Detail kreativce
Vít Mareš
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 09633804
Kontakt:
Vít Mareš
+420773930896
i.vitmares@gmail.com
O profilu kreativce
Těší mě zajímavý tvůrčí proces a zároveň rád věci dotahuji do konce. Realizuji zakázky v online i offline prostředí. Zajímají mě týmové projekty v oblasti rozvoje značek, webdesignu, systémového myšlení, transformativních změn a udržitelnosti. Zaměřuji se na odpovědný designový proces, tvůrčí rozvoj a inovace. Řeším dopad mojí práce na prostředí, ve kterém žijeme.
MgA. Vít Mareš
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
V Štíhlách 1311
Praha 4 142 00 Hlavní město Praha -
Kontaktní adresa:
V Štíhlách 1311
Praha 4 142 00
Hlavní město Praha
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Adaptation to the Future / Adaptace na budoucnost
Fotopub Gallery in Ljubljana (SLO), 2019
Adaptace, neposlušnost a transmaterialita - to byla klíčová slova výstavy kurátorky Edith Jeřábkové a Alecandry Vajd. Byl jsem vyzván, abych vytvořil různé vizuály odrážející diskusi o neosobní budoucnosti procesu navrhování vzhledem k rostoucímu zapojení vývoje špičkových technologií tváří v tvář ekologickým výzvám. Vznikla vizuální identita výstavy a design časopisu Šum #12. Recyklovali jsme plakáty mých kolegů a vytvořili vlastní písmo navržené tak, aby šetřilo tiskařskou barvu a bylo vhodné pro řezací stroje. Podpora písma: Jakub Hojgr, fotografie: Šum: Lenka Glisníková.
Adaptace, neposlušnost a transmaterialita - to byla klíčová slova výstavy kurátorky Edith Jeřábkové a Alecandry Vajd. Byl jsem vyzván, abych vytvořil různé vizuály odrážející diskusi o neosobní budoucnosti procesu navrhování vzhledem k rostoucímu zapojení vývoje špičkových technologií tváří v tvář ekologickým výzvám. Vznikla vizuální identita výstavy a design časopisu Šum #12. Recyklovali jsme plakáty mých kolegů a vytvořili vlastní písmo navržené tak, aby šetřilo tiskařskou barvu a bylo vhodné pro řezací stroje. Podpora písma: Jakub Hojgr, fotografie: Šum: Lenka Glisníková.
-
AMU LIVE
Akademie múzických umění v Praze, 9/2023 – současnost
Iniciovali jsme vznik zcela nové publikace pro Akademii múzických umění v Praze s názvem AMU NAŽIVO / AMU LIVE. Podílel jsem se na namingu, designu, nastavení seriálu a technické výrobě. Můžete se těšit na další vydání, vždy jednou za školní pololetí. Offsetový tisk,
-
Brána Jihlavy
Brána Jihlavy, 2021 - 2022
Vizuální identita a branding Brány Jihlavy a Kampaně Do Jihlavy. Od plánováním strategie, přes výzkum, návrh, workshopy designového myšlení a týmovou prací. Dále jsem pracoval na komunikační strategii destinace Jihlava Naše práce zahrnovala vytvoření výzkumných dokumentů, vizuálních směrnic, strategie pro sociální média, uživatelské zkušenosti a webdesign.
Vizuální identita a branding Brány Jihlavy a Kampaně Do Jihlavy. Od plánováním strategie, přes výzkum, návrh, workshopy designového myšlení a týmovou prací. Dále jsem pracoval na komunikační strategii destinace Jihlava Naše práce zahrnovala vytvoření výzkumných dokumentů, vizuálních směrnic, strategie pro sociální média, uživatelské zkušenosti a webdesign.
-
Hodnej – pro psy i lidi
Hodnej, 06/2023 – současnost
Od studie proveditelnosti, přes workshop o produktech a cílových značkách po logotyp a kompletní vizuální identitu. Mladá značka Hodnej je pro psy i lidi, samotáře i smečku. Vyrábí pamlskovníky, batohy a další komponenty pro psy i jejich majitele. Produkty jsou určené do města i přírody.
-
-
Webdesign
-
Arbory.cz
Vlastní iniciativa, 2020 - 2022
Založili jsme novou platformu pro navrhování, strukturování a vývoj online portfolií pod doménou Arbory.cz. Projekt je určen všem podnikatelům a transdisciplinárním tvůrcům. Arbory.cz poskytuje webdesign a osobní konzultace. Jeho koncepce a design vznikly ve spolupráci s Jiřím Macků a webovým vývojářem Martinem Dedkem.
