Detail kreativce

Zpět na galerii

Ing.Petr Psotka

fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO

IČO: 65813774

Kontakt:

+420602734885

psotka@vinarskyinstitut.cz

O profilu kreativce

Tvorba marketingových a komunikačních strategií, kreativní koncepty. Přes 20 let praxe v oboru. Klienti od nadnárodních po regionální firmy.

Strategy planner a creative director

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Na Kapli 1622
      Napajedla 76361
    • Kontaktní adresa:

      Na Kapli 1622
      Napajedla 76361
      Zlínský kraj

Místa působnosti:

  • Jihomoravský kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Komunikační strategie minipivovaru

      Minipivovar ROTOR, 2021

      Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie a hlavního konceptu kreativního řešení.

      Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie a hlavního konceptu kreativního řešení.

    • Marketingová a komunikační strategie pro podlahoviny

      Fatra, 2021

      Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.

      Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.

    • Marketingová a komunikační strategie pro výrobce technologie na úpravu vody

      Aquarex, 2021

      Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.

      Od vstupní analýzy trhu, pozici značky po návrh marketingové a komunikační strategie pro všechny segmenty trhu a cílové skupiny.

    • Vývoj produktu, marketingová a komunikační strategie vzdělávacího programu

      Vinařský Institut, 2020

      Vytvoření produktu sommelierského kurzu pro samouky v době covidu. Marketingová a komunikační strategie produktu. Kreativní řešení názvu, komunikace.

      Vytvoření produktu sommelierského kurzu pro samouky v době covidu. Marketingová a komunikační strategie produktu. Kreativní řešení názvu, komunikace.