Detail kreativce

Zpět na galerii

Markéta Karman

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 00948667

Kontakt:

Markéta Karman

+420 777 664 620

marketa@marketakarman.cz

O profilu kreativce

Pro majitele a ředitele malých a středně velkých firem jsem jejich pravou rukou pro jejich B2B marketing. Na základě po potřeb obchodu a firmy nastavuji marketingovou strategii firmy, pomáhám vybrat dodavatele a následně dohlížet na kvalitu dodávaných služeb. Věnuji se také kvalitativní analýze B2B zákazníka, sestavuji persony a jejich nákupní cesty. Mám přesah do obchodu a CX.

Parťák na B2B marketing

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Husinecká 1260
      Tábor 39002 Jihočeský kraj
    • Kontaktní adresa:

      Husinecká 1260
      Tábor 39002
      Jihočeský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • UX design

    • Kvalitativní analýza B2B zákazníka firmy Novitim

      Novitim s.r.o., září 2021

      Detailní analýza cílového zákazníka v segmentu B2B. Výstupem byla detailně popsaná persona, její nákupní cesta, vhledy a zpětná vazba od zákazníka.

      Detailní analýza cílového zákazníka v segmentu B2B. Výstupem byla detailně popsaná persona, její nákupní cesta, vhledy a zpětná vazba od zákazníka.

      https://novitim.cz/
    • Kvalitativní analýza B2B zákazníka firmy Business Accelerator

      Business Accelerator s.r.o., duben 2022

      Detailní popis a analýza jednoho ze 3 cílových zákazníků v segmentu B2B. Výstupem byla detailně popsaná persona a její nákupní cesta, zpřesnění zákaznické terminologie, vhledy pro zavedení nových služeb a zpřesnění iniciační nákupní fáze.

      Detailní popis a analýza jednoho ze 3 cílových zákazníků v segmentu B2B. Výstupem byla detailně popsaná persona a její nákupní cesta, zpřesnění zákaznické terminologie, vhledy pro zavedení nových služeb a zpřesnění iniciační nákupní fáze.

      https://www.martinhurych.com/