Detail kreativce
Ing. Jan Štindl
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 87065495
Kontakt:
Jan Štindl
+420776869284
stindl.jan@gmail.com
O profilu kreativce
V oblasti audiovizuální tvorby pracuji již od roku 2008. Zaměřuji na tři kreativní pilíře: video, animace a voiceover. Při větších projektech spolupracuji se sítí profesionálních spolupracovníků, na které se mohu spolehnout a kteří mi pomáhají výsledné dílo dotáhnout k dokonalé spokojenosti mých klientů.
Videostudio z podhůří Jeseníků
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na Bukovci 137
Mikulovice 79084 Olomoucký kraj -
Kontaktní adresa:
Na Bukovci 137
Mikulovice 79084
Olomoucký kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Ados Trans
Ados TRans, srpen 2024
Pro ADOS TRANS jsem nafotil cca 20 leteckých snímků kamenolomu. Fotografie zachycují rozsah těžby, techniku a logistiku z unikátních perspektiv, což pomáhá efektivně prezentovat provoz. Důraz byl kladen na kvalitu, kompozici a atmosféru snímků, aby co nejlépe vystihly prostředí a dynamiku těžby, což klient ocenil.
Pro ADOS TRANS jsem nafotil cca 20 leteckých snímků kamenolomu. Fotografie zachycují rozsah těžby, techniku a logistiku z unikátních perspektiv, což pomáhá efektivně prezentovat provoz. Důraz byl kladen na kvalitu, kompozici a atmosféru snímků, aby co nejlépe vystihly prostředí a dynamiku těžby, což klient ocenil.
-
Petrovy Kameny
Hotel Petrovy Kameny, prosinec 2024
Pro Hotel Petrovy kameny jsem nafotil 60 pokojů s důrazem na prostornost a atmosféru. Snímky zachycují světlo, uspořádání a otevřenost interiérů, což pomohlo vytvořit atraktivní vizuální materiál pro prezentaci a marketing hotelu, který se nachází v srdci Jeseníků v bezprostřední blízkosti vysílače Praděd.
Pro Hotel Petrovy kameny jsem nafotil 60 pokojů s důrazem na prostornost a atmosféru. Snímky zachycují světlo, uspořádání a otevřenost interiérů, což pomohlo vytvořit atraktivní vizuální materiál pro prezentaci a marketing hotelu, který se nachází v srdci Jeseníků v bezprostřední blízkosti vysílače Praděd.
-
-
Film / Video / Televize
-
Ekolpal - animace
EKOLPAL s.r.o., únor 2023
V rámci projektu pro stavební firmu Ekolpal jsem vytvořil animované video, které přehledně a poutavě představilo jejich unikátní stavební technologie a celkový přístup ke klientovi. Díky videu se podařilo zvýšit povědomí o značce a posílit její důvěryhodnost u zákazníků. Animace zároveň podpořila marketingové aktivity firmy a přispěla k lepší prezentaci na veletrzích i online platformách. Tento přístup pomohl Ekolpalu oslovit nové klienty a zvýšit jejich tržní potenciál.
V rámci projektu pro stavební firmu Ekolpal jsem vytvořil animované video, které přehledně a poutavě představilo jejich unikátní stavební technologie a celkový přístup ke klientovi. Díky videu se podařilo zvýšit povědomí o značce a posílit její důvěryhodnost u zákazníků. Animace zároveň podpořila marketingové aktivity firmy a přispěla k lepší prezentaci na veletrzích i online platformách. Tento přístup pomohl Ekolpalu oslovit nové klienty a zvýšit jejich tržní potenciál.
-
Série videí pro Lázně Priessnitz v Jeseníku
Priessnitzovy léčebné lázně a.s, 2022
Pro Lázně Jeseník jsem vytvořil sérii videí, která představila jejich léčebné procedury a jedinečnou atmosféru lázeňského prostředí. Videokampaně nejen zaujaly stávající klientelu, ale také efektivně oslovily nové návštěvníky. Díky atraktivní vizuální prezentaci se podařilo zvýšit povědomí o nabízených službách a posílit image lázní jako moderního a profesionálního zařízení. Tato videa významně podpořila marketingové aktivity lázní, přispěla k růstu návštěvnosti a posílila jejich tržní potenciál.
Pro Lázně Jeseník jsem vytvořil sérii videí, která představila jejich léčebné procedury a jedinečnou atmosféru lázeňského prostředí. Videokampaně nejen zaujaly stávající klientelu, ale také efektivně oslovily nové návštěvníky. Díky atraktivní vizuální prezentaci se podařilo zvýšit povědomí o nabízených službách a posílit image lázní jako moderního a profesionálního zařízení. Tato videa významně podpořila marketingové aktivity lázní, přispěla k růstu návštěvnosti a posílila jejich tržní potenciál.
-