Detail kreativce
Ing.Petr Psotka
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 65813774
Kontakt:
+420602734885
psotka@vinarskyinstitut.cz
O profilu kreativce
Tvorba marketingových a komunikačních strategií, kreativní koncepty. Přes 20 let praxe v oboru. Klienti od nadnárodních po regionální firmy.
Strategy planner a creative director
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Na Kapli 1622
Napajedla 76361 -
Kontaktní adresa:
Na Kapli 1622
Napajedla 76361
Zlínský kraj
-
Místa působnosti:
- Jihomoravský kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Komunikační strategie minipivovaru
Minipivovar ROTOR, 2021
Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie a hlavního konceptu kreativního řešení.
Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie a hlavního konceptu kreativního řešení.
-
Marketingová a komunikační strategie pro podlahoviny
Fatra, 2021
Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.
Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.
-
Marketingová a komunikační strategie pro výrobce technologie na úpravu vody
Aquarex, 2021
Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.
Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.
-
Vývoj produktu, marketingová a komunikační strategie vzdělávacího programu
Vinařský Institut, 2020
Vytvoření produktu sommelierského kurzu pro samouky v době covidu. Marketingová a komunikační strategie produktu. Kreativní řešení názvu, komunikace.
Vytvoření produktu sommelierského kurzu pro samouky v době covidu. Marketingová a komunikační strategie produktu. Kreativní řešení názvu, komunikace.
-