Detail kreativce

Zpět na galerii

David Valiašek

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 05710073

Kontakt:

David Valiašek

+420 739 378 706

grafik@davidvaliasek.cz

O profilu kreativce

Moje značky dokážou jejich majitelé efektivně používat. Na tom stavím. Jako designér hledám řešení pro business mých klientů, uklízím staré značky namísto jejich boření a tvořím reklamní kampaně od nápadu až po samotnou realizaci. 15+ let v oboru, z toho 8 let interních marketingových procesů a řešení reálných situací v praxi mi pomohlo pochopit skutečné potřeby mých klientů.

Multioborový grafický designer pro značky

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      nám. 9. května 150
      Ráječko 67902 Jihomoravský kraj
    • Kontaktní adresa:

      nám. 9. května 150
      Ráječko 67902
      Jihomoravský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Fotografie

    • Fotografie a retuše sídla společnosti pro vznikající projekt

      Brno-Living.cz s.r.o., 03/2024

      Obrázek reference

      Pro jeden z projektů spojeným s ubytovací sítí Goodnite jsem vyfotil úvodní fotografii k chystané kampani. Cílem bylo ukázat stylizovanou fotografii historického centra města Brna bez reklamního smogu a rušivých detajlů a ozvláštnit ji rozsvícením konkrétní budovy, kde projekt sídlí. Foceno na Fujifilm xt-5, postproces Adobe Photoshop.

      Pro jeden z projektů spojeným s ubytovací sítí Goodnite jsem vyfotil úvodní fotografii k chystané kampani. Cílem bylo ukázat stylizovanou fotografii historického centra města Brna bez reklamního smogu a rušivých detajlů a ozvláštnit ji rozsvícením konkrétní budovy, kde projekt sídlí. Foceno na Fujifilm xt-5, postproces Adobe Photoshop.

    • Fotky pro kampaň AMICI – grilovací balíčky

      Fusion Collective s.r.o., 05/2024

      Obrázek reference

      Fotky pro kampaně na sociální sítě spojené s novým produktem sítě fastfoodů – grilovacími balíčky. Lifestylově zaměřená kampaň měla za úkol seznámit stávající zákazníky s možností doručení grilovacích balíčků přímo na partnerské veřejné grily v Brně. Součástí kampaně bylo i natočení videospotu, který ale nakonec skrze snížení budgetu na projekt v druhé fázi nebyl realizován.

      Fotky pro kampaně na sociální sítě spojené s novým produktem sítě fastfoodů – grilovacími balíčky. Lifestylově zaměřená kampaň měla za úkol seznámit stávající zákazníky s možností doručení grilovacích balíčků přímo na partnerské veřejné grily v Brně. Součástí kampaně bylo i natočení videospotu, který ale nakonec skrze snížení budgetu na projekt v druhé fázi nebyl realizován.

  • Grafický design / branding

    • Lokal Bakers brand design

      Lokal bakers s.r.o., 03/2022 – dosud

      Obrázek reference

      Vytvořil jsem značku, brand guidelines i následné marketingové materiály a kampaně pro rostoucí síť pečivových boutiques, které prodávají lokální řemeslné pečivo od oblíbených a poctivých pekařů na jednom místě. Takže zákazníci mohou koupit poctivý chléb od jednoho pekaře a výjimečné koblihy nebo croissanty od dalších pekařů, kteří mají své prodejny na různých koncích měst. Značka Lokal Bakers využívá upraveného opensource písma pro charakteristický vzhled, luxusní a mezi pekaři netradiční luxusní british racing green a specifický tón komunikace vzhledem k tomu, že prodávají pouze vybrané opravdové řemeslné pečivo tak jak by mělo být – bez zlepšujících látek, nadbytečné chemie a rozmražování.

      Vytvořil jsem značku, brand guidelines i následné marketingové materiály a kampaně pro rostoucí síť pečivových boutiques, které prodávají lokální řemeslné pečivo od oblíbených a poctivých pekařů na jednom místě. Takže zákazníci mohou koupit poctivý chléb od jednoho pekaře a výjimečné koblihy nebo croissanty od dalších pekařů, kteří mají své prodejny na různých koncích měst. Značka Lokal Bakers využívá upraveného opensource písma pro charakteristický vzhled, luxusní a mezi pekaři netradiční luxusní british racing green a specifický tón komunikace vzhledem k tomu, že prodávají pouze vybrané opravdové řemeslné pečivo tak jak by mělo být – bez zlepšujících látek, nadbytečné chemie a rozmražování.

      https://www.lokalbakers.cz/
    • Kreativní reklamní kampaně pro fast-food síť AMICI

      Fusion Collective s.r.o., 03/2022 – dosud

      Obrázek reference

      Už několik let spolupracuji s českou franšízovou sítí rychlých občerstvení AMICI. Rozsáhlejší reklamní kampaně cílíme na mladé zákazníky a klient se nebojí odvážných a potrhlých nápadů, které ale pak dobře fungují v číslech. Nastavil jsem styl který drží i ostatní grafici pracující pro značku ve formě specifických jednoduchých ilustrací, které pak používáme jak na výlohách, tak i při označení produktů nebo v kampaních. Mám na svědomí celou realizaci mnohdy od textace a konceptu až po jeho vyhotovení. Klientovi zároveň řeším design exteriérů poboček, kreativní označení aut, poskytuji poradenství v rámci designu služeb nebo pomáhám řešit obalové materiály a design podznaček nebo produktových řad.

      Už několik let spolupracuji s českou franšízovou sítí rychlých občerstvení AMICI. Rozsáhlejší reklamní kampaně cílíme na mladé zákazníky a klient se nebojí odvážných a potrhlých nápadů, které ale pak dobře fungují v číslech. Nastavil jsem styl který drží i ostatní grafici pracující pro značku ve formě specifických jednoduchých ilustrací, které pak používáme jak na výlohách, tak i při označení produktů nebo v kampaních. Mám na svědomí celou realizaci mnohdy od textace a konceptu až po jeho vyhotovení. Klientovi zároveň řeším design exteriérů poboček, kreativní označení aut, poskytuji poradenství v rámci designu služeb nebo pomáhám řešit obalové materiály a design podznaček nebo produktových řad.

      https://www.amici.cz/