Založili jsme novou platformu pro navrhování, strukturování a vývoj online portfolií pod doménou Arbory.cz. Projekt je určen všem podnikatelům a transdisciplinárním tvůrcům. Arbory.cz poskytuje webdesign a osobní konzultace. Jeho koncepce a design vznikly ve spolupráci s Jiřím Macků a webovým vývojářem Martinem Dedkem.
-
Liběna Rochová Web
Liběna Svobodová Rochová, 2021
Digitální archiv, webdesign, strategie pro sociální média a vizuální identita vytvořená pro Liběnu Rochovou, vynikající módní návrhářku, umělkyni, pedagožku a především člověka, jehož kariéra představuje celoživotní zkušenost. Vývojář webu: Martin Dedek, marketingový konzultant: Veronika Myšková, Instagram, sociální média a skenování: Hana Valtová, korektury: Mgr: Brian Reagan
Digitální archiv, webdesign, strategie pro sociální média a vizuální identita vytvořená pro Liběnu Rochovou, vynikající módní návrhářku, umělkyni, pedagožku a především člověka, jehož kariéra představuje celoživotní zkušenost. Vývojář webu: Martin Dedek, marketingový konzultant: Veronika Myšková, Instagram, sociální média a skenování: Hana Valtová, korektury: Mgr: Brian Reagan
-
-
UX design
-
UX Dojihlavy.cz
Statutární město Jihlava, 2022 - 2023
"Obsah je král!" Uspořádali jsme workshop ke specifikování obsahu desitnačního webu, společně s Filipem Dědicem. Byly definovány produkty, proběhla analýza stakeholderů a na sákladě toho vznikla sitemap. Potom následoval wirerame společně s kolegou Lukášem Flekalem. Šlo o strukturovanou práci, která vyústila v přehledný návrh webu pro destinaci Jihlava.
"Obsah je král!" Uspořádali jsme workshop ke specifikování obsahu desitnačního webu, společně s Filipem Dědicem. Byly definovány produkty, proběhla analýza stakeholderů a na sákladě toho vznikla sitemap. Potom následoval wirerame společně s kolegou Lukášem Flekalem. Šlo o strukturovanou práci, která vyústila v přehledný návrh webu pro destinaci Jihlava.
-
Marketingové strategie
-
Kampaň #Dojihlavy
Statutární město Jihlava, 2022 – 2023
Destinační kampaň #DoJihlavy a web www.dojihlavy.cz je určená pro nadšenou veřejnost, která se zajímá o sebevzdělávání, ráda cestuje, jezdí za kulturou a zážitky. Kampaň je určená na rozvoj kultury a turistiky pro místní i návštěvníky. Spolupracoval jsem interně od plánováním strategie, přes výzkum, návrh, workshopy designového myšlení a týmovou práci. Naše práce zahrnovala vytvoření výzkumných dokumentů, vizuálních směrnic, strategie pro sociální média, uživatelské zkušenosti a webdesign.
Destinační kampaň #DoJihlavy a web www.dojihlavy.cz je určená pro nadšenou veřejnost, která se zajímá o sebevzdělávání, ráda cestuje, jezdí za kulturou a zážitky. Kampaň je určená na rozvoj kultury a turistiky pro místní i návštěvníky. Spolupracoval jsem interně od plánováním strategie, přes výzkum, návrh, workshopy designového myšlení a týmovou práci. Naše práce zahrnovala vytvoření výzkumných dokumentů, vizuálních směrnic, strategie pro sociální média, uživatelské zkušenosti a webdesign.
-
-
Design služeb
-
Strategický plán města Jihlava
Město Jihlava, 2022
Vytvořili jsme komunikační strategii a návrh Strategického plánu Jihlava 2032 pro statutární město Jihlava. Zatím jsme vytvořili interaktivní prezentaci, informační plakáty, reklamu na akce a informační listy k účasti. Vážím si možnosti pracovat na designových řešeních, která představují širší přínos pro společnost a naše životní prostředí.
Vytvořili jsme komunikační strategii a návrh Strategického plánu Jihlava 2032 pro statutární město Jihlava. Zatím jsme vytvořili interaktivní prezentaci, informační plakáty, reklamu na akce a informační listy k účasti. Vážím si možnosti pracovat na designových řešeních, která představují širší přínos pro společnost a naše životní prostředí.
-
Workshopy, studie, designové myšlení
Vlastní vývoj a výzkum, pro různé značky, od 2021
Občas je složité se rozhodnout. Proto vyvíjíme nástroje na usnadnění rozhodovacích procesů a zadávání zakázek. Nabízíme design služeb pro firmy i veřejný sektor. Vytváříme stude proveditelnosti, workshopy k definování produktů nebo další strategické dokumenty.
-