Detail kreativce
Klára Dusilová
fyzická osoba podnikající na základě živnostenského zákona č. 455/1991 Sb. disponující IČO
IČO: 19884087
Kontakt:
Klára Dusilová
+420722500489
klara.dusilova.pt@gmail.com
O profilu kreativce
Jsem Klára. Poslední dva roky působím v oblasti korporátního marketingu, zaměřuji se na krizový a rozvojový marketingový management. Mám zkušenosti s marketingem v autosalonu Auto Vysočina s.r.o. a zároveň vedu vizážistické Face Lift studio v Jihlavě. Moje nabídka aktivit je rozšířená a plná kreativity — fotografuji akce a tvořím grafické designy a sociální sítě.
Profil kreativce
Odkazy
Adresy
-
-
Sídlo:
Demlova 3594
Jihlava 58601 Kraj Vysočina -
Kontaktní adresa:
Matky Boží 1186/1
Jihlava 58601
Kraj Vysočina
-
Místa působnosti:
- Královéhradecký kraj
- Jihočeský kraj
- Jihomoravský kraj
- Karlovarský kraj
- Liberecký kraj
- Moravskoslezský kraj
- Olomoucký kraj
- Pardubický kraj
- Hlavní město Praha
- Plzeňský kraj
- Středočeský kraj
- Ústecký kraj
- Kraj Vysočina
- Zlínský kraj
Oblasti nabízených služeb
-
Grafický design / branding
-
Auto Vysočina s.r.o.
Auto Vysočina s.r.o., 1.1.2024.
V rámci roční marketingové spolupráce se autosalonem Auto Vysočina se zaměřujeme na rozvoj marketingových aktivit a zlepšení vzhledu jejich sociálních sítí. Cílem je zvýšit sledovanost a angažovanost. Začínali jsme s 98 sledujícími a díky efektivní strategii se nám podařilo dosáhnout nárůstu na 332 sledujících, což svědčí o úspěchu našich aktivit a zlepšení online přítomnosti.
V rámci roční marketingové spolupráce se autosalonem Auto Vysočina se zaměřujeme na rozvoj marketingových aktivit a zlepšení vzhledu jejich sociálních sítí. Cílem je zvýšit sledovanost a angažovanost. Začínali jsme s 98 sledujícími a díky efektivní strategii se nám podařilo dosáhnout nárůstu na 332 sledujících, což svědčí o úspěchu našich aktivit a zlepšení online přítomnosti.
-
Studio Face Lift
Klára Dusilová, 20.11.2023
Face Lift studio se specializuje na liftingové masáže a péči o pleť. Naším cílem bylo vytvořit sociální sítě, které informují klienty o službách, novinkách a speciálních akcích. Klíčové je vytváření atraktivního obsahu, komunikace s klienty a budování povědomí o značce, což pomáhá přilákat a udržet zákazníky.
Face Lift studio se specializuje na liftingové masáže a péči o pleť. Naším cílem bylo vytvořit sociální sítě, které informují klienty o službách, novinkách a speciálních akcích. Klíčové je vytváření atraktivního obsahu, komunikace s klienty a budování povědomí o značce, což pomáhá přilákat a udržet zákazníky.
-
-
Online marketing
-
AVENTIN, spol. s.r.o.
AVENTIN, spol. s.r.o., 1.1.2024
Propagace eventových aktivit retailového centra AVENTIN Shopping Jihlava je zvolena kombinací online a offline prostředí, s důrazem na online. Aktivně jsou využívány sociální sítě, jako Facebook a Instagram, a konverzní webové stránky pro interakci se zákazníky. Offline aktivity zahrnují plakáty, billboardy pro oslovení širšího publika. Tato strategie pomáhá zvyšovat povědomí o pořádaných akcích a lákat návštěvníky do centra, čímž podporuje jeho popularitu a úspěšnost.
Propagace eventových aktivit retailového centra AVENTIN Shopping Jihlava je zvolena kombinací online a offline prostředí, s důrazem na online. Aktivně jsou využívány sociální sítě, jako Facebook a Instagram, a konverzní webové stránky pro interakci se zákazníky. Offline aktivity zahrnují plakáty, billboardy pro oslovení širšího publika. Tato strategie pomáhá zvyšovat povědomí o pořádaných akcích a lákat návštěvníky do centra, čímž podporuje jeho popularitu a úspěšnost.
