků, kteří si bez sluchátek jen těžko dokáží představit svůj den.