Detail kreativce
Leemon Concept, s. r. o.
s.r.o. - společnost s ručením omezeným
IČO: 27850463
Kontakt:
+420 724780869
office@leemon.cz
O profilu kreativce
Nabízíme kreativní koncepty reklamních kampaní, komunikační strategie, brand building, podporu prodeje, tvorbu firemního komunikačního stylu, grafický i obalový design, webdesign, animace a multimédia, podílíme se na tvorbě filmu a videa, Pořádáme společenské, kulturní a sportovní akce, veletržní komunikace a streetové kampaně.
Aktivační reklamní agentura, marketing
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Náměstí Svobody 1
Frýdek-Místek 73801 -
Kontaktní adresa:
Moravská Ostrava 3369
Ostrava 70200
Moravskoslezský kraj
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Marketingové strategie
-
Kampaň "Všichni za stůl"
Česká asociace stolního tenisu, 2015-2019
Eventové, grafické, poradenské a asistenční služby v rámci kampaně „Jeden za všechny všichni za stůl III“ – propagace a nábor do stolního tenisu na školách s kampaní Jeden za všechny, všichni za stůl. České republice, a bronzoví v Evropě v kategorii Event na IMC Awards.
Eventové, grafické, poradenské a asistenční služby v rámci kampaně „Jeden za všechny všichni za stůl III“ – propagace a nábor do stolního tenisu na školách s kampaní Jeden za všechny, všichni za stůl. České republice, a bronzoví v Evropě v kategorii Event na IMC Awards.
-
Kampaň Pivovárek Morava
Pivovárek Morava s.r.o., 2018
Kampaň sloužící k propagaci Frýdeckého pivovárku Morava. Kampaň se skládala z náborové kampaně + ukázky z vaření piva, vyzívací kampaně na den D a eventu a vytvoření designu vlastního nového piva Frýdečák a Místečák, Jednalo se o grafické práce, kodérské práce, práce account managera, média (FB kampaně, Média OOH).
Kampaň sloužící k propagaci Frýdeckého pivovárku Morava. Kampaň se skládala z náborové kampaně + ukázky z vaření piva, vyzívací kampaně na den D a eventu a vytvoření designu vlastního nového piva Frýdečák a Místečák, Jednalo se o grafické práce, kodérské práce, práce account managera, média (FB kampaně, Média OOH).
-
-
UX design
-
Nový logotyp a korporátní identitu VÍTKOVICKÁ DOPRAVA a.s.
VÍTKOVICKÁ DOPRAVA a.s., 2019
Kompletní návrh nového vizuálního stylu zadavatele (korporátní identita) Návrh základních prvků nové korporátní identity zahrnujících vizuální prvky korespondující s novým logotypem, jeho barevnou a tvarovou kompozicí.
Kompletní návrh nového vizuálního stylu zadavatele (korporátní identita) Návrh základních prvků nové korporátní identity zahrnujících vizuální prvky korespondující s novým logotypem, jeho barevnou a tvarovou kompozicí.
-
Vytvoření nového jednotného loga
Prometheus, energetické služby, a.s., 2019
Vytvoření nového jednotného loga společnosti Prometheus, energetické služby, a.s., člen koncernu Pražská plynárenská, a.s.,logomanuál a design.Vytvoření návrhu nového loga společnosti vystihující oblast její působnosti, podporující její pozitivní vnímání a zahrnující aktuální trendy. Klíčové je vytvoření sounáležitosti se skupinou PP, speciálně s mateřskou společností Pražská plynárenská, a.s. a jejím logem.
Vytvoření nového jednotného loga společnosti Prometheus, energetické služby, a.s., člen koncernu Pražská plynárenská, a.s.,logomanuál a design.Vytvoření návrhu nového loga společnosti vystihující oblast její působnosti, podporující její pozitivní vnímání a zahrnující aktuální trendy. Klíčové je vytvoření sounáležitosti se skupinou PP, speciálně s mateřskou společností Pražská plynárenská, a.s. a jejím logem.
-
-
Film / Video / Televize
-
Propagace kampani - Stezka uhlí a oceli (spot/video)
Moravian-Silesian Tourism, s.r.o., 2023
Vytvoření scénáře a kreativního pojetí prezentačních videí pro českou a polskou televizi pro 10 míst turistických památek v českopolském pohraničí.
Vytvoření scénáře a kreativního pojetí prezentačních videí pro českou a polskou televizi pro 10 míst turistických památek v českopolském pohraničí.
-
Propagační kampaň na podporu řemesel ve středních školách zřizovaných Moravskoslezským krajem
Moravskoslezský kraj, 2018-2022
Zpracování krátkých zábavných tematických videí majících za cíl zpopularizovat a rozšířit povědomí o komunitní práci v požadovaném rozsahu a kvalitě, a to v oboru řemesel.
Zpracování krátkých zábavných tematických videí majících za cíl zpopularizovat a rozšířit povědomí o komunitní práci v požadovaném rozsahu a kvalitě, a to v oboru řemesel.
-