Detail kreativce

Zpět na galerii

Digital Deers s.r.o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 24176702

Kontakt:

Jan Vágenknecht

+420731475853

info@digitaldeers.com

O profilu kreativce

Jsme digitální agentura se sídlem v Praze, která se stabilně pohybuje na trhu již od roku 2011. Zaměřujeme na komplexní digitální projekty a výkonnostní online marketing. Pomáháme zajetým i novým firmám navýšit konverze, získat zákazníky a navrhovat digitální produkty. To vše za pomocí UX strategie, stabilního procesu projektového řízení, a nejnovějších technologií vývoje.

Digital Deers

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Opletalova 1417/25
      Praha 1 - Nové Město 11000
    • Kontaktní adresa:

      Opletalova 1417/25
      Praha 1 - Nové Město 11000
      Hlavní město Praha

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Kampaň na předplatné vín z Rodinného vinařství Skoupil

      Rodinné vinařství Skoupil, 2020-2024

      Obrázek reference

      Moravské vinařství Skoupil postihla restriktivní opatření spjatá s COVID-19, stejně jako celé odvětví gastronomie. Vinařství dosud zakládalo svůj prodej hlavně na osobních degustacích a nabídce ubytování přímo u vinohradu. Obojí však nebylo počas restrikcí možné. Oslovili nás, zda-li bychom nedokázali vymyslet způsob, jak oslovit zákazníky i online a obnovili tak alespoň částečně zdroj příjmů z objednávek vína. Navrhli jsme zcela novou službu, kterou jsme pojmenovali Buket - Klub milovníků vína. Jedná se o předplatné vína, které uživateli každý měsíc odešle domů balíček se 2, 6 nebo 12 lahvemi (počet lahví si uživatel určí sám). Součástí každého balíčku jsou degustační karty ke každé lahvi, které popisují charakteristickou chuť a tóny vína. V balíčku se nachází i personalizovaný dopis od zakladatele vinařství a slevové výhody pouze pro členy. Od spuštění služby a online kampaní evidujeme meziroční nárůst počtu objednávek o 232 %. Buket tedy nejenže pomohl vinařství překonat restrikce, ale ještě zvýšil jejich příjmy z online prodeje oproti běžnému zúčtovacímu období před COVID-19. Na základě dat a zpětné vazby zákazníků službu dále kontinuálně upravujeme a doplňujeme nové funkce. Za tuto úspěšnou kampaň jsme získali 1. místo v soutěži EFFIE CZECH REPUBLIC 2021 v kategorii s rozpočtem do 1 mil. Kč. ROZSAH AKTIVIT Workshop s klientem UX research - hloubkové rozhovory Service design Low fidelity prototyping High fidelity prototyping Copywriting Frontend Development Print design Social kampaň Remarketing E-mailing

      Moravské vinařství Skoupil postihla restriktivní opatření spjatá s COVID-19, stejně jako celé odvětví gastronomie. Vinařství dosud zakládalo svůj prodej hlavně na osobních degustacích a nabídce ubytování přímo u vinohradu. Obojí však nebylo počas restrikcí možné. Oslovili nás, zda-li bychom nedokázali vymyslet způsob, jak oslovit zákazníky i online a obnovili tak alespoň částečně zdroj příjmů z objednávek vína. Navrhli jsme zcela novou službu, kterou jsme pojmenovali Buket - Klub milovníků vína. Jedná se o předplatné vína, které uživateli každý měsíc odešle domů balíček se 2, 6 nebo 12 lahvemi (počet lahví si uživatel určí sám). Součástí každého balíčku jsou degustační karty ke každé lahvi, které popisují charakteristickou chuť a tóny vína. V balíčku se nachází i personalizovaný dopis od zakladatele vinařství a slevové výhody pouze pro členy. Od spuštění služby a online kampaní evidujeme meziroční nárůst počtu objednávek o 232 %. Buket tedy nejenže pomohl vinařství překonat restrikce, ale ještě zvýšil jejich příjmy z online prodeje oproti běžnému zúčtovacímu období před COVID-19. Na základě dat a zpětné vazby zákazníků službu dále kontinuálně upravujeme a doplňujeme nové funkce. Za tuto úspěšnou kampaň jsme získali 1. místo v soutěži EFFIE CZECH REPUBLIC 2021 v kategorii s rozpočtem do 1 mil. Kč. ROZSAH AKTIVIT Workshop s klientem UX research - hloubkové rozhovory Service design Low fidelity prototyping High fidelity prototyping Copywriting Frontend Development Print design Social kampaň Remarketing E-mailing

      https://www.skoupil.com
    • Lead generation kampaně pro Mailstep

      Mailstep a.s., 2022-2023

      Tvorba webových stránek a správa výkonnostních kampaní pro českou společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti outsourcingu a fulfillmentu pro e-commerce CÍLE KAMPANĚ Generování B2B leadů KANÁLY Google Ads Facebook Ads Sklik VÝSLEDKY KAMPANĚ návratnost online kampaní za rok 2022 (ROAS) – 858 % průměrná návštěvnost webu z PPC kampaní – 89 % konverzní poměr leadů na zákazníky za rok 2022 – 31 %

