Detail kreativce
Mediatoring.com s.r.o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 04954025
Kontakt:
+420 603 487 848
info@mediatoring.cz
O profilu kreativce
Přes dvacet let pomáháme malým a středním firmám v jejich rozvoji a plavbě v rozbouřených vodách Internetu a podnikání v on-line prostředí. Od tvorby www stránek, eshopů a aplikací, až po využií nejmodernějších technologií, jako například automatizace a AI, ktere je bezpečně přenesou do budoucnosti. Naším cílem je poskytovat zákazníkům dlouhodobě udržitelné služby.
Tvorba www stránek, aplikací, implementace AI
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Nádražní 385/34
Ostrava 70200 Moravskoslezský kraj -
Kontaktní adresa:
Nádražní 385/34
Ostrava 70200
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Webdesign
-
CadenaMagica.com – multijazyčný web s básněmi z celého světa
CADENA MAGICA z.s., 2020
Obrátil se na nás původní programátor, zda bychom neměli prostor a čas na uchopení tohoto zajímavého mezinárodního projektu. Stojí za ním známá režisérka, překladatelka a básnířka, paní Olga Walló. Více než sedmdesátiletá dáma přišla spolu spřáteli z básnického a spisovatelského prostředí přemýšlela o portálu, který by se stal pomyslným magickým řetězem spojujícím lidi z celého světa pomocí poezie. Nápad se nám líbila, a tak jsme se rozhodli zapojit se. A tak jsme se pustili do webu Cadena Magica, který shromažďuje básně a jejich překlady doslova z celého světa.
Obrátil se na nás původní programátor, zda bychom neměli prostor a čas na uchopení tohoto zajímavého mezinárodního projektu. Stojí za ním známá režisérka, překladatelka a básnířka, paní Olga Walló. Více než sedmdesátiletá dáma přišla spolu spřáteli z básnického a spisovatelského prostředí přemýšlela o portálu, který by se stal pomyslným magickým řetězem spojujícím lidi z celého světa pomocí poezie. Nápad se nám líbila, a tak jsme se rozhodli zapojit se. A tak jsme se pustili do webu Cadena Magica, který shromažďuje básně a jejich překlady doslova z celého světa.
-
SNUSim.to
snusim s.r.o,, 2023
SNUSim.to je český e-shop specializující se na prodej nikotinových sáčků, jednorázových e-cigaret, žvýkacích tabáků a merchandisingových produktů. Na webu SNUSim.to je k dispozici široký výběr produktů pro kuřáky, kteří hledají alternativy k tradičním cigaretám. Pro klienta jsme realizovali grafický návrh, tvorbu multijazyčného a multiměnového eshopu na Wocoomerce a WordPress, webhosting a kompletní IT správu. E-shop je provozován rodinnou českou firmou s mladým a odhodlaným týmem, který se vám rád s čímkoli poradí a pomůže s výběrem produktů. Tváří SNUSim.to je Tomáš Vidlička, který se nikotinovým sáčkům a žvýkacímu tabáku věnuje více než 8 let a je známý z sociální sítě TikTok pod jménem my_slivci. Na webu SNUSim.to si zákazníci mohou vybrat z širokého výběru produktů různých značek a chutí. E-shop nabízí nikotinové sáčky v různých velikostech a obsazích nikotinu, žvýkací tabáky v různých příchutích a jednorázové e-cigarety pro jednorázové použití. Kromě toho je k dispozici také merchandisingový sortiment. Webové stránky SNUSim.to jsou moderní a uživatelsky přívětivé. Zákazníci si mohou snadno vybrat své oblíbené produkty a objednat je online. E-shop nabízí rychlé doručení a kvalitní zákaznickou podporu, což zajišťuje, že zákazníci budou spokojeni s nákupem a vrátí se zpět pro další produkty.
