Detail kreativce

Zpět na galerii

BcA. Pavel Štutzbart

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 17562601

Kontakt:

BcA. Pavel Štutzbart

+420 732 120 365

stutzbart.pavel@seznam.cz

O profilu kreativce

Jako odborník v oblasti grafického designu, marketingu a strategie nabízím komplexní služby spojující kreativitu s efektivitou. Můj přístup zahrnuje tvorbu vizuálně atraktivních designů, strategický marketing a vývoj ucelených obchodních strategií. Cílem je poskytnout klientům inovativní řešení, která zvýší jejich tržní pozici a podpoří růst jejich značky.

BcA. Pavel Štutzbart

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Dolnoměcholupská 218/10
      Praha 10200 Hlavní město Praha
    • Kontaktní adresa:

      Dolnoměcholupská 218/10
      Praha 10200
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • TOGO!

      Školní práce, 2021

      Obrázek reference

      V rámci klauzurních prací jsem připravoval strategii komunikace značky. Součástí strategie bylo definování mise a vize značky, určení cílové skupiny a USP. Na základě SWOT analýzy došlo k nastavení positioningu na trhu a rozvržení klíčových marketingových aktivit v průběhu roku, včetně návrhu mediálního plánu a KPIs.

      V rámci klauzurních prací jsem připravoval strategii komunikace značky. Součástí strategie bylo definování mise a vize značky, určení cílové skupiny a USP. Na základě SWOT analýzy došlo k nastavení positioningu na trhu a rozvržení klíčových marketingových aktivit v průběhu roku, včetně návrhu mediálního plánu a KPIs.

    • Divadlo Viola

      Divadlo Viola, 2022

      Obrázek reference

      S klientem Divadlo Viola jsem za účelem správného nastavení marketingové strategie realizoval strategický workshop. Dle výstupu jsme společně připravili základní komunikační sdělení pro jednotlivé etapy komunikace značky v průběhu roku. Důraz byl kladen na adekvátnost sdělení, možné aktivace na straně klienta a organický zásah v rámci budování značky.

      S klientem Divadlo Viola jsem za účelem správného nastavení marketingové strategie realizoval strategický workshop. Dle výstupu jsme společně připravili základní komunikační sdělení pro jednotlivé etapy komunikace značky v průběhu roku. Důraz byl kladen na adekvátnost sdělení, možné aktivace na straně klienta a organický zásah v rámci budování značky.

  • Grafický design / branding

    • Knižní edice

      Vyšší odborná škola grafická a Střední průmyslová škola grafická, 2020

      Obrázek reference

      Ve své maturitní práci jsem navrhl edici školních učebnic. Součástí zadání bylo vytvoření signifikantních ikon sloužících jako označení oborů, pro které je učebnice určena. Další sadu ikon jsem vytvořil jako hlavní prvky knižní obálky, které vizualizují téma, jímž se učebnice zabývá.

      Ve své maturitní práci jsem navrhl edici školních učebnic. Součástí zadání bylo vytvoření signifikantních ikon sloužících jako označení oborů, pro které je učebnice určena. Další sadu ikon jsem vytvořil jako hlavní prvky knižní obálky, které vizualizují téma, jímž se učebnice zabývá.

    • Vyleštěné auto

      VŠKK, 2021

      Obrázek reference

      Moje školní práce se zaměřuje na kompletní rebranding a nastavení marketingové komunikace pro vybranou společnost. V rámci rebrandingu jsem prováděl analýzu konkurence, facelift loga a webových stránek. Součástí mé práce bylo také navržení marketingové komunikace, jež reflektuje název společnosti. Dále jsem se věnoval zákaznické propagaci firmy prostřednictvím využití filtrů a samolepek na sociálních sítích.

      Moje školní práce se zaměřuje na kompletní rebranding a nastavení marketingové komunikace pro vybranou společnost. V rámci rebrandingu jsem prováděl analýzu konkurence, facelift loga a webových stránek. Součástí mé práce bylo také navržení marketingové komunikace, jež reflektuje název společnosti. Dále jsem se věnoval zákaznické propagaci firmy prostřednictvím využití filtrů a samolepek na sociálních sítích.