Detail kreativce
David Valiašek
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 05710073
Kontakt:
David Valiašek
+420 739 378 706
grafik@davidvaliasek.cz
O profilu kreativce
Moje značky dokážou jejich majitelé efektivně používat. Na tom stavím. Jako designér hledám řešení pro business mých klientů, uklízím staré značky namísto jejich boření a tvořím reklamní kampaně od nápadu až po samotnou realizaci. 15+ let v oboru, z toho 8 let interních marketingových procesů a řešení reálných situací v praxi mi pomohlo pochopit skutečné potřeby mých klientů.
Multioborový grafický designer pro značky
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
nám. 9. května 150
Ráječko 67902 Jihomoravský kraj -
Kontaktní adresa:
nám. 9. května 150
Ráječko 67902
Jihomoravský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Fotografie
-
Fotografie a retuše sídla společnosti pro vznikající projekt
Brno-Living.cz s.r.o., 03/2024
Pro jeden z projektů spojeným s ubytovací sítí Goodnite jsem vyfotil úvodní fotografii k chystané kampani. Cílem bylo ukázat stylizovanou fotografii historického centra města Brna bez reklamního smogu a rušivých detajlů a ozvláštnit ji rozsvícením konkrétní budovy, kde projekt sídlí. Foceno na Fujifilm xt-5, postproces Adobe Photoshop.
Pro jeden z projektů spojeným s ubytovací sítí Goodnite jsem vyfotil úvodní fotografii k chystané kampani. Cílem bylo ukázat stylizovanou fotografii historického centra města Brna bez reklamního smogu a rušivých detajlů a ozvláštnit ji rozsvícením konkrétní budovy, kde projekt sídlí. Foceno na Fujifilm xt-5, postproces Adobe Photoshop.
-
Fotky pro kampaň AMICI – grilovací balíčky
Fusion Collective s.r.o., 05/2024
Fotky pro kampaně na sociální sítě spojené s novým produktem sítě fastfoodů – grilovacími balíčky. Lifestylově zaměřená kampaň měla za úkol seznámit stávající zákazníky s možností doručení grilovacích balíčků přímo na partnerské veřejné grily v Brně. Součástí kampaně bylo i natočení videospotu, který ale nakonec skrze snížení budgetu na projekt v druhé fázi nebyl realizován.
Fotky pro kampaně na sociální sítě spojené s novým produktem sítě fastfoodů – grilovacími balíčky. Lifestylově zaměřená kampaň měla za úkol seznámit stávající zákazníky s možností doručení grilovacích balíčků přímo na partnerské veřejné grily v Brně. Součástí kampaně bylo i natočení videospotu, který ale nakonec skrze snížení budgetu na projekt v druhé fázi nebyl realizován.
-
Dokumentace enduro závodů i osobní sportovní foto – outdoor sportovní fotografie
Dolekop.com, Endorphin republic, osobní portfolia, 04/2017 – dosud
Fotím kola a s nimi spojené věci, fotím závody i osobní fotky pro jezdce pro účely vlastní propagace převážně na sítích závodníků a jezdců. Outdoor fotografie je často spojená s omezenými technickými možnostmi, co uvezete, to máte, kam dojedete, tam fotíte a stejně tak i lokalita může překvapit ať už neprostupným terénem nebo špatným počasím. Fotím nejčastěji na Fujifilm x-t5.
Fotím kola a s nimi spojené věci, fotím závody i osobní fotky pro jezdce pro účely vlastní propagace převážně na sítích závodníků a jezdců. Outdoor fotografie je často spojená s omezenými technickými možnostmi, co uvezete, to máte, kam dojedete, tam fotíte a stejně tak i lokalita může překvapit ať už neprostupným terénem nebo špatným počasím. Fotím nejčastěji na Fujifilm x-t5.
-
-
Grafický design / branding
-
Lokal Bakers brand design
Lokal bakers s.r.o., 03/2022 – dosud
Vytvořil jsem značku, brand guidelines i následné marketingové materiály a kampaně pro rostoucí síť pečivových boutiques, které prodávají lokální řemeslné pečivo od oblíbených a poctivých pekařů na jednom místě. Takže zákazníci mohou koupit poctivý chléb od jednoho pekaře a výjimečné koblihy nebo croissanty od dalších pekařů, kteří mají své prodejny na různých koncích měst. Značka Lokal Bakers využívá upraveného opensource písma pro charakteristický vzhled, luxusní a mezi pekaři netradiční luxusní british racing green a specifický tón komunikace vzhledem k tomu, že prodávají pouze vybrané opravdové řemeslné pečivo tak jak by mělo být – bez zlepšujících látek, nadbytečné chemie a rozmražování.