SNUSim.to je český e-shop specializující se na prodej nikotinových sáčků, jednorázových e-cigaret, žvýkacích tabáků a merchandisingových produktů. Na webu SNUSim.to je k dispozici široký výběr produktů pro kuřáky, kteří hledají alternativy k tradičním cigaretám. Pro klienta jsme realizovali grafický návrh, tvorbu multijazyčného a multiměnového eshopu na Wocoomerce a WordPress, webhosting a kompletní IT správu. E-shop je provozován rodinnou českou firmou s mladým a odhodlaným týmem, který se vám rád s čímkoli poradí a pomůže s výběrem produktů. Tváří SNUSim.to je Tomáš Vidlička, který se nikotinovým sáčkům a žvýkacímu tabáku věnuje více než 8 let a je známý z sociální sítě TikTok pod jménem my_slivci. Na webu SNUSim.to si zákazníci mohou vybrat z širokého výběru produktů různých značek a chutí. E-shop nabízí nikotinové sáčky v různých velikostech a obsazích nikotinu, žvýkací tabáky v různých příchutích a jednorázové e-cigarety pro jednorázové použití. Kromě toho je k dispozici také merchandisingový sortiment. Webové stránky SNUSim.to jsou moderní a uživatelsky přívětivé. Zákazníci si mohou snadno vybrat své oblíbené produkty a objednat je online. E-shop nabízí rychlé doručení a kvalitní zákaznickou podporu, což zajišťuje, že zákazníci budou spokojeni s nákupem a vrátí se zpět pro další produkty.
-
-
Grafický design / branding
-
Grafický design a brandmanuál ECUK
Energetické centrum Ústeckého kraj p.o., 2024
Předmětem zakázky bylo vypracování komplexního brandmanuálu a tvorba grafických návrhů pro Energetické centrum Ústeckého kraje (ECUK). Tento subjekt je zřizován Ústeckým krajem jako odborné centrum pro poradenství a implementaci energetických projektů v regionu se zaměřením na obnovitelné zdroje, energetické úspory a moderní energetické technologie. Cíl zakázky Vytvořit jednotnou, rozpoznatelnou a profesionální vizuální identitu, která bude: Komunikovat hodnoty organizace: udržitelnost, inovace, regionální rozvoj a energetická soběstačnost Respektovat vazbu na Ústecký kraj, ale zároveň vytvářet vlastní jedinečnou identitu Fungovat napříč všemi komunikačními kanály a formáty Vyjadřovat profesionalitu a důvěryhodnost instituce Být nadčasová a použitelná pro dlouhodobou komunikaci
Předmětem zakázky bylo vypracování komplexního brandmanuálu a tvorba grafických návrhů pro Energetické centrum Ústeckého kraje (ECUK). Tento subjekt je zřizován Ústeckým krajem jako odborné centrum pro poradenství a implementaci energetických projektů v regionu se zaměřením na obnovitelné zdroje, energetické úspory a moderní energetické technologie. Cíl zakázky Vytvořit jednotnou, rozpoznatelnou a profesionální vizuální identitu, která bude: Komunikovat hodnoty organizace: udržitelnost, inovace, regionální rozvoj a energetická soběstačnost Respektovat vazbu na Ústecký kraj, ale zároveň vytvářet vlastní jedinečnou identitu Fungovat napříč všemi komunikačními kanály a formáty Vyjadřovat profesionalitu a důvěryhodnost instituce Být nadčasová a použitelná pro dlouhodobou komunikaci
-
Grafické práce, bannery, barnding Svět cukrářů
PNM Internationa, 2019 - 2025
Kompletní grafické práce včetně vytvoření unikátní vizuální identity od základu, vypracování komplexního brandingu reflektujícího hodnoty a cíle organizace. Součástí řešení byl detailní design manuál s technickými specifikacemi a pravidly pro správné použití všech vizuálních prvků. Zakázka zahrnovala tvorbu návrhů širokého spektra propagačních materiálů včetně bannerů pro online i offline použití v různých formátech, profesionálních grafických návrhů inzerátů pro tištěná i digitální média, a tvorbu designu a šablon informačních a propagačních letáků v několika variantách a formátech. Veškeré výstupy byly navrženy s důrazem na konzistentní vizuální styl, funkčnost a efektivní komunikaci klíčových sdělení.
