Detail kreativce

Zpět na galerii

Radek Nožička

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 19981899

Kontakt:

Radek Nožička

+420773795900

radek.noz@gmail.com

O profilu kreativce

Jsem střihač, kameraman a režisér. Tvorbě videí se věnuji přes 10 let. Na kontě mám celovečerní dokument AEROPRESS MOVIE (2018) a vytvoření přes 300+ videí na mezinárodně úspěšný YouTubový kanál "European Coffee Trip".

Film, televize, video

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Rudíkov 43
      Rudíkov 67505
    • Kontaktní adresa:

      Tábor 888/21
      Brno 61600
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Film / Video / Televize

    • AEROPRESS MOVIE (2018)

      European Coffee Trip, 2 roky

      Obrázek reference

      Jedná se o Radkův debutový 45minutový dokument. Pracoval na něm v roli střihače, producenta, režiséra a hlavního kameramana. Vznik filmu v roce 2017 předcházela úspěšná kampaň na Kickstarteru, kterou vytvořili společně s Alešem Pospíšilem. Dokument byl podpořen komunitou 670 lidí a tím započalo natáčení. Natáčení trvalo necelé dva roky a probíhalo v San Franciscu, Soulu, Oslu, Melbourne, Londýně a Praze. Před kamery se dostali největší světoví profesionálové a hlavně vynálezce ikonického AeroPressu, Alan Adler. Následná střihová post-produkce trvala 2 měsíce. Premiéra se konala 18. října 2018 v Brně (Kino Scala) a v San Franciscu. Dokument byl dále promítán ve více než 100 městech a 30 zemích světa!

      Jedná se o Radkův debutový 45minutový dokument. Pracoval na něm v roli střihače, producenta, režiséra a hlavního kameramana. Vznik filmu v roce 2017 předcházela úspěšná kampaň na Kickstarteru, kterou vytvořili společně s Alešem Pospíšilem. Dokument byl podpořen komunitou 670 lidí a tím započalo natáčení. Natáčení trvalo necelé dva roky a probíhalo v San Franciscu, Soulu, Oslu, Melbourne, Londýně a Praze. Před kamery se dostali největší světoví profesionálové a hlavně vynálezce ikonického AeroPressu, Alan Adler. Následná střihová post-produkce trvala 2 měsíce. Premiéra se konala 18. října 2018 v Brně (Kino Scala) a v San Franciscu. Dokument byl dále promítán ve více než 100 městech a 30 zemích světa!

      https://aeropressmovie.com/
    • Tvorba videí pro YouTubový kanál "European Coffee Trip"

      European Coffee Trip, 9 let

      Obrázek reference

      V roce 2014 jsem spoluzaložil značku "European Coffee Trip" s dlouholetým kamarádem Alešem Pospíšilem. Pod stejnojmennou hlavičkou jsem začal vytvářet videa na YouTubový kanál, který si postupně vybudoval světovou pozornost mezi kávovými médii, nadšenci i profesionály a vyrostl ho z 0 na 300.000 odběratelů. Na YouTubovém kanálu jsem pracoval v rolích: kamera, střih, animace a vytváření thumbnailů. Během let 2014-2022 jsem vytvořil přes 300 videí na YouTube, a přes 300 videí pro sociální sítě (Shorts, Reels, TikTok). V roce 2022 jsem se odpojil a tvořím jako nezávislý střihač a filmař.

      V roce 2014 jsem spoluzaložil značku "European Coffee Trip" s dlouholetým kamarádem Alešem Pospíšilem. Pod stejnojmennou hlavičkou jsem začal vytvářet videa na YouTubový kanál, který si postupně vybudoval světovou pozornost mezi kávovými médii, nadšenci i profesionály a vyrostl ho z 0 na 300.000 odběratelů. Na YouTubovém kanálu jsem pracoval v rolích: kamera, střih, animace a vytváření thumbnailů. Během let 2014-2022 jsem vytvořil přes 300 videí na YouTube, a přes 300 videí pro sociální sítě (Shorts, Reels, TikTok). V roce 2022 jsem se odpojil a tvořím jako nezávislý střihač a filmař.

      https://www.youtube.com/@EuropeanCoffeeTrip

Produkce audiovizuálního díla

  • Střihač AVD

    • AEROPRESS MOVIE (2018)

      European Coffee Trip, 2 měsíce

      Obrázek reference

      Na tomto dokumentu jsem pracoval 2 roky jako střihač, producent, režisér a hlavního kameraman. Na samotném střihu jsem pracoval 2 měsíce. Během této intenzivní doby jsem spolupracoval s grafikem Lukášem Průdkem na vytvoření vizuální identity filmu, se studiem Krutart na vytvoření animací, a s Dali Mraz na vytvoření originálního soundtracku pro film.

      Na tomto dokumentu jsem pracoval 2 roky jako střihač, producent, režisér a hlavního kameraman. Na samotném střihu jsem pracoval 2 měsíce. Během této intenzivní doby jsem spolupracoval s grafikem Lukášem Průdkem na vytvoření vizuální identity filmu, se studiem Krutart na vytvoření animací, a s Dali Mraz na vytvoření originálního soundtracku pro film.

      https://www.csfd.cz/film/687396-aeropress-movie/prehled/
    • Coffee Heroes (2020)

      Jeff Hann, 1 měsíc

      Obrázek reference

      Na tomto dokumentu jsem pracoval jako druhá kamera a konzultoval střih v rámci post-produkce. Zúčastnil jsem se natáčení v Etiopii, Brazílii a Amsterdamu.

      Na tomto dokumentu jsem pracoval jako druhá kamera a konzultoval střih v rámci post-produkce. Zúčastnil jsem se natáčení v Etiopii, Brazílii a Amsterdamu.

      https://www.imdb.com/title/tt10261560/?ref_=ext_shr_lnk
    • Střih pro YouTubový kanál "European Coffee Trip"

      European Coffee Trip, 9 let

      Obrázek reference

      Videa jsem tvořil na týdenní bázi a pracoval jsem na nich v rolích: střih, animace, kamera a vytváření thumbnailů. Během let 2014-2022 jsem vytvořil 300+ videí pro YouTube a vybudoval ho z 0 na 300 000 odběratelů. Dále jsem vytvořil 300+ videí pro sociální sítě (Shorts, Reels, TikTok). Práce obnášela znalost YouTube analytics, ze kterých jsem čerpal zpětnou vazbu pro střih a tvorbu thumbnailů. Cílem bylo sledovat data starých videí tak, abychom mohli vytvořit poutavější videa, které budou na této platformě performovat lépe. Dále jsem pracoval na ustanovení vizuální identity "European Coffee Trip" a všech grafických elementů (znělka, přechody, animované prvky a texty).

      Videa jsem tvořil na týdenní bázi a pracoval jsem na nich v rolích: střih, animace, kamera a vytváření thumbnailů. Během let 2014-2022 jsem vytvořil 300+ videí pro YouTube a vybudoval ho z 0 na 300 000 odběratelů. Dále jsem vytvořil 300+ videí pro sociální sítě (Shorts, Reels, TikTok). Práce obnášela znalost YouTube analytics, ze kterých jsem čerpal zpětnou vazbu pro střih a tvorbu thumbnailů. Cílem bylo sledovat data starých videí tak, abychom mohli vytvořit poutavější videa, které budou na této platformě performovat lépe. Dále jsem pracoval na ustanovení vizuální identity "European Coffee Trip" a všech grafických elementů (znělka, přechody, animované prvky a texty).

      https://www.youtube.com/@EuropeanCoffeeTrip