Detail kreativce

Zpět na galerii

Michaela Adamcová

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 06475884

Kontakt:

+420 723 211 361

info@limshae.com

O profilu kreativce

Zpracuji rebranding již existujícím značkám či vizuální identitu nově vznikajícím.

Grafický design & fotografie

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Hraničářská 163
      Mimoň 47124 Liberecký kraj
    • Kontaktní adresa:

      Hraničářská 163
      Mimoň 47124
      Liberecký kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Grafický design / branding

    • Andy's Bistro

      Andy's Bistro Mělník, 2022

      Obrázek reference

      Nově vznikající kavárna. Tvorba loga a vizuálních prvků: jídelní a nápojové menu, logo/kreativa na zástěry, vizitky, potravinové boxy, samolepky, kelímky, světelná tabule, letáky.

      Nově vznikající kavárna. Tvorba loga a vizuálních prvků: jídelní a nápojové menu, logo/kreativa na zástěry, vizitky, potravinové boxy, samolepky, kelímky, světelná tabule, letáky.

    • Mobilní aplikace Foodtrack

      Bakalářská práce, 2021

      Obrázek reference

      Tato bakalářská práce se zabývá koncepcí aplikace zaměřené na nákup potravin a na dobročinnost. Práce začíná provedením analýzy u nakupujících zákazníků, cílem je pochopit jejich problémy a potřeby. Teoretická část pojednává o existujících aplikacích na podobné téma a popisuje proces tvoření aplikace s ohledem na UX a UI – uživatelskou přívětivost a design uživatelského rozhraní. Praktickou částí je pak plně navrhnuté rozhraní mobilní aplikace a klikatelný prototyp, ale také koncept marketingové strategie a směr, kterým se bude vizuální identita ubírat. Hlavním cílem práce je zprostředkovat zákazníkům jednodušší a rychlejší proces nákupu, a zároveň umožnit lidem pomáhat prostřednictvím tak běžného úkonu jako je nákup potravin.

      Tato bakalářská práce se zabývá koncepcí aplikace zaměřené na nákup potravin a na dobročinnost. Práce začíná provedením analýzy u nakupujících zákazníků, cílem je pochopit jejich problémy a potřeby. Teoretická část pojednává o existujících aplikacích na podobné téma a popisuje proces tvoření aplikace s ohledem na UX a UI – uživatelskou přívětivost a design uživatelského rozhraní. Praktickou částí je pak plně navrhnuté rozhraní mobilní aplikace a klikatelný prototyp, ale také koncept marketingové strategie a směr, kterým se bude vizuální identita ubírat. Hlavním cílem práce je zprostředkovat zákazníkům jednodušší a rychlejší proces nákupu, a zároveň umožnit lidem pomáhat prostřednictvím tak běžného úkonu jako je nákup potravin.