      Tvorba webových stránek a správa výkonnostních kampaní pro českou společnost, která poskytuje komplexní služby v oblasti outsourcingu a fulfillmentu pro e-commerce CÍLE KAMPANĚ Generování B2B leadů KANÁLY Google Ads Facebook Ads Sklik VÝSLEDKY KAMPANĚ návratnost online kampaní za rok 2022 (ROAS) – 858 % průměrná návštěvnost webu z PPC kampaní – 89 % konverzní poměr leadů na zákazníky za rok 2022 – 31 %

      https://www.mailstep.cz
  • Webdesign

    • Redesign webu Edenred

      Edenred Česká republika, 2019-2024

      Obrázek reference

      ZADÁNÍ Česká odnož společnosti Edenred nás oslovila s redesignem stávajícího webu. Stávající web již přerostl sám sebe a bojoval se složitou strukturou a roztříštěnými informacemi, ve kterých se uživatelé špatně navigovali. V důsledku docházelo k přetížení zákaznického centra. Každý produkt byl navíc prezentován na vlastní microsite, úkolem tedy bylo sjednotit je pod jedním webem. Hlavní cílem bylo zlepšit přehlednost a generovat co nejvíce nových leadů pro akvizi klientů. VÝZVY Technologicky bylo nutné web napojit na všechny externí systémy. Obsah webu taktéž musel vhodně reflektovat potřeby a cíle 3 rozdílných cílových skupin - zaměstnanců, zaměstnavatelů a partnerů Edenredu. VÝSLEDEK Navrhli jsme přehledný web s customizovaným obsahem - pro jednotlivé cílovky i nové vs. vracející se návštěvníky. Spuštěním nového webu jsme výrazně snížili vytíženost zákaznického centra, odstranili duplicitu informací a sjednotili obsah všech microsite pod novou strukturu webu. Výsledkem je moderní web s custom CMS, včetně generátoru stránek a landing pages. Spuštěním pro nás projekt zdaleka neskončil, neustále na něm A/B testujeme nová řešení, vyvíjíme nové funkce a pomáháme web SEO optimalizovat. ROZSAH AKTIVIT Workshop s klientem Analýza klíčových slov UX research - hloubkové rozhovory, dotazníky Low fidelity prototyping High fidelity prototyping UX testování Copywriting Frontend Development (React) Backend Development (Python/Django) SEO optimalizace A/B testování Video produkce

      ZADÁNÍ Česká odnož společnosti Edenred nás oslovila s redesignem stávajícího webu. Stávající web již přerostl sám sebe a bojoval se složitou strukturou a roztříštěnými informacemi, ve kterých se uživatelé špatně navigovali. V důsledku docházelo k přetížení zákaznického centra. Každý produkt byl navíc prezentován na vlastní microsite, úkolem tedy bylo sjednotit je pod jedním webem. Hlavní cílem bylo zlepšit přehlednost a generovat co nejvíce nových leadů pro akvizi klientů. VÝZVY Technologicky bylo nutné web napojit na všechny externí systémy. Obsah webu taktéž musel vhodně reflektovat potřeby a cíle 3 rozdílných cílových skupin - zaměstnanců, zaměstnavatelů a partnerů Edenredu. VÝSLEDEK Navrhli jsme přehledný web s customizovaným obsahem - pro jednotlivé cílovky i nové vs. vracející se návštěvníky. Spuštěním nového webu jsme výrazně snížili vytíženost zákaznického centra, odstranili duplicitu informací a sjednotili obsah všech microsite pod novou strukturu webu. Výsledkem je moderní web s custom CMS, včetně generátoru stránek a landing pages. Spuštěním pro nás projekt zdaleka neskončil, neustále na něm A/B testujeme nová řešení, vyvíjíme nové funkce a pomáháme web SEO optimalizovat. ROZSAH AKTIVIT Workshop s klientem Analýza klíčových slov UX research - hloubkové rozhovory, dotazníky Low fidelity prototyping High fidelity prototyping UX testování Copywriting Frontend Development (React) Backend Development (Python/Django) SEO optimalizace A/B testování Video produkce

      https://www.edenred.cz
    • Webové stránky Artea péče pro Penta Hospitals

      Penta Hospitals CZ, s.r.o., 2022

      Obrázek reference

      Tvorba webových stránek pro dceřinou společnost Artea, která poskytuje nadstandardní zdravotnické služby ve všech zařízeních skupiny Penta Hospitals SLUŽBY User research UX design UI design Front-end development Back-end development

      Tvorba webových stránek pro dceřinou společnost Artea, která poskytuje nadstandardní zdravotnické služby ve všech zařízeních skupiny Penta Hospitals SLUŽBY User research UX design UI design Front-end development Back-end development

      https://www.arteapece.cz/