Detail kreativce

Zpět na galerii

Bc. Jiří Simonides

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 74405446

Kontakt:

Jiří Simonides

+420606404819

jiri.simonides@gmail.com

O profilu kreativce

22 let v marketingu and médiích Plánuji komunikační a brandové strategie, zpracovávám, zadávám a interpretuji analýzy webových a eshopových dat, sociálních sítí a výzkumy značky. Specializuji se na influencer marketing a komunikační strategie. Značky, pro které jsem pracoval: Huawei, 24 Print, Albert ČR, Listerine, LG, Neutrogena, TV Nova, ... Provozuji vlastní e-shop a deskoherní vydavatelství.

Kluk z marketingu

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Sadová 505
      Pribram VII 26101
    • Kontaktní adresa:

      Sadová 505
      Pribram VII 26101
      Středočeský kraj
    • Provozovna:

      Sadová 505
      Pribram 7
      Středočeský kraj

      Jiří Simonides

      +420606404819

Místa působnosti:

  • Jihočeský kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Online marketing

    • Analýza sociálních sítí TV Nova a konkurence

      TV Nova, 12/2022-1/2023

      Obrázek reference

      Analýza a vyhodnocení příčin poklesů a nárůstů dílčích metrik na sociálních sítích klienta (desítky profilů). Analýza mediálních investic, analýza interakcí, detailní obsahová analýza, analýza efektivity, kondice kanálů, strategická doporučení.

      Analýza a vyhodnocení příčin poklesů a nárůstů dílčích metrik na sociálních sítích klienta (desítky profilů). Analýza mediálních investic, analýza interakcí, detailní obsahová analýza, analýza efektivity, kondice kanálů, strategická doporučení.

    • Analýza výkonu eshopu Vivense.cz

      Effectix.com, s.r.o., 01/2024-02/2024

      Obrázek reference

      Analýza zjistila, které faktory způsobují vysoký PNO eshopu s nábytkem. Návazná strategie navrhla opatření vedoucí ke snížení PNO o desítky procentních bodů.

      Analýza zjistila, které faktory způsobují vysoký PNO eshopu s nábytkem. Návazná strategie navrhla opatření vedoucí ke snížení PNO o desítky procentních bodů.

      https://www.vivense.cz
  • Marketingové strategie

    • e-shop Cool Pohyb

      Cool Pohyb, s.r.o., 09/2021-2024

      Obrázek reference

      Komunikační strategie pro eshop www.coolpohyb.cz, který kvůli výši nákupních cen nemůže v PPC čelit konkurenci s lepšími cenami. Praktikujeme alternativní obsahovou strategii, influencer marketing, nárazové PPC slevové kampaně, email marketing apod.

      Komunikační strategie pro eshop www.coolpohyb.cz, který kvůli výši nákupních cen nemůže v PPC čelit konkurenci s lepšími cenami. Praktikujeme alternativní obsahovou strategii, influencer marketing, nárazové PPC slevové kampaně, email marketing apod.

      https://www.coolpohyb.cz
    • Marketingová strategie pro Klikarch

      Ing. arch. Ivo Kratochvíl, 05/2022-07/2022

      Obrázek reference

      Marketingová strategie s přesahem do obchodních aktivit pro arcitektonické studio Klikarch. Zpracování marketignového funnelu, monitoring velikosti cílovek na různých nástrojích pro placenou reklamu (Meta Ads, Linked In), výběr médií pro PR, timing a návázání aktivit na sebe v čase.

      Marketingová strategie s přesahem do obchodních aktivit pro arcitektonické studio Klikarch. Zpracování marketignového funnelu, monitoring velikosti cílovek na různých nástrojích pro placenou reklamu (Meta Ads, Linked In), výběr médií pro PR, timing a návázání aktivit na sebe v čase.

      https://www.klikarch.cz