Vytvořil jsem značku, brand guidelines i následné marketingové materiály a kampaně pro rostoucí síť pečivových boutiques, které prodávají lokální řemeslné pečivo od oblíbených a poctivých pekařů na jednom místě. Takže zákazníci mohou koupit poctivý chléb od jednoho pekaře a výjimečné koblihy nebo croissanty od dalších pekařů, kteří mají své prodejny na různých koncích měst. Značka Lokal Bakers využívá upraveného opensource písma pro charakteristický vzhled, luxusní a mezi pekaři netradiční luxusní british racing green a specifický tón komunikace vzhledem k tomu, že prodávají pouze vybrané opravdové řemeslné pečivo tak jak by mělo být – bez zlepšujících látek, nadbytečné chemie a rozmražování.
-
Kreativní reklamní kampaně pro fast-food síť AMICI
Fusion Collective s.r.o., 03/2022 – dosud
Už několik let spolupracuji s českou franšízovou sítí rychlých občerstvení AMICI. Rozsáhlejší reklamní kampaně cílíme na mladé zákazníky a klient se nebojí odvážných a potrhlých nápadů, které ale pak dobře fungují v číslech. Nastavil jsem styl který drží i ostatní grafici pracující pro značku ve formě specifických jednoduchých ilustrací, které pak používáme jak na výlohách, tak i při označení produktů nebo v kampaních. Mám na svědomí celou realizaci mnohdy od textace a konceptu až po jeho vyhotovení. Klientovi zároveň řeším design exteriérů poboček, kreativní označení aut, poskytuji poradenství v rámci designu služeb nebo pomáhám řešit obalové materiály a design podznaček nebo produktových řad.
Už několik let spolupracuji s českou franšízovou sítí rychlých občerstvení AMICI. Rozsáhlejší reklamní kampaně cílíme na mladé zákazníky a klient se nebojí odvážných a potrhlých nápadů, které ale pak dobře fungují v číslech. Nastavil jsem styl který drží i ostatní grafici pracující pro značku ve formě specifických jednoduchých ilustrací, které pak používáme jak na výlohách, tak i při označení produktů nebo v kampaních. Mám na svědomí celou realizaci mnohdy od textace a konceptu až po jeho vyhotovení. Klientovi zároveň řeším design exteriérů poboček, kreativní označení aut, poskytuji poradenství v rámci designu služeb nebo pomáhám řešit obalové materiály a design podznaček nebo produktových řad.
-
Redesign a 3D ilustrace brožury Vysočina dětem pro destinační agenturu kraje Vysočina
Vysočina Tourism, příspěvková organizace, 07/2023 – 09/2023
V rámci spolupráce s destinační značkou kraje Vysočina jsem mimo jiné připravil novou koncepci brožur, které se používají pro nalákání turistů k návštěvě mého oblíbeného kraje. Vedl jsem proces aktualizace textů s copywritery a pomáhal organizaci s nastaveníám efektivního workflow pro aktualizaci starých informací u desítek subjektů, které jsou v brožuře zmíněny. Mimo to jsem vytvořil sadu originálních 3D ilustrací, které doplňují jednotlivé oblasti brožury a lze je používat i při dalších aktivitách spojenými s dětmi.
V rámci spolupráce s destinační značkou kraje Vysočina jsem mimo jiné připravil novou koncepci brožur, které se používají pro nalákání turistů k návštěvě mého oblíbeného kraje. Vedl jsem proces aktualizace textů s copywritery a pomáhal organizaci s nastaveníám efektivního workflow pro aktualizaci starých informací u desítek subjektů, které jsou v brožuře zmíněny. Mimo to jsem vytvořil sadu originálních 3D ilustrací, které doplňují jednotlivé oblasti brožury a lze je používat i při dalších aktivitách spojenými s dětmi.
-