Kompletní grafické práce včetně vytvoření unikátní vizuální identity od základu, vypracování komplexního brandingu reflektujícího hodnoty a cíle organizace. Součástí řešení byl detailní design manuál s technickými specifikacemi a pravidly pro správné použití všech vizuálních prvků. Zakázka zahrnovala tvorbu návrhů širokého spektra propagačních materiálů včetně bannerů pro online i offline použití v různých formátech, profesionálních grafických návrhů inzerátů pro tištěná i digitální média, a tvorbu designu a šablon informačních a propagačních letáků v několika variantách a formátech. Veškeré výstupy byly navrženy s důrazem na konzistentní vizuální styl, funkčnost a efektivní komunikaci klíčových sdělení.
-
-
Marketingové strategie
-
Marketingová a komunikační strategie a komunikační plán
Energetické centrum Ústeckého kraje, příspěvková organizace (ECÚK), 2024
Dokument "Marketingová a komunikační strategie a komunikační plán pro Energetické centrum Ústeckého kraje, příspěvková organizace (ECÚK)" je nástrojem, který poskytuje rámec pro řízení marketingových a komunikačních aktivit organizace. Tento komplexní strategický materiál definuje klíčové komunikační cíle, cílové skupiny a vhodné komunikační kanály pro efektivní prezentaci činnosti centra. Strategie vychází z podrobné analýzy výchozího stavu, mapování potřeb různých zájmových skupin a stanovení priorit v oblasti energetického poradenství a služeb. Dokument zahrnuje detailní komunikační plán s časovým harmonogramem, rozpočtem a odpovědnostmi za jednotlivé aktivity. Součástí jsou konkrétní návrhy komunikačních nástrojů včetně medializace, online prezentace, eventů a odborných setkání. Strategie reflektuje specifika regionu a postavení organizace jako odborného garanta v oblasti energetických úspor a obnovitelných zdrojů energie. Materiál také obsahuje metodiku pro monitoring a evaluaci komunikačních aktivit, což umožňuje průběžně vyhodnocovat efektivitu zvolených přístupů a přizpůsobovat komunikaci aktuálním potřebám organizace i cílových skupin.
Dokument "Marketingová a komunikační strategie a komunikační plán pro Energetické centrum Ústeckého kraje, příspěvková organizace (ECÚK)" je nástrojem, který poskytuje rámec pro řízení marketingových a komunikačních aktivit organizace. Tento komplexní strategický materiál definuje klíčové komunikační cíle, cílové skupiny a vhodné komunikační kanály pro efektivní prezentaci činnosti centra. Strategie vychází z podrobné analýzy výchozího stavu, mapování potřeb různých zájmových skupin a stanovení priorit v oblasti energetického poradenství a služeb. Dokument zahrnuje detailní komunikační plán s časovým harmonogramem, rozpočtem a odpovědnostmi za jednotlivé aktivity. Součástí jsou konkrétní návrhy komunikačních nástrojů včetně medializace, online prezentace, eventů a odborných setkání. Strategie reflektuje specifika regionu a postavení organizace jako odborného garanta v oblasti energetických úspor a obnovitelných zdrojů energie. Materiál také obsahuje metodiku pro monitoring a evaluaci komunikačních aktivit, což umožňuje průběžně vyhodnocovat efektivitu zvolených přístupů a přizpůsobovat komunikaci aktuálním potřebám organizace i cílových skupin.
-
Komunikační plán a marketingová strategie Placla
Wobsah s.r.o., 2025
Komunikační plán, strategie marketingové komunikace a komunikace na sociálních sítích pro nástroj Placla představuje ucelený dokument zaměřený na efektivní propagaci a budování povědomí o této platformě. Strategie definuje klíčové komunikační cíle, identifikuje primární i sekundární cílové skupiny uživatelů a stanovuje optimální komunikační kanály a nástroje pro jejich oslovení. Dokument obsahuje analýzu současného postavení nástroje Placla na trhu, mapuje konkurenční prostředí a identifikuje jedinečné prodejní výhody platformy. Na základě této analýzy formuluje jasné marketingové sdělení a tone of voice, který reflektuje hodnoty značky a její pozicionování. Strategie zahrnuje detailní plán obsahové komunikace na různých sociálních sítích s ohledem na jejich specifika a uživatelské preference. Součástí komunikačního plánu je časový harmonogram publikačních aktivit, rozpočtový rámec pro jednotlivé komunikační kanály a metriky pro měření úspěšnosti zvolených strategií. Dokument také definuje postupy pro krizovou komunikaci a způsoby zapojení uživatelské komunity do dalšího rozvoje platformy. Strategie je navržena jako flexibilní rámec, který umožňuje průběžné vyhodnocování a optimalizaci komunikačních aktivit v závislosti na měnících se tržních podmínkách a zpětné vazbě od uživatelů.
