Detail kreativce

Zpět na galerii

Leemon Concept, s. r. o.

s.r.o. - společnost s ručením omezeným

IČO: 27850463

Kontakt:

+420 724780869

office@leemon.cz

O profilu kreativce

Nabízíme kreativní koncepty reklamních kampaní, komunikační strategie, brand building, podporu prodeje, tvorbu firemního komunikačního stylu, grafický i obalový design, webdesign, animace a multimédia, podílíme se na tvorbě filmu a videa, Pořádáme společenské, kulturní a sportovní akce, veletržní komunikace a streetové kampaně.

Aktivační reklamní agentura, marketing

Odkazy

Adresy

    • Sídlo:

      Náměstí Svobody 1
      Frýdek-Místek 73801
    • Kontaktní adresa:

      Moravská Ostrava 3369
      Ostrava 70200
      Moravskoslezský kraj

Místa působnosti:

  • Královéhradecký kraj
  • Jihočeský kraj
  • Jihomoravský kraj
  • Karlovarský kraj
  • Liberecký kraj
  • Moravskoslezský kraj
  • Olomoucký kraj
  • Pardubický kraj
  • Hlavní město Praha
  • Plzeňský kraj
  • Středočeský kraj
  • Ústecký kraj
  • Kraj Vysočina
  • Zlínský kraj

Oblasti nabízených služeb

  • Marketingové strategie

    • Kampaň "Všichni za stůl"

      Česká asociace stolního tenisu, 2015-2019

      Eventové, grafické, poradenské a asistenční služby v rámci kampaně „Jeden za všechny všichni za stůl III“ – propagace a nábor do stolního tenisu na školách s kampaní Jeden za všechny, všichni za stůl. České republice, a bronzoví v Evropě v kategorii Event na IMC Awards.

      Eventové, grafické, poradenské a asistenční služby v rámci kampaně „Jeden za všechny všichni za stůl III“ – propagace a nábor do stolního tenisu na školách s kampaní Jeden za všechny, všichni za stůl. České republice, a bronzoví v Evropě v kategorii Event na IMC Awards.

    • Kampaň Pivovárek Morava

      Pivovárek Morava s.r.o., 2018

      Kampaň sloužící k propagaci Frýdeckého pivovárku Morava. Kampaň se skládala z náborové kampaně + ukázky z vaření piva, vyzívací kampaně na den D a eventu a vytvoření designu vlastního nového piva Frýdečák a Místečák, Jednalo se o grafické práce, kodérské práce, práce account managera, média (FB kampaně, Média OOH).

      Kampaň sloužící k propagaci Frýdeckého pivovárku Morava. Kampaň se skládala z náborové kampaně + ukázky z vaření piva, vyzívací kampaně na den D a eventu a vytvoření designu vlastního nového piva Frýdečák a Místečák, Jednalo se o grafické práce, kodérské práce, práce account managera, média (FB kampaně, Média OOH).

  • UX design

    • Nový logotyp a korporátní identitu VÍTKOVICKÁ DOPRAVA a.s.

      VÍTKOVICKÁ DOPRAVA a.s., 2019

      Kompletní návrh nového vizuálního stylu zadavatele (korporátní identita) Návrh základních prvků nové korporátní identity zahrnujících vizuální prvky korespondující s novým logotypem, jeho barevnou a tvarovou kompozicí.

      Kompletní návrh nového vizuálního stylu zadavatele (korporátní identita) Návrh základních prvků nové korporátní identity zahrnujících vizuální prvky korespondující s novým logotypem, jeho barevnou a tvarovou kompozicí.

    • Vytvoření nového jednotného loga

      Prometheus, energetické služby, a.s., 2019

      Vytvoření nového jednotného loga společnosti Prometheus, energetické služby, a.s., člen koncernu Pražská plynárenská, a.s.,logomanuál a design.Vytvoření návrhu nového loga společnosti vystihující oblast její působnosti, podporující její pozitivní vnímání a zahrnující aktuální trendy. Klíčové je vytvoření sounáležitosti se skupinou PP, speciálně s mateřskou společností Pražská plynárenská, a.s. a jejím logem.

      Vytvoření nového jednotného loga společnosti Prometheus, energetické služby, a.s., člen koncernu Pražská plynárenská, a.s.,logomanuál a design.Vytvoření návrhu nového loga společnosti vystihující oblast její působnosti, podporující její pozitivní vnímání a zahrnující aktuální trendy. Klíčové je vytvoření sounáležitosti se skupinou PP, speciálně s mateřskou společností Pražská plynárenská, a.s. a jejím logem.

  • Film / Video / Televize

    • Propagace kampani - Stezka uhlí a oceli (spot/video)

      Moravian-Silesian Tourism, s.r.o., 2023

      Vytvoření scénáře a kreativního pojetí prezentačních videí pro českou a polskou televizi pro 10 míst turistických památek v českopolském pohraničí.

      Vytvoření scénáře a kreativního pojetí prezentačních videí pro českou a polskou televizi pro 10 míst turistických památek v českopolském pohraničí.

    • Propagační kampaň na podporu řemesel ve středních školách zřizovaných Moravskoslezským krajem

      Moravskoslezský kraj, 2018-2022

      Zpracování krátkých zábavných tematických videí majících za cíl zpopularizovat a rozšířit povědomí o komunitní práci v požadovaném rozsahu a kvalitě, a to v oboru řemesel.

      Zpracování krátkých zábavných tematických videí majících za cíl zpopularizovat a rozšířit povědomí o komunitní práci v požadovaném rozsahu a kvalitě, a to v oboru řemesel.