-
IN - FLUENCY
Bc. Kateřina Vašků, 1.11.2022
Základem marketingu je nastavení jasných pravidel. U jednodušších projektů používáme moodboard místo logomanuálu. Moodboardy poskytují vizuální směr a koncept, který efektivně zlepšuje komunikaci s cílovou skupinou. Klíčovou přidanou hodnotou je optimální poměr mezi náklady na výrobu a výslednou funkčností. Moodboardy nabízejí inspiraci a konkrétní ukázky, které umožňují lépe porozumět očekáváním a preferencím cílového publika, což vede k efektivnějšímu marketingu.
Základem marketingu je nastavení jasných pravidel. U jednodušších projektů používáme moodboard místo logomanuálu. Moodboardy poskytují vizuální směr a koncept, který efektivně zlepšuje komunikaci s cílovou skupinou. Klíčovou přidanou hodnotou je optimální poměr mezi náklady na výrobu a výslednou funkčností. Moodboardy nabízejí inspiraci a konkrétní ukázky, které umožňují lépe porozumět očekáváním a preferencím cílového publika, což vede k efektivnějšímu marketingu.
-
RKV advokátní kancelář Voborník
Advokátní kancelář Voborník s.r.o. , Jihlava, 1.1.2023
Základem marketingu je nastavení jasných pravidel. U jednodušších projektů používáme moodboard místo logomanuálu. Moodboardy poskytují vizuální směr a koncept, který efektivně zlepšuje komunikaci s cílovou skupinou. Klíčovou přidanou hodnotou je optimální poměr mezi náklady na výrobu a výslednou funkčností. Moodboardy nabízejí inspiraci a konkrétní ukázky, které umožňují lépe porozumět očekáváním a preferencím cílového publika, což vede k efektivnějšímu marketingu.
Základem marketingu je nastavení jasných pravidel. U jednodušších projektů používáme moodboard místo logomanuálu. Moodboardy poskytují vizuální směr a koncept, který efektivně zlepšuje komunikaci s cílovou skupinou. Klíčovou přidanou hodnotou je optimální poměr mezi náklady na výrobu a výslednou funkčností. Moodboardy nabízejí inspiraci a konkrétní ukázky, které umožňují lépe porozumět očekáváním a preferencím cílového publika, což vede k efektivnějšímu marketingu.
-
-
Marketingové strategie
-
UNICONN CZ s.r.o.
UNICONN CZ s.r.o., 1.9.2023
Mood board definuje základní marketingovou identitu společnosti, jejímž cílem je naučit využívat zákony přírody na území České republiky. Zaměřuje se na dosažení maximální soběstačnosti jednotlivců, rodin, obcí a podniků. Tato identita je klíčová nejen pro sociální sítě, ale i pro komunikaci napříč všemi kanály, aby efektivně oslovila cílové skupiny a podpořila jejich zapojení do iniciativy směřující k udržitelnosti.
Mood board definuje základní marketingovou identitu společnosti, jejímž cílem je naučit využívat zákony přírody na území České republiky. Zaměřuje se na dosažení maximální soběstačnosti jednotlivců, rodin, obcí a podniků. Tato identita je klíčová nejen pro sociální sítě, ale i pro komunikaci napříč všemi kanály, aby efektivně oslovila cílové skupiny a podpořila jejich zapojení do iniciativy směřující k udržitelnosti.
-
Dej si FOOD
Dej si FOOD, 1.1.2023
Dej si FOOD ve Znojmě se zaměřuje na kvalitní gastronomii, která spojuje tradiční i moderní chutě. Naše strategie zahrnuje tvorbu vizuálního obsahu na sociálních sítích, který láká zákazníky na speciální akce, ochutnávky a novinky. Tím posilujeme zájem a loajalitu zákazníků, kteří se vracejí za jedinečnými zážitky a chutěmi.
Dej si FOOD ve Znojmě se zaměřuje na kvalitní gastronomii, která spojuje tradiční i moderní chutě. Naše strategie zahrnuje tvorbu vizuálního obsahu na sociálních sítích, který láká zákazníky na speciální akce, ochutnávky a novinky. Tím posilujeme zájem a loajalitu zákazníků, kteří se vracejí za jedinečnými zážitky a chutěmi.
-