Komunikační plán, strategie marketingové komunikace a komunikace na sociálních sítích pro nástroj Placla představuje ucelený dokument zaměřený na efektivní propagaci a budování povědomí o této platformě. Strategie definuje klíčové komunikační cíle, identifikuje primární i sekundární cílové skupiny uživatelů a stanovuje optimální komunikační kanály a nástroje pro jejich oslovení. Dokument obsahuje analýzu současného postavení nástroje Placla na trhu, mapuje konkurenční prostředí a identifikuje jedinečné prodejní výhody platformy. Na základě této analýzy formuluje jasné marketingové sdělení a tone of voice, který reflektuje hodnoty značky a její pozicionování. Strategie zahrnuje detailní plán obsahové komunikace na různých sociálních sítích s ohledem na jejich specifika a uživatelské preference. Součástí komunikačního plánu je časový harmonogram publikačních aktivit, rozpočtový rámec pro jednotlivé komunikační kanály a metriky pro měření úspěšnosti zvolených strategií. Dokument také definuje postupy pro krizovou komunikaci a způsoby zapojení uživatelské komunity do dalšího rozvoje platformy. Strategie je navržena jako flexibilní rámec, který umožňuje průběžné vyhodnocování a optimalizaci komunikačních aktivit v závislosti na měnících se tržních podmínkách a zpětné vazbě od uživatelů.
-
-
Práce s texty
-
Placla - cesta k placeným článkům na Internetu
Websah s.r.o., od 2013
Dlouhodobě spolupracujeme se systémem www.placla.eu - největším tržištěm placených článků na českém a slovenském internetu. Prostřednictvím tržiště každoročně zprostředkováváme a píšeme stovky článků pro klienty z celé ČR a SR. naše práce spočívá v tvorbě textů jak PR a marketingových, tak pro účely SEO, tiskové zprávy a podobně.
Dlouhodobě spolupracujeme se systémem www.placla.eu - největším tržištěm placených článků na českém a slovenském internetu. Prostřednictvím tržiště každoročně zprostředkováváme a píšeme stovky článků pro klienty z celé ČR a SR. naše práce spočívá v tvorbě textů jak PR a marketingových, tak pro účely SEO, tiskové zprávy a podobně.
-
Velký průvodce SEO - Kniha
Computer Press (CP Books), 2008
Chcete, aby se váš web zobrazoval ve výsledcích hledání na Googlu, Seznamu a jinde na prvních pozicích? Toužíte po vyšší návštěvnosti webu a vyšších výdělcích? Řešením je optimalizace pro vyhledávače (SEO). Praktický průvodce zkušeného odborníka vám nejen odhalí, jak fungují vyhledávače, ale především vás dovede ke kýženému výsledku – první pozici ve vyhledávači. Krok za krokem se naučíte techniku optimalizace stránek, a to jak ve zdrojovém kódu, tak pomocí budování zpětných odkazů a propagace webu. To vše se zaměřením na prostředí českého Internetu.
Chcete, aby se váš web zobrazoval ve výsledcích hledání na Googlu, Seznamu a jinde na prvních pozicích? Toužíte po vyšší návštěvnosti webu a vyšších výdělcích? Řešením je optimalizace pro vyhledávače (SEO). Praktický průvodce zkušeného odborníka vám nejen odhalí, jak fungují vyhledávače, ale především vás dovede ke kýženému výsledku – první pozici ve vyhledávači. Krok za krokem se naučíte techniku optimalizace stránek, a to jak ve zdrojovém kódu, tak pomocí budování zpětných odkazů a propagace webu. To vše se zaměřením na prostředí českého Internetu.
-
-
Informační / komunikační technologie
-
Život s demencí
Charita Ostrava, 2022
Tento webový portál na adrese zivotsdemenci.cz byl vytvořen ve spolupráci s agenturou Sevenmedia s.r.o., která byla zodpovědná za grafický návrh. Cílem projektu bylo vytvořit užitečný a přístupný online zdroj informací o demenci pro osoby s touto diagnózou, jejich rodinné příslušníky a odborníky v oblasti zdravotnictví. Tento webový portál poskytuje ucelené informace o demenci, včetně příznaků, diagnostiky, léčby a péče o pacienty s touto chorobou. Kromě toho nabízí také praktické rady pro osoby pečující o pacienty s demencí a informace o podpůrných službách a organizacích, které mohou pomoci v této obtížné situaci. Je důležité zmínit, že tento projekt byl podpořen grantem z Evropského hospodářského prostoru a Norských fondů, což svědčí o důležitosti tématu demence a potřebě poskytnout kvalitní informace pro pacienty a jejich rodiny. Celkově lze říci, že webový portál zivotsdemenci.cz je cenným zdrojem informací o této nemoci a může pomoci lidem získat lepší porozumění této chorobě a jak s ní zacházet.
Tento webový portál na adrese zivotsdemenci.cz byl vytvořen ve spolupráci s agenturou Sevenmedia s.r.o., která byla zodpovědná za grafický návrh. Cílem projektu bylo vytvořit užitečný a přístupný online zdroj informací o demenci pro osoby s touto diagnózou, jejich rodinné příslušníky a odborníky v oblasti zdravotnictví. Tento webový portál poskytuje ucelené informace o demenci, včetně příznaků, diagnostiky, léčby a péče o pacienty s touto chorobou. Kromě toho nabízí také praktické rady pro osoby pečující o pacienty s demencí a informace o podpůrných službách a organizacích, které mohou pomoci v této obtížné situaci. Je důležité zmínit, že tento projekt byl podpořen grantem z Evropského hospodářského prostoru a Norských fondů, což svědčí o důležitosti tématu demence a potřebě poskytnout kvalitní informace pro pacienty a jejich rodiny. Celkově lze říci, že webový portál zivotsdemenci.cz je cenným zdrojem informací o této nemoci a může pomoci lidem získat lepší porozumění této chorobě a jak s ní zacházet.
-
Sokol Židenice – stránky brněnských sokolů
Sokol, 2022
Pro sokoly z brněnské čísti Židenice jsme v listopadu a prosinci 2022 vytvořili kompletně nový design jejich webových stránek. tělovýchovná jednota provozovala několik let staré stránky na redakčním systému WordPress a ten byl z důvodu absence aktualizací napaden hackery. Stránky vážené tělovýchovné organizace se tak staly nechtěně zdrojem spamových odkazů a linků. Nejprve jsme tedy bylo osloveni, abychom stránky odvirovali a zabezpečili a protože jsme současně převzali webhosting stránek společně s naší brněnskou pobočkou MBhosting, dohodli jsme se s provozovatelem stránek na kompletním redesignu, průběžné aktualizaci a zrychlení. Současně jsme na web nasadili systém pro snadnou správu rozvrhu pronájmů jednotlivých sportovišť.
Pro sokoly z brněnské čísti Židenice jsme v listopadu a prosinci 2022 vytvořili kompletně nový design jejich webových stránek. tělovýchovná jednota provozovala několik let staré stránky na redakčním systému WordPress a ten byl z důvodu absence aktualizací napaden hackery. Stránky vážené tělovýchovné organizace se tak staly nechtěně zdrojem spamových odkazů a linků. Nejprve jsme tedy bylo osloveni, abychom stránky odvirovali a zabezpečili a protože jsme současně převzali webhosting stránek společně s naší brněnskou pobočkou MBhosting, dohodli jsme se s provozovatelem stránek na kompletním redesignu, průběžné aktualizaci a zrychlení. Současně jsme na web nasadili systém pro snadnou správu rozvrhu pronájmů jednotlivých sportovišť.
-